Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
to ivomets:loomulikult olid kepsud üle puuritud ja vaevalt keegi korras kepsu puurib,seega ringi käinud.tehasehoonj jäljed ikka hoopis teise näoga:thumb:
to sebastian:ei ole segukella veel hankinud,aga plaanis on küll,samuti tahaks korralikku (täpset)manokat.cut off tuleb ikka ja alati 1,3(1,4)bar.juures ja sinna ei saa chippimatta midagi teha.
kusagilt tuleks leida lisakellade konsool,mis kinnituks A-piilari külge.
to sebastian:ei ole segukella veel hankinud,aga plaanis on küll,samuti tahaks korralikku (täpset)manokat.cut off tuleb ikka ja alati 1,3(1,4)bar.juures ja sinna ei saa chippimatta midagi teha.
kusagilt tuleks leida lisakellade konsool,mis kinnituks A-piilari külge.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vägisi tuleb meelde vanasõna, et kui tahad head ja odavat asja, tuleb ikkagi kaks asja osta: hea asi ja odav asi. See Auto Gauge... :gun:
Välja nägi ta sul küll päris kena. VT-le tahaks jah piilari konsooli leida ja sinna
turbomanoka,segukella ja õlirõhumanoka panna.
turbomanoka,segukella ja õlirõhumanoka panna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui selline konsool olemas, siis muidugi.
Paraja vaevaga võib ise ka midagi aretada nagu üks põhjanaaber teinud:
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittaristo/Ahtomittari2.JPG
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittaristo/Ahtomittari.JPG
Paraja vaevaga võib ise ka midagi aretada nagu üks põhjanaaber teinud:
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittaristo/Ahtomittari2.JPG
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittaristo/Ahtomittari.JPG
vot seda konsooli kolmele kellale tahangi ja mõistlikke kelli ka.eestist pole leidnud,aga eriti pole ka otsinud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
kellasid sai ka nende kodanike käest minuteada ja vaatan konsooli ka minuteada sai seda ka kuskilt.
praegusesse mootorisse on tekkinud kusagilt jumala armust väändemoment väga madalatel pööretel.kohaltvõtul gaasi eriti anda ei saagi-rehvid sulavad ära.mille eest küll mind karistatakse:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
praegusesse mootorisse on tekkinud kusagilt jumala armust väändemoment väga madalatel pööretel.kohaltvõtul gaasi eriti anda ei saagi-rehvid sulavad ära.mille eest küll mind karistatakse:head:
See oleks nii mõnegi turbomehe unistus, et juba madalatel pööretel föön suruks toredasti õhku. Muidugi mootorile see vist eriti kasulik ei ole.
Näib, et BPC klapp toimetab alati ja susistab wastgate'st midagi välja (?), ja seda mitte ainult liigse rõhu juures.
Proovisin: W-voolik BPC klapi küljest lahti ja ma võin surnud kassi peale kihla vedada, et madalatel pööretel oli vääne hoopis parem.
Seda seletab ehk asjaolu, et PWM impulsid saabuvad klapile kogu mootori töötamise aja kuigi võiksid alles siis tulla, kui trionicu'sse programmeeritud max. boost saabub.
Tegelt seda saaks kontrollida, kui W-vooliku ja BPC klapi vahele ajutiselt manomeeter panna ;)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: sebastian
Proovisin: W-voolik BPC klapi küljest lahti ja ma võin surnud kassi peale kihla vedada, et madalatel pööretel oli vääne hoopis parem.
Seda seletab ehk asjaolu, et PWM impulsid saabuvad klapile kogu mootori töötamise aja kuigi võiksid alles siis tulla, kui trionicu'sse programmeeritud max. boost saabub.
Võibolla tõesti on vääne parem aga seda on raske hinnata kuna manokas lendab kohe ÜLE(!!!) punase ja sõber "fuel cut off" asub tegusid tegema 3000 pöörde juures. Kiirendus on kehvem kui halvasti toimiva BPC klapiga sõites, sõit oli täielik piin.
Tõmbasin klapil ka juhtme tagant aga mingit muutust ei täheldanud, ilmselt siis surnd mis surnd.
