Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Vasta
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#76

N Aug 23, 2007 14:39

Algselt postitas: kasparius
Vägev värk. 225/40 17" Mul siiani parim 6,9s ja no ei tule paremat. Kas 402m ka oled proovinud?


Ei ole proovinud, kuna selleks juba peaks kuskilt kinnise teelõigu leidma, kuna kiirused kasvavad ca 160km/h ja kõrgemalegi. Ega seegi midagi lubavat ei tuleks kuna ei pane jõudu maha. :angry:
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#77

N Aug 23, 2007 14:40

mida sa rallitad selle pekkis siduriga siis:poke: Rinkale tulemise kohta ütlesid, et sõidad rahulikult nüüd:facts:
Hea mees:D
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#78

N Aug 23, 2007 14:42

Algselt postitas: kasparius
mida sa rallitad selle pekkis siduriga siis:poke: Rinkale tulemise kohta ütlesid, et sõidad rahulikult nüüd:facts:
Hea mees:D


Kui sa nüüd vaatad natukene postitamis kuupäevasid ja kella aegu noormees. :fight:

Siis näed, et ma ütlesin "eile sai proovitud" ning täna kirjutasin ka põhjuse, miks saugal see aasta sõita ei taha. Nimelt eile proovides 0-100 km/h kiirendust jõudsingi sellele järeldusele, et ei ole mõtet sidurit seal pilbasteks lasta. :facts:
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#79

N Aug 23, 2007 14:46

Algselt postitas: roomlane

Näen, et sõidadki sedasi penskarlikult sidurit säästes, nagu mujal teemades rääkinud oled :)


:bs:
Loe enda postistusest ülemist postitust.
Iga ratas veab and then some!
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#80

N Aug 23, 2007 14:53

OT: jõudu iffile tuuleveskitega võitlemises :D :headbang:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#81

N Aug 23, 2007 14:53

Inimesed on ikka jube aeglased ja juhmid onju IFF:poke: On ikka jama. Kiire auto nüüd siduri taga võistlus kinni.
Kahju.
Huvitav kas IIsak tuleb oma pidevalt peetiva siduriga rajale, või lteeb tuuningu ära?
Hirmuga mõtlen, millal mul viggeni sidur alla toppida tuleb.:mad:
Sent from my Monte Carlo using B236
torque
Speedy Gonzales
Postitusi: 192
Liitunud: T Nov 02, 2004 22:45
Asukoht:
Auto:

#82

N Aug 23, 2007 16:54

mõõtsin ka paar päeva tagasi g techiga 0-100km/h ja 400 meetrit esimeseks sain siis 6,3s ja 402m kõige parem 13,9 muidu ikka sinna 14,3 kanti üksi autos pagass tühi
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#83

N Aug 23, 2007 23:25

Kaspariuse tsitaat:Huvitav kas IIsak tuleb oma pidevalt peetiva siduriga rajale, või lteeb tuuningu ära?

Ma pole veel otsustanud,kas ma tahan Tallasse edasi investeerida,kuna ka Hall sai pisut kannatada.Kahte autot pidades ja mõlemat arendada püüdes tuleb vahel sein ette: et mida ja milleks teha. Hall on esimene prioriteet(kuna sellega sõidan praktiliselt ise),Talladega rooli polegi eriti sattunud.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#84

K Okt 10, 2007 19:56

Oma auto >>> Ühistrantsport

Seda võrrandit sai ikka jälle täna meelde tuletatud kui trammiga tööle sõites keegi härra otsustas trammi alla sattuda ning mille peale trammid seisma jäid mina aga edasi jalutama pidin, et tööle jõuda.

Õnneks sain täna Viking Motorsist auto kätte. Jätsin teise sinna esmaspäeval , ootama uut juhipoolset ukselukku ning selle ümbruse korrastamist. Nimelt septembri kuu alguses ühel ööl kadriorus parkides, üritati autosse sisse murda. Sisse ei saadud kuid lukk ning selle ümbrus igastahes lõhuti. :gun:
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#85

K Okt 10, 2007 20:26

Mis nad sealt võtta tahtsid? Turbo- ja segukella? Äkki tahtsid su saabiga natuke ringi paugutada? et kas tuleb alla 7sek sajani või ei .....:D

See vend vist nikastas jala seal trammist täispeaga välja kukkudes. vähe vigastas ütleks.
Sent from my Monte Carlo using B236
Jürgen

#86

K Okt 10, 2007 21:10

Algselt postitas: kasparius
Mis nad sealt võtta tahtsid? Turbo- ja segukella? Äkki tahtsid su saabiga natuke ringi paugutada? et kas tuleb alla 7sek sajani või ei .....:D

See vend vist nikastas jala seal trammist täispeaga välja kukkudes. vähe vigastas ütleks.

[OT]Uudistest jäi meelde, et ta on nüüd 1 jalaga.[/OT]
EDIT: Uudis ise ka
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#87

E Okt 22, 2007 20:30

Täna sai siis masinal ette 230 000 km. Ühes sellega sai tehtud ka hooldus. Suvise hooaja lõppemisega sai peale vahetatud ka vähe soojemad küünlad (7'me asemel 6.). Vahetusse läksid ka tagumised piduri klotsid, keegi on kõvasti pidurdanud vist. :eureka:

Nüüd saab talvele vastu minna. Tänud tegijatele! :thumb:
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#88

E Okt 22, 2007 20:44

Palju auto ja paagimeetodil arvutamise vahe tuli??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#89

E Okt 22, 2007 21:12

Algselt postitas: Cyber
Palju auto ja paagimeetodil arvutamise vahe tuli??


