Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Vasta
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#201

L Okt 03, 2009 17:28

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
0.4 ainult:wtf: Ma puhun ise ka mõnikord rohkem:drink:


Mida sa selle >1bar rõhuga talvel ikka peale hakkad? Mõtlen isegi talveks tavalise Aero softi peale panna. Saab natuke rahulikumalt hakkama, kui praegu:D:evil:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#202

L Okt 03, 2009 17:31

Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
0.4 ainult:wtf: Ma puhun ise ka mõnikord rohkem:drink:


Mida sa selle >1bar rõhuga talvel ikka peale hakkad? Mõtlen isegi talveks tavalise Aero softi peale panna. Saab natuke rahulikumalt hakkama, kui praegu:D:evil:



Mis teen mis teen :eureka:


Käin ülevaatusel. :P

Talveks tuleb >1 ikka tagasi :thumb:
Iga ratas veab and then some!
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#203

L Okt 03, 2009 17:35

Ja ma juba mõtlesin, et oled aja möödudes rahulikumaks muutunud;):thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#204

L Okt 03, 2009 17:41

Iff ja rahulik? :D Väga raske jalaga mees. Norrast tulles aitas Iff mind viljandi. Terve tee nägu peeretas peas:notworthy:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#205

L Okt 03, 2009 17:42

Kusjuures ülevaatus läks läbi puhaste paberitega.

Kui ma peatusin otsa ukse ees, natukene kriiskavate piduritega ning mitte just 1.5" välja laske häälega onu piilus minu poole ning sisse ajades ütles, et teeb kuidagi palju lärmi, ma ajasin seinte kaja süüks :cool:

Alusvankri kohta ainult naeratati kui uretaan pukse nähti ja katsuti.

Gaasid kõik korras

Pidurite kohta ka ainult positiivset infot.

Nii lausa võib ülevaatusel käija.

Tänud Trionicule, kes viitsis jälle oma kuldsed käed külge panna ning kõik siledaks teha. :headbang:
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#206

K Mai 12, 2010 11:33

Täna sai siis lõpule viidud kevadised hooldustööd.

Vahetatud said nii mõnedki huvitavad "kulu" jupid:

* parempoolne esimese pidurikolb oli soonega ning pidurid olid peal
* kerekinnitused, esisilla õõtshargil
* õõtsa uretaanpuksid, eelmised kulusid lihtsalt ära
* Käigukangi/kasti kuliss (nüüd on taas käigukand konkreetne ning tummine, enne selline ujuv ning loperdav. Kuliss oli lihtsalt omadega ära kulunud)
* kevadine õlivahetus + hooldus.

Ilmselt sai vist nipet näpet ka vadatud, ei mäletagi ning ega ma ei tea kas sai asjad isegi õigete nimedega. :notworthy:

Samuti sai vahepeal proovitud "teravamat" softi kuid kahjuks see overboostis piisavalt ning õnnetu 2,5map andurile käib üle jõud. Seega sai pandud eelmise hooaja soft tagasi.

Eks peab hakima 3bar map anduri ning tegema mõõtmisi.
Iga ratas veab and then some!
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#207

T Sept 21, 2010 11:58

Miks pannakse talveks LPT soft tagasi peale? Kuna mul on endal plaanist LPT'st natukene kõrgemale liikuda, siis igaksjuhuks küsin, et kas mul oleks soovitatav ka seda siis enne igat talve 100 euro eest tagasi LPT'ks teha? Muidugi arusaadav, et talvel pole esiveolisel selle jõuga midagi peale hakata, aga kas mingilt 150-lt kw'lt teha tavaliseks 113'seks kw'seks talveks muudab siis mida? Kütusekulu? Niipalju kui ma andmetest olen vaadanud, ei ole näiteks 113kw ja 147kw'sel kütusekulul praktiliselt mingit vahet, jõud tuleb ju nö. õhu arvelt, mitte lisakütuse. Vabandust küll et ma selles teemas 9-3'e puudutasin. Ja huvitav, kas CR Peformance küsib LPT ja FPT vahel hüplemise eest ikka sama hinda mis algupäraselt?
Õigemini tahaksin siis küsida ja kindlaks teha, mis kilowattideni võiks seda ECU't timmida lasta, et aastaläbi oleks tore sõita. Ei ajagi üldse mingit hirmsat jõudu taga, lihtsalt pisut paremat kui originaal LPT 113kw. (aga talviti vahetama ei tahaks hakata)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#208

T Sept 21, 2010 12:10

Miks 100€?

Kapott lahti, Charge voolik ühendada Wastegate voolikuga ja ongi LPT. Kust see 100 € tuleb?

terv, teager
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#209

T Sept 21, 2010 12:14

Ega talvel erilist vahet pole, kas 113kW, 136kW jne. Keegi ei käsi vahetama hakata. Mõnel mehel on lihtsalt väga agresiivsed softid, mis võivad talvel segama hakata.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#210

T Sept 21, 2010 12:16

Algselt postitas: Gals
Miks pannakse talveks LPT soft tagasi peale?


Ega ma stock softi tagasi ei panegi talveks, ikka sellise keskmise ca 150KW softi.

Põhjus on tegelikult suhteliselt lihtne. Kui soft ajada sinna peenele piirile (auto riistvara arvestades) siis nn tänava sõitmiseks ta liiga mugav enam ei ole.

Requestid on juba väga madalatelt pööretelt kõrgeks aetud ning mis peamine igast muud väiksed nüansid, nagu stabiilne tühikäik jne.

