Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Sa ilmselt ei ole sõitnud kiirelt. Stock pidurid kõlbavad "ainult üheks" pidurdamiseks...:gun:
Nii, et sinu nali on täielikult kohatu.
Eelmise aasta Sauga ning varasemad kogemused just seda näitavad. Pealegi on autol juba piisavalt jõudu, et olla pidama jäämise pärast mures. :facts:
Nii, et sinu nali on täielikult kohatu.
Eelmise aasta Sauga ning varasemad kogemused just seda näitavad. Pealegi on autol juba piisavalt jõudu, et olla pidama jäämise pärast mures. :facts:
Iga ratas veab and then some!
Pidurid ON tähtsad:) Mina olen oma autol vahetanud 2x OEM kettaid ja korra Bremo ringi, pidurdama ilma värinata sain alles powersloti ketastega.
Saab siiani algupärastega - eks näis, mis peale miilisõitu saab:)
Saab siiani algupärastega - eks näis, mis peale miilisõitu saab:)
Algselt postitas: spark
aga LSD :evil:
sul see ikka vist veel puudu!
See suhteliselt kallis ning minul tegelikult pidamise probleeme ei ole 225/45 R17 korraliku rehvi ja vedrustusega.
Iga ratas veab and then some!
Viimase kevad hoolduse käigus, said alla uued piduri kettad ning EPC greenstuff klotsid.
Samuti läks vahetusse lekkiv veepump ning suremisel olevad rihma rullikud.
Ees ootab veel alusvankri lappimine.
Samuti sai tellitud endale suve rehvid Toyo T1 R nüüd ootan millal nad laekuvad.
Samuti läks vahetusse lekkiv veepump ning suremisel olevad rihma rullikud.
Ees ootab veel alusvankri lappimine.
Samuti sai tellitud endale suve rehvid Toyo T1 R nüüd ootan millal nad laekuvad.
Iga ratas veab and then some!
Eile sai tehtud viimased viimistlused alusvankrile.
Tahaks siinkohal tähele panu juhtida kõikidele ureaanpukside omanike. Kindlasti määrige neid või laske määrida kord aastas. Muidu kaob igasugune määre sealt vahelt ära ning kuiv puks hakkab esiteks häält tegema kui ka kuluma.
Muidu juhtub nagu minul. Piisaval veermiku sihipärase kasutamise tulemusena, juhtus...
Puks kulutab endale väikse liikumise ruumi ning selle arvelt saab järgmine puks rohkem tööd jne. Mis viib puksi purunemiseni isegi ( just nii uretaan puks pooleks nagu niuhti).
Veel sai vahetatud rooliots ning nüüd on veermik ning tunnetus hoopis teine. Konkreetne ning ei mingit "Torq steeringut" enam. (enne oli ca 2mm loks mõlemal pool esisilla tagumistel puksidel ning kiskus kiirendades mehiselt ikka)
Nii täna said alla siis ka Suverehvid koos velgedega. Nüüd on jäänud veel silla stend.
Siis võib suve avatuks lugeda.:notworthy:
Tahaks siinkohal tähele panu juhtida kõikidele ureaanpukside omanike. Kindlasti määrige neid või laske määrida kord aastas. Muidu kaob igasugune määre sealt vahelt ära ning kuiv puks hakkab esiteks häält tegema kui ka kuluma.
Muidu juhtub nagu minul. Piisaval veermiku sihipärase kasutamise tulemusena, juhtus...
Puks kulutab endale väikse liikumise ruumi ning selle arvelt saab järgmine puks rohkem tööd jne. Mis viib puksi purunemiseni isegi ( just nii uretaan puks pooleks nagu niuhti).
Veel sai vahetatud rooliots ning nüüd on veermik ning tunnetus hoopis teine. Konkreetne ning ei mingit "Torq steeringut" enam. (enne oli ca 2mm loks mõlemal pool esisilla tagumistel puksidel ning kiskus kiirendades mehiselt ikka)
Nii täna said alla siis ka Suverehvid koos velgedega. Nüüd on jäänud veel silla stend.
Siis võib suve avatuks lugeda.:notworthy:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: vmaster
ma ei teinud kohatut nalja. pigem tahtsin teada, et kas neist on kasu ka tavaliikluses. Tõenäoliselt tuleks lisada ka klotsid ja pidurisadulad uued.
Nagu mainisin eespool juba said ka klotsid vahetatud, nüüd on EPC Greenstuff.
Mis puutub tavatingimustes pidurdamisse, siis kui lajatada 100 km/h piduri pedaal jõuga põhja jääb auto muljet avaldavalt kiirelt seisma. Kaks korda proovisin kolmandat korda enam ei tahtnud, sest turvavöö tegi kaelale haiget juba. :head:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: vmaster
Mõningatel klotsidel on kombeks pidurdamisel vilistada. Kuidas nende EBC-klotsidega on?
Too vilistamine ilmselt oleneb konkreetselt klotsidest ja ketastest.
Ma pole ise väljas kuulamas käinud kuid salongi küll mingit vilistamist kosta ei ole.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: vmaster
Mõningatel klotsidel on kombeks pidurdamisel vilistada. Kuidas nende EBC-klotsidega on?
Too vilistamine ilmselt oleneb konkreetselt klotsidest ja ketastest.
Ma pole ise väljas kuulamas käinud kuid salongi küll mingit vilistamist kosta ei ole.
Nüüd olen aken lahti sõitnud ning aeg-ajalt kostub kerget vilinat küll teatud tugevusega pidurdades.
Aga täna sai vahetatud ka vasakpoolne sisemine rooliots ning uuesti sillad stendis ka käidud. :thumb:
Nüüd võib suvi alata. :head:
Iga ratas veab and then some!
Minu autol EBC Greenstuff klotsid vilisesid ja suitsesid algul, kuid natuke sissesõites need kõrvalnähud kadusid. Minu arust on igati head klotsid (mul ka EBC kettad).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Minu autol EBC Greenstuff klotsid vilisesid ja suitsesid algul, kuid natuke sissesõites need kõrvalnähud kadusid. Minu arust on igati head klotsid (mul ka EBC kettad).
Too vilin on nõnda vähene, et mind ei häiri see absoluutselt. Aga see eest pidurid teevad naeratuse näole.
Iga ratas veab and then some!
Nii nüüd on ka leitud auto vibratsiooni põhjus ja see kõrvaldatud.
Kui enne oli väikene vibratsioon masina roolil, siis ajasin selle pigem uretaani pukside, kehvade Eesti teede, jne kaela. Kuid hiljuti läks asi päris hulluks. Kuskil 120 km/h juures tuli juba väga tuntav värin sisse. Kusjuures vibratsioon oli ainult kiirendamisel. Alguses arvasin, et probleemiks on rehvide palanseerimine ning seadsin oma sammud Saabu juurde, kus uued rehvid sai velgedele peale väänatud.
Kurtsin oma mure ning ta oli kiirelt nõus probleemi üle vaatama. Sai lausa kahe eri rehvi pingi peal testitud erinevused vaid mõne grammised. Seega viga justkui ei oleks rehvides ning velgedes. Tänud kiire abi ning nõu eest.
Esisild sai ka härra Pere juures kenasti ära reguleeritud, seega hakkas mõistus otsa saama.
Isand Trionic tegi testi sõidu ning pakkus kahtlus aluseks sisemise pooltelje.
Kui see sai maha võetud oli seest määre oranžikas punane kuigi peaks olema süsimust. Ilmselt oli üks tripoidi laagritest kinni kiilunud ning tekkinud kuumus muutis määrde konsistentsi, mis siis omakorda võimaldas aina agressiivsemat koja kulumist. Kuskil 3mm sügav lohk oli ühel koja sisemisel küljel. See siis põhjustaski vibratsiooni. :angry:
Nüüd aga auto taas stabiilne ning mõnus. Ka väike vibratsioon, mis oli sõites on kadunud.
Kuna auto sain kätte alles reede hommikul päev enne Kiltsi üritust, siis ei olnudki kuskil mujal proovida kui otse stardis. :head: Tunnetus oli väga meeldiv ning auto juhitavus suurepärane. isegi tugevale keerutavale tuulele vaatamata.
Sügavad kummardused ning tänud härra Trionicule, kes hädalise viimasel hetkel jutule võttis. :notworthy:
Kui enne oli väikene vibratsioon masina roolil, siis ajasin selle pigem uretaani pukside, kehvade Eesti teede, jne kaela. Kuid hiljuti läks asi päris hulluks. Kuskil 120 km/h juures tuli juba väga tuntav värin sisse. Kusjuures vibratsioon oli ainult kiirendamisel. Alguses arvasin, et probleemiks on rehvide palanseerimine ning seadsin oma sammud Saabu juurde, kus uued rehvid sai velgedele peale väänatud.
Kurtsin oma mure ning ta oli kiirelt nõus probleemi üle vaatama. Sai lausa kahe eri rehvi pingi peal testitud erinevused vaid mõne grammised. Seega viga justkui ei oleks rehvides ning velgedes. Tänud kiire abi ning nõu eest.
Esisild sai ka härra Pere juures kenasti ära reguleeritud, seega hakkas mõistus otsa saama.
Isand Trionic tegi testi sõidu ning pakkus kahtlus aluseks sisemise pooltelje.
Kui see sai maha võetud oli seest määre oranžikas punane kuigi peaks olema süsimust. Ilmselt oli üks tripoidi laagritest kinni kiilunud ning tekkinud kuumus muutis määrde konsistentsi, mis siis omakorda võimaldas aina agressiivsemat koja kulumist. Kuskil 3mm sügav lohk oli ühel koja sisemisel küljel. See siis põhjustaski vibratsiooni. :angry:
Nüüd aga auto taas stabiilne ning mõnus. Ka väike vibratsioon, mis oli sõites on kadunud.
Kuna auto sain kätte alles reede hommikul päev enne Kiltsi üritust, siis ei olnudki kuskil mujal proovida kui otse stardis. :head: Tunnetus oli väga meeldiv ning auto juhitavus suurepärane. isegi tugevale keerutavale tuulele vaatamata.
Sügavad kummardused ning tänud härra Trionicule, kes hädalise viimasel hetkel jutule võttis. :notworthy:
Iga ratas veab and then some!
Pole tükk aega lisanud siia midagi.
Vahepeal sai kõrvaldatud lisapiduri tule probleem. Sinna sai aretatud 4 led'i ning pandud ka uus kate klaasiga. Nüüd kiiskab see uus piduri tuli päikse käes juba ilma pidurile vajutamata.
Viimase rutiinse hoolduse käigus märkas isand Trionic et kütusepaagi vitsad on kõhnaks näritud rooste ussi poolt. Kuna varem või hiljem oleks nad ära väsinud sai tellitud uued. Täna siis vahetades, selgus nii mõnigi huvitav asi.
Eemaldades plastiku oli vits keskmiselt 1/3 oma algsest paksusest ning kui vastu valgust vaadata siis paistis ikka õite mitmest kohast läbi. Nagu pildil ka näha.
Vahepeal sai kõrvaldatud lisapiduri tule probleem. Sinna sai aretatud 4 led'i ning pandud ka uus kate klaasiga. Nüüd kiiskab see uus piduri tuli päikse käes juba ilma pidurile vajutamata.
Viimase rutiinse hoolduse käigus märkas isand Trionic et kütusepaagi vitsad on kõhnaks näritud rooste ussi poolt. Kuna varem või hiljem oleks nad ära väsinud sai tellitud uued. Täna siis vahetades, selgus nii mõnigi huvitav asi.
Eemaldades plastiku oli vits keskmiselt 1/3 oma algsest paksusest ning kui vastu valgust vaadata siis paistis ikka õite mitmest kohast läbi. Nagu pildil ka näha.
Iga ratas veab and then some!
Teine vits aga, see mis on nn tugevdatud oli hoopis hullemini sala läbi roostetanud.
Samuti oli polt, mille külge ta kinnitus loobunud oma keermest ning sai veel seda rõõmsalt koos isand Trionicuga välja puuritud. :P
Üldiselt tahan moraaliks öelda, et minu auto on Eestis olnud aastast 2000, ehk siis 9 aastat meie soola talvesid. Härrad auto omanikud (<hint> Cyber </hint> ) kui järgmine kord auto alla sattute, visake kriitiline pilk antud detailile peale. Pole ju vaja, et kogu see hea "sõiduvesi" autoküljest irdub mõnel maantee hüpekapeal.
Samuti oli polt, mille külge ta kinnitus loobunud oma keermest ning sai veel seda rõõmsalt koos isand Trionicuga välja puuritud. :P
Üldiselt tahan moraaliks öelda, et minu auto on Eestis olnud aastast 2000, ehk siis 9 aastat meie soola talvesid. Härrad auto omanikud (<hint> Cyber </hint> ) kui järgmine kord auto alla sattute, visake kriitiline pilk antud detailile peale. Pole ju vaja, et kogu see hea "sõiduvesi" autoküljest irdub mõnel maantee hüpekapeal.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Minul nii hästi ei läinud -- üks vits katkes keset kesklinna tipptundi. Õnneks oli paak suht tühi ja venitas teise vitsa najal Troosti välja, kuigi sõites kujutasin kogu aeg ette, kuidas paak lõplikult autost irdub ja taga sõitev auto selle kenasti tänavale laiali laotab :evil:
Nagu näha ei olegi see teema nii võõras inimestele. Tundub pigem selline maha salatud probleem olevat.
Suure tõenäosusega peab ka 1 vits paaki üleval, kuid küsimus on selles, et kui juba üks katkeb ega siis teise olukord trastiliselt parem olla ei saa.
Parem karta kui kahetseda.
Suure tõenäosusega peab ka 1 vits paaki üleval, kuid küsimus on selles, et kui juba üks katkeb ega siis teise olukord trastiliselt parem olla ei saa.
Parem karta kui kahetseda.
Iga ratas veab and then some!
Kuna sügis käes siis sai tehtud vastavad ette valmistused: :eureka:
* Udutuled korda, parem on mädanenud ja idanenud vajas vahetust
* Numbritule pirn vahetusse
* Originaal õhufilter tagasi
* Töötav masina originaal Katalüsaator alla
* LPT originaal soft tagasi
* Puhub julmalt "peakib" kuni 0.4 Bar'i
Nüüd jäänud veel mõned nipet näpet, nagu talve rehvid ja tegusamad lähitule pirnid. Eelmised Philipsid kestsid 2 aastat, igati tubli tulemus, kuna igalpool kurdeti, et hävivad ca 3 kuuga. Elagu nn päevatule režiim. :drive:
* Udutuled korda, parem on mädanenud ja idanenud vajas vahetust
* Numbritule pirn vahetusse
* Originaal õhufilter tagasi
* Töötav masina originaal Katalüsaator alla
* LPT originaal soft tagasi
* Puhub julmalt "peakib" kuni 0.4 Bar'i
Nüüd jäänud veel mõned nipet näpet, nagu talve rehvid ja tegusamad lähitule pirnid. Eelmised Philipsid kestsid 2 aastat, igati tubli tulemus, kuna igalpool kurdeti, et hävivad ca 3 kuuga. Elagu nn päevatule režiim. :drive:
Iga ratas veab and then some!