Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Vasta
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#226

R Mai 06, 2011 21:03

Tänud info eest :) Täna jõudis minuni sama asi ... Aga .... ma ei pannud tellides tähele, et mingi extra variant pikema anduri juhtme jaoks on :( Kas Sa võtsid pikema juhtmejupiga või jätkasid?


Ma ei oskagi kommenteerida. Kodanik Trionic oskab sellele küsimusele vastata.
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#227

E Mai 09, 2011 18:52

Niih, suvine 2010 aasta soft sai taas peale pandud ning uuesti seadistatud natukene praeguse seisukorra peale. Sai sätitud selline tagasi hoidlik, et saaks sõita iga ilmaga ning igast lastis. Loomulikult sai seda koostöös ning operatiivselt "onlines" isand Sebastianiga tehtud. :)

huviga sai jälgitud ka EGT'd. Kui kolmanda käiguga lasta siis pole 900 C kraadi mingi probleem. Maksimumiks jäi siiski õnneks 928 C. Nii, et vähemalt mitsu turboga neljanda ning viienda käiguga pikemalt lastes stock downpipe ja kõrgemate rõhkudega see EGT ronida üsna soliidseks ohtlikuks tõusta.
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#228

T Mai 31, 2011 14:00

Vahepeal on siis auto tegeletud suveks ette valmistamisega.

Sai vahetatud tagumised piduri kettad/klotsid, lisaks sai vahetatud tagumises piduri voolikud ning torud. Viimased olid täiesti läbi roostetanud ning torud ise juba olid väga rabedad ning kahtlased. Kapoti amordid said ka vahetatud, nüüd ei pea enam ühe käeva aknapesuvett valama. :)

Lisade nimekirja lisandus Cruise ning lisa 12V toide, külmkapi jaoks. :beer:

Peale suverehvide paigaldust tekkis ka ca 100 km/h pealt häiriv vibratsioon. Täna Saabule sai uuesti balansseerides läks asi tunduvalt paremaks, kuid juba tuntav vibratsioon tuli ca 120km/h juures. Kuna mul on ET vähe nihu on paigaldatud flantsid ning need ka selle kurja taga on. Kui flantsid vahelt eemaldada kadus ka vibratsioon. Ilmselt siis antud 4mm liigutab velge piisavalt eemale, et ei suuda tsentreerida enam korralikult.

nn "workaround" on võimalik kui velg kinnitada ühtlaselt pingutades, mitte et lased ühe poldi pauguga kinni. Eks ta selline katse eksituse meetod ole aga praegu töötab.

Nüüd peakski mõtlema, et proovida leida äkki 3mm flantsi.
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#229

K Juul 06, 2011 9:44

Vahepeal sai läbitud ca 5000+km autoga mööda euroopa teid, siin mõned reisi kogemused ja "kasutuid numbreid". Eesmärgiks oli jõuda kiirelt sihtpunkti.

Enne seda muidugi pühapäeval laus vihmas Rocal-Maare parklas lõpetas aku täiesti lõplikult töölepingu ära. Õnneks on olemas Autoint ja Eero, kes mind puhkepäeval kuldkliendi vääriliselt kohtlesid ning kiirelt uue aku organiseerisid.

Lahkusime esmaspäeval kell 10:00 Tallinnast sihikst õhtuks Poola, et öösel vähesemas liikluses see läbida.

Esimene tankimine oli peale 790km läbimist Lomza's ning EDU arvas, et võiks veel sõita alla 100km kuid kütuse tuli juba põles, mis tegi keskmiseks nn paagi meetodiga 7,5L/100km kohta ning EDU ise näitas 7,3L/100km.

Edasi närviline poola kuni kiirteeni, kus sai rahus sõita cruisile 135-145 km/h peale pannes.

Huvitava faktina näitas EDU reaalset kulu sel ajal ca 10L/100km kohta.

