Igasugune shoppamine, ka photoshoppamine on ikka naiste töö, aga kui peab siis peab.
Tahaks suvel näha oma autot sellisena (shoppasin veljed ja logo aastatagusele pildile):
Vähemalt suvi oli ilus, kas pole? :cool:
Mis siis 2 aasta jooksul.
Teine mootor Rootsist, kuna vana andis remontidele vaatamata otsad. Sai lihvitud vändaga vaevu 1000km sõita ja jälle kinni :(
Aga sellestki on varsti juba 2 aastat...
Ja siis ainult logimised logimiste otsa, läpakas kõrvalistmel mul üsna tavapärane reisija.
Softis oli pidevalt mingi värk mis ei meeldinud. Enam polnud mõtet võimsust tõsta, sest niigi oli kõik GT28RS turbo jaoks üsna piiri peal. Võimsusnäitajad ei paranenud enam dünos ega ka paberil arvutades. Lihtsalt selline "peentuuning"...
Aga noh, kus sa veel softivariante proovid, kui mitte enda masina peal.
Küünlaid süütab nüüd punase DI asemel must.
Segu juhib
Innovate LC-1 WB lambda andur. Tavaline kah küljes, aga see krutib ainult vabakäigu segu/pöördeid, kui vaja.
Mootori sisu ja sidur on stock.
Lisaks veel "jooksvalt" vahetatud asju, nagu esiklaas, käändtelgede kaitsekummid, uus aku, bensufilter, esisilda mõned polüuretaanpuksid ja muidugi käigukast nö. Aero ülekannetega.
Siis tuli ACMile2010, kus Jupats lubas peksa anda, kui ma head kiirust ei saa
ja siis ma lõin kartma ja nii tuligi 248km/h ja
0...100km/h 5,x sek. Rehvideks olid siis plastmassist Accelera'd.
Hiljem logi vaadates selgus, et kiirus läks natuke enne finišit ka 250km/h peale, siis aga langes veidi. Küllap luges iga väiksemgi tuulepuhang.
Vist juba mainisin, et õhu sisselaske temp. lõppkiirusel 69 kraadi, kuigi
intercooler see ärevam, mis üleval pildilgi.
Crazy suvi oli...
Üldiselt Kiltsil "kiirustajad" teevad oma autot kergemaks, mina aga vastupidi...muudkui laon bituumenmatte sisse, et vaiksem oleks.
Sel suvel lisan neid veel, kahju lihtsalt garaaži vedelema jätta. Kui kiirusega probleeme, tuleb lihtsalt suurem turbo panna.
Nüüd: Amordid vahetatud, samuti on all madaldusvedrud (pildil veel originaalid).
Thanks TFK ja Iisak!
Linnas liigeldes natuke kits küll on, aga küllap harjun ära :)
Suverehvid Nokian G2Z 225/45-17 juba olemas, veljed ootavad ookeani taga, et saaks laevaga koju sõita.
Varsti: tagumised pidurisadulad korda ja uued/head pidurivoolikud.
Kindlasti ka esisilla regull, sest praegu kisub igale poole, välja arvatud sinna, kuhu sõita tahan.
Küllap ka toonklaasi ring, sest nii on popp ja noortepärane. Küllalt juba akvaariumis istutud...
Muud praegu meelde ei tulegi.
Kui ilmub kapoti alla GT30, siis osalen ka sel aastal miilisõidul. Kui ei ilmu...siis vist jään seal publikuks.