4. leht 6-st

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Aug 01, 2008 11:32
Postitas sebastian
Pilt


Pilt

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Aug 01, 2008 11:47
Postitas vmaster
Ülemisel pildil oleva mootoriga sa küll kuhugi ei jõua :D Teisel pildil olevaga ehk on mingi võimalus.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Aug 01, 2008 11:55
Postitas Cyber
Huvitav, kas Seb istub nüüd fotokaga kõrval, kuni kõik laiali ja kokku pannakse? Peaks talle ehk vahepeal võileiva viima..:D

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Aug 01, 2008 11:56
Postitas sebastian
Algselt postitas: vmaster
Ülemisel pildil oleva mootoriga sa küll kuhugi ei jõua :D Teisel pildil olevaga ehk on mingi võimalus.

Sul võib õigus olla, aga ikkagi biopower see esimene :P

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Aug 01, 2008 12:01
Postitas sebastian
Algselt postitas: Cyber
Huvitav, kas Seb istub nüüd fotokaga kõrval, kuni kõik laiali ja kokku pannakse? Peaks talle ehk vahepeal võileiva viima..:D

Eip, ma tegelikult olin möödasõidul, kui nägin, et nad on mu autu jummalast ära lõhkunud :P
Pidime kohe ju fotosüüdistuse tegema, herr. iroman oli tore ja laenas oma apastraati...

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Aug 01, 2008 12:07
Postitas S9K
Mida see iroman seal töökojas nillib? Tal monster ka paranduses?

Ma ei saanudki esimese pauguga aru, et mis krdi biopower :P

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: R Aug 01, 2008 12:12
Postitas kasparius
Iromani auto seal sees pidevalt. Niipalju kui olen sinna sattunud. nok-nok nokitsemine käib.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Aug 05, 2008 22:40
Postitas olaviv
Algselt postitas: IFF
Minul oli see sõel ka igast sodi täis lisaks oli seal veel ees mingit punase silikooni taolist sodi, mis ei tohiks kuidagi sinna sattuda, eriti kui õiged silikone kasutada. Isand Trionic imestas, et sealt üldse midagi läbi tuli ( samas õlirõhud olid mul tava tingimustes normaalsed).


Toda silikoonisodi pidi sinna nii sattuma, et kui mingit kaant tihendisilikooniga tagasi pannakse, siis lastakse seda pisut palju ja pressib seda sissepoole, hiljem hakkavad siis need silikooninarmad irduma ja lõpetavad sõelal.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: K Aug 27, 2008 16:44
Postitas Cyber
MSN-ist...
(04:33:37 PM) Cyber: auto käes??
(04:34:05 PM) Andres: on :P
(04:34:16 PM) Cyber: lollakas irve näol?
(04:34:23 PM) Andres: umbes jah

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: K Aug 27, 2008 17:08
Postitas sebastian
Lühidalt:

Uus plokk NG900 '97 pealt. Vana oli kuumusest kõver, Kuusakoski.
Vänt lihvitud.
Kõik saaled uued, esimene remontmõõt.
Üks keps uus, kuna vana saale tegi talle liiga.
Ketid paremad kui enne, võibolla isegi uued.
Boosti juhtimas 9000 BPC klapp esialgu.
Eelnevalt uued kolvirõngad ja kasutatud kolvid pluss muidugi 2x plokikaane tihendit nüüdseks vahetatud.
Õlirõhu kell küljes.
Natuke aega tuleb vanaema moodi sõita. Las kulub veidi.

Mõtlen, et mootoris polegi enam palju asju, mis originaalist jäänud on :P

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Okt 27, 2008 23:04
Postitas sebastian
Pikka aega pole oma masinat upitanud. Kiidame siis teist natuke :cool:

Praegune setting:
3" JT summuti kogu pikkuses
3" custom downpipe (ei mingit pudelikaela enam)
GT2860RS turbo, base boost 1 baar (vähemaks ei saa..)
630cc Siemens Deka pihustid (bensukulu on kompu järgi 4,5L/100km :P)
JR sport-õhufilter
T7 BPC klapp
3bar MAP sensor
Stock IC (tugevdatud)
Soft stage5+ custom "isemategin" (ja kaua tegin :cool: )

Ja veidi selgem dynograafik:

Pilt

A/F ehk segu graafik on inetu, aga kui mõõtmise ajal ei suudeta WBO2 andurit korralikult väljalaskesse kinnitada, siis paremat ei saagi ;)
Kes kohal olid, need nägid ja naerda said.

Võiks natuke nuriseda, nimelt A/F peaks ideaaljuhul pöörete tõustes natuke rikkamat näitama. 10,5...11.5 oleks vast hea. Aga soft sai tehtud üsna "ehk-siiski-on" -stiilis, siis tore, et niigi läks.