Ma olen sõitnud ka LPT settingus-otsevoolik C-W.Ajab asja ära küll,ainult tüütu
on W-membraani vardapikkust muuta auto peal.
to qdwin: võin sulle plaadi kujul anda juhised,kuidas seda klappi ja paljut muud
(eriti elektri osa kontrollida)
on W-membraani vardapikkust muuta auto peal.
to qdwin: võin sulle plaadi kujul anda juhised,kuidas seda klappi ja paljut muud
(eriti elektri osa kontrollida)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nüüd on siis VT-l "Abbott Racingu" manual boost contr.valve küljes.Tulemas on mitsu vurr ja mõte käib MapTun`i ecu peale.Nemad on tõstnud cut offi 1,5bar. juurde,tavasõidul kütusekulu isegi madalam,kui orig.softiga,kõik karakteristikud tundusid ka normaalsed.
Nahameister Raul suutis katta ülieeskujulikult ka nii VT,kui
Griffini aut.kasti käigukangid musta kindanahaga.Huvitav,et
ükski tootja pole tonnisele sellist asja pakkunud:gun:
Nahameister Raul suutis katta ülieeskujulikult ka nii VT,kui
Griffini aut.kasti käigukangid musta kindanahaga.Huvitav,et
ükski tootja pole tonnisele sellist asja pakkunud:gun:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Allpool paremal paistab Garrett,ülal vasakul kiiskav Mitsu.
Peaks äkki mõlemad külge installima??:eureka:
Peaks äkki mõlemad külge installima??:eureka:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Cyber suudab äkki väiksemaks pildid teha.
Väljalaskeava kannataks juba 3" torustikku/sumpse.:notworthy:
Väljalaskeava kannataks juba 3" torustikku/sumpse.:notworthy:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vurril puudub torustik,peab vist tutikad VM-st tellima.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lihtsalt asjatundmatu küsimus, kas need torud on nii imelised, et kodanikud, kes kõikvõimalikke torusid väänavad, nende tegemisega hakkama ei saa?? Kõikvõimalikke piduritorusid ju tehakse. Ehk teevad pisut kobedamast materjalist ka? Otsikud on muidugi teema...
To Madman: huvitav, kuidas sul õnnestus ainult 1 pilt tabada, mõlemad olid enne mu kirjutist juba üleval. Ma ainult vähendasin neid ja asendasin pärast väiksemaga. Sellest ei tohiks katkestust tekkida.
To Madman: huvitav, kuidas sul õnnestus ainult 1 pilt tabada, mõlemad olid enne mu kirjutist juba üleval. Ma ainult vähendasin neid ja asendasin pärast väiksemaga. Sellest ei tohiks katkestust tekkida.
Solgime teemat
Oletame et madman tabas postituse sel momendil, kui Trionic hakkas just teist pilti laadima. Vaatas ja võrdles neid vurre jupp aega enne kui vastust kirjutama hakkaks. "vasta" nupule vajutamise ajaks oli T juba teise pildi üles riputanud ja Cyber selle väikseks teinud.
Algselt postitas: Cyber
To Madman: huvitav, kuidas sul õnnestus ainult 1 pilt tabada, mõlemad olid enne mu kirjutist juba üleval. Ma ainult vähendasin neid ja asendasin pärast väiksemaga. Sellest ei tohiks katkestust tekkida.
Oletame et madman tabas postituse sel momendil, kui Trionic hakkas just teist pilti laadima. Vaatas ja võrdles neid vurre jupp aega enne kui vastust kirjutama hakkaks. "vasta" nupule vajutamise ajaks oli T juba teise pildi üles riputanud ja Cyber selle väikseks teinud.
Põhimõtteliselt olen kogu aeg kasutanud originaalvaruosi ja UUSI,v.a.kulumaterjalid.
Torud ja nende ühendamiseks kasutatavad "banjo"stutsid määravad turbosse mineva ja sealt tuleva vedeliku koguse.
Torud ja nende ühendamiseks kasutatavad "banjo"stutsid määravad turbosse mineva ja sealt tuleva vedeliku koguse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989