SAAB 9000 CSE 2.3i, 1992, Raunts90

Raunts90
Postitusi: 43
Liitunud: K Dets 08, 2010 20:38
Asukoht:
Auto:

#26

N Jaan 06, 2011 22:54

vaatan ja imestan, et kui suure töö sa kuu ajaga ära teinud!
väga tubli!
lausa lust , et keegi viitsib vanade saabidega jännata ja põhjalikult!
jätka samas vaimus ja jõudu sulle!!



Tänud...igast vabast päevast ka enamus ajast auto kallal olnud. Vahepeal isegi lõpetanud öösel kell 2 või 3 :D:D

Aga palju on veel teha. Nokitsemistööd kõvasti. :)
Raunts90
Postitusi: 43
Liitunud: K Dets 08, 2010 20:38
Asukoht:
Auto:

#27

E Jaan 10, 2011 16:27

Nii....rohkem seda teemat eriti aretama ei hakka, kuna auto läheb müüki. Vahetusse läheb ka parempoolne pooltelje ots, siis on kõik.
Põhjuseks, kuna suurem huvi aero või griffini vastu, mis plaanis peale müüki ka soetada. Pealegi enamasti olnud ikka võimsam auto. Oma raske jalaga ma seda autokest piinama ei hakka. Suur töö ära tehud. Saabi pisik on sees ikka edasi. :)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2054
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#28

E Jaan 10, 2011 17:16

Nii....rohkem seda teemat eriti aretama ei hakka, kuna auto läheb müüki. Vahetusse läheb ka parempoolne pooltelje ots, siis on kõik.
Põhjuseks, kuna suurem huvi aero või griffini vastu, mis plaanis peale müüki ka soetada. Pealegi enamasti olnud ikka võimsam auto. Oma raske jalaga ma seda autokest piinama ei hakka. Suur töö ära tehud. Saabi pisik on sees ikka edasi. :)

Milleks tegid siis mootori remonti, oli vaja kohe 2.3T sisse panna :)
__In Boost We Trust__
Raunts90
Postitusi: 43
Liitunud: K Dets 08, 2010 20:38
Asukoht:
Auto:

#29

E Jaan 10, 2011 17:31

See poleks enam see. Auto võiks siiski originaaliks jääda. :D
Vasta