Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
[align=center][/align]
[align=center]nüüd uus esiklaas ja korras esituled ning nightbreakerid udukates olemas - pikad õhtused maantesõidud võivad alata... :drive:[/align]
[align=center]nüüd uus esiklaas ja korras esituled ning nightbreakerid udukates olemas - pikad õhtused maantesõidud võivad alata... :drive:[/align]
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
[align=center]
[/align]
tehtud talvine hooldus. piduriklotsid vahetatud. kliima ventilatsiooni puhur vahetatud (eelmine oli "swamblasse kasvanud" ja v i l i s e s )
vahepeal oli kõrvalistuja uks külmunud ja ei avanenud, aga soe ostukeskuse parkla tuli abiks ja lahendas probleemi. väga paljud praktilised soovitused, mida me siit foorumist saame tunduvad alguses nii lihtsad ja tavalised, aga mina arvan, et on ülimalt väärtuslikud ja postiiivsed!
[/align]
tehtud talvine hooldus. piduriklotsid vahetatud. kliima ventilatsiooni puhur vahetatud (eelmine oli "swamblasse kasvanud" ja v i l i s e s )
vahepeal oli kõrvalistuja uks külmunud ja ei avanenud, aga soe ostukeskuse parkla tuli abiks ja lahendas probleemi. väga paljud praktilised soovitused, mida me siit foorumist saame tunduvad alguses nii lihtsad ja tavalised, aga mina arvan, et on ülimalt väärtuslikud ja postiiivsed!
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
[align=center][/align]
krõbedate külmade ilmade ajal sai griff endale uue termostaadi ja nüüd läheb salong soojaks viie minutiga ning mootori temperatuuri andur püsib stabiilselt keskel ja maanteel enam ei lange nool alla nagu ta seda enne tegi. plekkidele kleepisin originaal saabi metallist ilukilbid, mis näevad suurepärased välja ))
krõbedate külmade ilmade ajal sai griff endale uue termostaadi ja nüüd läheb salong soojaks viie minutiga ning mootori temperatuuri andur püsib stabiilselt keskel ja maanteel enam ei lange nool alla nagu ta seda enne tegi. plekkidele kleepisin originaal saabi metallist ilukilbid, mis näevad suurepärased välja ))
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Ma katsin ka radika griffil kinni.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vahetatud genekas preagu laeb kenasti, käivitume talvel poolest pöördest.
Viimase aja probleemidest: põles läbi vasakpoolne lähitule pirn ning parempoolne roostes udutuli ei taha kuidagi töötada. Vahepeal olid ka lukud külmunud, aga kui parkida õhtul juhipoolse uksega maja seina poole, siis vähemalt hommikul saab kenasti rooli taha.
Väike suvine meenutus ka: pilt on tehtud üleeelmisel aastal Poolas... kindlasti tahaks ka sellel aastal külastada saabisõpradega seda imelist maad :)
[align=center][/align]
Viimase aja probleemidest: põles läbi vasakpoolne lähitule pirn ning parempoolne roostes udutuli ei taha kuidagi töötada. Vahepeal olid ka lukud külmunud, aga kui parkida õhtul juhipoolse uksega maja seina poole, siis vähemalt hommikul saab kenasti rooli taha.
Väike suvine meenutus ka: pilt on tehtud üleeelmisel aastal Poolas... kindlasti tahaks ka sellel aastal külastada saabisõpradega seda imelist maad :)
[align=center][/align]
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Griffiniga pole see suvi eriti sõitnud, Samas juba näitab 375000 läbisõitu ning igasuguseid asju on temaga tehtud ning tuleks ette võtta veel. Kõik lisad töötavad ning V6 tahab uriseda küll.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Nonii - griffin nüüd siis minu käes.
Pole veel otsustanud mis tast saab - oli kerge lootus, et asjal kere tugev aga - originaaltung läks läbi kõrvalistuja jalgealuse nagu läbi või. :(
Pole veel otsustanud mis tast saab - oli kerge lootus, et asjal kere tugev aga - originaaltung läks läbi kõrvalistuja jalgealuse nagu läbi või. :(
-
- Postitusi: 167
- Liitunud: R Apr 06, 2012 23:45
- Asukoht: Haapsalu/Tartu
- Auto: Saab 9000 2.3t '92
tungraua kohad on enamus tonnistel juba mädad...
Griffini V6 puhul eriti tõenäoline. V6 + aut.kast pole just eriti kerge kombo, mida üles tungida, kui arvestada auto vanust.
Kui enda autol ratast vahetan, siis panen juba ennetades tungi õõtsa alla, siis on vaja vähem tõsta ka (kuigi praegu veel kannatab õigest kohast tõsta küll).
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Enda Griffinil on juba üks pool keevitatud ja teine ootab tegemist ... jamaks läheb lihtsalt siis kui vaja vahetada kusagil teel. Hakka veel teisi tunge igaks juhuks kaasa vedama.
Kuna praegu keskendun 110% Aerole, siis kahjuks ei täitunud mu unistus taastada V6 endisesse hiilgusesse. 375000 täitus tal see suvi. Jäi aja napouse tõttu seisma. Loodetavasti kuuleme veel Griffist; ehk suvekokkutulekul, onju? :)
Everything will be alright t o m o r r o w . . .