Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Niisiis olen end nii kaugele vedanud, et on lõpuks panen ka oma plekist kaasa pildid siia. ;)
Auto sai ostetud eelmise aasta septembris Viking Motorsist ning siiani olen ülimalt rahul temaga. Ta sõidutab mind oma 2,0L LPT mootoriga ja manual kastiga mugavalt, kiirelt ning turvaliselt sinna kuhu vaja. Samuti ei häbene ma peale võtmast ka kena neidu kes mu pehmes nahksisus ning minupoolt kliimale öeldud temperatuuris end mugavalt sisse seab. :D
Siiani olen tal vahetanud ainult sumbutisuka ja esipiduriklotsid.
Kuna ma olen piisavalt laisk siis ma ei viitsinud pilte töödelda ning annan parem lingid, et keegi ei kurjustaks minuga. :P
Saab 9000 CSE 1997 2,0 LPT manual.
:drive:
Auto sai ostetud eelmise aasta septembris Viking Motorsist ning siiani olen ülimalt rahul temaga. Ta sõidutab mind oma 2,0L LPT mootoriga ja manual kastiga mugavalt, kiirelt ning turvaliselt sinna kuhu vaja. Samuti ei häbene ma peale võtmast ka kena neidu kes mu pehmes nahksisus ning minupoolt kliimale öeldud temperatuuris end mugavalt sisse seab. :D
Siiani olen tal vahetanud ainult sumbutisuka ja esipiduriklotsid.
Kuna ma olen piisavalt laisk siis ma ei viitsinud pilte töödelda ning annan parem lingid, et keegi ei kurjustaks minuga. :P
Saab 9000 CSE 1997 2,0 LPT manual.
:drive:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: teager
Nice ride :thumb:
Üks kena saba sobiks su masinale veel juurde
Mulle uudisena ka kerevärvi küljepeeglid, kas ise värvisid, või oli eelmine omanik tjuuninud?
terv, teager
Ei ole ma ise küll midagi värvinud ning eelmise omaniku kohta pealt ei oska ka öelda, sest siis peaks VM enda käest küsima :D
Aga mis puutub sisusse, siis proovin õhtul midagi välja mõelda.
Iga ratas veab and then some!
Väga ilus 9000, nägin seda mustamäel parkimas paar päeva tagasi ;-)
Hakkasid silma kohe värvitud peeglid ja küljekarbid. Tooni erinevus ilmselt sellest, et need siis eelmine omanik ise hiljem üle värvinud..
17 tolli velg ka alla ja viimasepeal! :P
Hakkasid silma kohe värvitud peeglid ja küljekarbid. Tooni erinevus ilmselt sellest, et need siis eelmine omanik ise hiljem üle värvinud..
17 tolli velg ka alla ja viimasepeal! :P
cilbik hääletas mõni aeg tagasi mäo ristis tartu poole ja peast liikus läbi mõte, et äkki mõni saabneti sell sõidab tartu suunas ja etskae, kõnealune saab korjas kilbi ja seljakotiga kodaniku üles ja viis tartusse niiet kodanik IFF korjab vahel ka muid tegelasi teeäärest üles igatahes oli lõbus, ja tänud siinkohal veelkord, et ei pidand kauem külmetama :notworthy:
Nii, teeb siis nüüd väike update ka ära, mis autoga vahepeal tehtud on saadud. Vahetatud on nipetnäpet asju, suurematest asjadest: turbo, tagumised pidurikettad, tagumised klotsid, genekarihm koos rullikutega, esiamordid ja veel mõndagi. Tänud siin Trionicule kes on need tööd kõik suurepäraselt teostanud. Just sai uuesti tuldud õlivahetusest nii, et nüüd on paras aeg liikuda edasi järgmise teema juurde. ;)
Vahepeal sai siin seltsimees Qdwiniga plaani peetud mu punapea pihta ning tulemused on sellised, et siis nüüdsest istub mu punapea tulise laka all hoops Hirsch performance riukust täis ajuke (Müts maha qdwini ees, kes aju riiulilt võttis ning sinna õige softi peale leidis ning ka peale väänas). See on esimene samm väikses uudishimu maailmas, et mis see 2,0T ikka teha oskab/jõuab ning palju üks Hirsch liikurile noid samuseid KW juure annab. Nüüd kus vahetatud aju, soontes õli ning higinäärmetes tosool, jääb üle ainult Inglismaalt 19.06 saabuvat naisterahvast oodata, kellel siis taskus bleeder. Siis saab rõhud taevasse lasta (loodetavasti peab mu garret tiba veel ka maapeal vastu enne kui rõhule taeva järgi paneb), siis hop hop dyno pinki ning vaatame mis vahe LPT'l ning Hirsch'il on kah. :head:
Vahepeal sai siin seltsimees Qdwiniga plaani peetud mu punapea pihta ning tulemused on sellised, et siis nüüdsest istub mu punapea tulise laka all hoops Hirsch performance riukust täis ajuke (Müts maha qdwini ees, kes aju riiulilt võttis ning sinna õige softi peale leidis ning ka peale väänas). See on esimene samm väikses uudishimu maailmas, et mis see 2,0T ikka teha oskab/jõuab ning palju üks Hirsch liikurile noid samuseid KW juure annab. Nüüd kus vahetatud aju, soontes õli ning higinäärmetes tosool, jääb üle ainult Inglismaalt 19.06 saabuvat naisterahvast oodata, kellel siis taskus bleeder. Siis saab rõhud taevasse lasta (loodetavasti peab mu garret tiba veel ka maapeal vastu enne kui rõhule taeva järgi paneb), siis hop hop dyno pinki ning vaatame mis vahe LPT'l ning Hirsch'il on kah. :head:
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Lahe! Saabneti tarkuseterade rubriigis puuduvadki fotod raugastunud turbost ja "vasardatud" kolbidest!
