6. leht 7-st

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: T Nov 28, 2006 6:52
Postitas Trionic
Pea 2 aastat hiljem tekitab VT täpselt samu emotsioone,kui siis,mil ta valmis sai ehitet.Võimas on öistel tühjadel tänavatel esiveolise ebaloomulikult suurt väänet nautida:head:
Miilitsad ei üritanud mind ka minema bush`da;)

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: R Dets 01, 2006 10:16
Postitas tog
Algselt postitas: Trionic
Pea 2 aastat hiljem tekitab VT täpselt samu emotsioone,kui siis,mil ta valmis sai ehitet.Võimas on öistel tühjadel tänavatel esiveolise ebaloomulikult suurt väänet nautida:head:
Miilitsad ei üritanud mind ka minema bush`da;)


Aitäh Trionic! Proovisin samal ajal Pojengi tõmmet - polnud ka paha:thumb:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: R Dets 01, 2006 13:21
Postitas toolip
pojengi oma polnud paha?!?:gun:
0-100-ni ainult mõned sekundid:headbang:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: L Dets 02, 2006 18:42
Postitas Trionic
Ka VT 0-100 on mõned sekundid.:headbang:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: P Dets 03, 2006 4:54
Postitas tog
Algselt postitas: Trionic
Ka VT 0-100 on mõned sekundid.:headbang:


Nii ta kipub olema jah - tuleb vaid sujuvalt välja vajutada, et esiots lendu ei tõuseks:drive::headbang::head:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: N Dets 07, 2006 22:10
Postitas Trionic
Selliste väänete juures peaks teistsugust vedrustust kasutama,et jõud ka asfaldini jõuaks,et nina ei kerkiks jne.ZF valaks jällegi pisaraid siis:angry:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: K Dets 13, 2006 23:28
Postitas romza
kas tollel lennumasinal ka mingi spets differ on?

mu vennas, kes ka autodega tegeleb ja kiirendusvõistlustel käib ütles, et LSD on ikka ilgelt abiks.

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: N Dets 14, 2006 7:20
Postitas Trionic
ei ole ja eks lsd`l ole omad hädad juhitavuse seisukohast.tugevdatud kast+lsd oleks variant.

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: N Dets 14, 2006 18:55
Postitas Trionic
Ja ikkagi on nõme,et väänet korralikult maha ei saa.

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: R Dets 15, 2006 11:15
Postitas romza
Nujah siis tuleks vast snitti võtta Speedpartsi meeskonnalt, et siis teha 4WD masin. Käisin kunagi Rootsis vaatamas nende masinaid. Nendel garaazis praktiliselt kõik saabide mudelid olemas mida toodetud ja kõik olid vähem või rohkem forsseeritud. Väga kena pärl oli ka SAAB 99, millel päris mitusada hobust kapoti all (hunt lambanahas) :headbang:

Muidugi momendi mahasaamiseks saaks tegelt kasutada ka mingeid spets rehve :eureka:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: R Dets 15, 2006 12:29
Postitas Trionic
Algselt postitas: romza
Nujah siis tuleks vast snitti võtta Speedpartsi meeskonnalt, et siis teha 4WD masin. Käisin kunagi Rootsis vaatamas nende masinaid. Nendel garaazis praktiliselt kõik saabide mudelid olemas mida toodetud ja kõik olid vähem või rohkem forsseeritud. Väga kena pärl oli ka SAAB 99, millel päris mitusada hobust kapoti all (hunt lambanahas) :headbang:

Muidugi momendi mahasaamiseks saaks tegelt kasutada ka mingeid spets rehve :eureka:


siis vaja kohe ka spets kasti. 4HP18 läheb kohe laiali,kui 6-700Nm. asfaldile paned.
4wd oligi tollal mõttes.

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: R Dets 15, 2006 12:35
Postitas romza
too kast mis sellel 4wd-l on peal maksab 350 000 rootsi krooni. Auto peale üldse kokku läks juppide eest ca 1,5 miljonit rootsi krooni :-)
Sellele lisaks veel töörahad. Igatahes päris karm ettevõtmine.
Aga ülekande suhtega panid nad veica puusse, 1 käiguga jookseb üle 100kmh välja :P Et siis auto kõlbab vaid asfalt ringrajal sõitmiseks.

