2. leht 6-st

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Juul 23, 2007 9:46
Postitas Jupats
Ma siin mõtlesin öö läbi, et mis meil sinuga võssa võis minna. Peame lähiajal maha istuma(jälle) ning arutama seda asja:D:D Mitte, et me midagi paremaks muuta oskaks(ilma jumalateta) aga nii moe pärast.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Juul 23, 2007 13:01
Postitas romza
Kunagi kui MegaSquirt 2 on jõudnud sellisele testimisfaasi, et seda annab kuidagi ka saabi peal käima, siis vist üritan seda ka oma autole peale panna. Seda muidugi venna abiga.
Kogu aju on selline USB mälupulga suurune, ning väga paljude võimalustega.
Kuna sa selline elektroonika guru oled, siis ehk huvitab ka sind see.

Link: http://www.megasquirt.info/ms2/
Link DI-st: http://www.msefi.com/viewtopic.php?p=172183

Põhimõtteliselt annab DI siseseid knock sensoreid kasutada.

EDIT: Veidi etteruttavalt sai siia kirjutatud, et MS2 on väike. Kuid tegelikult on MS2 vaid protsessoritäiendus MS1-le. Tulemus on igatahes parem arvutuskiirus ja palju muid lisavõimalusi, kuna ka mälu on tunduvalt rohkem.
Megasquirtil olemas ka boost control jne, et põhimõtteliselt kõik mida vaja peaks väikese nokitsemise peale kätte saada.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Juul 23, 2007 15:20
Postitas sebastian
Tänud, Romza, linkide eest.
Megasquirti olen ennegi nats uurinud, ega lõpuks ikka käega löönud. Las Trionic5 toimetab kõigega ise. Parem soft on see võlusõna ja loomulikult ka vastav raud sinna juurde. Pole eriti mõtet nende FuelCutDefenderite jm.-ga jamada kui soft vilets.
Varsti hakkan sinult 3" väljalaset + sportkatti nõudma ;)
See oleks alguses vähim, mida teha saab. Eks siis juba vingem turbo, 3" sisselase, Forge bypass jne.

Step-by-step nagu öeldakse :thumb:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Juul 23, 2007 15:27
Postitas romza
true-true

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Juul 27, 2007 16:24
Postitas sebastian
Hirmutamiseks tulevastele põlvedele:

Pilt

Selline siis Kiltsi 1,5bar afterparty minu jaoks ;)
Rõhud silindrites mõõtis herr Trionic ära, nendega on kõik korras.
Eriti ei saanud nagu arugi, natuke jättis vahele, vabakäik oli veidi ebaühtlane.
Gurude diagnoos: DI kassett tuleb vahetada (11-aastane "punane tehnikaime" on oma aja ära elanud), muidu on järgmisteks ohvriteks klapid või midagi veel hullemat.
Ja ise lisaksin: tuleb igasugune lõpp teha lahja seguga sõitmisele! :facts:

Ahjaa...uued küünlad nüüd peal ja kõik toimib jälle eeskujulikult.

Closeup:

Pilt

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Juul 27, 2007 17:44
Postitas IFF
Algselt postitas: sebastian
Hirmutamiseks tulevastele põlvedele


NO need täitsa samasugused nagu minu omadki. ;)

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Juul 27, 2007 18:14
Postitas sebastian
Algselt postitas: IFF
NO need täitsa samasugused nagu minu omadki. ;)

Esimese silindri oma on see külgelektroodita isend :)
Plokikaane tihendi vahelt oli õli välja surunud ka just selle silindri juures. Kahjuks küünlaaugust nii palju sisse ei näe, et hinnata kolvi/klappide seisukorda, eks pl.kaane tihend tuleb niikuinii varsti vahetada.
Teised küünlad ka luubi all vaadates jumala korras e. siis mingeid sulamisjälgi pole. Küllap nad kuumarabanduse ikkagi said :cool:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Juul 30, 2007 1:07
Postitas qdwin
Algselt postitas: sebastian
Plokikaane tihendi vahelt oli õli välja surunud ka just selle silindri juures.
Tee igaks juhuks siis juba kogu peale ennetav remont, (ja kolvirõngad ja saaled ja...) Sa sindrinahk haud salamahti niikuinii mingeid kurje või siis kavalaid plaane.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Juul 30, 2007 3:20
Postitas sebastian
Algselt postitas: qdwinTee igaks juhuks siis juba kogu peale ennetav remont, (ja kolvirõngad ja saaled ja...) Sa sindrinahk haud salamahti niikuinii mingeid kurje või siis kavalaid plaane.

