7. leht 9-st

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Sept 13, 2010 9:05
Postitas Cyber
Algselt postitas: Zazou
Huvitav kaua uued vastu peavad?
Ostsin 2007 Rootsis käies tutikad, tänaseks on otsad täiesti roostes, värv maas jms.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: N Sept 16, 2010 23:23
Postitas vmaster
Griffin jälle sõidukorda seatud. Vb kedagi huvitab mis juhtus. Murdus jahutusvedeliku toru kinnitus ja kuskilt sealt siis kogu vedelik ka mu autost lahkus ilmselt. Seoses sellega läks vahetusse ka üks lõdvik, mis sinna toru külge kinnitub. Algul terendas ees vähemalt nädalane ühistranspordi nautimine aga õnneks sebis Audaceri töökas kollektiiv kuskilt selle varem ja niisiis saangi nüüd jälle rõõmsalt sõita. Eks näis mis järgmisena laguneb.

PS. Peas mõlguvad jälle müügimõtted kuna pea 3 aastat on täis ja vahelduseks võiks mõnd 9-5 griffinit vaadata.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 24, 2010 11:47
Postitas vmaster
Vahetatud parempoolne väline veovõlliliigend. Ragises üsna valjult. Ma e tea kas see on nüüd sellest vahetusest aga rool on pisut paremale poole viltu.

Järgmisena siis sillareguleerimisse. Ees ootamas hooldus ja esiklaasi vahetus. Need ja teised teemad juba uuel aastal.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: N Dets 30, 2010 11:34
Postitas vmaster
Ka esisild nüüd paigas. Aitäh Troostautole.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Jaan 15, 2011 15:16
Postitas vmaster
See auto on nüüd leidnud omale uue omaniku. Niipalju saan öelda, et jäi klubisse. Edasi uue saabi otsinguile :)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Jaan 15, 2011 15:21
Postitas teager
See auto on nüüd leidnud omale uue omaniku. Niipalju saan öelda, et jäi klubisse. Edasi uue saabi otsinguile :)


Suurepärane. Jääme ootama uue omaniku seikluseid siia teemasse :)

terv, teager

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Jaan 18, 2011 15:35
Postitas Ainar
Tere tere Saabipere.
Kurb tõsiasi on see, et kus on sinna tuleb juurde ja Saabism on ravimatu haigus. Nii saigi laupäeval 15.01.2011.a endale üks Saabikene juurde muretsetud lootuses, et ehk saan veits rokem nüüd Saabiga sõita, kuna 9-5 enam jaolt naisekäes ja minul ainult hoolduses käimis rõõmud.
Täna siis sai esimesed sõidud tehtud ja ülevaatusel käidud. Onud seal hakkasid riidlema õli haisupeale ja tegid ruttu uksed lahti. Ei tea, kui hull asi nüüd on, kuna sinist ei tule ja valge aur ainult õues näha, aga saime tehtud ning soovitati käsipiduri ühte poolt vaadata.
Üks imelik nähtus hakkas silma maanteel sõites, et mootori temp nagu kõigub liiga palju üles alla, tegelt peaks ju nagu keskel püsima, termostaat vist jampsib või on V6 lubatud sellised kõikumised ja kas opel vectra veljed sobivad Griffile?
Aga, mis peamine emotsioonid on väga laes, paremat jalga veits vaja treenida, kuna gaasipedaal käib väga raskelt ning peamine, see V6 hääl :head: Muusikasüsteeme pole veel proovinud kuna naudin hetkel V6 :)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Jaan 18, 2011 15:38
Postitas iisak
See gaasipedaali raskelt käimine on Griffini eripära.
Aga nael kummi ja tore kohe vaadata,et ei mädane see masin maa alla...:beer:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Jaan 18, 2011 15:52
Postitas vmaster
Selle raske pedaaliga harjub ära. Mõne aja pärast ei tundugi raske :)

Muusikasüsteem vajaks paremat makki kui see kõige odavam Clarion ja supaka võiks salongi poole keerata.

Õlihais tuleb ehk sellest, et ma laupäeva hommikul kallasin pisut juurde ja osa õli suutsin mööda kallata :(

Mind jäi häirima veel see et auto ka peale sillareguleerimist kisub paremale

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Jaan 18, 2011 16:47
Postitas D116
kas opel vectra veljed sobivad Griffile?

Ei. 9000 on 4x108

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Jaan 18, 2011 16:54
Postitas Ainar
kas opel vectra veljed sobivad Griffile?

