Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Nüüd on siis masin talve valmis. Täna läksid alt ära 17" "tänava slikid" ja alla 15" talvine naastrehv. ( Tänud Saabule)
Enne talve sai veel igast vedelike/õlisid vahetatud ning soojemad küünlad tagasi pandud, kuna mis sa ikka enam paugutad 195 laia rehviga. :red:
Hea on sõita korras autoga! :headbang:
Enne talve sai veel igast vedelike/õlisid vahetatud ning soojemad küünlad tagasi pandud, kuna mis sa ikka enam paugutad 195 laia rehviga. :red:
Hea on sõita korras autoga! :headbang:
Iga ratas veab and then some!
Peab mainima, et inimene harjub ära mugavustega. Nagu mugav iste, soe auto, piisavalt võimsust.
Olles mõned päevad ilma oma liikurita tarbisin muid vahendeid. Nuriseda ma ju võin kuid ikkagi kasutasin, sest nad kaalusid tugevalt üle ühistranspordi. :freak:
Juhtus siis nii, et sain esiklaasi kivi, mis lõi isegi seespoolt killud välja (õnneks küll mitte silma). Kuna esiklaasi vahetus oli ees, siis tundus ainu võimaliku otsusena korda teha ka A-piilarid, mis nii kenasti roostetasid, seda enam et seda tööd saab teha ainult kui klaas eest ära on.
Kuna aga autol on kaskokindlustus siis oli vaja enne vähe pabereid ajada.
Saingi kindlustuselt kenasti paberid kätte ning seadsin suuna klaasimeistrite poole. Nemad kuulasid mu mure ära ning ütlesid, et jäävad garantiikirja ootama kindlustusseltsilt ning helistavad kui see saabub.
Ma siis kurtsin neile ka oma mure A-piilarite kohta ning soovist teostada keretöid. Väga lahkelt oldi minuga päri, et see õige samm ning oldi nõus, et saabun nende juurde autoga, millel esiklaas eemaldatud juba.
Saigi siis kokku räägitud härra Timutiga ning auto temajuurde viidud sooviga rooste mured eemaldada. ( Tänud Härrale meeldiva ning sujuva koostöö eest). :notworthy:
Klaasi eemaldamisel aga ilmnes, et A-piilarite rooste oli ainult jäämäe tipp ning terve alumine serv oli jumala roostes. Kohati lausa nagu oleks haavlitest tuld saanud. Ma pilti ei hakanud tegema, et Teie lugejad öösel ikka magada saaksite ja ei mõtleks oma masina peale. :P
Kuna lakk asutus kuivamiseks rohkem aega võtta siis jäi auto valmimine tänase peale. Nii saigi klaas ette tagasi tõstetud ning Mäcaivari teibiga kinni tõmmatud! :head:
Tuule vihina saatel sai klaasimeistritele auto viidud, ise pingsalt praegu jälgides, mis liikus nagu "head up display" ca 1cm kilomeetri kohta, umbes kahe tunniga monteeriti uus klaas ette.
Enne autole järgi minemist sai veel kärmelt läbi hüpatud Troostist ning hangitud Trico NeoForm kojamehed, et uus klaas saaks kohe ka uued luuad.
Peab mainima, ma enne olin kindel, et mu klaasil pole midagi häda kuna on umbes 5-6 aastat tagasi vahetatud. Kuid ohh milline puhas ning selge vaade tähis taevasse avanes mulle autosse istudes. Nägu venis naerule ja seda mitte tänu turbole... :)
Eks lõpliku tulemust on näha homme päeva valges.
Olles mõned päevad ilma oma liikurita tarbisin muid vahendeid. Nuriseda ma ju võin kuid ikkagi kasutasin, sest nad kaalusid tugevalt üle ühistranspordi. :freak:
Juhtus siis nii, et sain esiklaasi kivi, mis lõi isegi seespoolt killud välja (õnneks küll mitte silma). Kuna esiklaasi vahetus oli ees, siis tundus ainu võimaliku otsusena korda teha ka A-piilarid, mis nii kenasti roostetasid, seda enam et seda tööd saab teha ainult kui klaas eest ära on.