Mõte siis selles, et kuna talvel ei pauguta ning õnnetu 195 laiusega rehv ei pea nagunii siis naudin mugavamat sõitu.

Tavaliselt nn kuni Stage 3'meni neid sümptomeid tegelikult vist ei tohiks isegi ilmneda.
Iga ratas veab and then some!
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#211

T Sept 21, 2010 12:29

Selge, ma ise mõtlesin ka, et kui ma ainult üsna "natukene" lasen juurde panna softi (ja ka klapi lisamisega) vahetusega, siis võib vast talveks ka selle sama jätta.
(arvamus, et see võib 100€ maksta, tuli lihtsalt sellest, et CR Performance's maksab algselt uue softi peale lugemine Tritronic süsteemis umbes 1500 krooni, mõtlesin, et äkki siis tagasi vahetamine maksab sama, aga no ega vahet ei ole, kui ma nüüd tean, et võib talvel ka selle pisut tuunitud turboga rahulikult sõita).
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#212

T Sept 21, 2010 14:14

Algselt postitas: Gals
Selge, ma ise mõtlesin ka, et kui ma ainult üsna "natukene" lasen juurde panna softi (ja ka klapi lisamisega) vahetusega, siis võib vast talveks ka selle sama jätta.
(arvamus, et see võib 100€ maksta, tuli lihtsalt sellest, et CR Performance's maksab algselt uue softi peale lugemine Tritronic süsteemis umbes 1500 krooni, mõtlesin, et äkki siis tagasi vahetamine maksab sama, aga no ega vahet ei ole, kui ma nüüd tean, et võib talvel ka selle pisut tuunitud turboga rahulikult sõita).

Muretsemiseks pole tõesti põhjust :)
Ja nagu Teager ütles, saab kõik endiseks (LPT-ks), kui klapilt C ja W voolikud lahti võtta ja omavahel ühendada torujupikesega. Sellega saab 5 minuti jooksul hakkama ükskõik kui "tehnikakauge" inimene.
Tulemuseks see, et aju klappi küll juhib, aga klapp turborõhku enam mitte.

Nii saavad kõik turbo-Saabide omanikud teha.
Kui pikemalt lahtiste W ja C otstega sõita, siis soovitaks klapil nad kuidagi teibiga sulgeda, et torudesse võimalikku prahti ei satuks.
Rahavakeeles öelduna - "pimedad ette".
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#213

T Sept 21, 2010 15:04

selle 150kw-ga ~(300NM) 9-3 peal ei ole küll talvel mingi kunst sõita. see suht stage1. Lisaks kui summuti original, siis ei tule buust hullult madalalt ligi ja papu ringi, nagu stage3-ga näiteks.
Lase aga soft peale ja kulge mõnuga :)
sorri , et see nüüd iffi teemas on
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#214

N Okt 07, 2010 14:26

Ülevaatus ka aastaks taas tehtud.

Võib talvituma asuda....
Iga ratas veab and then some!
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#215

N Okt 07, 2010 14:57

Algselt postitas: IFF
Ülevaatus ka aastaks taas tehtud.

Võib talvituma asuda....


Kas läks libedalt?
romza
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#216

N Okt 07, 2010 15:03

Algselt postitas: romza
Algselt postitas: IFF
Ülevaatus ka aastaks taas tehtud.

Võib talvituma asuda....


Kas läks libedalt?


Libedalt ikka, oli küll pikem arutelu müra standarditest ning nendesse võib-olla mitte nii hästi mahtumisest. :P

Trionicu osavad näpud võimaldavad libedat ülevaatuse läbimist ning mugavat elu :thumb: :notworthy:
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#217

N Okt 07, 2010 19:55

Igasuguste kriitiliste piiride serval mänginine teebki selle nüri "tavotitöö" veidigi huvitavamaks.Eks endal seisa see aasta pärast ees(lakitud tuled,race-cat`id,kerevärvi muutumine ca. 10 tooni tumedamaks,samas teh.passi muutmata...).
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#218

N Apr 21, 2011 22:59

Nüüd on kevad käes ning kevad hooldus tehtud.

Lisaks tava TH sai vahetatud õlirõhu andur (ei kesta need vaesekesed eriti juba 3'mas) ning samuti sai lisatud ka EGT.



Lisatud failid
Iga ratas veab and then some!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#219

R Apr 22, 2011 7:55

Tegid oma kotletist õlipressi?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#220

R Apr 22, 2011 8:17

Tegid oma kotletist õlipressi?


Rafineerige oma küsimust... ei saanud pihta...
Iga ratas veab and then some!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#221

R Apr 22, 2011 8:24

Aei, sul oli Klots, mitte kotlet. vabandust. Märksõnaks pildilt "Oil press" :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#222

R Apr 22, 2011 8:55

Aei, sul oli Klots, mitte kotlet. vabandust. Märksõnaks pildilt "Oil press" :)


suurel on SUURED PÜHAD hästi alanud!! :drink:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#223

R Apr 22, 2011 11:22

Küsiks selle egt kohta... Mis toode täpselt on?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#224

R Apr 22, 2011 15:45

Küsiks selle egt kohta... Mis toode täpselt on?


Auber Instruments.

Auber

Tooted:

SYL-1813R
TC-KEGT-NPT

:head:
Iga ratas veab and then some!
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#225

R Mai 06, 2011 19:52

Tänud info eest :) Täna jõudis minuni sama asi ... Aga .... ma ei pannud tellides tähele, et mingi extra variant pikema anduri juhtme jaoks on :( Kas Sa võtsid pikema juhtmejupiga või jätkasid?
Vasta