2. leht 3-st

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: R Juul 02, 2010 19:07
Postitas KorK
Otseselt mingi töökoda seda juttu rääkinud pole. Olen uurinud netist neid sidurikomplekte ja pakutakse kahte variandi - Kuni mootorinumbrini V028943, läbimõõt 215-220 mm ja Alates mootorinumbrist V028944, läbimõõt 240 mm.
VIN kood autol ise selline: ys3cd65t2v1007064 ,kui see midagi aitama peaks.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: R Juul 02, 2010 19:27
Postitas Cyber
link Keri allapoole.. seal on mootorinumbri asukoht olemas. Owner manualis on ka vist märgitud..

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: K Juul 14, 2010 17:35
Postitas KorK
Uus sidur sai siis alla pandud. Kuna küsisin siin nõu, siis soovitati ikkagi panna originaal, sest see pidavat piisavalt tugev olema. Peale läks siis 240 mm LUK sidurikomplekt. Võimsuse kasv on nüüd väga hästi tunda:head:
See turbo tõmbab ikka suunurgad päris kõrgele ülesse:D

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Juul 26, 2010 19:49
Postitas KorK
Lõpuks sai auto üle pika aja ära pestud ja puhastatud ning ka mõned pildid tehtud. Õnneks pole tal veel mitte ühtegi roostetäppi.

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Juul 26, 2010 19:49
Postitas KorK
veel väljast

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Juul 26, 2010 19:51
Postitas KorK
tagant

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Juul 26, 2010 19:51
Postitas KorK
väljast

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Juul 26, 2010 19:52
Postitas KorK
seest

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Juul 26, 2010 19:52
Postitas KorK
seest2

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Juul 27, 2010 11:27
Postitas flood
Tulid linnapeal vastu paar päeva tagasi vasak esituli kustus, pildilt ka näha, et pime jah ;)

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Juul 27, 2010 12:41
Postitas KorK
Tõsi ta on, polnud aega osta uut pirni aga just sai ostetud:D

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Sept 20, 2010 16:24
Postitas KorK
Sellist asja siis tähele pannud, et 9-5 BPC klapp kõriseb mingi sekk kui gaas maha lasta...kas midagi on jamasti sellega või peabki nii käima?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Sept 20, 2010 16:30
Postitas SoS
Mulle öeldi, et see on normaalne ja kõik ok. Kõrises iga kord kui gaasi maha lasta ja algul ka tühikäigul. Hiljem kas jäi vaiksemaks või harjusin aru, ei mäletagi enam.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Sept 20, 2010 17:38
Postitas sebastian
Algselt postitas: KorK
Sellist asja siis tähele pannud, et 9-5 BPC klapp kõriseb mingi sekk kui gaas maha lasta...kas midagi on jamasti sellega või peabki nii käima?

See on normaalne.
Pingeimpulsid mis klapile antakse, on 9000 ajul veidi teised, kui 9-5 ajul. Sellest ka oluliselt kuuldavam kõrin.
Klapi vastupidavusele see ei mõju. Pigem on 9-5 klapp ajule "meeldivam" tänu oma 2x suuremale takistusele.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Sept 20, 2010 17:39
Postitas KorK
Selge. Jälle targem. :)

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Sept 21, 2010 21:00
Postitas KorK
Mingi imelik värk juhtus- nimelt auto ei käivitu enam. Starterit veab ringi aga mootorit nagu taha ei võta. Oskab keegi aidata ja pakkuda umbkaudselt ei milles võib viga olla?


edit: Sain uuesti tööle. Sõitmisel mitte midagi viga ei olnud ja uuesti käivitades mitu korda pole mingit probleemi, käivitub väga ilusasti. Mitte ühtegi tulukest ei põle amratuuris ja edasi läheb ikka nagu 170 kw. Pakkuda võiks ikka keegi milles asi võis/võib olla. Ette tänades!

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: K Sept 22, 2010 8:42
Postitas KorK
Mitu korda käivitades juhtus see asi jälle ühek kord. Abi läheks vaja sest täna on vaja sõita Saaremaalt Tartu veel.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: K Sept 22, 2010 8:56
Postitas Vitautas
Esimene asi, mis minul pähe tuleb on ehk midagi signaga seotut.
Minul nt. on nii, et kui signa maha võtad ja mõne minuti jooksul võtit ei keera ketrab mootorit lihtsalt ringi. Siis korraks signa peale-maha ja asi jälle korras.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: K Sept 22, 2010 9:21
Postitas KorK
Kahjuks nii lihtne see pole. Arvasin ka esialgu, et selles võib asi olla. Sai nüüd vähe targemate juurde viidud ja nad ütlesid, et starteri pendiksis võib asi olla. Saaremaal on muidugi see rõõm veel, et uut pendiksit ei saa enne järgmist päeva.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: N Sept 23, 2010 19:00
Postitas KorK
Tuli välja, et starter oli üpris läbi omadega. Puksidest ühte polnud ja teine oli räbal. Starter sai vahetatud ja nüüd käivitub paremini, kui kunagi varem aga selle eest rahakott ka hulga kergem.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Nov 15, 2010 11:59
Postitas KorK
Kas 9-5 mitsu turbo sobib 9000 peale ka või ei anna seda üldse istutada sinna?
Ja kas kellelgi on pakkuda äkki õlirõhu adapterit?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Nov 15, 2010 12:09
Postitas KorK
Mõtlesin seda 9-5 aero turbot, millel on 184 kw... et kas seda saab pisikese garreti asemele panna tonnisel?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Nov 15, 2010 12:19
Postitas Cyber
Mitsu annab panna küll, aga mitte 9-5 oma. Mark on sama, aga "teistpidi". Tonnisel on õhuvõtt juhi pool, 9-5-l kõrvalistuja pool IIRC. Aga Mitsu on ka tonnisel Aerol, niiet probleem lahendatud..:P

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Nov 15, 2010 12:20
Postitas Jupats
Kas teistpidi keeramisest ei piisaks?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Nov 15, 2010 12:28
Postitas KorK
Ühes lammutuses oli pakkuda 9-5 mitust, sellepärast küsisin. Mõtlesin ,et saan natuke raha kokku hoida:D