6. leht 9-st

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: P Juul 27, 2008 23:49
Postitas Skybound
Ma ka nüüd kuulsat Griffinit oma silmaga näinud :) Täna peale kella 22 Viimsi Statoili ees, kus ise pesula järjekorras passisin. Oleks tahtnud lähemaltki vaatama tulla, aga enne jõudis enda pesukord kätte, eks kunagi tulevikus mõnel üritusel. Poleeritud tumeroheline näeb hea välja küll :)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Juul 28, 2008 0:13
Postitas vmaster
Mul oli plaan niisama natuke tiirutada ja siis klaasid Griffinil puhtaks pesta aga millegipärast jäid klaasid pesemata. uus katse teine kord.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: P Sept 28, 2008 21:49
Postitas Lepp
tõsine püss! :cool:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: P Sept 28, 2008 22:27
Postitas vmaster
Oh mis sa nüüd :red: Need turboga saabid on palju püssimad :)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Okt 18, 2008 23:48
Postitas kenzy
Tere naabrimees!
Kas su Saabiga on midagi lahti, seisab teine juba teist nädalat kindlalt liikumatult paigal. Kahju on lausa vaadata, kui seisab....Puude pealt tuleb see loll jama peale, mida on jube kehva maha saada.
AUTO on sõitmiseks:drive:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: P Okt 19, 2008 0:11
Postitas vmaster
Õige ta on. Griffin ootab hetkel suuri eurorahasid, mille abil ta ilusti korda saab teha :) puude alt ajan ta lähipäevil mujale.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Okt 21, 2008 8:44
Postitas vmaster
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: vmaster
Kuna minu autole ei saa panna igasugu softe, bleedereid, 9-5e bpc klappe, turbosid ja muud tilulilu :), siis olen oma tuunimismaanias läinud hoopis autole võimalikult hea tehnilise seisukorra andmise teed. Arveid sirvides on juhtnunud järgmisi suuremaid ja väikesmaid asju:


Patu Jutt. Tollele V6'le sobiks 2 turbot õite hästi. :D


Kusjuures Opelimehed on paigaldanud taolisele mootorile kompressori, mille märgatav võimsusekasv tekitatakse. Huvitav, palju sellise kompressori paigaldus Eestis maksma läheks.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Okt 21, 2008 8:55
Postitas Cyber
äkki siit firma toodangust midagi? C-30 peaks sulle sobima küll..:) [Leidsin antud asja tqhq.ee foorumist
Algselt postitas: vmaster
Kusjuures Opelimehed on paigaldanud taolisele mootorile kompressori, mille märgatav võimsusekasv tekitatakse. Huvitav, palju sellise kompressori paigaldus Eestis maksma läheks.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Okt 21, 2008 16:16
Postitas vmaster
C-30 on väidetavalt kodulehe andmeil kuni 400hp. C-38t (300-630hp) saab tellida ja maksab u. 36 tuhat eek koos käibemaksuga (TQHQ foorumi põhjal). Seega polegi väga hull. Muidugi lisada tuleks veel paigalduse hind, ennetav mootori kordategemine ja kindlasti veel muid asju. Seega lõppsumma ei pruugigi väga väike tulla kuigi ma usun, et tulemus lõpuks on vaeva väärt.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: N Okt 23, 2008 22:56
Postitas vmaster
Njah. ES-Tuning hindas kompressori külgepanemist sellele mootorile vähemalt 150 tuhat krooni maksvaks :freak:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mär 20, 2009 18:59
Postitas vmaster
Nonii-nonii.

Peale pooleaastast seismist (ENAM NII EI TEE) on lõpuks tänu Trionicu osavatele näppudele minu palavaltarmastatud Griffin jälle edukalt liikuma saadud. Vahetatud on suurel hulgal olulisi vidinaid ja kulutatud suurel arvul töötunde, mille tulemusena on auto jälle sama hea või isegi parem kui enne :) Ülevaatuse läbis paari märkusega, nimekrijas ootavad siiski mõned väiksemad tööd, kuid ei midagi hullu.

Hea on jälle autoga sõita - ausalt :headbang: tuleb võtta täna üks :beer:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mär 20, 2009 19:40
Postitas Trionic
Aga piirdu ka ainult ühega:D .

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mär 20, 2009 23:58
Postitas vmaster
Algselt postitas: Trionic
Aga piirdu ka ainult ühega:D .


Tuligi välja nii, et piirdusin vaid ühega. Kui kõik asjad korda saavad, siis võtan kaks :)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Juul 04, 2009 13:07
Postitas vmaster
Inmesed siin vahel kirjutavad, mida nad oma Saabi juures teinud head-halba. Mõtlesin, et kirjutan ka kuna ammu pole midagi kirjutanud. Juhtus nii, et Audaceri töökas kollektiiv vahetas esisillas mõningaid jubinaid näiteks esimese stab varda liigend vms. pooltelgede tolmukatted jne pudi-padi. Selle tulemusel kadusid ära veidrad helid, mis kehvemal teel kosta olid. Käidud esisilda reguleerimas Mart Pere juures. Ostetud uued rehvid Dunlop Sport Maxx (oi kui head on võrreldes vormelirehvidega mis ennem olid). Edasi on veel vahetada mingisugused lõdvikud mootoriruumis ja siis nagu oleks kriitilisemad asjad korras.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Juul 04, 2009 13:48
Postitas iisak
Algselt postitas: vmaster
siis nagu oleks kriitilisemad asjad korras.

Optimist:red:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Juul 04, 2009 14:00
Postitas vmaster
Ilusad unistused võivad ju ometi olla :)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Jaan 26, 2010 10:37
Postitas vmaster
Pole ammu midagi kirjutanud aga pole ka väga olnud millestki kirjutada. Jõulukingiks aastal 2009 sai griff uue kütusepumba, kuna ta ühel hommikul seda väga nõudma hakkas. Heade suhete säilitamise nimel ta selle ka sai. Lisaks on tekkinud armatuuri ABS tuluke. Kevad toob griffinile ilmselt osaliselt uue värvkatte (nina, esiklaasi ümbrus) ja esiistmetele uue naha. Soov on veel mõingaid asju teha aga eks näis.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Mär 01, 2010 19:23
Postitas vmaster
Võiks värskendada teemat ja kirjutada järgmist. ninaga hangedes sõitmine põhjustas seda, et eststange juurest mingid põhjakatted lahti läksid. Ühtlasi jõudsin mõttele lasta kogu alusvanker üle vaadata. Leiti sealt nii mõndagi huvitavat ja vahetati ära need asjad: esimesed piduriklotsid Ferodo Premier. Tagumised pidurikettad Brembo ja klotsid Ferodo. Silumiintoed. Üks sarniir ja mis kõige suurem napikas - paagivitsad. Olukord oli seal selline väidetavalt, et üks oli täiseti katki ja teine püsis veel hädavaevu koos. Ilmselt oleks lähiajal olnud kütusepaagi kaotus tänavale. Nüüd jälle mõnevõrra kindlam sõita. Eriti hästi ei pidurda veel :D

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Mär 02, 2010 9:30
Postitas Trionic
"Väidetavalt" pole nagu päris hea sõna nende vitsade kohta.Nagu isegi nägid,oli ühest ainult mälestus ja teine püsis mõttejõul koos.Paaki hoidis käsipiduritross ülal.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Mär 02, 2010 10:21
Postitas vmaster
Algselt postitas: Trionic
"Väidetavalt" pole nagu päris hea sõna nende vitsade kohta.Nagu isegi nägid,oli ühest ainult mälestus ja teine püsis mõttejõul koos.Paaki hoidis käsipiduritross ülal.


Igal juhul oli see suur vedamine, et midagi hullu ei juhtunud.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: K Mär 03, 2010 22:23
Postitas vmaster
Täna said veel vahetatud vasak esimene abs andur (viimasel ajal auto pidurdamisel käitus kummaliselt) ja summuti tagumine pütt. Nüüd on kahe toruga, nii nagu olema peab.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Apr 06, 2010 10:08
Postitas vmaster
sissekanne kroonikasse: tuli kätte hoolduse aeg, mille käigus vahetasid remondimehed õli, mõned pirnid. Lisaks uued kojameeste varred, kuna vanad olid üsna roostes. Avatud on ka suverehvide hooaeg. Mulle teeb nüüd muret üks esitule kojamees, mis ilmselt enam ei toimi. Samuti on karjuv vajadus keemilise puhastuse jms järgi :)

läbisõit hetkel 283000 km.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: P Sept 12, 2010 22:33
Postitas vmaster
sissekanne kroonikasse: käidud on hoolduses, vahetatud mõningaid asju. Sõitnud siiani suht normaalselt. Eile näiteks aga juhtus nii, et otsustas jahutusvedelik mu autost lahkuda. Auto alla vaadates oli seal kena loik. Esmaspäeval üritan auto spetsialistide juurde toimetada.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Sept 13, 2010 0:09
Postitas Zazou
Lisaks uued kojameeste varred, kuna vanad olid üsna roostes.


Mis kojamehe varred maksid? Need on vist pea kõigil tonnistel roostes. Huvitav kaua uued vastu peavad? Üritasin neid kunagi uuendada (sai korralikult puhtaks tehtud, mingi vedel tsink aerosoolist alla, värv peale) kestsid vist 1 aasta :)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Sept 13, 2010 0:36
Postitas vmaster
Leidsin need Saabianti lehelt