2. leht 2-st

SAAB 9000 CSE 2.3i, 1992, Raunts90

Postitatud: N Jaan 06, 2011 22:54
Postitas Raunts90
vaatan ja imestan, et kui suure töö sa kuu ajaga ära teinud!
väga tubli!
lausa lust , et keegi viitsib vanade saabidega jännata ja põhjalikult!
jätka samas vaimus ja jõudu sulle!!



Tänud...igast vabast päevast ka enamus ajast auto kallal olnud. Vahepeal isegi lõpetanud öösel kell 2 või 3 :D:D

Aga palju on veel teha. Nokitsemistööd kõvasti. :)

SAAB 9000 CSE 2.3i, 1992, Raunts90

Postitatud: E Jaan 10, 2011 16:27
Postitas Raunts90
Nii....rohkem seda teemat eriti aretama ei hakka, kuna auto läheb müüki. Vahetusse läheb ka parempoolne pooltelje ots, siis on kõik.
Põhjuseks, kuna suurem huvi aero või griffini vastu, mis plaanis peale müüki ka soetada. Pealegi enamasti olnud ikka võimsam auto. Oma raske jalaga ma seda autokest piinama ei hakka. Suur töö ära tehud. Saabi pisik on sees ikka edasi. :)

SAAB 9000 CSE 2.3i, 1992, Raunts90

Postitatud: E Jaan 10, 2011 17:16
Postitas D116
Nii....rohkem seda teemat eriti aretama ei hakka, kuna auto läheb müüki. Vahetusse läheb ka parempoolne pooltelje ots, siis on kõik.
Põhjuseks, kuna suurem huvi aero või griffini vastu, mis plaanis peale müüki ka soetada. Pealegi enamasti olnud ikka võimsam auto. Oma raske jalaga ma seda autokest piinama ei hakka. Suur töö ära tehud. Saabi pisik on sees ikka edasi. :)

Milleks tegid siis mootori remonti, oli vaja kohe 2.3T sisse panna :)

SAAB 9000 CSE 2.3i, 1992, Raunts90

Postitatud: E Jaan 10, 2011 17:31
Postitas Raunts90
See poleks enam see. Auto võiks siiski originaaliks jääda. :D