Politruk Qdwin hõõrub õnnest käsi: ometi kord saab teha loomkatseid võõraste autode peal!
EDIT: Sul on ikka erinevate autoteisaldajate numbrid peas?
Politruk Qdwin hõõrub õnnest käsi: ometi kord saab teha loomkatseid võõraste autode peal!
EDIT: Sul on ikka erinevate autoteisaldajate numbrid peas?
Algselt postitas: Cyber
Kas sa ENNE ka seal pingis käisid?? Ega siis passis olevat numbrit saa uskuda...Algselt postitas: IFF
siis hop hop dyno pinki ning vaatame mis vahe LPT'l ning Hirsch'il on kah. :head:
Vaat, meil on mõlemad ajud täitsa olemas, originaal ka. Nii, et kiire aju swap pingis ning siis saab kohapeal võrrelda. :eureka:
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: IFF
Nii, et kiire aju swap pingis ning siis saab kohapeal võrrelda.
Selleks tuleb Tech2 käepärast hoida.
Algselt postitas: Chipy
Algselt postitas: andres
Väike udishimu kumba ajuga asi laiali jookseb
...et kas qdwini või IFFi aju või jookseb Cyberil juhe kokku kui kiibitsema läheb????? :D
...või kõik korraga:poke:
Niih, nüüd on 250km läbitud peale vedrude peale väänamist ning peab tõdema, et hoopis uus elu on. :headbang:
Ennist, ma väga hästi ei saanud aru, mida isand Qdwin pidas silmas, öeldes "Esimene käik on nigunii mõtetu" :freak:
Sai eile siis proovitud, et kui esimese käiguga kohalt ära minna, üritades seda võimalikult kiirelt/effektiivselt teha, siis nii kui turbo ca 2800 - 3000 tuhande pöörde pealt end täiel jõul käima saab on kummidel vile taga ning pead kiirelt teise peale vahetama kui edasi kiirendada tahad :o
Saaks veel nüüd bleederi ka kätte, siis saaks teada, milleks need Hirsch'i kivikesed võimalised on. :P
Ennist, ma väga hästi ei saanud aru, mida isand Qdwin pidas silmas, öeldes "Esimene käik on nigunii mõtetu" :freak:
Sai eile siis proovitud, et kui esimese käiguga kohalt ära minna, üritades seda võimalikult kiirelt/effektiivselt teha, siis nii kui turbo ca 2800 - 3000 tuhande pöörde pealt end täiel jõul käima saab on kummidel vile taga ning pead kiirelt teise peale vahetama kui edasi kiirendada tahad :o
Saaks veel nüüd bleederi ka kätte, siis saaks teada, milleks need Hirsch'i kivikesed võimalised on. :P
Iga ratas veab and then some!