Kohalejõudes Holland'isse ca 2300km ja 27h hiljem ning keskmine kiirus 87km/h. (kõige destruktiivsemalt mõjusid nii ajale kui keskmisele kiirusele, Läti teetööd, kus olid suletud sillad ning osad teed ühesuunalised ning pidi tiksuma ning ootama). Keskmiseks kuluks jäigi sinna ca 7,7 - 7,8L/100km kohta. Kuna kiirteedel sai kõvasti aega tagasi tehtud ning keskmist kiirust tõstetud.

Ühel kiirendusel süttis ka EGT alarm tuli, mis on seadistatud 950C kraadile.

Max EGT 956C
Max speed 235km/h
Total trip ca 5000km
Average speed 83km/h
Average fuel consuption 7,6L/100km

Ainuke intsident oli põhjustatud ühe lamava politsei poolt Hollandis, mis on seal üsna pirakad. Navi juhatas meid natukene mööda ning ringi vaadates ei märganud teega sama tooni kühmu teepeal ning saigi sellest hooga ca 40km/h otsa komistatud, mille peale esi nina ikka kõvasti pikki maad käis. Mille tulemusena Saksamaa kiirteel põhjakate võttis tuule vahele suurel kiirusel ning ärsul maha pidurdusel vastu maad läks ning end tagurpidi ning pooleks murdis.... Sai siis ummiku kõrvale end pargitud kuuma asfalti peale ning veel kuumema auto alla ronitud ja käepärast oleva leathermaniga poolikud tükid lihtsalt alt ära lõigatud.



Ütlemata mõnus oli pikka otsa ikka lasta. Autost pidid lahkuma ainult kas auto/enda tankimiseks või enda maha laadimiseks. Salongis olev külmkapp koos külmade ergutavate jookidega ning suupistetega oli super (väljas oli päevasel ajal ca 28C). Mõned riigid said nii läbitud, et isegi ei teinud akent lahti, uksest rääkimata. :cool:
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#230

N Jaan 05, 2012 10:15

Vahepeal polegi nagu eriti midagi põnevat juhtunud...

Eile sai tulelüliti välja vahetatud. Särises teine ning ilmselt sees klemmid kerge särina tõttu sulama hakkasid....

Samuti sai eemaldatud väga ebameeldivalt kaua ning järjepidevalt esinev probleem kesklukuga.

Ammu juba nöökis teine, sai kunagi kõik keskluku mootorid välja vahetatud. Töötas natukene ning taas alustas tõrkumist... kord ei lukusta kord lukustab uksed... Maru tüütu kui väljas on ebameeldiv ilm ning käed asju täis... Sai moodulit "üle joodetud" ja lõpus ka täitsa välja vahetatud. Ikka tuli mure tagasi.

Eile siis tegi isand Trionic eksperimendi ning asendas selle õnnetu mooduli teise tootja omaga. Ja ennäe imet kõik töötab nagu kella värk...

Väiksed asjad teevad ikka tuju heaks.... :eureka:
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#231

R Jaan 27, 2012 19:38

Kesklukk toimib nagu kulda. Siin just eelmine nädal ühtäkki enam ei lukustunud uksi tuntud poe parklas, juba tõusis vererõhk ning hingamis sagedus kuid siis märkasin, et tegelikult ei sulgu uksed samuti ka ei vilgu suuna tuled, et just kui signaal nupuvajutusest puldil ei jõuakski kuhugi... Puldil aga seevastu põles indikaator tuli vilkumise asemel isegi vajutamata...

Kiire maapoisi loogika ütles, et ilmselt patareid surnud ning hüppasin autosse kohe, et kiirelt taas mootor käivitada ning koju teise puldi järgi sõita.... Aga tutkit piilu, Immo oli peale läinud juba ning mind koheldi kui räpast röövlit kelle auks mootor välja suretati... Peale peopesas patareide soojendamist ning immo mahasaamist sõitsin aga koju teise puldi järele...

Loo moraal:

Ega eriti ette ei hoiatatud, et patareid tühjaks hakkaksid saama. Küll ei reageerinud enam ca 10m kauguselt autost nupuvajutusele, kuid siiski ca 2-4m kauguselt avas ilma probleemideta...

Lihtsam ilmselt ennetavalt kui a 5m kauguselt ei ava juba patareid valmis hankida, või veel parem ära vahetada... venitades, ehk võidad nädal või kaks, kuid kuskil kapakohilas öösel patareide peale puhumine pole mu lemmik sport. :)

Viimati vist sai vahetatud ca 3-4a tagasi.
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#232

E Mai 14, 2012 8:34

Nädalavahetusel sai tehtud pikem Läti ots. Muidu polegi midagi eriti lisada kui ainult see, et ühe tankimisega läbisin 871km, enne kui uuesti tankima sõitsin... Kiirus ning sõidustiil oli tavalised ning teepeale jäid veel mõlema riigi pealinnad...
Iga ratas veab and then some!
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#233

T Aug 14, 2012 10:45

...
Peale suverehvide paigaldust tekkis ka ca 100 km/h pealt häiriv vibratsioon. Täna Saabule sai uuesti balansseerides läks asi tunduvalt paremaks, kuid juba tuntav vibratsioon tuli ca 120km/h juures. Kuna mul on ET vähe nihu on paigaldatud flantsid ning need ka selle kurja taga on. Kui flantsid vahelt eemaldada kadus ka vibratsioon. Ilmselt siis antud 4mm liigutab velge piisavalt eemale, et ei suuda tsentreerida enam korralikult.

nn "workaround" on võimalik kui velg kinnitada ühtlaselt pingutades, mitte et lased ühe poldi pauguga kinni. Eks ta selline katse eksituse meetod ole aga praegu töötab.

Nüüd peakski mõtlema, et proovida leida äkki 3mm flantsi.


Olemasolevatelt flantsidelt 1mm maha treida ei tohiks ju ka keeruline olla.

Minu NG-l on suvel mingid mersu veljed all (keskava pole vist päris õige aga see-eest OZ - kerged ja tugevad on :thumb: ) ja kuna ~3mm flantsid on ka vahel (et pidurisadul ära mahuks), siis poldid üksi ei suuda velge lõpuni tsentreerida - väike vibra ~90 pealt, mida talviste plekkvelgedega pole. Kui ma õigesti mäletan, siis NG-l on rummu lõpus väike kooniline pind, mis sobitub velje keskavaga ja tsentreerib velje. Mu flantsid nullivad selle sisuliselt ära ja tsentreerimine jääb rohkem juhuse hooleks. Lasin treialil teha esiteljele väikesed koonilised seibid, mis lükatakse rummu otsa, vaheflantsi peale ja sobivad täpselt velje keskava lõpus oleva väikese koonuspinnaga.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#234

E Okt 01, 2012 15:37

Eelmine nädal veeres selline number ette siis...

Lisatud failid
Iga ratas veab and then some!
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#235

E Okt 01, 2012 20:52

Eelmine nädal veeres selline number ette siis...


Tubli! Kusjuures mul ka umbes samal ajal juhtus selline jama :P
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#236

N Juun 20, 2013 12:50

Polegi vahepeal midagi kirjutanud.

Täna sai käidud kliima täidetud. Enda laiskuse tõttu olen seda pidevalt edasi lükanud.

Vahepeal on põhilised tegevused, kütuse lisamine ning rooste ussida tegevuse jälgimine...

Täna tankimas käidud oli ees 703km ja paaki läks 56L kütust.
Iga ratas veab and then some!
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#237

K Juul 03, 2013 0:31

Milline saab olema siis järgmine liikur (SAAB)?

Ot lõpp :cool:
Everyday Regular SAAB guy!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#238

K Juul 03, 2013 8:09

Milline saab olema siis järgmine liikur (SAAB)?

Ot lõpp :cool:


Eks aeg näitab... kuid tõenäoliselt midagi teisest valdkonnast.
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#239

N Apr 17, 2014 11:34

Saab selle teema nüüd sulgeda. Pole enam ARK'is minu nimelgi.
Iga ratas veab and then some!
Vasta