1. leht 9-st

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 18:47
Postitas iisak
Lõpuks,peale 4kuulist usinat lammutamist ja veel usinamat koostamist Troostauto katuse ja Master Trionicu:notworthy::notworthy::notworthy: valvsa pilgu all julgen nüüd oma G. pildid siia üles riputada:red:
Ostetud`A.D.2004 septembris Rahingest kodanik Uno:fight: käest enamvähem talutavas konditsioonis.Kohe sai tehtud esmane hooldus(vedelikud,peoga pirne jne) ja sujuvalt haigestutud saabipisikusse.
Tänaseks on tehtud mootorile kapremont(2x,kuna 1korral juhtus väike apsakas:wall: ),renoveeritud kogu alusvanker, taastatud nahksisu,ostetud hulgaliselt mugavuslisasid(puurool,käetugi,antitiib,porilapakad,lisastopptuli koos ajuga ,keskkonsooli küljetasku ,uued istmeküttekehad,kummimatid,pagasivõrk,tagaistme käetoe topsihoidja,ACC-le uued andurid ja üks servomootor,ABS-le 2 uut andurit,jne jne),paigaldatud ligi 40kilo pigimatte.Töös on veel helitehnika ja Park Assist`i paigaldus ning edaspidi ka värvitööd plaanis.Kõik ei tule esimese hooga meeldegi...
Kogu selle projekti teostuse eest suured tänud kogu Troostauto kollektiivile Madisega eesotsas.Maani kummardus ja igavene tänuvõlg Master Trionicule,kelle abita ja oskusteta oleks jälle tänavatel lihtsalt üks oma aja ära elanud "luksusauto"juures.Neid töötunde ja magamata öid ei jõua keegi kokku lugeda,mis selle "p....reerimisega" kulutati:o,rahanumbritest ei hakka rääkimagi:head: ,kuna esialgne planeeritud remondieelarve on juba 10 X ületatud ja lõppu veel ei paista,aga selline vähetoodetud ja praeguses konditsioonis Griffin on kogu seda vaeva väärt.
Eraldi tänud veel Mr Qdwinile,kelle abil Rootsist uued kolvid-kepsud Griffinile jõudsid ja Viking Motorsi Vikile,kelle teadmised ning näpunäited samuti hindamatuteks osutusid.
Kiitke siis või laitke,aga meie Master Trionicuga oleme uhked tehtud töö üle:drink:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 18:58
Postitas Cyber
Ma aitan siis piltidega...

Lisatud failid

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 18:59
Postitas Cyber
Teine

Lisatud failid

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 19:00
Postitas Cyber
Kolmas

Lisatud failid

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 19:05
Postitas ristosaab
ilus teine! :notworthy:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 20:53
Postitas Garu
Paistab sellise hoolega tehtud olema nagu mõni uunikum. Ilus :drive:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 21:44
Postitas qdwin
Eeee et kas eksisteerib ka dünotesti tulemusi sellele masinale kuskil??? Näiteks skaneeritud graafikuna???

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 22:20
Postitas Cyber
lisastopptuli koos ajuga

mes imeasi see on??

Dünograafikut vist peale viimast kokkulappimist pole. Viimati kui ma Iisakut nägin, siis oli tal alles mõned sajad kilomeetrid sõidetud.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 22:29
Postitas cilpkonn
äkki see lisastopp tuli on eraldi ja aju on miskit teine vidin mis lisastopptule juurde ei kuulu? :freak:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 22:35
Postitas cilpkonn
aga jahhh... ilus on väga vähe öelda... :notworthy:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 22:57
Postitas qdwin
Asi selles et kui mõni pirn läbi põleb on see piktogrammil kohe näha, kui aga lisastopptuli oma pirnikestega juurde panna siis ampraaž ju hoobilt teine. Need "ajud" on kaugelt vaadates identsed, kirjad peal aga veidi erinevad. Kui kodanik Teageri Aerole seda kõike peale panime oli mu ehmatus alul päris suur, et pool pisnesist läks nagu vett vedama. Aju, raip juba olemas ja täitsa õige kah veel. Lähemal vaatlemisel selgus tõde lõpuks.
Ja veel, kogu kola mahakruvimiseks kulus 5-10 min, uuesti külge kruvimiseks oma tund vähemalt!

PS! Loodan et Sa Iisak oma masinat praegusel kujul dünostendile purustama ei lähe! Miks - ei tea, tunne on sihuke!
Algselt postitas: Cyber
lisastopptuli koos ajuga

mes imeasi see on??

Dünograafikut vist peale viimast kokkulappimist pole. Viimati kui ma Iisakut nägin, siis oli tal alles mõned sajad kilomeetrid sõidetud.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 22:58
Postitas Trionic
to cilpkonn: lisastoptuli oli lisavarustus ja tema paigaldamine eeldab ka vastava
mooduli olemasolu,et "piktogramm" aru saaks,et üks tarbija on juures.

to Qdwin: graafikutega on nii,et need on küll täitsa olemas nii VägaTurbo,kui ka
Griffi kohta,aga kuna stend oli värskelt paigaldatud ja oli optimeeritud manuaalkastile,siis segas "kick-down" oluliselt mõõtmist,eriti G.-l.
Samas olid tulemused G-l veidi paremad isegi sellistes tingimustes tehase omadest(kõik toimus enne mootorikap.remonti).

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 23:01
Postitas iisak
Algselt postitas: qdwin
Eeee et kas eksisteerib ka dünotesti tulemusi sellele masinale kuskil??? Näiteks skaneeritud graafikuna???

On olemas täiesti ja ka graafiku kujul,kuid kuna peale sissesõitmist on niikuinii plaanis uuesti sinna stendi minna,siis ei hakka praegu vana graafikuga jamama.
Laki stendis saadi 167kw ja 272N/m

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 23:04
Postitas iisak
krt ma ei jõua nii kiiresti tippida,kui siin kaaskondlased vastavad juba üksteisele:(
(istun ja :beer: üksinda)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 23:06
Postitas Trionic
Kusjuures mootor oli "hõre" ja õgis Castroli õli nii,nagu kod.Iisak Albert Le`Kokki:P

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 23:07
Postitas qdwin
Sa vaata ette! See ei lõppe hästi! Üksinda ja puha!

Ma ei mõtle üldse paha pärast, kahju kui klaverisse tilgub äkitsi ...
Algselt postitas: iisak
(istun ja :beer: üksinda)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 23:13
Postitas Trionic
Tegelikult on ikka oluliselt kulukam seda V6 mootorit endale sobivasse konditsiooni viia,kui Saabi R4 oma.Toodeti neid nii marginaalne kogus nii Opelile,kui ka veelgi mõttelisem hulk Saabile ninasse.Ja V6 Griffin on muutunud
euroopas rariteetseks harulduseks.
Löön LG monitoriga kokku:beer::P

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 23:23
Postitas iisak
Rariteetsus on üks ja minu silmis ka kõige mõjuvam põhjus,miks me Master Trionicuga:notworthy:selle tõelise Kolgata tee jalge alla võtsime:headbang:
Minu andmetel toodeti 3,0 Griffineid ca 28000 ja sellest USA turule läks ca 17000.Eestis peaks olema neid 3-minu oma,tumepunane,mis Auto24 ka müügis on(kahju on vaadata,millisesse seisukorda on suudetud see auto viia:gun: ) ja tumesinine...
Kaks A`le coqi sees ja ka klaverile tilgutatud,seega uneaeg:drink:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 11, 2005 23:47
Postitas Trionic
Seda õnnetut punast VM-st ostetud isendit oli tõesti valus vaadata ja veelgi valusam parandada(olles seda viimast teinud ka kunagise punase iluduse noorusaegadel).Sinise omanik/olukord teadmata,väljast ja kaugelt tundub kena:love:
Ainulaadsed ja erakordsed Saabid ruulivad:head:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Juul 12, 2005 8:54
Postitas Nastix
Tõeliselt ilus - au ja kiitus:notworthy:
Imetlesin seda griffinit juba TroostAuto hoovi peal, kui Trionic minu plekist kallimat paremini liikuma ajendas.
Visuaalsel vaatlusel jäi mulje, et sellel on ka pidurisüsteemi toimimist paremuse poole edasi arendatud.
Huvi pärast küsimus, kas on mingisugune vahe kahel 3,0 V6 Griffinil, kui võrrelda sedaani, nagu kod. Iisakul ning 5-ukselist laugpära varianti (CSE kere, kui ma ei eksi) ? kW kah mõlemal 155, minu mäletamist mööda müüdi Tartus kunagi hõbedast laugpära 3,0, selliseid on ka Hiiu-Suurtükis olnud.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Juul 12, 2005 11:36
Postitas cilpkonn
to trionic: cilps on veel amatöörsaabihaige ja nende tulede kohta ma tõeste miskit ei tia :red: avaldasin tagasihoidlikku teadmatust, kuna minu 2.3 CS'l lisastopp puudub.. nüüd olen jälle targem:)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Juul 12, 2005 14:46
Postitas sebastian
Kena pill!
Tagatiib annab sportlikku jumet.
Kui helitehnikani jõuad, siis huvitaks mida tagumiste kõlaritega ette võtad..kas tasub need vahetada paremate vastu või jätta samaks? Vuufrit pole ju kuhugi panna...või siiski??
Jah...aastat viis-kuus tagasi võttis Griffini nägemine põlved nõrgaks, teist marki autot üldse ei eksisteerinud minu jaoks. Tallinnas vähemalt paar sellist isendit siis liikus...kindlasti selleks et saabisõpra narrida :cool:.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Juul 12, 2005 18:25
Postitas iisak
Helitehnika hakkab juba külge saama.Üldiselt,kui tahad loomulikku helipilti,siis tagumised valjukad tuleb ära unustada.Kontserdil ei kuula sa musa ju ka selg lava poole.Esivaljukate komplekt peaks olema võimalikult
hea ning võimendi samuti nende toitmiseks.Orig.võim jääb tagavaljukaid kütma,kui tahtmine tuleb neid kasutada.Woofriga pole ju probleemi,pagass ju megasuur.
Samuti jõuab vist enne kokkutulekut ka parkimisabi ja puldist suletavad aknad külge pookida.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Juul 12, 2005 20:03
Postitas iisak
Algselt postitas: Nastix

Huvi pärast küsimus, kas on mingisugune vahe kahel 3,0 V6 Griffinil, kui võrrelda sedaani, nagu kod. Iisakul ning 5-ukselist laugpära varianti (CSE kere, kui ma ei eksi) ? kW kah mõlemal 155, minu mäletamist mööda müüdi Tartus kunagi hõbedast laugpära 3,0, selliseid on ka Hiiu-Suurtükis olnud.

Griffin on AINULT sedaanina.Vahet CSiga on niipalju,et kõik see,mis Griffinil oli põhivarustuses on teistel-k.a.3,0 CS- lisavarustusena ehk siis tellitav:head:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Juul 12, 2005 22:17
Postitas Trionic
Lisaks on Griffinil hunnikute kaupa heliisolatsiooni rohkem,kui cd-l ja cs-l.
Ainuke tõeliselt vaikse salongiga tonnine:D