SAAB 9000 CSE 2.3 LPT 125kW Anniversary, 1997, Credo
kuna rool läheb homme nahatamisse, siis sai ka pool armatuurlauda huvi pärast lahti kistud. lisaks A piilarite tekstiili sirgeks tõmbamisele mõtlesin ka armatuuri uputatud kõlarite seisukorra üle vaadata.
ma arvan, et juuresolevat pilti pole vaja täiendavalt kommenteerida. eks 15 aastat on ka oma töö teinud.
esmaspäeval tulevad uued asemele...
ma arvan, et juuresolevat pilti pole vaja täiendavalt kommenteerida. eks 15 aastat on ka oma töö teinud.
esmaspäeval tulevad uued asemele...
paigutasin handsfree mikrofoni nüüd näidikute august A piilari ülaossa. kõik on kena. selle käigus leidsin põhjuse, miks näidukute plokk ei ole korralikult kinni.
terve ülemine "dashboard" oli nii lahti, et kruvid tulid lahti näpuga keerates.
nüüd siis tuleb kõik lahti võtta ja uuesti kokku laduda. palju õnne mulle (kellel pole garaazi). aga kes see ütles, et elu peab kerge olema.
terve ülemine "dashboard" oli nii lahti, et kruvid tulid lahti näpuga keerates.
nüüd siis tuleb kõik lahti võtta ja uuesti kokku laduda. palju õnne mulle (kellel pole garaazi). aga kes see ütles, et elu peab kerge olema.
eile sõitis saab treila peal troosti. ühel hetkel lihtsalt ei läinud tööle ja kõik. ega palju valikuvariante polnud, töökojas selgus, et bensiinipump lõpetas lepingu.
elu jätkub.
No näed... tahaks kasutada kulunud väljendit.
"Told You so" :P
Iga ratas veab and then some!
siilivudile suured tänud :beer: juhiukse tule katte eest. siiamaani polnud kusagilt leidnud.
kui keegi veel ka TERVE (loe: mitte taastatud ja avarii üle elanud) ja võimalikult komplektse anniversary esistange suudaks leida, oleksin väga õnnelik. otsige oma pööningud ja sahtlid üle nüüd...
kui keegi veel ka TERVE (loe: mitte taastatud ja avarii üle elanud) ja võimalikult komplektse anniversary esistange suudaks leida, oleksin väga õnnelik. otsige oma pööningud ja sahtlid üle nüüd...
Peale 16k km minu käes veedetud rõõmsat kilomeetrit (ja heaperemehelikku hoidmist) läheb see masin lähiajal uude koju.
Uus omanik saab olema kasutaja Piiks, kelle enda tonnine just hiljuti mootorisurma suri. Pikka iga ning mõnusat uut elu!
Peale konsultatsioone asjatundjatega loobun nii võimalike 9-3 kui ka enda rahakotile ostuhinna poolest sobivate 9-5 ostmisest ja jään Saabe vaatama teiste sõiduvahenditega. Üks Rootsi turbo triikraud Volvo V70 näol on siiski majapidamises olemas.
Uus omanik saab olema kasutaja Piiks, kelle enda tonnine just hiljuti mootorisurma suri. Pikka iga ning mõnusat uut elu!
Peale konsultatsioone asjatundjatega loobun nii võimalike 9-3 kui ka enda rahakotile ostuhinna poolest sobivate 9-5 ostmisest ja jään Saabe vaatama teiste sõiduvahenditega. Üks Rootsi turbo triikraud Volvo V70 näol on siiski majapidamises olemas.
Peale konsultatsioone asjatundjatega loobun nii võimalike 9-3 kui ka enda rahakotile ostuhinna poolest sobivate 9-5 ostmisest ja jään Saabe vaatama teiste sõiduvahenditega.
Ei sobi 9000, ei sobi B204-ga 9-3, ei sobi 9-5... Miks siis nii?