Ei. 9000 on 4x108


Tänan siis asi selge, mul lhtsalt ühed korralikud mustad 15 plekkveljed, aga need 4x100 et 39, aga siis ei hakka proovimagi.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Jaan 18, 2011 23:28
Postitas Ainar
No nii järgmiselt ringilt tagasi ca 200km lihtsalt maha sõidetud ja roolist lahkuda väga raske. Ei saa tal lasta seista rahus maja ees. Enne minekut vaatasin jahutusvedeliku taset, mis oli miinimum, panin juurde ja nüüd temp ilusti keskel nagu peab.
Mida veel tähele panin, et salongi vent veits siriseb, samasugune hääl nagu vanasti sai pesupulgaga paber ratta kodarate vahele pandud ning lültias korra täitsa välja ka ennast, ega mõjunud mingi nupu vajutus, mis selle kohta võiks arvata?
Ja kui kellegil on pakkuda juhiuksele seda puiduliistu, siis andku julgelt teada.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: K Jaan 19, 2011 5:39
Postitas Trionic
Sel masinal pole me senini salongivendi mootorit vahetanud.Arvatavasti on mootorisse pudenenud poroloonist heliisolatsiooni plaat(sage häda).

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: K Jaan 19, 2011 9:06
Postitas vmaster
Ja kui kellegil on pakkuda juhiuksele seda puiduliistu, siis andku julgelt teada.


Need uste puitliistud tunduvad olema väga haruldane kaup.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Veebr 07, 2011 21:59
Postitas Ainar
Sissekanne logiraamatusse, sn 304157
filtrid ja õlid vahetatud, nii mootoris kui käigukastis. Kliimaplokk ka asendatud uuema vastu. Tänud härradele Audaceris.
Härra iisak käsikis mootoris õlilekete peale mõtlema hakata, eks tuleb praegu silm õlivardal hoida. Teha oleks ikka palju vaja, aga eks tuleb vaikslet kuskilt alustada. Originaal antenn puudu, praegu augutäide seal ainult, kapott karjub ka värvi paraduste järgi ja veel mõned kohad. Ei tea mis sisuga teha, esiistmed suht väsinud ja see ukse liist ei anna rahu. Aga mis peamine auto sõidab ja mitte halvasti. On see 9-5 aero mis ta on kiire ja kõbus, aga Griffin on ikkagi tase oma ette.

Terv, Ainar

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Veebr 08, 2011 9:02
Postitas vmaster
Sai ka võideldud nende leketega aga mitte väga edukalt. Härradel mõned mõtted olid kuid kahjuks jäid realiseerimata, Istmetele on vist ainuke hea lahendus uus nahk. Nii juhi kui kaasreisja omale. Ise vahetaks veel uksepolstrite ja rooli naha välja. Kõige parem oleks kogu esiosa üle värvida. Ja ära unusta mootoririhma vahetust u320 tuhande km pealt!!

Pedaaliga oled juba harjunud?

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Veebr 08, 2011 11:47
Postitas Ainar
see rihmavahetus tuleb jah meeles pidada, aga nüüd siin ilusti kirjas see. Vaatan, et osad omale aero istmed Griffinisse tõstnud, aga see ka ainus varjant, kui vaja valgetest loobuda. Tegelt tahaks teda suht orignaali lähedal hoida. Orignaal valudest tunnen ka puudust. Gaasipedaaliga suhted normaalsed, jõuan teist ka põrandasse lükata juba.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: K Apr 06, 2011 22:00
Postitas vmaster
Pole enam midagi kuulda olnud.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: K Apr 06, 2011 23:44
Postitas Ainar
Mis siin ikka. Olen ilma jälle Saabist(kaasabi rallib ringi), kuna aero rändas soome maale. Aga griff on ennast ilusti üleval pidanud. Juhtunud siis nii palju, et juhi tagumine uks ilusti ära ristitud(kaasabi poolt) ja ootab hetke mil saan asjaga tegelma hakata. Peab ruttu uue auto vaatama naisele, seni kuni veel midagi päästa on.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: N Apr 07, 2011 13:58
Postitas vmaster
Hea et ka naistele griffinid meeldivad :)

Enne müüki märkasin, et esitiibadel värv mullitab. Selle vastu aitavad vist uued esitiivad vaid.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: N Apr 07, 2011 15:12
Postitas Ainar
Meeldib jah ja kuidas veel. Tänasest siis teine liikur jälle olemas ning Griffin enda valdustes tagasi. Peab pildid ära tegema ja hinna pakkumised võtma värvitöödele. Seniks aga kulgeme edasi.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mai 27, 2011 0:38
Postitas Ainar
Teema täitsa soiku jäänud, aga mitte Griffin. Sõidab endislelt ja väga tublilt ning sai täna oma esiisa koju viia. Kahjuks ei ole saanud uut värvi veel sinna kuhu vaja, ning veel paljusid asju, mis vaja teha oleks. Aga Saab ju ikkagi, küll ükskord ikka saab.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mai 27, 2011 11:36
Postitas vmaster
Alati sõidavad teiste käes mu eksautod paremini kui mu enda käes :(

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mai 27, 2011 15:07
Postitas Ainar
Ma arvan asi pigem selles kinni, et ma ei lase seista tal. Sul ta ju seisis vahepeal pikalt.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mai 27, 2011 16:53
Postitas vmaster
Jah aga siis sai peale seda enamik asju jälle korda tehtud :) Igal juhul rõõm lugeda et ilusti sõidab.