Ostsin 2007 Rootsis käies tutikad, tänaseks on otsad täiesti roostes, värv maas jms.Algselt postitas: Zazou
Huvitav kaua uued vastu peavad?
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1973
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Griffin jälle sõidukorda seatud. Vb kedagi huvitab mis juhtus. Murdus jahutusvedeliku toru kinnitus ja kuskilt sealt siis kogu vedelik ka mu autost lahkus ilmselt. Seoses sellega läks vahetusse ka üks lõdvik, mis sinna toru külge kinnitub. Algul terendas ees vähemalt nädalane ühistranspordi nautimine aga õnneks sebis Audaceri töökas kollektiiv kuskilt selle varem ja niisiis saangi nüüd jälle rõõmsalt sõita. Eks näis mis järgmisena laguneb.
PS. Peas mõlguvad jälle müügimõtted kuna pea 3 aastat on täis ja vahelduseks võiks mõnd 9-5 griffinit vaadata.
PS. Peas mõlguvad jälle müügimõtted kuna pea 3 aastat on täis ja vahelduseks võiks mõnd 9-5 griffinit vaadata.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Tere tere Saabipere.
Kurb tõsiasi on see, et kus on sinna tuleb juurde ja Saabism on ravimatu haigus. Nii saigi laupäeval 15.01.2011.a endale üks Saabikene juurde muretsetud lootuses, et ehk saan veits rokem nüüd Saabiga sõita, kuna 9-5 enam jaolt naisekäes ja minul ainult hoolduses käimis rõõmud.
Täna siis sai esimesed sõidud tehtud ja ülevaatusel käidud. Onud seal hakkasid riidlema õli haisupeale ja tegid ruttu uksed lahti. Ei tea, kui hull asi nüüd on, kuna sinist ei tule ja valge aur ainult õues näha, aga saime tehtud ning soovitati käsipiduri ühte poolt vaadata.
Üks imelik nähtus hakkas silma maanteel sõites, et mootori temp nagu kõigub liiga palju üles alla, tegelt peaks ju nagu keskel püsima, termostaat vist jampsib või on V6 lubatud sellised kõikumised ja kas opel vectra veljed sobivad Griffile?
Aga, mis peamine emotsioonid on väga laes, paremat jalga veits vaja treenida, kuna gaasipedaal käib väga raskelt ning peamine, see V6 hääl :head: Muusikasüsteeme pole veel proovinud kuna naudin hetkel V6 :)
Kurb tõsiasi on see, et kus on sinna tuleb juurde ja Saabism on ravimatu haigus. Nii saigi laupäeval 15.01.2011.a endale üks Saabikene juurde muretsetud lootuses, et ehk saan veits rokem nüüd Saabiga sõita, kuna 9-5 enam jaolt naisekäes ja minul ainult hoolduses käimis rõõmud.
Täna siis sai esimesed sõidud tehtud ja ülevaatusel käidud. Onud seal hakkasid riidlema õli haisupeale ja tegid ruttu uksed lahti. Ei tea, kui hull asi nüüd on, kuna sinist ei tule ja valge aur ainult õues näha, aga saime tehtud ning soovitati käsipiduri ühte poolt vaadata.
Üks imelik nähtus hakkas silma maanteel sõites, et mootori temp nagu kõigub liiga palju üles alla, tegelt peaks ju nagu keskel püsima, termostaat vist jampsib või on V6 lubatud sellised kõikumised ja kas opel vectra veljed sobivad Griffile?
Aga, mis peamine emotsioonid on väga laes, paremat jalga veits vaja treenida, kuna gaasipedaal käib väga raskelt ning peamine, see V6 hääl :head: Muusikasüsteeme pole veel proovinud kuna naudin hetkel V6 :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1973
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Selle raske pedaaliga harjub ära. Mõne aja pärast ei tundugi raske :)
Muusikasüsteem vajaks paremat makki kui see kõige odavam Clarion ja supaka võiks salongi poole keerata.
Õlihais tuleb ehk sellest, et ma laupäeva hommikul kallasin pisut juurde ja osa õli suutsin mööda kallata :(
Mind jäi häirima veel see et auto ka peale sillareguleerimist kisub paremale
Muusikasüsteem vajaks paremat makki kui see kõige odavam Clarion ja supaka võiks salongi poole keerata.