Kuna aga autol on kaskokindlustus siis oli vaja enne vähe pabereid ajada.
Saingi kindlustuselt kenasti paberid kätte ning seadsin suuna klaasimeistrite poole. Nemad kuulasid mu mure ära ning ütlesid, et jäävad garantiikirja ootama kindlustusseltsilt ning helistavad kui see saabub.
Ma siis kurtsin neile ka oma mure A-piilarite kohta ning soovist teostada keretöid. Väga lahkelt oldi minuga päri, et see õige samm ning oldi nõus, et saabun nende juurde autoga, millel esiklaas eemaldatud juba.
Saigi siis kokku räägitud härra Timutiga ning auto temajuurde viidud sooviga rooste mured eemaldada. ( Tänud Härrale meeldiva ning sujuva koostöö eest). :notworthy:
Klaasi eemaldamisel aga ilmnes, et A-piilarite rooste oli ainult jäämäe tipp ning terve alumine serv oli jumala roostes. Kohati lausa nagu oleks haavlitest tuld saanud. Ma pilti ei hakanud tegema, et Teie lugejad öösel ikka magada saaksite ja ei mõtleks oma masina peale. :P
Kuna lakk asutus kuivamiseks rohkem aega võtta siis jäi auto valmimine tänase peale. Nii saigi klaas ette tagasi tõstetud ning Mäcaivari teibiga kinni tõmmatud! :head:
Tuule vihina saatel sai klaasimeistritele auto viidud, ise pingsalt praegu jälgides, mis liikus nagu "head up display" ca 1cm kilomeetri kohta, umbes kahe tunniga monteeriti uus klaas ette.
Enne autole järgi minemist sai veel kärmelt läbi hüpatud Troostist ning hangitud Trico NeoForm kojamehed, et uus klaas saaks kohe ka uued luuad.
Peab mainima, ma enne olin kindel, et mu klaasil pole midagi häda kuna on umbes 5-6 aastat tagasi vahetatud. Kuid ohh milline puhas ning selge vaade tähis taevasse avanes mulle autosse istudes. Nägu venis naerule ja seda mitte tänu turbole... :)
Eks lõpliku tulemust on näha homme päeva valges.
Iga ratas veab and then some!
IFF-i autost taas pildike värskes Autolehes, rubriigis "Kobe auto kahe kuupalga eest" Ma küll kahtleks, kas IFF konkreetselt enda autot 25k eest müüb....
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
See antud ajakirjanikul ainus pildisari tonnisest;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Skybound
IFF-i autost taas pildike värskes Autolehes, rubriigis "Kobe auto kahe kuupalga eest" Ma küll kahtleks, kas IFF konkreetselt enda autot 25k eest müüb....
Igati positiivne, et "Saabi klubi" on ära märgitud, mitte Saabifoorum. Lisaks veel, et 9000 on entusiasti auto :thumb:
terv, teager
Algselt postitas: vmaster
No meil siis päris palju entusiaste koos huvitav, miks nad seekord ka IFF-i auto valisid? Kunagi sellest autost samas lehes juba oli juttu.
No kui juttu tehti, siis tehti ametliku fotograafi poolt ka pildid. Seda pildi seeriat ka kasutatakse. Milleks näha vaeva uute tegemisel kui on olemas juba...
Iga ratas veab and then some!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Hea oli ka lugeda, et tonnine polnud NCAP-i vennikeste halvas nimekirjas :D. Lihtsalt, et kasina võitu varustus. Samas ka jällegi vastu vaieldav. Tüüp vead, öelge mis auto on neist puudulik.
Ikkagi paneb mind hämmastama autolehe "tühjus". Mitte kui midagi pole lugeda. Näiteks tore volga lõik lõpus. Wtf, mille poolest see rape väärib kahte lehte ajakirjas.
Ikkagi paneb mind hämmastama autolehe "tühjus". Mitte kui midagi pole lugeda. Näiteks tore volga lõik lõpus. Wtf, mille poolest see rape väärib kahte lehte ajakirjas.
Vahepeal on siis aasta muutunud ning lõpuks ka üht teist autoga tehtud.