Esimese kahe tõmbe parim 332whp (365bhp) ja 513Nm

Siis vahetasin softi - segu veidi rikkam, fuel map suurtel pööretel tihedam ja boost request ~1,65bar peal.
Roheline joon. Näha, et vääne tõusis kuni 536Nm, aga hobuseid tuli vähem. Seda oli ka ette arvata, sest segu üldiselt mõnevõrra rikkam.
Muide boost requesti (1,65bar) ei tulnudki. Ilmselt on vaja softi veel natuke timmida, võibolla ka süütemomente seada.

Kokkuvõttes rahul :) Talv võib tulla. Kevadel jälle peab midagi juurde aretama. Kunagi pole ju küllalt.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Okt 27, 2008 23:26
Postitas daags
kas häkkisid ise graafiku meeter mõõdustikku v on olemas ka sellised variandid?
aga kaunike ta sul on.:thumb:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Okt 27, 2008 23:35
Postitas kasparius
Algselt postitas: sebastian
Pikka aega pole oma masinat upitanud. Kiidame siis teist natuke :cool:

Praegune setting:
3" JT summuti kogu pikkuses
3" custom downpipe (ei mingit pudelikaela enam)
GT2860RS turbo, base boost 1 baar (vähemaks ei saa..)
630cc Siemens Deca pihustid (bensukulu on kompu järgi 4,5L/100km :P)
JR sport-õhufilter
T7 BPC klapp
3bar MAP sensor
Stock IC (tugevdatud)
Soft stage5+ custom "isemategin" (ja kaua tegin :cool: )

A/F ehk segu graafik on inetu, aga kui mõõtmise ajal ei suudeta WBO2 andurit korralikult väljalaskesse kinnitada, siis paremat ei saagi ;)
Kes kohal olid, need nägid ja naerda said.

Võiks natuke nuriseda, nimelt A/F peaks ideaaljuhul pöörete tõustes natuke rikkamat näitama. 10,5...11.5 oleks vast hea. Aga soft sai tehtud üsna "ehk-siiski-on" -stiilis, siis tore, et niigi läks.

Esimese kahe tõmbe parim 332WHP (365BHP) ja 513Nm

Siis vahetasin softi - segu veidi rikkam, fuel map suurtel pööretel tihedam ja boost request ~1,65bar peal.
Roheline joon. Näha, et vääne tõusis kuni 535Nm, aga hobuseid tuli vähem. Seda oli ka ette arvata, sest segu üldiselt mõnevõrra rikkam.
Muide boost requesti (1,65bar) ei tulnudki. Ilmselt on vaja softi veel natuke timmida, võibolla ka süütemomente seada.

Kokkuvõttes rahul :) Talv võib tulla. Kevadel jälle peab midagi juurde aretama. Kunagi pole ju küllalt.

Seb, kui sellised mõtted, siis pead jälle sisu kallale minema.
Stokk sisuga üle 350hj on riskantne.
Väänet on ROBUSTSELT :S
Peaaegu nagu 4L turbodiisel mesa juba:freak:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Okt 27, 2008 23:46
Postitas sebastian
Algselt postitas: kasparius
Seb, kui sellised mõtted, siis pead jälle sisu kallale minema.
Stokk sisuga üle 350hj on riskantne.
Väänet on ROBUSTSELT :S
Peaaegu nagu 4L turbodiisel mesa juba:freak:

Vot ei tea, olen kuulnud, et 400hj+ läheb stock sisuga riskantseks.
Selle turboga ilmselt palju üle 380hj minna ei saa, kusagil 1,8 baari juures on ta juba "küllastuses". Mul oli ilmselt 1,5 baari ringis.
Dynos ma ei vaadanudki rõhku, unustasin, aga mis seal ikka erinev kui tee peal.
Sidur on stock! Kes ütles, et 450Nm pealt hakkab libisema :mad:.
Üht vingemat softisettingut proovides hakkas siiski lõpuks ka libisema u. 1,7 baari peal.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Okt 27, 2008 23:55
Postitas sebastian
Algselt postitas: daags
kas häkkisid ise graafiku meeter mõõdustikku v on olemas ka sellised variandid?
aga kaunike ta sul on.:thumb:

Häkkisin ise :)
Graafikaprogrammist läbi. Muidu ei saanud üldse joontele pihta.
Mul rohkem mõte, et panen graafikud ja softid võrdlusse, et mida softis muutes juhtub kõveratega.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Okt 27, 2008 23:57
Postitas S9K
Hooki autol hakkasid kepsud kõverduma 2.2 bar pealt :D

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 0:00
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Hooki autol hakkasid kepsud kõverduma 2.2 bar pealt :D

Ja mida teeb suur Holset 2,2 baariga :P Kaks minu turbot kokku ja natuke veel...
Ta ise hindab oma masina võimekust 500+hj peale, kui õigesti mäletan.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 0:03
Postitas S9K
No siis on teil ruumi piisavalt veel stock sisuga õnnemänge mängida:P. Fortune Cookie

