Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Aprillikuu viimasel päeval otsustas Griffini roolivõimendi töötamast lakata ja nii ma Ülemiste parklasse temaga jäin. Egas muud kui kollane puksiir järgi ja Troosti. Tänaseks sai asi nii kaugele, et roolivõimendi töötab. Selgus, et mingid voolikud olid pumba juurest lahti tulnud ja sealtkaudu õli välja voolas. Eks peab nüüd õlitaset jälgima ja loodetavasti pumbaga enam probleeme ei teki ja saab teiste asjadega edasi minna, kuna teha on veel mitu suuremat asja.
PS! Nõmme keskuse juures nägin huvitavat vaatepilti, kus puksiiri peal oli üks sedaankerega tonnine :)
PS! Nõmme keskuse juures nägin huvitavat vaatepilti, kus puksiiri peal oli üks sedaankerega tonnine :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Eelmisel nädalal oli see tore päev, kus Grifiini helisüsteem uuel kujul valmis sai. Koosneb see:
Lähteseade Clarion DB189RGMP
Kõlarid esiustes DLS References R5A ja taga DLS Classic 428 taga võimendiga Magnat RX44
Subwoofer GAS võimendiga Ground Zero Titanium GZTA 2.150MK2
Tahaksin siinkohal öelda suure aitäh TROLL-le kasulike nõuannete eest süsteemi komponentide valikul ja
Trionicule, kes kogu selle kraami autosse paigaldas.
Mina olen tulemusega igatahes väga rahul. Tõenäoliselt annab seda veel reguleerida aga ka praegu on üsna hea :thumb:
Lähteseade Clarion DB189RGMP
Kõlarid esiustes DLS References R5A ja taga DLS Classic 428 taga võimendiga Magnat RX44
Subwoofer GAS võimendiga Ground Zero Titanium GZTA 2.150MK2
Tahaksin siinkohal öelda suure aitäh TROLL-le kasulike nõuannete eest süsteemi komponentide valikul ja
Trionicule, kes kogu selle kraami autosse paigaldas.
Mina olen tulemusega igatahes väga rahul. Tõenäoliselt annab seda veel reguleerida aga ka praegu on üsna hea :thumb:
Kuulsin seda muusikat ka ise just oma kõrvaga kivila 6 ees.... Välja ei kostnud kole numbrialuse lärin, vaid mõnus bass. Mingi 10 min. tagasi. Jõudsin just ise ka, ning hakkasin trepikasse minema, kui härra vmaster maja ees tiiru tegi, ning parkimis kohta otsis...
JÕUDU JA JÄTKA SAMAS VAIMUS:drive:
JÕUDU JA JÄTKA SAMAS VAIMUS:drive:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Kui ma juba siia kirjutan, siis kirjutan seda, et Griffiniga vahepeal polegi midagi juhtunud. Seekord aga üllatas ta mind sellega, et mõned päevad tagasi ei tahnud mitte käima minna vahel. Naljaks lugu. Lähen kaubanduskeskusesse ja autos võtit keerates mitte üks piuks. Kuna see tundus ebameeldiv, sai viidud auto Troosti spetsialisti valvas pilgu alla ja peale paaripäevast nupuputamist oligi asi selge. Nimel põhjus selles, et mingi juhe oli vastu summutit ära põlenud ja ka geneka maha põletanud (loodetavasti kirjutasin õieti). Peale remonti asi jälle korras ja sõidan rõõmsalt edasi. Rõõm on seda suurem, et vahepeal lootusetu olukord lahenes. Tulevik toob nüüd Griffinile generaatori vahetuse.
PS! Au, lugupidamine, tänu, kiitus jms. Trionicule, kes selle vea leidis lõpuks ja korda tegi.
PS! Au, lugupidamine, tänu, kiitus jms. Trionicule, kes selle vea leidis lõpuks ja korda tegi.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Ohohoho - peale nädalast seismist sai Griffin jälle liikuma ja põhjus oli hoopis vigases starteris, mitte genekas. Imestama paneb, et mis selle starteriga vahepeal tehtud küll oli, et vaid kolm aastat vastu pidas. Igatahs nüüd on viga likvideeritud starteri remondi näol, märkimisväärne rahasumma kulutatud ja võib hoogsalt edasi minna järgmiste vigade likvideerimisega :beer:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Nonii - järgmine mure käes. Nimelt kui pöörded alla 1000-nde lähevad hakkab ka õlituli põlema ehk vahel vilgub, vahel põleb vahel aga ei põle ja kõik oleks nagu ilus. Anduri vahetus ei aidanud. Ehk õnnestub ASAP Troosti löögile pääseda ja korraga ka mootorist õlilekked likvideerida ning tulukese probleem edukalt kõrvaldada.
