#97
T Mär 04, 2008 21:00
Täna sai siis käidud Kadaka Troosti härradel külas. Põhjus lihtne, eest paremalt kostub tugevalt häiriv "kolks". Ise arvasin, et eks see Sarniir seal vedelaks läinud ole või, et siis amortisaator surnud aga võta näpust.
Kontrollimisel aga selgus, et paremal pool peale sarniiri tümad ka rooliots ning veovõlli otsa kumm (viimane oli kohe lagunemas ka teisel pool). Lahti kookimisel selgus, et tänu katisekummi purunemisele teadmatu hulga ajavahemikke tagasi oli seal määrde sees vaat, et rohkem kruusa tükke ning kive kui metalli. Seega leidmata mõtet panna surev jupp tagasi sai kohe uus alla pandud. Sarniir kui ka rooliots olid mõlemad täiesti surnud isendid ning puhas prügimäe kaup.
Mõne tunniga tehtud kärme töö Trionicu poolt andis tulemuseks selle, et enne enim vihatud raudtee ülesõidud said kohe erilise mõnuga ületatud ning lausa mitu korda. Kadunud oli kolksud ning rooli tunnetus ka tunduvalt parem. :head:
Kui enne arvasin, et tonnine on ikka väga vedel ning head nahka tast ei saa, siis nüüd peaks mainima, et tuleb enne auto korda teha kui järeldusi tegema hakata. :wall:
Nüüd veel silla reguleerimine lähipäevil ning saab suve ning suurema võimsuse peale mõtlema hakata. :thumb:
Iga ratas veab and then some!