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 3:17
Postitas iroman
Seb see on, Seb on Sebinud päris terava softi :notworthy: madalalt väänab ja puha. Mõnus transmission killer. Pakun, et järgmiseks soetatakse Maptunist kasti sisu. See Quaife´i oma. Enne seda muidugi sundkorras tugevam sidurikorv;) Ole 2. käiguga ettevaatlik see annab tavaliselt esimesena saba, sellele järgnevad difri satelliidid:wise: Kas detonatsiooni (või selle puudumist) on võimalik kuidagi monitoorida selle T5 Siute-ga? Küünlaid oled modinud-mudinud (vahed "tiba" suuremaks)? Ma arvan et diskokartuli mõistlik piir ongi 1,5 bar (väikese varuga), siis ei pea vurri tervise pärast väga muretsema. Igal juhul edu ja muretuid k/meetreid, nii palju kui meile see lubatud ongi. Ja alates stage 5-st hakkab pardakompu näitama aiateibaid kütusekulu ja sõitajäänud kilomeetrite kohapealt. Õhutempi ja kõiki ajanäite võib uskuda küll :cool: Ülemised mootoripadjad on ikka jäigad?

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 8:03
Postitas Cyber
Kui can-usb jubin vahele toppida siis annab kõike logida. knocke jms.

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 9:08
Postitas IFF
Algselt postitas: iroman
Seb see on, Seb on Sebinud päris terava softi :notworthy: madalalt väänab ja puha. Mõnus transmission killer. Pakun, et järgmiseks soetatakse Maptunist kasti sisu. See Quaife´i oma. Enne seda muidugi sundkorras tugevam sidurikorv;) Ole 2. käiguga ettevaatlik see annab tavaliselt esimesena saba, sellele järgnevad difri satelliidid:wise: Kas detonatsiooni (või selle puudumist) on võimalik kuidagi monitoorida selle T5 Siute-ga?


Õnneks päästab käigukasti mitte pidavad rehvid. ;)

Aga see väände number on krt eriti kuri... :head:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 11:30
Postitas sebastian
Kütusekulu metsas, sest softis pihustite "koefitsent" peab olema kõvasti erinev. Eks kompuuter selle järgi oma numbreid sätibki.
1.- ja 2. käigu boosti saab õnneks eraldi seada, see on mul natuke piiratud. FPT-st ja Aerost erinev gear ratio (mul tegelikult aeglasem kast) ajas kõik alguses veidi sassi. Trionic peab ju täpselt teadma missugustel pööretel mis käik on :)

Küünlad: praegu "7" -tüüp ja sädevahe 0,9mm. Kas suurem sädevahe midagi annab? Tundub, et mitte. Kui knock'ib, siis teeb seda pigem lahjast segust. Nii olen aru saanud. ECUfoorumis härrad proovinud igatmoodi.
Knock tuleb T5Suite (ja canusb) monitooringu põhjal niikuinii lõpuks nulliks teha.

Mootoripadjad tuleb kindlasti vahetada. Mootor veel eriti ei hüppa, aga ikkagi tuleb asi ette võtta. See peaks kevadel mul esimene liigutus olema. Ja muidugi korralik IC tuleb.

Tõesti, esialgu päästavad ka viletsad rehvid. Pole mingit mõtet neid 2. käiguga veel siledamaks põletada :P

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 11:38
Postitas daags
sinu puhul pigem 3 nda käiguga :gun:

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: T Okt 28, 2008 11:46
Postitas sebastian
Algselt postitas: daags
sinu puhul pigem 3 nda käiguga :gun:

Võibolla :P
Ma ei teagi täpselt mis kuramus mul libisema hakkas, kui 1,7 baari ja 3. käiguga sai kiirendatud.
Aeglase kasti 3. käik on sarnane Aero või FPT teisele käigule.



Kindlasti pean tänama neid, kelleta sõidaksin vist endiselt 170hj Saabiga :notworthy:

- Kõik mootoriremondid Troost Auto & Autotarvete OÜ
http://www.troostauto.ee & http://www.saabianti.ee
- 3" väljalase Hr. Romza & Speedparts http://www.speedparts.ee
- 3" downp. ja turbo install ES Racing http://www.es-racing.ee
- turbo jm. vajalikud jupid ATP Turbo http://www.atpturbo.com
- pihustid Integrated Engineering http://www.intengineering.com

SAAB 9000 CDE, sebastian

Postitatud: E Nov 17, 2008 14:24
Postitas keenius
Kas su autol on ka siis 2 liitrise turboka käigukast et, kiirendus 3 käiguga parim. (see tähendab seda et, ülekanded lühemad) Oma autole ma ei saanutki enam kiiret kasti kusagilt.(normaalse raha eest)