Õlihais tuleb ehk sellest, et ma laupäeva hommikul kallasin pisut juurde ja osa õli suutsin mööda kallata :(
Mind jäi häirima veel see et auto ka peale sillareguleerimist kisub paremale
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
No nii järgmiselt ringilt tagasi ca 200km lihtsalt maha sõidetud ja roolist lahkuda väga raske. Ei saa tal lasta seista rahus maja ees. Enne minekut vaatasin jahutusvedeliku taset, mis oli miinimum, panin juurde ja nüüd temp ilusti keskel nagu peab.
Mida veel tähele panin, et salongi vent veits siriseb, samasugune hääl nagu vanasti sai pesupulgaga paber ratta kodarate vahele pandud ning lültias korra täitsa välja ka ennast, ega mõjunud mingi nupu vajutus, mis selle kohta võiks arvata?
Ja kui kellegil on pakkuda juhiuksele seda puiduliistu, siis andku julgelt teada.
Mida veel tähele panin, et salongi vent veits siriseb, samasugune hääl nagu vanasti sai pesupulgaga paber ratta kodarate vahele pandud ning lültias korra täitsa välja ka ennast, ega mõjunud mingi nupu vajutus, mis selle kohta võiks arvata?
Ja kui kellegil on pakkuda juhiuksele seda puiduliistu, siis andku julgelt teada.
Sel masinal pole me senini salongivendi mootorit vahetanud.Arvatavasti on mootorisse pudenenud poroloonist heliisolatsiooni plaat(sage häda).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Sissekanne logiraamatusse, sn 304157
filtrid ja õlid vahetatud, nii mootoris kui käigukastis. Kliimaplokk ka asendatud uuema vastu. Tänud härradele Audaceris.
Härra iisak käsikis mootoris õlilekete peale mõtlema hakata, eks tuleb praegu silm õlivardal hoida. Teha oleks ikka palju vaja, aga eks tuleb vaikslet kuskilt alustada. Originaal antenn puudu, praegu augutäide seal ainult, kapott karjub ka värvi paraduste järgi ja veel mõned kohad. Ei tea mis sisuga teha, esiistmed suht väsinud ja see ukse liist ei anna rahu. Aga mis peamine auto sõidab ja mitte halvasti. On see 9-5 aero mis ta on kiire ja kõbus, aga Griffin on ikkagi tase oma ette.
Terv, Ainar
filtrid ja õlid vahetatud, nii mootoris kui käigukastis. Kliimaplokk ka asendatud uuema vastu. Tänud härradele Audaceris.
Härra iisak käsikis mootoris õlilekete peale mõtlema hakata, eks tuleb praegu silm õlivardal hoida. Teha oleks ikka palju vaja, aga eks tuleb vaikslet kuskilt alustada. Originaal antenn puudu, praegu augutäide seal ainult, kapott karjub ka värvi paraduste järgi ja veel mõned kohad. Ei tea mis sisuga teha, esiistmed suht väsinud ja see ukse liist ei anna rahu. Aga mis peamine auto sõidab ja mitte halvasti. On see 9-5 aero mis ta on kiire ja kõbus, aga Griffin on ikkagi tase oma ette.
Terv, Ainar
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1973
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Sai ka võideldud nende leketega aga mitte väga edukalt. Härradel mõned mõtted olid kuid kahjuks jäid realiseerimata, Istmetele on vist ainuke hea lahendus uus nahk. Nii juhi kui kaasreisja omale. Ise vahetaks veel uksepolstrite ja rooli naha välja. Kõige parem oleks kogu esiosa üle värvida. Ja ära unusta mootoririhma vahetust u320 tuhande km pealt!!
Pedaaliga oled juba harjunud?
Pedaaliga oled juba harjunud?
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
see rihmavahetus tuleb jah meeles pidada, aga nüüd siin ilusti kirjas see. Vaatan, et osad omale aero istmed Griffinisse tõstnud, aga see ka ainus varjant, kui vaja valgetest loobuda. Tegelt tahaks teda suht orignaali lähedal hoida. Orignaal valudest tunnen ka puudust. Gaasipedaaliga suhted normaalsed, jõuan teist ka põrandasse lükata juba.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Mis siin ikka. Olen ilma jälle Saabist(kaasabi rallib ringi), kuna aero rändas soome maale. Aga griff on ennast ilusti üleval pidanud. Juhtunud siis nii palju, et juhi tagumine uks ilusti ära ristitud(kaasabi poolt) ja ootab hetke mil saan asjaga tegelma hakata. Peab ruttu uue auto vaatama naisele, seni kuni veel midagi päästa on.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt: