9. leht 9-st

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Aug 10, 2012 22:23
Postitas denczik
Pilt

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Aug 11, 2012 0:05
Postitas TGB
Kas salongist ka juba pilte saab? Et kuidas liistud istuvad ;)

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Aug 11, 2012 8:39
Postitas denczik
suurepäraselt istuvad :beer:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: E Sept 24, 2012 23:49
Postitas denczik
[align=center]Pilt[/align]


[align=center]nüüd uus esiklaas ja korras esituled ning nightbreakerid udukates olemas - pikad õhtused maantesõidud võivad alata... :drive:[/align]

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: T Sept 25, 2012 13:58
Postitas vmaster
Oh jeerum kui hea vaadata kuidas asjad reaalsuseks saavad. Ise jõudsin ainult mõelda et võiks.

Tubli hoolikas uus omanik!:beer:

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 07, 2012 3:07
Postitas denczik
[align=center]
Pilt[/align]

tehtud talvine hooldus. piduriklotsid vahetatud. kliima ventilatsiooni puhur vahetatud (eelmine oli "swamblasse kasvanud" ja v i l i s e s )

vahepeal oli kõrvalistuja uks külmunud ja ei avanenud, aga soe ostukeskuse parkla tuli abiks ja lahendas probleemi. väga paljud praktilised soovitused, mida me siit foorumist saame tunduvad alguses nii lihtsad ja tavalised, aga mina arvan, et on ülimalt väärtuslikud ja postiiivsed!

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: N Dets 27, 2012 16:38
Postitas denczik
[align=center]Pilt[/align]

krõbedate külmade ilmade ajal sai griff endale uue termostaadi ja nüüd läheb salong soojaks viie minutiga ning mootori temperatuuri andur püsib stabiilselt keskel ja maanteel enam ei lange nool alla nagu ta seda enne tegi. plekkidele kleepisin originaal saabi metallist ilukilbid, mis näevad suurepärased välja ))

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: N Dets 27, 2012 17:13
Postitas Trionic
Ma katsin ka radika griffil kinni.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Mai 31, 2013 20:50
Postitas denczik
[align=center]Pilt[/align]

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: P Aug 04, 2013 18:42
Postitas denczik
[align=center]Pilt[/align]

[align=center]slovakkia mägedes vahetatud 9-5 generaatoriga :drive:[/align]

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Veebr 07, 2014 17:03
Postitas vmaster
Selle genekaga nägin ka mina omal ajal omajagu vaeva.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: L Veebr 08, 2014 11:21
Postitas denczik
Vahetatud genekas preagu laeb kenasti, käivitume talvel poolest pöördest.
Viimase aja probleemidest: põles läbi vasakpoolne lähitule pirn ning parempoolne roostes udutuli ei taha kuidagi töötada. Vahepeal olid ka lukud külmunud, aga kui parkida õhtul juhipoolse uksega maja seina poole, siis vähemalt hommikul saab kenasti rooli taha.

Väike suvine meenutus ka: pilt on tehtud üleeelmisel aastal Poolas... kindlasti tahaks ka sellel aastal külastada saabisõpradega seda imelist maad :)

[align=center]Pilt[/align]

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Juun 17, 2016 15:37
Postitas denczik
Griffiniga pole see suvi eriti sõitnud, Samas juba näitab 375000 läbisõitu ning igasuguseid asju on temaga tehtud ning tuleks ette võtta veel. Kõik lisad töötavad ning V6 tahab uriseda küll.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 30, 2016 13:34
Postitas avalon49001
Nonii - griffin nüüd siis minu käes.
Pole veel otsustanud mis tast saab - oli kerge lootus, et asjal kere tugev aga - originaaltung läks läbi kõrvalistuja jalgealuse nagu läbi või. :(

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 30, 2016 13:57
Postitas saabu14jr
tungraua kohad on enamus tonnistel juba mädad, kuid meeletult keerukas nende taastamine õnneks pole. Kui keevitus muidugi olemas.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 30, 2016 14:28
Postitas Riho1231
tungraua kohad on enamus tonnistel juba mädad...

Griffini V6 puhul eriti tõenäoline. V6 + aut.kast pole just eriti kerge kombo, mida üles tungida, kui arvestada auto vanust.
Kui enda autol ratast vahetan, siis panen juba ennetades tungi õõtsa alla, siis on vaja vähem tõsta ka (kuigi praegu veel kannatab õigest kohast tõsta küll).

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 30, 2016 14:44
Postitas avalon49001
Enda Griffinil on juba üks pool keevitatud ja teine ootab tegemist ... jamaks läheb lihtsalt siis kui vaja vahetada kusagil teel. Hakka veel teisi tunge igaks juhuks kaasa vedama.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 30, 2016 14:50
Postitas Riho1231
Ma kasutan originaal tungi ja sätin õõtsa alla, hoiab väga ilusti.
Üles tõuseb ka kiirelt, kuna siis ei tõsta autot vaid kohe ratast.

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Postitatud: R Dets 30, 2016 20:28
Postitas denczik
Kuna praegu keskendun 110% Aerole, siis kahjuks ei täitunud mu unistus taastada V6 endisesse hiilgusesse. 375000 täitus tal see suvi. Jäi aja napouse tõttu seisma. Loodetavasti kuuleme veel Griffist; ehk suvekokkutulekul, onju? :)

Pilt