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: R Dets 15, 2006 15:27
Postitas Eleri
Algselt postitas: romza
4WD


URRRR:love:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: L Dets 16, 2006 9:26
Postitas Trionic
Algselt postitas: romza
too kast mis sellel 4wd-l on peal maksab 350 000 rootsi krooni. Auto peale üldse kokku läks juppide eest ca 1,5 miljonit rootsi krooni :-)
Sellele lisaks veel töörahad. Igatahes päris karm ettevõtmine.
Aga ülekande suhtega panid nad veica puusse, 1 käiguga jookseb üle 100kmh välja :P Et siis auto kõlbab vaid asfalt ringrajal sõitmiseks.

Ironman`i saabi kulud on tänaseks sarnases hinnaklassis juba.Ei ole veel 4wd.

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: L Mai 12, 2007 16:36
Postitas Trionic
Karistuseks jäeti VT jälle meie kätte nädalaks,et me häbeneks:red:.
Endiselt olen arvamusel,et tegu on eestis kõige parimas konditsioonis std. tonnisega.
Troll tundub VT väände ja võimsuse võrdluses täiesti mõttetu autona vaatamata oma Hirschi voodoodele ja viledele.Kui vana vurri- ning mootoriga mõõdeti 190kW/390Nm. siis praeguses olekus on kõike seda ikka oluliselt enam.Mitsuga saab 1,2bar.juures veel kuidagi isegi sõita,kui gaasipedaalile hingad. 1,4 juures(pidevat) pole isegi suurel kiirusel võimalik seda tanki vaos hoida.Täiesti arulage väände-ja võimsuse kokteil.:head::head:
Kahju,et omc`le sellega Trolli asemel minna ei saa.
Kuradi hea auto ehitasime Iisakuga ja senini kripeldab.
(läheb häbeneb edasi...)

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: L Mai 12, 2007 19:26
Postitas Cyber
Algselt postitas: Trionic
Karistuseks jäeti VT jälle meie kätte nädalaks,et me häbeneks:red:.
...
Kahju,et omc`le sellega Trolli asemel minna ei saa.
Tänasest nädal.... ongi OMC...;)

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: L Mai 12, 2007 21:31
Postitas iisak
Oh,Cyber...
Oleks see nii lihtne.....:wall:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: L Mär 21, 2009 9:14
Postitas ivomets
kas sellest autost ka veel midagi kuulukse?

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: L Mär 21, 2009 9:34
Postitas IFF
Algselt postitas: ivomets
kas sellest autost ka veel midagi kuulukse?


Täitsa nägin teda hoolivate kätevahel alles hiljuti. :P

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: P Apr 05, 2009 16:06
Postitas tog
JAH, lendab nagu vanastig :drive:i ja viibis tõepoolest mõnda aega Trionic'u hoole all. :thumb:

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: T Apr 07, 2009 22:51
Postitas tog
Hetkel näeb VT välja selline, kuid õigupoolest oli ta vahepeal hoopis teistsugune. Tänu meister Trionic'u kätetööle on VT-l toimunud vahepeal kolmas ümbersünd (või neljas, paranda mind, kui eksin).

Lisatud failid

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: T Apr 07, 2009 23:08
Postitas tog
Hetkel peaks olema tegemist endisest targema (soft'i upgrade) ja paremas korras (hulk erinevaid asju üle vaadatud) ning sellest johtuvalt ka loodetavasti tegusama standard-tonnsega. Trionic "suhtles" VT-ga selles asjas päris tükk aega.

Eelmise aasta detsembris aga nägi VT välja selline:

Lisatud failid

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: T Apr 07, 2009 23:13
Postitas tog
Ja "hing ise" oli selline. Ma loodan, et Trionic kirjutab pisut taastamise protsessist endast.

Lisatud failid

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: T Apr 07, 2009 23:16
Postitas tog
Ja sees istudes oli tunne selline:

Lisatud failid

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Postitatud: T Apr 07, 2009 23:28
Postitas ivomets
räägi sa oma lugu kah ennem kui trionic oma lugu jutustama hakkab.
igaljuhul väga kift, et keegi ka vanade tonniste taastamisega tegeleb :thumb: