Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Vasta
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#26

T Aug 02, 2005 16:16

Meistri enda sõnade järgi peaks saabuma tavaturbol cutoff 1.3 peal ja aerol 1.4 peal, kui ma õieti mäletan.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#27

T Aug 02, 2005 16:35

to ivomets:loomulikult olid kepsud üle puuritud ja vaevalt keegi korras kepsu puurib,seega ringi käinud.tehasehoonj jäljed ikka hoopis teise näoga:thumb:

to sebastian:ei ole segukella veel hankinud,aga plaanis on küll,samuti tahaks korralikku (täpset)manokat.cut off tuleb ikka ja alati 1,3(1,4)bar.juures ja sinna ei saa chippimatta midagi teha.

kusagilt tuleks leida lisakellade konsool,mis kinnituks A-piilari külge.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#28

T Aug 02, 2005 21:40

Vägisi tuleb meelde vanasõna, et kui tahad head ja odavat asja, tuleb ikkagi kaks asja osta: hea asi ja odav asi. See Auto Gauge... :gun:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

T Aug 02, 2005 23:19

Välja nägi ta sul küll päris kena. VT-le tahaks jah piilari konsooli leida ja sinna
turbomanoka,segukella ja õlirõhumanoka panna.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#30

K Aug 03, 2005 2:39

Kui selline konsool olemas, siis muidugi.
Paraja vaevaga võib ise ka midagi aretada nagu üks põhjanaaber teinud:
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittaristo/Ahtomittari2.JPG
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittaristo/Ahtomittari.JPG
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

K Aug 03, 2005 8:28

vot seda konsooli kolmele kellale tahangi ja mõistlikke kelli ka.eestist pole leidnud,aga eriti pole ka otsinud.
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#32

K Aug 03, 2005 9:57

kellasid sai ka nende kodanike käest minuteada ja vaatan konsooli ka minuteada sai seda ka kuskilt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#33

T Aug 09, 2005 8:16

praegusesse mootorisse on tekkinud kusagilt jumala armust väändemoment väga madalatel pööretel.kohaltvõtul gaasi eriti anda ei saagi-rehvid sulavad ära.mille eest küll mind karistatakse:head:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#34

T Aug 09, 2005 13:18

Algselt postitas: Trionic
praegusesse mootorisse on tekkinud kusagilt jumala armust väändemoment väga madalatel pööretel.kohaltvõtul gaasi eriti anda ei saagi-rehvid sulavad ära.mille eest küll mind karistatakse:head:

See oleks nii mõnegi turbomehe unistus, et juba madalatel pööretel föön suruks toredasti õhku. Muidugi mootorile see vist eriti kasulik ei ole.
Näib, et BPC klapp toimetab alati ja susistab wastgate'st midagi välja (?), ja seda mitte ainult liigse rõhu juures.
Proovisin: W-voolik BPC klapi küljest lahti ja ma võin surnud kassi peale kihla vedada, et madalatel pööretel oli vääne hoopis parem.
Seda seletab ehk asjaolu, et PWM impulsid saabuvad klapile kogu mootori töötamise aja kuigi võiksid alles siis tulla, kui trionicu'sse programmeeritud max. boost saabub.
Tegelt seda saaks kontrollida, kui W-vooliku ja BPC klapi vahele ajutiselt manomeeter panna ;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#35

T Aug 09, 2005 21:35

Algselt postitas: sebastian
Proovisin: W-voolik BPC klapi küljest lahti ja ma võin surnud kassi peale kihla vedada, et madalatel pööretel oli vääne hoopis parem.
Seda seletab ehk asjaolu, et PWM impulsid saabuvad klapile kogu mootori töötamise aja kuigi võiksid alles siis tulla, kui trionicu'sse programmeeritud max. boost saabub.

Võibolla tõesti on vääne parem aga seda on raske hinnata kuna manokas lendab kohe ÜLE(!!!) punase ja sõber "fuel cut off" asub tegusid tegema 3000 pöörde juures. Kiirendus on kehvem kui halvasti toimiva BPC klapiga sõites, sõit oli täielik piin.
Tõmbasin klapil ka juhtme tagant aga mingit muutust ei täheldanud, ilmselt siis surnd mis surnd.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#36

P Aug 14, 2005 6:08

Ma olen sõitnud ka LPT settingus-otsevoolik C-W.Ajab asja ära küll,ainult tüütu
on W-membraani vardapikkust muuta auto peal.

to qdwin: võin sulle plaadi kujul anda juhised,kuidas seda klappi ja paljut muud
(eriti elektri osa kontrollida)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#37

R Sept 30, 2005 11:33

Nüüd on siis VT-l "Abbott Racingu" manual boost contr.valve küljes.Tulemas on mitsu vurr ja mõte käib MapTun`i ecu peale.Nemad on tõstnud cut offi 1,5bar. juurde,tavasõidul kütusekulu isegi madalam,kui orig.softiga,kõik karakteristikud tundusid ka normaalsed.
Nahameister Raul suutis katta ülieeskujulikult ka nii VT,kui
Griffini aut.kasti käigukangid musta kindanahaga.Huvitav,et
ükski tootja pole tonnisele sellist asja pakkunud:gun:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

R Okt 14, 2005 22:09

Allpool paremal paistab Garrett,ülal vasakul kiiskav Mitsu.
Peaks äkki mõlemad külge installima??:eureka:

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

R Okt 14, 2005 22:12

Cyber suudab äkki väiksemaks pildid teha.
Väljalaskeava kannataks juba 3" torustikku/sumpse.:notworthy:

Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#40

R Okt 14, 2005 22:28

no teign väiksemaks..:) 3" torustik annaks juba üsna mahlase saundi..:P Kaob vajadus 1kW helistehnika installimise järele.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#41

R Okt 14, 2005 22:29

Karm värk. Kas mulle tundub või ongi mitsu suurem?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#42

R Okt 14, 2005 22:32

See oli nüüd mingi iroonia vist..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#43

R Okt 14, 2005 22:34

Äkki shuudid käigukangi kaa? Tahaks kohe näha miuke nahkkattega kang välja näeb.
Vurr paistab küll üsna uus :P..... no ja uhke ka.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#44

R Okt 14, 2005 23:25

Ei mitte. Tabasin hetke, kuid teist pilti veel ülal polnud ja nägin vaid seda, kus mõlemad föönid kõrvuti on. Mitsu kõverikud tunduvad jämedamad kui Garretti omad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#45

L Okt 15, 2005 1:16

Vurril puudub torustik,peab vist tutikad VM-st tellima.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#46

L Okt 15, 2005 10:26

Lihtsalt asjatundmatu küsimus, kas need torud on nii imelised, et kodanikud, kes kõikvõimalikke torusid väänavad, nende tegemisega hakkama ei saa?? Kõikvõimalikke piduritorusid ju tehakse. Ehk teevad pisut kobedamast materjalist ka? Otsikud on muidugi teema...

To Madman: huvitav, kuidas sul õnnestus ainult 1 pilt tabada, mõlemad olid enne mu kirjutist juba üleval. Ma ainult vähendasin neid ja asendasin pärast väiksemaga. Sellest ei tohiks katkestust tekkida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#47

L Okt 15, 2005 10:36

Solgime teemat

Algselt postitas: Cyber
To Madman: huvitav, kuidas sul õnnestus ainult 1 pilt tabada, mõlemad olid enne mu kirjutist juba üleval. Ma ainult vähendasin neid ja asendasin pärast väiksemaga. Sellest ei tohiks katkestust tekkida.


Oletame et madman tabas postituse sel momendil, kui Trionic hakkas just teist pilti laadima. Vaatas ja võrdles neid vurre jupp aega enne kui vastust kirjutama hakkaks. "vasta" nupule vajutamise ajaks oli T juba teise pildi üles riputanud ja Cyber selle väikseks teinud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#48

L Okt 15, 2005 10:54

Põhimõtteliselt olen kogu aeg kasutanud originaalvaruosi ja UUSI,v.a.kulumaterjalid.
Torud ja nende ühendamiseks kasutatavad "banjo"stutsid määravad turbosse mineva ja sealt tuleva vedeliku koguse.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#49

L Okt 15, 2005 12:11

Vedelik ehk õli?

OT: teise pildi asemel oli vahva Exploreri punaseristimärk. :freak:
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#50

L Okt 15, 2005 12:54

kust sa selle mitsu turbo siis välja nuhkisid? paistab päris hästi siravat, tutikas ve? mitu bar`i ja hp ressurssi on?
Vasta