Kõik algas sellest, et käigukangi nupp oli väsinud. Selline nahk lipendas ja kui niisked ajad olid siis määris kätt ka. Sai
siis hangitud uus käigukangi nupp. Kenasti nahast ja puha.
Paigaldamine peaks iseenesest lihtne olema, vana ära uus asemele. Kuid kus sa sellega. Vana eemaldamine oli juba selline
katsumus, et tekkis hirm kuidas uut sinna peale üldse tervelt saab. Kullinokkade ning torutangidega väänates, irdus lõpuks
vana nupp, plastiku ragina saatel. Uus läks ka suhteliselt eduliselt sinna peale kergelt toore jõuga tagant aidates.
Sain tervelt mõned korrad käiku vahetatud kui käis väike *krõks* ning käigukang muutus selliseks ebamääraseks olluseks.
Käike iseenesest vahetas kui õiges kohas susida. Ainuke põhjus, miks käikukang kätte ei jäänud oli see nahk, mis teda kinni
hoidis.
Sellisena sai liigutud ringi vast kena kuuke kuni täiesti ära tüütas. Nii saigi esimene kord oma masin Audacer'i
teenindusse viidud. :)
Et lühidalt kokku võtta viis üks juhus teiseni ning saingi endale nüüd koos uue käigukangi nupuga ka uue hoovastiku.
(Tegelikult ei olnudki viga nupu paigaldamisel, vaid tuli välja et keegi on endises elus juba antud hoovastiku liiminud
ning kuna tegemist on mingisuguse plastmassiga siis see järgi andiski.
Et sellest veel vähe ei olnud. Sai ära vahetatud ka Siduri survelaager (viimane oli täiesti oma eluea lõpus) ning kommentaar
härra Trionicult veel, et "Teie sidur on kuidagi kuuma saanud, ei tea kes nõnda väikse mootoriga autol selline üldse
võimalik on" Huumor aga ikkagi ainult coca-cola pudeli suurune :(
Ette sai paigaldatud veel tagurdamise tuled, samuti sai ära vahetatud suunatule pirnid, mis kohe mitte kollasena enam ei
paistnud.
Ette sai pandud ka uued kõlarid, nii kõrged kui ka mid-base Clarioni toode. Peab mainima, et kõrgete heli läks väga
oluliselt paremaks kui originaalid asendada DLC omadega.
Aga põhjus, miks siduri kallale üldse mindi on aga oopis huvitav.
Nimelt pakuti mulle minu 2L LPT käigu kasti vastu vahetuseks tonnise Aero käigukasti. Tundub justkui minasujutuna aga nii
juhtus. Saigi siis kokkulepitud härradega vahetus päev ning läks sebimiseks.
Täna siis sain oma Klotsi jälle kätte ning oli vaja kiirelt minna proovima. Tulemused on vägagi huvitavad.
Esimene käik on nagu ikka "LÜHIKE"
Teine käik juba pakkus muutusi. Kui originaalis ei saanud 0-100km/h kiirendada teise käiguga vaid pidi kolmanda peale
vahetama (peale softis max RPM'i numbrit tõstes venitas ikka 100km/h välja), siis nüüd on 100km/h käes juba 5500rpm peal
ning sealt oleks veel kõva 1000 minna!!!
Kolmas käik on selline paras linna sõitmise käik.
Neljas on selline, paras järvevanal sõitmiseks kiirusega ca 70km/h
Viies käik on suve/Kiltsi/Dyno otsa käik.
Siinkohal peab mainima, et eesti teedel piisaks esimesest kahest käigust.... :(
Aga jah viimast kolme käiku testida nagu ei saanudki eriti...
Huvitavaid numbreid võin siinkohal ära tuua:
1000rpm ja 5. käik 50km/h :)
2000rpm ja 5. käik 100 km/h
Mis veel muutus tuntavalt on nn tagumiku tunne. Ülekannete muutudes muutus ka vääne.
Aga käigukang ei ole enam lodev nagu enne vaid selline tummine, täpne ning konkreetne! Väga mõnus... Tänud asja osalistele! :notworthy:
Enam ei lähe isegi 195 lai naast rehv väga kergelt teise käiguga ringi.
