Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kvaliteetsed ja mugavad on nad tõesti. Kui välja arvata mõned pisissekundaarsed vead sõidavad alati ja iga ilmaga, olgu külma palju tahes. Seni pole ka parema hinna kvaliteedi suhtega autot näinud. CD on ilus masin. Tonnine Aero ka. Nende vahel valides onvahel kohe raske öelda kumb ilusam. Mul vedanud, ei pea valima. Üks päev üks. Teine päev teine. Ja nii see elu kulgeb. Muretuid kilomeetreid su Griffinile!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Mina, kui kodanik vmasteri väga hea sõps võin lahkelt rääkida selle ostuni jõudmise eellugu :wise:
Nimelt müüs vmaster ilmselt mingisuguse ajutise meeltesegaduse tõttu (muud moodi ei anna sellist otsust seletada :wall: maha oma Saab 9-5e ja kujutage ette ostis asemele automargi nimega Nissan ja püüdis mulle kogu aeg selgeks teha (rohkem küll enda lohutamiseks), et tegemist ikka ka ju väga hea autoga. Umbes mõni nädal hiljem sain mina ilma ette hoiatamata enda kaaslaseks 9-3e. Selle uudise peale hakkas vmaster selgelt hulluma ja teatas konkreetselt ja ilma igasuguse kõhkluseta, et tema paneb oma Nissani kohe täna müüki tagasi ja otsustab lennumasina kasuks :eureka:
Ja nii see oligi, mõni päev hiljem oli tehing tehtud ja jälle oli üks tubli inimene õigele rajale tagasi juhitud :notworthy:
Muide, teades seda, kui hoolikalt vmaster oma 9-5te poputas, ei ole ilmselt kellelgi (eelkõige kõige suurema töö tegijatel) põhjust kõnealuse 9000 Griffini tuleviku pärast muretseda :drive:
P.S. Ja ära unusta, et :beer: tuleb ka sel puhul teha!
Nimelt müüs vmaster ilmselt mingisuguse ajutise meeltesegaduse tõttu (muud moodi ei anna sellist otsust seletada :wall: maha oma Saab 9-5e ja kujutage ette ostis asemele automargi nimega Nissan ja püüdis mulle kogu aeg selgeks teha (rohkem küll enda lohutamiseks), et tegemist ikka ka ju väga hea autoga. Umbes mõni nädal hiljem sain mina ilma ette hoiatamata enda kaaslaseks 9-3e. Selle uudise peale hakkas vmaster selgelt hulluma ja teatas konkreetselt ja ilma igasuguse kõhkluseta, et tema paneb oma Nissani kohe täna müüki tagasi ja otsustab lennumasina kasuks :eureka:
Ja nii see oligi, mõni päev hiljem oli tehing tehtud ja jälle oli üks tubli inimene õigele rajale tagasi juhitud :notworthy:
Muide, teades seda, kui hoolikalt vmaster oma 9-5te poputas, ei ole ilmselt kellelgi (eelkõige kõige suurema töö tegijatel) põhjust kõnealuse 9000 Griffini tuleviku pärast muretseda :drive:
P.S. Ja ära unusta, et :beer: tuleb ka sel puhul teha!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1970
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Polegi Griffini vahepealsest elust midagi kirjutanud siia. Aga täna hommikul ei läinud ta mitte enam käima. Võtmest keerates ei toimunud midagi, kesklukk käis kinni-lahti, armatuuri valgustus põles vaevunähtavalt. Egas muud, kui sai tellitud puksiir ja auto Troosti viidud. Kiire diagnoos: aku lühises. Peale akuvahetust sõidab Griffin jälle rõõmsalt edasi :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1970
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Kuna käes on aastalõpp, siis loodetavasti võib teha tänase päevaga kokkuvõtte minu Griffiniomamise perioodi jooksul temaga tehtud asjadest.
Nimekiri tehtust on umbes taoline: lisatuled küljest ära, vahetatud juhiukse aknatõstuk, esimene parempoolne sarniir, esiamordid, osa summutist, tagumised kõlarid ja nende võimendi, aku, mõned pirnid.
Teha oleks vaja veel: väike õlileke kuskilt mootorist likvideerida, parkimisabi korda, naksisu taastada (esiistmed on ikka väga masendavas seisus), väljast poleerida/vahatada + värvitööd, sest kivitäkkeid paistab suht palju olevat kapotil, suvel tõenäoliselt ka orig. 15-tollised veljed sirgeks (praegu sõites 90-100ga kerge vibra sees), supakas tagasi pagassi. Nendega siis hoogsalt 2008. aastal alustan!
Kokkuvõttes võin öelda, et Griffini näol sai soetatud suurepärane auto, millega ülimalt rahul olen.
Nimekiri tehtust on umbes taoline: lisatuled küljest ära, vahetatud juhiukse aknatõstuk, esimene parempoolne sarniir, esiamordid, osa summutist, tagumised kõlarid ja nende võimendi, aku, mõned pirnid.
Teha oleks vaja veel: väike õlileke kuskilt mootorist likvideerida, parkimisabi korda, naksisu taastada (esiistmed on ikka väga masendavas seisus), väljast poleerida/vahatada + värvitööd, sest kivitäkkeid paistab suht palju olevat kapotil, suvel tõenäoliselt ka orig. 15-tollised veljed sirgeks (praegu sõites 90-100ga kerge vibra sees), supakas tagasi pagassi. Nendega siis hoogsalt 2008. aastal alustan!
Kokkuvõttes võin öelda, et Griffini näol sai soetatud suurepärane auto, millega ülimalt rahul olen.
Nägin täna griffini taastatud sisu, nagu uus. Sõit on ka väga mõnus ja see V6 hääl.:love::headbang:
E: Tühikäigul on see auto nii vaikne seest, et lausa imelik oli kohe olla.:cool:
E: Tühikäigul on see auto nii vaikne seest, et lausa imelik oli kohe olla.:cool:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1970
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: Jürgen
IRL olid veel ilusamad!:head:
Eks ta nii ole. Sina nägid neid järgmine päev, kui taastamisest tulid. Eks nüüd juba nühitud ka seal peal :D
Mina igatahes olen rahul:head:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: TFK
Krt need nii valged et sinna peale ei julgegi kohe istuda :o
Jätka samas vaimus :headbang:
Jah meie ilmadega ei julge istuda sinna. :love:
__In Boost We Trust__