Mõõtmis tulemustest rääkides siis sai sõidetud 302 km ning paak täis tühjemaks ning täis meetodiga tuli kulu 8,6l/100km peale. Masina enda arvates oli aga 8,1l/100km kohta.
Tegelikult kahtlustan, et tekib vahe suur just siis kui autot sai sihtotstarbeliselt kasutades, praami peale liigeldes. :red:
Iga ratas veab and then some!
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#90

T Dets 18, 2007 15:08

Auto kogub kuulsust. Autolehe raamatus eksponeeritud lausa.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#91

T Dets 18, 2007 15:26

Ilmselt algversioonis.. :evil: Kunagi vist oli jah see auto seal eksponaadiks...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#92

T Dets 18, 2007 15:34

Algselt postitas: Cyber
Ilmselt algversioonis.. :evil: Kunagi vist oli jah see auto seal eksponaadiks...


Täiesti nii ta oli. Tehti artikkel temast kui kasutatud sõidukist.
Iga ratas veab and then some!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#93

T Dets 18, 2007 15:38

Algselt postitas: Cyber
Kunagi vist oli jah see auto seal eksponaadiks...

Täpsemalt 1. märtsil 2006. Üks hädine skänn ka sellest (et ei peaks raamatukokku sorama minema :P).

EDIT: kurat, fail liiga suur. ei saa otse üles laadida. Töö juures uploadi võimalused nadid :(. Kannatage õhtuni.

EDIT2: Tolle artikli kohta oli siin isegi teema:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2537

EDIT3: Õhtu käes, artikkel siin (1,45 MB)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#94

T Dets 18, 2007 15:55

see siis
http://www.autoleht.ee/node/560
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#95

T Dets 18, 2007 16:34

Ma ei mõelnud seda artiklit, vaid töö juurde toodud värskest autolehe raamatust 200 kasutatud sõidukit.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#96

T Dets 18, 2007 18:49

Algselt postitas: Eleri
Ma ei mõelnud seda artiklit, vaid töö juurde toodud värskest autolehe raamatust 200 kasutatud sõidukit.
No aga eks autoleht selle raamatu oma artiklite põhjal kokku panigi..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#97

T Mär 04, 2008 21:00

Täna sai siis käidud Kadaka Troosti härradel külas. Põhjus lihtne, eest paremalt kostub tugevalt häiriv "kolks". Ise arvasin, et eks see Sarniir seal vedelaks läinud ole või, et siis amortisaator surnud aga võta näpust.

Kontrollimisel aga selgus, et paremal pool peale sarniiri tümad ka rooliots ning veovõlli otsa kumm (viimane oli kohe lagunemas ka teisel pool). Lahti kookimisel selgus, et tänu katisekummi purunemisele teadmatu hulga ajavahemikke tagasi oli seal määrde sees vaat, et rohkem kruusa tükke ning kive kui metalli. Seega leidmata mõtet panna surev jupp tagasi sai kohe uus alla pandud. Sarniir kui ka rooliots olid mõlemad täiesti surnud isendid ning puhas prügimäe kaup.

Mõne tunniga tehtud kärme töö Trionicu poolt andis tulemuseks selle, et enne enim vihatud raudtee ülesõidud said kohe erilise mõnuga ületatud ning lausa mitu korda. Kadunud oli kolksud ning rooli tunnetus ka tunduvalt parem. :head:

Kui enne arvasin, et tonnine on ikka väga vedel ning head nahka tast ei saa, siis nüüd peaks mainima, et tuleb enne auto korda teha kui järeldusi tegema hakata. :wall:

Nüüd veel silla reguleerimine lähipäevil ning saab suve ning suurema võimsuse peale mõtlema hakata. :thumb:
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#98

T Mär 04, 2008 23:43

Ma väga ootan uusi hobuseid:D, kindlasti on nad kiired.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#99

K Mär 05, 2008 13:40

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ma väga ootan uusi hobuseid:D, kindlasti on nad kiired.


Nüüd said sild ka reguleeritud ning aeg hobustele uusi susse vaatama hakata.

Velje otsingul
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#100

N Mär 13, 2008 21:34

Täna siis oli järjekordne südamlik päev.

Sai sõidetud Lagedi kandis gaasiga asendis "1" teise käiguga kui ca magusa rõhu väände ning kiiruse juures käis PAUK.

Peale pauku saabus kolin ning vedu kadus. Kiire pilt näidikutele ütles, et õlirõhk on ok, samuti ka lambdaanduri poolt tulev segu info ning turbo poolt hingatav õhk/rõhk. Ehk siis selge mister käigumajandus või pooltelg!

Auto tee äärde ning kiire pilk. Järeldus lihtne, kõne härra Trionicule. Kiirelt 20 sekundine seletus ning ühine arusaam sisemine pooltelg.

Tänades ning numbrit küsides kiire uus kõne Ülole, ning saigi Puksiir järgi tellitud. (Suured tänud operatiivse ning suurepärase teeninduse eest. Karu pe*sse 30 minutiga peale kõnet :notworthy: )

Nüüd lihtsalt istusin soojas autos kuulasin muusikat, ning surfasin laptopi ning gprs'iga internetis ning ootasin keset põldu pamperit :)

Eks lähi päevil ole näha, mis siis järgi andis.

PS: ja siis kõik juhtus talvistes seades, mis siis on kuni 1 Bar. :headbang:
Iga ratas veab and then some!
Vasta