Üldiselt ootan suve ja 225 rehvi ette. :eureka:
Kõik algas sellest, et käigukangi nupp oli väsinud. Selline nahk lipendas ja kui niisked ajad olid siis määris kätt ka. Sai
siis hangitud uus käigukangi nupp. Kenasti nahast ja puha.
Paigaldamine peaks iseenesest lihtne olema, vana ära uus asemele. Kuid kus sa sellega. Vana eemaldamine oli juba selline
katsumus, et tekkis hirm kuidas uut sinna peale üldse tervelt saab. Kullinokkade ning torutangidega väänates, irdus lõpuks
vana nupp, plastiku ragina saatel. Uus läks ka suhteliselt eduliselt sinna peale kergelt toore jõuga tagant aidates.
Sain tervelt mõned korrad käiku vahetatud kui käis väike *krõks* ning käigukang muutus selliseks ebamääraseks olluseks.
Käike iseenesest vahetas kui õiges kohas susida. Ainuke põhjus, miks käikukang kätte ei jäänud oli see nahk, mis teda kinni
hoidis.
Sellisena sai liigutud ringi vast kena kuuke kuni täiesti ära tüütas. Nii saigi esimene kord oma masin Audacer'i
teenindusse viidud. :)
Et lühidalt kokku võtta viis üks juhus teiseni ning saingi endale nüüd koos uue käigukangi nupuga ka uue hoovastiku.
(Tegelikult ei olnudki viga nupu paigaldamisel, vaid tuli välja et keegi on endises elus juba antud hoovastiku liiminud
ning kuna tegemist on mingisuguse plastmassiga siis see järgi andiski.
Et sellest veel vähe ei olnud. Sai ära vahetatud ka Siduri survelaager (viimane oli täiesti oma eluea lõpus) ning kommentaar
härra Trionicult veel, et "Teie sidur on kuidagi kuuma saanud, ei tea kes nõnda väikse mootoriga autol selline üldse
võimalik on" Huumor aga ikkagi ainult coca-cola pudeli suurune :(
Ette sai paigaldatud veel tagurdamise tuled, samuti sai ära vahetatud suunatule pirnid, mis kohe mitte kollasena enam ei
paistnud.
Ette sai pandud ka uued kõlarid, nii kõrged kui ka mid-base Clarioni toode. Peab mainima, et kõrgete heli läks väga
oluliselt paremaks kui originaalid asendada DLC omadega.
Aga põhjus, miks siduri kallale üldse mindi on aga oopis huvitav.
Nimelt pakuti mulle minu 2L LPT käigu kasti vastu vahetuseks tonnise Aero käigukasti. Tundub justkui minasujutuna aga nii
juhtus. Saigi siis kokkulepitud härradega vahetus päev ning läks sebimiseks.
Täna siis sain oma Klotsi jälle kätte ning oli vaja kiirelt minna proovima. Tulemused on vägagi huvitavad.
Esimene käik on nagu ikka "LÜHIKE"
Teine käik juba pakkus muutusi. Kui originaalis ei saanud 0-100km/h kiirendada teise käiguga vaid pidi kolmanda peale
vahetama (peale softis max RPM'i numbrit tõstes venitas ikka 100km/h välja), siis nüüd on 100km/h käes juba 5500rpm peal
ning sealt oleks veel kõva 1000 minna!!!
Kolmas käik on selline paras linna sõitmise käik.
Neljas on selline, paras järvevanal sõitmiseks kiirusega ca 70km/h
Viies käik on suve/Kiltsi/Dyno otsa käik.
Siinkohal peab mainima, et eesti teedel piisaks esimesest kahest käigust.... :(
Aga jah viimast kolme käiku testida nagu ei saanudki eriti...
Huvitavaid numbreid võin siinkohal ära tuua:
1000rpm ja 5. käik 50km/h :)
2000rpm ja 5. käik 100 km/h
Mis veel muutus tuntavalt on nn tagumiku tunne. Ülekannete muutudes muutus ka vääne.
Aga käigukang ei ole enam lodev nagu enne vaid selline tummine, täpne ning konkreetne! Väga mõnus... Tänud asja osalistele! :notworthy:
Enam ei lähe isegi 195 lai naast rehv väga kergelt teise käiguga ringi.
Üldiselt ootan suve ja 225 rehvi ette. :eureka:
Iga ratas veab and then some!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tal on selle 2.0-ga pauerit rohkem, kui mõnel 2.3-l..:)
Aga vaata kus sala... salamahti siin susserdab asjadega. Selle esimeste tagurdustulede asja peaks omal ka ikka ära tegema.. Klassikul oli, väga hea oli...
A nüüd pead veelkord dünos ära käima ja vaatama, mis numbrid järgi jäid.
Aga vaata kus sala... salamahti siin susserdab asjadega. Selle esimeste tagurdustulede asja peaks omal ka ikka ära tegema.. Klassikul oli, väga hea oli...
A nüüd pead veelkord dünos ära käima ja vaatama, mis numbrid järgi jäid.
Algselt postitas: suur
millal 2,0->2,3 tuleb?
Sommid räägivad, et 2,0 pealt saab rohkem koort koorida kui 2.3. Aga võib-olla on see hoopis kadeduse jutt neil. :P
Algselt postitas: Cyber
Aga vaata kus sala... salamahti siin susserdab asjadega. Selle esimeste tagurdustulede asja peaks omal ka ikka ära tegema.. Klassikul oli, väga hea oli...
A nüüd pead veelkord dünos ära käima ja vaatama, mis numbrid järgi jäid.
isand Trionicul on täitsa olemas neid pirni pesasid, mis sinna hästi istuvad. Ka minu omad on sealt pärit. Tee härraga juttu. ;)
Mis dyno puutub siis pigem liigutab mu kõrvu too lõpp kiiruse muutus. Selline statistika siia näiteks....
2000rpm
2käik - 40km/h
3käik - 60km/h
4käik - 80km/h
5käik - 100km/h
:head:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: tonisk
Millega mõõtsid? Mul näitas auto enda kell 5-ga 110 ja 3000-ga 145.:gun:
Eks ikka spidoka järgi mõõtsin. Mingi hetk ilmselt võtab gps'i appi.
Algselt postitas: tonisk
Tänu sellele vangerdusele sain mina ka oma autole tõmbe (pöördemomendi ) tagasi.:head:
Jah Tõmbe tunne on hoopis teine. Nüüd on jällegi tunne, et autol jõudu vähe kurja. :wall:
Nokk kinni/saba lahti
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Jah Tõmbe tunne on hoopis teine. Nüüd on jällegi tunne, et autol jõudu vähe kurja. :wall:
Nokk kinni/saba lahti
Eks peab valima, kas hea vääne (ehk performaanse tagumikudüno jaoks) või suur lõppkiirus.
Kahte head korraga nii lihtsalt ei anta :)
Mis seal muud, softitamise hooaeg hakkab lähenema. Niikuinii oled oma hibernate seisust ärkvele aetud. Nagu unetu karu talve ajal :P
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: IFF
Jah Tõmbe tunne on hoopis teine. Nüüd on jällegi tunne, et autol jõudu vähe kurja. :wall:
Nokk kinni/saba lahti
Eks peab valima, kas hea vääne (ehk performaanse tagumikudüno jaoks) või suur lõppkiirus.
Kahte head korraga nii lihtsalt ei anta :)
Mis seal muud, softitamise hooaeg hakkab lähenema. Niikuinii oled oma hibernate seisust ärkvele aetud. Nagu unetu karu talve ajal
No on jah. Juba käis mõte läbi, et softis on vaja ju "gear ratios" ära muuta! :facts:
Aga jah suurt talve pole tulnudki veel, siiani saab siidi sokkides ringi lasta. :P
Iga ratas veab and then some!
Lõpuks ma siis enam ei suutnud seda CD'da majandust välja kannatada ning isand TROLL'i abiga sai soetatud uus "Kauamängiv"
Clarion
Tegemist siis Clarioni mudeliga. Hind sai hea ning siiani ei ole ühtegi CD plaati sinna sisse pannud.
400.- eest sai hangitud ka väike 8GB USB pulk kuhu siis kõik võimalike eri tujude muusika peale mahub. :head:
Clarion
Tegemist siis Clarioni mudeliga. Hind sai hea ning siiani ei ole ühtegi CD plaati sinna sisse pannud.
400.- eest sai hangitud ka väike 8GB USB pulk kuhu siis kõik võimalike eri tujude muusika peale mahub. :head:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: vmaster
Nonäed ongi meil samad raadiod peaaegu. Ma mõtlesin järgi, et sinna aux-sisendisse, mille asemel sul on usb sisend, saab ehk vastava juhtme abil ka mälupulga ühendada. Mäginud on raadioaparaat mul pea aasta ja siiani pole veel katki läinud Ja väga ilusti sobib tonnise armatuuri.
Kusjuures, ei ole "asemel" mul on AUX-sisend kenasti USB sisendi all.
Iga ratas veab and then some!
Tahaksin kaas kodanikele panna südamele, et proovige võtmega aegajalt järgi, kas teie võti ikka avab keskluku tavalise puldi asemel.
Nimelt on kõvasti vett merre jooksnud ajast, millal Saabi tehasest värsked keskluku mootorid külge said ning nüüd näitavad nad väsimise märke.
Kui eelmine suve lõpp, läks esimene, siis sai see välja vahetatud, nüüd kuskil kuuke tagasi läks järgmine. Siis sai hing täis vahetasin kõik olemas olevad originaalid "hiinakate" vastu välja. Suurt midagi nad ei maksa ning nüüd on vähemalt hing rahul ja saan puldi nupust uuesti uksi lahti klõpsutada.
Reeglina tõuseb väsiva mootori takistus lühise tõttu ning laseb kaitsme (15A) läbi nagu naksti. :fight: Mille peale saabub vaikus ning hakkad uurima, kas võtmega uksed ikka avanevad või mitte. :o
Nimelt on kõvasti vett merre jooksnud ajast, millal Saabi tehasest värsked keskluku mootorid külge said ning nüüd näitavad nad väsimise märke.
Kui eelmine suve lõpp, läks esimene, siis sai see välja vahetatud, nüüd kuskil kuuke tagasi läks järgmine. Siis sai hing täis vahetasin kõik olemas olevad originaalid "hiinakate" vastu välja. Suurt midagi nad ei maksa ning nüüd on vähemalt hing rahul ja saan puldi nupust uuesti uksi lahti klõpsutada.
Reeglina tõuseb väsiva mootori takistus lühise tõttu ning laseb kaitsme (15A) läbi nagu naksti. :fight: Mille peale saabub vaikus ning hakkad uurima, kas võtmega uksed ikka avanevad või mitte. :o
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Reeglina tõuseb väsiva mootori takistus lühise tõttu ning laseb kaitsme (15A) läbi nagu naksti. :fight: Mille peale saabub vaikus ning hakkad uurima, kas võtmega uksed ikka avanevad või mitte.
Ükskord lammutasin keskluku modra lahti ja tegin pilti. Selline jubedus oli sinna aastatega kogunenud.
Täna sain siis kätte ühed esimesed "kevade kuulutajad".:head:
Edit: tegemist siis:
Black Diamond performance brake discs are Zinc Phosphate coated, 12 grooves on each disc face
ja lisa on tulemas.:thumb:
Edit: tegemist siis:
Black Diamond performance brake discs are Zinc Phosphate coated, 12 grooves on each disc face
ja lisa on tulemas.:thumb:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: IFF
Täna sain siis kätte ühed esimesed "kevade kuulutajad".:head:
ja lisa on tulemas.:thumb:
Vägev!!!
Räägi välja kelle toode ja kui saladus pole palju esimesed maksid.
Jõudsid kiiremini küsida kui ma postitust parandada.
Tegemist siis Black Diamond performance brake discs are Zinc Phosphate coated, 12 grooves on each disc face.
Neti poes on nad küll ime odavad aga kuna nad kaaluvad mehiselt, siis on transpordi kulu ka vastav. Hind tuleb sinna 3000.- kanti.
Ise tellisin nad Keisei-Racing'ust
Iga ratas veab and then some!