EDIT: Aeg kirja pandud Troostauto Laki osakonda ja eks siis ole näha, mis sest asjast saab lõpuks.
EDIT: Aeg kirja pandud Troostauto Laki osakonda ja eks siis ole näha, mis sest asjast saab lõpuks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Kuna minu autole ei saa panna igasugu softe, bleedereid, 9-5e bpc klappe, turbosid ja muud tilulilu :), siis olen oma tuunimismaanias läinud hoopis autole võimalikult hea tehnilise seisukorra andmise teed. Arveid sirvides on juhtnunud järgmisi suuremaid ja väikesmaid asju:
sarniir ette paremale
lülitite pirne
esiamordid
juhiukse aknatõstuk
2xhooldus
vahesummuti
summuti remont (sukk)
abiseadmete (genekas, roolivõim jms) rihm,
rihmapingutusrullik
generaatori remont (laagrid, pingeregulaator jms)
tagumise parempoolse ukse keskluku mootor
roolivõimendi remont
starteri remont
õlirõhuandur
esiklaas+kojamehed
salongipeegel
istmete taastamine SmartService-s
peaaegu kogu helitehnika
lähiajal ees poleerimine ja siis võiks nagu auto ilus ka olla :)
sarniir ette paremale
lülitite pirne
esiamordid
juhiukse aknatõstuk
2xhooldus
vahesummuti
summuti remont (sukk)
abiseadmete (genekas, roolivõim jms) rihm,
rihmapingutusrullik
generaatori remont (laagrid, pingeregulaator jms)
tagumise parempoolse ukse keskluku mootor
roolivõimendi remont
starteri remont
õlirõhuandur
esiklaas+kojamehed
salongipeegel
istmete taastamine SmartService-s
peaaegu kogu helitehnika
lähiajal ees poleerimine ja siis võiks nagu auto ilus ka olla :)
Algselt postitas: vmaster
Kuna minu autole ei saa panna igasugu softe, bleedereid, 9-5e bpc klappe, turbosid ja muud tilulilu :), siis olen oma tuunimismaanias läinud hoopis autole võimalikult hea tehnilise seisukorra andmise teed. Arveid sirvides on juhtnunud järgmisi suuremaid ja väikesmaid asju:
Patu Jutt. Tollele V6'le sobiks 2 turbot õite hästi. :D
Iga ratas veab and then some!
Tervitused. Kuidas need nahkistmed peale hooldust kestnud on? oli effekt pigem ajutine või on istmed endiseltmärksa paremad kui enne hooldust?
Mart900@vaikselt tonniseid avastamas, su auto on nii ilus, et läksin õue enda oma vaatama - meelerahu taastamiseks.
Mart900@vaikselt tonniseid avastamas, su auto on nii ilus, et läksin õue enda oma vaatama - meelerahu taastamiseks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Hetkel on küll värvkate rohkem tolmu ja porikarva Peale poleeriminst-vahatamist teen uued pildid, mis peaksid andma ülevaate hetkeseisust.
Nahkistmed on pidanud ilusti vastu. Regulaarselt olen neid ka puhastanud ja kreemitanud, mis on ka naha puhul oluline. Kui regulaarselt teha, siis säilib nahk kaua heas konditsioonis.
Nahkistmed on pidanud ilusti vastu. Regulaarselt olen neid ka puhastanud ja kreemitanud, mis on ka naha puhul oluline. Kui regulaarselt teha, siis säilib nahk kaua heas konditsioonis.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Sai auto poleeritud ja vahtatud. Järgi minnes ei sukunud oma silmi, et selline tuhm roheline võib muutuda ilusaks läikivaks tumerohelisks. Silma riivama jäid kivitäketega kapott ja kulunud esitule klaasid kobrutava kroomikihiga iluvõre ning veel paar pisemat koha. mille tulevikus üritan likvideerida. Kokkuvõtteks peab mainima, et ka üsna käestlastud autost saab veel asja. Kahjuks ei olnud kohe võimalik pilte teha aga ilus on küll :head: