1. leht 2-st

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: P Mai 02, 2010 18:28
Postitas puuk
neljapäeval sai siis endale ostetud esimene saab, mis ühtlasi ka esimene esiveoline auto ja esimene turboga masin. ja omanud olen üle 20 auto kindlasti.
masin aastast 1995 must värvi ja manuaal kastiga kahjuks
kunagi arendas 165kw
hetke plaanid sellised,et lihtsalt sõita ja esiveo ja turboga harjuda ja kui saabipisik süveneb siis ka mootoriremont ja kerge softituuning.

Pilt

http://nagi.ee/photos/puuk/14856895/

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: P Mai 02, 2010 23:32
Postitas TGB
Loodetavasti Sul see pisik ikka tekib..
Nagu siin foorumis kombeks on soovida: Muretuid kilomeetreid!

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: T Mai 04, 2010 22:24
Postitas KorK
Kas juba müüd maha, auto24 müügis see isend juba mitu päeva?

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: K Mai 05, 2010 9:16
Postitas Cyber
Äkki siis vana kuulutus veel maha võtmata?

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: K Mai 05, 2010 9:58
Postitas KorK
Selle auto hinda langetati just eile või üleeile . Sellepärast ma hakkasingi mõtlema, et mis värk on.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: N Mai 06, 2010 0:25
Postitas puuk
müügis kuna kuulutus oli üle. et äkki keegi tuleb viib minema ja saab paar kilo vahelt.proovida ju võib. ise sain veel odavamalt kui see 27k.
praegu ikka sõidan igapäevaselt ja midagi küllest ei kuku, et hädasti müüa oleks vaja.
muidu käivitades viskab korraks check engine ja radiator kirja ette.mida need tähendavad?
kas keskmine kütusekulu 9,5 on normaalne sellise mootori puhul? nii 20-30% linna ja aeg ajalt ka paar täisgaasiga kiirendust sekka. see näit muidugi kompu järgi.kas kompu ültse usaldusväärne?

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: N Mai 06, 2010 9:02
Postitas parkentosh
Algselt postitas: puuk
muidu käivitades viskab korraks check engine ja radiator kirja ette.mida need tähendavad?
kas keskmine kütusekulu 9,5 on normaalne sellise mootori puhul? nii 20-30% linna ja aeg ajalt ka paar täisgaasiga kiirendust sekka. see näit muidugi kompu järgi.kas kompu ültse usaldusväärne?


Check engine ja raditor peabki korraks põlema. 9,5/100km kohta on ka reaalne kui enamus sõidust on maanteel.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: N Mai 06, 2010 9:07
Postitas Cyber
Need CE ja CR tuled on jah OK. Kütusekulu ka täitsa OK. Kompuuter tasuks ära nullida ja siis vaadata, mis toimub. Paagitäitmise meetod on endiselt kõige täpsem.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: N Mai 06, 2010 9:59
Postitas D116
Algselt postitas: puuk

kas keskmine kütusekulu 9,5 on normaalne sellise mootori puhul? nii 20-30% linna ja aeg ajalt ka paar täisgaasiga kiirendust sekka. see näit muidugi kompu järgi.kas kompu ültse usaldusväärne?


Ei tasu alati uskuda teda, millegipärast olen sattunud sellisele kütusele, et kompu näitas 13.6l/100km nagu alati linnas aga tegelikult kulus 19l/100km-ile, peale igat takimist ma teen reseti.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: L Mai 08, 2010 14:29
Postitas puuk
1 pilt siis kulunud sisust. puudust tunnen ka käetoest

http://nagi.ee/photos/puuk/14916717/in-set/262719/
millegipärast ma ei jaga matsu kuda õigesti neid pilte siia panna.teistes foorumites pole nagu muret.
ja see siis väike video sellest kuda minu kiire saab ei olegi tegelt nii kiire kui peaks. esimesega saab rahulikult gaas põhjas kiirendada ilma et ratast ringi võtaks.rehvid mingid hiinakad 205/65 r15
http://toru.ee/view/b51d520c1401
ja mida see jubin teeb/tegema peaks(see punane/valge)
see tuleb koguaeg selle vooliku otsast ära.minekut ei mõjuta
http://nagi.ee/photos/puuk/14919049/

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: E Mai 10, 2010 8:37
Postitas Cyber
See punavalge vidin on üks tähtis vidin. See on seotud karterituulutusega (see jämedam voolik) ja käib läbi vaid ühes suunas (kl. kambri kaas -> TB). Nool peaks ka peal olema. Kui käib mõlemat pidi läbi, siis õpeta see asi lendama ja otsi uus. Kui valepidi on, siis keera õiget pidi..:)

Esimese käiguga peadki saama rahuliult vajutada. Boost on piiratud, kas mitte ka teisel käigul pole piiratud manuaalkasti puhul... Edasi saad juba kogu matsu kätte..:)

Pildilinkimiseks pead linkima otse pildile, mitte leheküljele...
Pilt
Pilt

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: E Mai 10, 2010 9:07
Postitas Trionic
See puna-valge klapp on sobimatu tuulutussüsteemis kasutamiseks(membraan pole õlikindel).Lase õige klapp panna.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: R Mai 14, 2010 15:45
Postitas caarel
Eile oli hind 24 000 ja täna kuulutust enam pole :conf:

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: R Mai 14, 2010 21:55
Postitas puuk
läksin paariks kuuks prantsusmaale ja auto jäi koju seisma.kuulutus sai läbi.
ja see hind oli selline mille peale hakati ka juba rohkem helistama. esiveost ja manuaal kastist sai siiber.kui eesti tagasi tulen siis arvatavasti viin kuhugi autoplatsile vahetuseks aut kastiga 9-5 või tuleb bemm tagasi võtta

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: R Mai 14, 2010 23:15
Postitas kasparius
ega see taltsutamine lihtne ei ole kui esirattas nii palju toorkki on :)

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: L Mai 15, 2010 15:06
Postitas puuk
ah ei ole seda jõudu nüüd nii väga metsikult midagi.aga miski on mille pärast mulle esivedu ei meeldi.aut kastiga aero võiks ola küll. mitte et ma nüüd jubedalt ralli panen, et mul seda tagavedu vaja oleks, aga siiani ainult tagaveoga sõitnud.ja esivedu ja manuaal on rohkem ökopillide rida.
muidugi suur probleem on leida nelja uksega,tagavedu ja turbomootoriga kasutatud odavamapoolset autot.peale sierra ja skyline mulle rohkem ei meenugi

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: T Juun 15, 2010 20:17
Postitas Creative
Mees sa ise ka aru saad mida soga sa suust välja ajad ? Ökopill my ass su sierra on üks paras ökopill kust otsast 9000 aerol jõudu pole kui kiirendus on 7sekki 100ni ?? Viga on lihtsalt selles et sa ei oska kasutada seda masinat... Aga ega sa vist sellest nagunii aru ei saa kui terve elu enda sierradega metsa vahel põristand :wall:

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: T Juun 15, 2010 20:50
Postitas Jupats
Kuule Creative mine tagasi streetrace foorumisse....:wtf:
Meil siin sellist kõnemaneeri ei kasutata. Seda eriti veel esimese postituse puhul.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: K Juun 16, 2010 5:22
Postitas puuk
Algselt postitas: Creative
Mees sa ise ka aru saad mida soga sa suust välja ajad ? Ökopill my ass su sierra on üks paras ökopill kust otsast 9000 aerol jõudu pole kui kiirendus on 7sekki 100ni ?? Viga on lihtsalt selles et sa ei oska kasutada seda masinat... Aga ega sa vist sellest nagunii aru ei saa kui terve elu enda sierradega metsa vahel põristand :wall:


jah ma tõesti ei oska veel kasutada võimsat turbo mootorit ja esivedu. aga olen lubade saamisest alates tagaveolistega sõitnud ja ei taha/oska harjuda esiveolisega.ma arvan, et sama teema nendega kes esimesena esiveolistega sõitma hakkavad. nemad ei taha enam tagavedu. ja miks see sierra sulle ette jäi? mina ei sõida sierraga vajadusest,vaid pigem juba hobiauto.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: K Juun 16, 2010 10:51
Postitas ivark
Algselt postitas: puuk
Algselt postitas: Creative
Mees sa ise ka aru saad mida soga sa suust välja ajad ? Ökopill my ass su sierra on üks paras ökopill kust otsast 9000 aerol jõudu pole kui kiirendus on 7sekki 100ni ?? Viga on lihtsalt selles et sa ei oska kasutada seda masinat... Aga ega sa vist sellest nagunii aru ei saa kui terve elu enda sierradega metsa vahel põristand :wall:


jah ma tõesti ei oska veel kasutada võimsat turbo mootorit ja esivedu. aga olen lubade saamisest alates tagaveolistega sõitnud ja ei taha/oska harjuda esiveolisega.ma arvan, et sama teema nendega kes esimesena esiveolistega sõitma hakkavad. nemad ei taha enam tagavedu. ja miks see sierra sulle ette jäi? mina ei sõida sierraga vajadusest,vaid pigem juba hobiauto.


Selle teema jätkuks veel, et olen sõitnud tagaveolisega ja sõidaks veel aga on ikka vahe küll, mis masin all on. Saab on parim esiveoliste masinate seast, minu arust.

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: K Juun 16, 2010 11:50
Postitas Creative
aga teeme nii et kui ma enda masina saan maha müüdud siis ostaksin hea meelega su saabi ära :eureka:

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: K Juun 16, 2010 14:23
Postitas puuk
Algselt postitas: Creative
aga teeme nii et kui ma enda masina saan maha müüdud siis ostaksin hea meelega su saabi ära :eureka:


alla 20k hetkel veel ei müü,sest täpselt niipalju vaja ,et sierrast kiire pill teha.

jama veel selline ,et kesklukk ei tööta enam.oli juhus, et kesklukk ei teinud üht ust lahti ja sõbral oli vaja just sellest uksest sisse saada ja ta sikutas seda nuppu täie jõuga ülespoole.peale seda pole kesklukk töötand enam.
juhus või on siin mingi seos?

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: N Juun 17, 2010 20:18
Postitas Creative
aga muidu 20-22k oled nõus müüma ?

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: N Juun 17, 2010 20:54
Postitas ivark
Edu Sierra ehitamisel, üks motiveeriv video ka:
http://www.youtube.com/watch?v=9HU0FOBjV6U&feature=channel

Saab 9000 Aero, 1995, puuk

Postitatud: R Juun 18, 2010 1:24
Postitas puuk
no mingi 23k pole mingi probleem müüa-kui hea tuju siis võibolla ka natuke vähemaga.

seda videot olen näinud,aga selle sierraga tahaks joonele panna küll kunagi.kuigi tolle sierra omaniku rahalised võimalused ja oskused on 100x suuremad kui mul ja tema masin areneb kiiremini.aga noh,enda oma tuleb kõigepealt liikuma saada