Niih, täna sai siis kodanik Sebastiani abiga testitud, et ka too va Hirsch'i juhib kenasti bbc klappi. Kuid kuna antud jämedamaid voolikuid kaasas ei olnud, et bbc klappi proovida, sai lihdsalt ära mõõdetud rõhk. Selleks sai võetud mõned meetrid voolikut, mis kapotivahelt ning kõrvalistuja aknakaudu salongi lohistatud, Trionicult vanakooli suur manokas, mille Sebastian kõrvalistmel süles hoides rõhku jälgis. Sai siis Tartu mnt algusesse kruisitud ning seal "tiba" noid va rõhke uuritud. Teise käiguga sai juba ca ~0,7 bar'i kätte ning kolmandaga käis korra 0,95 bar'i peal ära ning kukkus ca ~0,75 peale. Viienda käiguga kui pöörded korralikult ülesse said istus kodanik manomeeter ~1,0 bar'i peal. Õnneks sai teed ning manokat jälgitud ning kiiruse vaatamiseks aega ei jäänud. :headbang:
Nüüd vaja ikkagi kellad peale ning bleeder vahele ning siis Hirsch'i cutoffi otsima. :thumb:
ps. Suur va insener arvas suht täpselt rõhu ära mu wastegate vedrude pealt :D
Nüüd vaja ikkagi kellad peale ning bleeder vahele ning siis Hirsch'i cutoffi otsima. :thumb:
ps. Suur va insener arvas suht täpselt rõhu ära mu wastegate vedrude pealt :D
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ma arvasin, et lisavedrudega on 0,6 lagi. Sul on jõhkrad näpud et niivõrd jäigad vedtrud paika said, nüüd ma saan aru küll kuhu need paar tundi aega läksid ja miks sõnavara oli siis selline piinlikust tekitav.
Maptun väitis, et 2,3 mootori puhul on cut offi piir 1,5bar juurde liigutatud.
Maptun väitis, et 2,3 mootori puhul on cut offi piir 1,5bar juurde liigutatud.
See oli rõõmus manomeeter! Just nii suur, nagu saksaaja U-boat kasutas, ehk siis u. 10cm läbimõõduga. Nagu enamus mõõteriistu, 'valetas' ka see püstasendis -0,05bar...mis ka täiesti arusaadav. Kui selle näitu uskuda, siis herr IFF sai tõesti rõhuks 1,0bar (vertikaalis 0,95bar).
2. käiguga nati vähem, kuigi rehvid veel justkui pidasid. Ja...omast kogemusest julgen öelda, et alles 1,2bar juures hakkab 205-laiusega rehv 2. käiguga (ja kuival siledal asfaldil) vinguma.
Muideks kadestamisväärt riistapuu, ei krõbisenud ja seier hüppas ainult natukene. Sain ka oma AutoGauge manomeetri õigsuses nati kahelda, kuna näitas seegi 0,05bar vähem kui too 'suur vend'. No anname odavale asjale andeks..
Kokkuvõttes langes herr IFF-i masinal rõhk üsna vähe pöörete tõustes, mida võib julgelt lisavedrude kraesse ajada. Tore.
ps. kiirus oli u. 160. Ehk siis selline, et tahaks pigem roolis istuda, kui kõrval olla :P
edit: IFF, cutoffi saavutamiseks pole muud vaja , kui see pisike voolik sealt wastegate küljest lahti võtta ja manomeetriga veel korra proovisõit teha. Ettevaatlikult gaasi andes võib üsna täpselt öelda, kus piir on ja kohe ka selgub kuhu Hirsch selle cutoffi viinud on, kui üldse on tava-1,35 baarist kaugemale.
Üks cutoff turbot küll ei purusta.
Second try?
2. käiguga nati vähem, kuigi rehvid veel justkui pidasid. Ja...omast kogemusest julgen öelda, et alles 1,2bar juures hakkab 205-laiusega rehv 2. käiguga (ja kuival siledal asfaldil) vinguma.
Muideks kadestamisväärt riistapuu, ei krõbisenud ja seier hüppas ainult natukene. Sain ka oma AutoGauge manomeetri õigsuses nati kahelda, kuna näitas seegi 0,05bar vähem kui too 'suur vend'. No anname odavale asjale andeks..
Kokkuvõttes langes herr IFF-i masinal rõhk üsna vähe pöörete tõustes, mida võib julgelt lisavedrude kraesse ajada. Tore.
ps. kiirus oli u. 160. Ehk siis selline, et tahaks pigem roolis istuda, kui kõrval olla :P
edit: IFF, cutoffi saavutamiseks pole muud vaja , kui see pisike voolik sealt wastegate küljest lahti võtta ja manomeetriga veel korra proovisõit teha. Ettevaatlikult gaasi andes võib üsna täpselt öelda, kus piir on ja kohe ka selgub kuhu Hirsch selle cutoffi viinud on, kui üldse on tava-1,35 baarist kaugemale.
Üks cutoff turbot küll ei purusta.
Second try?
Ega tee ka 100-s cutoff midagi tavaliselt,aga kui juhtub nii,nagu qdwinil,et offitab ja väljalasketrakt on ebapiisava läbilaskevõimega ja qdvini on paha tuju
jne...
jne...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989