Näh siis, mina mõtlen pisitasa tuunima hakata, sina käsid hoopis parandada :P
Tead ju küll, et asja parandatakse alles siis, kui see on katki läinud. Küünlad vahetasin? Vahetasin. DI vahetasin? Ei vahetanud...veel. Aga sõidan niikaua hästi ettevaatlikult. Kiltsile lähen üldse pealtvaatajaks..no võibolla tibake gaasitan ka.
Pilt

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Juul 30, 2007 9:54
Postitas qdwin
Algselt postitas: sebastian
Näh siis, mina mõtlen pisitasa tuunima hakata, sina käsed hoopis parandada
Aga äkitsi kujuneb sellest remondist tuunimine välja? Võin kihla vedada, et midagi kindlasti muutub!

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: K Aug 29, 2007 9:11
Postitas janek83
pole midagi öelda, kena SAABike sul.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Veebr 01, 2008 16:46
Postitas romza

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:02
Postitas sebastian
Ja kohale ta jõudis, GT2860RS "diskokartul"...:headbang:


Pilt

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:09
Postitas IFF
Algselt postitas: sebastian
Ja kohale ta jõudis, GT2860RS "diskokartul"...:headbang:




Ai kurja. Läheb painutamiseks ilmselt varsti!

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:11
Postitas S9K
Deeem :D, see tulekski teha just bellmouthi peale üle, summuti toru mõtlen, vaheseinaga, siis peaks parem veel saama:love:Kus sul vana turbs jäi?

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:16
Postitas Cyber
Sebastianil on siiani seal vahel originaal garrett..:) Mingi müstiline kõrvits, mis pole suutnud end veel õhku lasta..:P

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:17
Postitas sebastian
Downpipega tuleb probleeme üsna kindlalt. JT 3-tollisel summutil (mis muidugi juba küljes :) ) on nn. esimene pool 2,5-tolline. Pealegi ulatub see pildilolev 5-polt -> 3" flants (adapter) liiga kaugele, veepump jääb ette. Nii et keevitamisest ei pääse...

Selle väikese müstilise kõrvitsa (siis vana T25) tuleb vist klaasi alla panna :P


Pilt

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:23
Postitas S9K
Müü see müstika mulle.:) Mul pole praegu mitte midagi :S (confused & sad)

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:26
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Müü see müstika mulle.:) Mul pole praegu mitte midagi :S (confused & sad)


Kui väikseks jääb siis kindlasti :)
Esialgu üritaks tagasihoidlikult mingi 320 hobust välja pritsida, aga sa ju tead, et see on tõbi mis ainult süveneb ja edaspidi on kõik võimalik :cool:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:30
Postitas Cyber
Sealt edasi pead paraku juba vist nukad ka välja vahetama..:P

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 15:39
Postitas sebastian
Algselt postitas: Cyber
Sealt edasi pead paraku juba vist nukad ka välja vahetama..:P

Kusjuures ei pea. Väidetavalt kuni 400hj võib lasta veel stock nukkadega. Tõsi muidugi, et selle kõrvitsa jaoks 400hj on natuke overkill, aga maksimaalselt on Saabil sellega saadud 416hj.
Kuni 320hj pole vaja isegi MAP sensorit ja pihusteid vahetada. Need töötavad sel juhul üsna piiri peal ja 3bar MAP + Green Giant (või veel parem Siemens Deca) pritsid oleks juba soovitatav.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 16:15
Postitas kasparius
Kuradi äge vaadata, et tuleb üks kiire tonn juurde. Vaesed rehvid:)
Ei tea kas kolmandaga saab pidamise? Kui mingi 1.0bar sellest kõrvitsast välja tuleb siis vist läheb ikkagi kolmas ka ringi. Peab gaasiga mängima:D
:headbang:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 16:59
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Kuradi äge vaadata, et tuleb üks kiire tonn juurde. Vaesed rehvid:)
Ei tea kas kolmandaga saab pidamise? Kui mingi 1.0bar sellest kõrvitsast välja tuleb siis vist läheb ikkagi kolmas ka ringi. Peab gaasiga mängima:D
:headbang:


Oleneb! Sirgel kiirendades paneb kolmanda kenasti maha 225 rehviga. Kurvid kallutades on vähe teine teema. :wall:

Edit: Eriti veel stock vedrustusega.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Mai 16, 2008 18:10
Postitas sebastian
Jah, vääne on juba praegu T25-ga muljetavaldav. Stage4 soft ja 3" väljalase sunnivad vägisi ainult pinnagaasiga mängima.
T25 nii väike ja väeti kui ta ongi, teeb vahemikus 2000...4000 p/min ikka väga tublit tööd. Soft, väljalase ja vabamalt hingav JR õhufilter määravad suhteliselt palju.
Wastegate'l on praegu 2 tugevat vedru hoidmas base boost'i ~0,9 baari peal. Maksimaalne oleneb juba pealekeeraja julgusest.
Ikka kardinaalselt midagi muud, kui kunagi WG vedrude ja viletsa Hirsch softiga ;)

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: P Mai 18, 2008 17:30
Postitas Jupats
Sai seda kuradi saadanat nädalavahetusel proovitud. Naeratus on siiani näol.