Saab 9000 Aero, 1994, keenius
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Sai endale pikalt otsitud Autole uut keret ja lõpuks leitsin pärnust mootori rikkega aero.
Millele tõstsin peale oma vana auto mootori. Mis oli eelmise kere peal korraliku remondi saanud.
Sügisel hakkas aga turbo suitsema ja hetkel masin ootab uut turbot.
Turboks oli siis kkr330 (hiinakas) mis pidas vastu saabi peal umbes 20000km.
Millele tõstsin peale oma vana auto mootori. Mis oli eelmise kere peal korraliku remondi saanud.
Sügisel hakkas aga turbo suitsema ja hetkel masin ootab uut turbot.
Turboks oli siis kkr330 (hiinakas) mis pidas vastu saabi peal umbes 20000km.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Sellel aerol on suhteliselt värvikas ajalugu.
Iseenesest auto on täisvereline aero 2.3 turbo 165kw.
Eelmisel omanikul ei läinud selle autoga ültsegi hästi. (tänu millele ma selle auto ültse endale saingi)
Eelmisel omanikul lendas 1 mootor laiali mulle teatamata põhjusel.
Siis telliti rootsi romulatest teine aero mootor, mis oli aga vanema generatsiooni oma.
Läbi suure vaeva ja kasti vahetuse suudeti see vanem mootor autole peale panna, aga käima ei saadud.
Lõpuks keegi tark oli välja jaganud et trionic 5.5 ei tunne ära 5.2 trioncu vända andurit. Mille peale ehitati rihma otsa eraldi hammas vöö koos anduriga ja auto saadi jälle liikuma.
Mootori peale panekul tehti üks viga, ja see oli see et, nad jätkasid turbo õlitus torusid keevitamise teel.
Auto sai sõita sirka 1000 km kui turbo õlitus toru murdus lahti keevisest ja mootoril saaled ringi lendasid.
Nii sai surma 2 mootor.
Vahepalaks nii palju et, mootori vahetuse käigus suudeti auto tõstukilt alla kukutada ja esi poritiib ära rikkuda. Selle maksid kinni remonti teostanud firma tegelased.
Kuna omanikul sellesse autose usku enam ei olnud pani ta selle müüki, nii sain ta omale.
Iseenesest auto on täisvereline aero 2.3 turbo 165kw.
Eelmisel omanikul ei läinud selle autoga ültsegi hästi. (tänu millele ma selle auto ültse endale saingi)
Eelmisel omanikul lendas 1 mootor laiali mulle teatamata põhjusel.
Siis telliti rootsi romulatest teine aero mootor, mis oli aga vanema generatsiooni oma.
Läbi suure vaeva ja kasti vahetuse suudeti see vanem mootor autole peale panna, aga käima ei saadud.
Lõpuks keegi tark oli välja jaganud et trionic 5.5 ei tunne ära 5.2 trioncu vända andurit. Mille peale ehitati rihma otsa eraldi hammas vöö koos anduriga ja auto saadi jälle liikuma.
Mootori peale panekul tehti üks viga, ja see oli see et, nad jätkasid turbo õlitus torusid keevitamise teel.
Auto sai sõita sirka 1000 km kui turbo õlitus toru murdus lahti keevisest ja mootoril saaled ringi lendasid.
Nii sai surma 2 mootor.
Vahepalaks nii palju et, mootori vahetuse käigus suudeti auto tõstukilt alla kukutada ja esi poritiib ära rikkuda. Selle maksid kinni remonti teostanud firma tegelased.
Kuna omanikul sellesse autose usku enam ei olnud pani ta selle müüki, nii sain ta omale.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Lisa pihusti on mul veel vanast ajast kui ei osanud kuidagi teistmoodi segu paika saada täisgaasil eelmise turboga.
Eelmine turbo oli hiinakas mis suutis puhkuda umbes ligi 300 heppa.
Muide mul on saabil peal originaal pihustid mille tootlikus on 408-410 ühikut. Mis on ikka rohkem kui nii nimetatud aero omad.
Neid suuremaid pihusteid pandi peale ainult 1993 aasta FTP saab 9000. Värv on neil sinine ja need on 2 noslega.
Kui ma eelmine kevad otsisin viga miks mu auto enam ei liigu nii nagu vanasti siis tuligi välja lõpuks et olin lolli peaga aero pihustid peale keeranud.
Sai isegi sebastjanilt nõu küsitud et, mis viga võiks olla et eelmisel kerel mootoil oli palju rohkem jõudu.
Olemas on mul veel suuremad pihustid 630 siemensid aga vaatab kas neid hakkab eesialgu peale krudima.
Muide mul on terve komplekt üle punaseid pihusteid. (aero omad 350 ühikut)
Eelmine turbo oli hiinakas mis suutis puhkuda umbes ligi 300 heppa.
Muide mul on saabil peal originaal pihustid mille tootlikus on 408-410 ühikut. Mis on ikka rohkem kui nii nimetatud aero omad.
Neid suuremaid pihusteid pandi peale ainult 1993 aasta FTP saab 9000. Värv on neil sinine ja need on 2 noslega.
Kui ma eelmine kevad otsisin viga miks mu auto enam ei liigu nii nagu vanasti siis tuligi välja lõpuks et olin lolli peaga aero pihustid peale keeranud.
Sai isegi sebastjanilt nõu küsitud et, mis viga võiks olla et eelmisel kerel mootoil oli palju rohkem jõudu.
Olemas on mul veel suuremad pihustid 630 siemensid aga vaatab kas neid hakkab eesialgu peale krudima.
Muide mul on terve komplekt üle punaseid pihusteid. (aero omad 350 ühikut)
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
See auto ärkas ellu uue turboga.
Kahjuks ei saa ennem autoga sõita kui kevad otsustab lume ära korjata.
Nüüd on vaja aju järgi aidata turbole. Peab bdm adapteri ära tellima.
Kahjuks ei saa ennem autoga sõita kui kevad otsustab lume ära korjata.
Nüüd on vaja aju järgi aidata turbole. Peab bdm adapteri ära tellima.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
See on tegelt uus turbo (taastatud, ainult kojad vanad) keskosa on uus.
Ja see taastamine maksis mulle 10000 eeku.
Turbo külge aretamine läks mulle maksma umbes 1500 eeku.
torud, falnsid v-clamp, voolikud lõdvikud.
keevitus tööd tegime sõbraga koos.
Turbo On 0,86 kojaga mis hakkab hiljem puhuma aga puhub piirajasse välja.
Sõitsin umbes 15 PSI rõhuga rohkem hetkel ei tahnud ja ei julenud keerata. Huvitav oli see et pöörete tõustes jõud nagu pidevalt kasvaks.
Muide turbo tuleb sujuvalt järgi ja pidamine on olemas kuival asfaldil 3-4-5 käiguga.
Kui saaks nüüd aju ka järgi aidatud siis peaks asi ka paremini edasi liikuma. Hetkel polegi nagu eriti võimsust sest asfaldidt ka ei paista eriti.
Ja see taastamine maksis mulle 10000 eeku.
Turbo külge aretamine läks mulle maksma umbes 1500 eeku.
torud, falnsid v-clamp, voolikud lõdvikud.
keevitus tööd tegime sõbraga koos.
Turbo On 0,86 kojaga mis hakkab hiljem puhuma aga puhub piirajasse välja.
Sõitsin umbes 15 PSI rõhuga rohkem hetkel ei tahnud ja ei julenud keerata. Huvitav oli see et pöörete tõustes jõud nagu pidevalt kasvaks.
Muide turbo tuleb sujuvalt järgi ja pidamine on olemas kuival asfaldil 3-4-5 käiguga.
Kui saaks nüüd aju ka järgi aidatud siis peaks asi ka paremini edasi liikuma. Hetkel polegi nagu eriti võimsust sest asfaldidt ka ei paista eriti.
Kena downpipe :)
Päris palju maksid ainuüksi taastamise eest, kui tutikas GT28RS maksab (lisamaksudeta) u. $1200.
Natuke palju loodad 0,86 kojast, kukub see boost ära ikkagi üsna kähku, tavaliselt 4500...5000 pöördest ülespoole. Süüdi on suhteliselt väike kompressori pool, tiivik peab pöörlema liiga kiirelt, et vajalikku ~1,7 baari välja puhuda. Efektiivsus langeb. Tõsi, mõnevõrra on ta siiski parem, kui 0,64 kojaga isend, aga mitte oluliselt.
(õlivoolik ulatub sul kuumale malmile liiga lähedale, tavaliselt pannakse turbosse minevasse otsa voolikule 45-kraadine metalltoruke, mis hoiab voolikut kollektorist eemal)
Varsti tahaks näha dünotulemusi :)
Päris palju maksid ainuüksi taastamise eest, kui tutikas GT28RS maksab (lisamaksudeta) u. $1200.
Natuke palju loodad 0,86 kojast, kukub see boost ära ikkagi üsna kähku, tavaliselt 4500...5000 pöördest ülespoole. Süüdi on suhteliselt väike kompressori pool, tiivik peab pöörlema liiga kiirelt, et vajalikku ~1,7 baari välja puhuda. Efektiivsus langeb. Tõsi, mõnevõrra on ta siiski parem, kui 0,64 kojaga isend, aga mitte oluliselt.
(õlivoolik ulatub sul kuumale malmile liiga lähedale, tavaliselt pannakse turbosse minevasse otsa voolikule 45-kraadine metalltoruke, mis hoiab voolikut kollektorist eemal)
Varsti tahaks näha dünotulemusi :)
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
BRturbo hind oli 15600 eeku.
carshop hind oli 15000 tavalise gt2860r eest .
Ning uus keskosa maksis 10000 mulle, eks seal oli veel vahendajaid ka.
Eks jah kui sõita 1.7 bar siis kukub see rõhk kõrgel pöördel.
Aga 1bar juures, on kõik ok.
See turbo õlituse voolikut saab igal ajal ringi teha samas saab kuuma ekraani ka panna jne .
Tänapäeva turbo autodel on kõik torud kuumakaitse plekiall ja turbo ning kollektroi lähedal.
carshop hind oli 15000 tavalise gt2860r eest .
Ning uus keskosa maksis 10000 mulle, eks seal oli veel vahendajaid ka.
Eks jah kui sõita 1.7 bar siis kukub see rõhk kõrgel pöördel.
Aga 1bar juures, on kõik ok.
See turbo õlituse voolikut saab igal ajal ringi teha samas saab kuuma ekraani ka panna jne .
Tänapäeva turbo autodel on kõik torud kuumakaitse plekiall ja turbo ning kollektroi lähedal.
Algselt postitas: keenius
Eks jah kui sõita 1.7 bar siis kukub see rõhk kõrgel pöördel.
Aga 1bar juures, on kõik ok.
Seda 1 baari puhub ka tavaline mitsu lõpuni välja, kui soft õigesti sättida.
Lausa patt oleks GT28-ga niisuguse "tuulepuhanguga" sõita, kas sulle ei tundu?..:cool:
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Eks see rõhk on lajha aga las olla hetkel parem madalam kui mootor laiali.
Turbo mootoreid on 2 tüüpi:
1. mootorid millel pole piisavalt jõudu
2. mootorid on lihtsalt laiali
Nendest valikutest võtaks ma esimese.
Aga tegelikult eks ma võtan lume sulades Sebiga ühendust ja saan ka oma turbo tormama.
Turbo mootoreid on 2 tüüpi:
1. mootorid millel pole piisavalt jõudu
2. mootorid on lihtsalt laiali
Nendest valikutest võtaks ma esimese.
Aga tegelikult eks ma võtan lume sulades Sebiga ühendust ja saan ka oma turbo tormama.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Lõpuks õnnestus mul saada aero originaal käigukast. Ennem sõitsin 2.0 turbo kastiga ringi.
Mul on auto aastast 1994 aga kast ja mootor on 93 aasta omad (vanema 9000 omad)
1993 aasta aero kasti ei ole lihtne leida.
Kasti kood on siis GM75701 peaülekanne 3.61:1.
Muide selliseid kaste tooteti ainult 1 aasta 1992 lõpust 1993 lõpuni. Mul on üks selline katkine käigukast mis vajaks difri remonti.
Mul on auto aastast 1994 aga kast ja mootor on 93 aasta omad (vanema 9000 omad)
1993 aasta aero kasti ei ole lihtne leida.
Kasti kood on siis GM75701 peaülekanne 3.61:1.
Muide selliseid kaste tooteti ainult 1 aasta 1992 lõpust 1993 lõpuni. Mul on üks selline katkine käigukast mis vajaks difri remonti.