Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Vasta
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 961
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Saabitu (sõidan rohegaasiga)

#76

P Okt 30, 2005 11:54

Algselt postitas: sebastian
Jama kui need dynod nii erinevaid asju näitavad. Pole ju kusagil öeldud, et see Soome pink liiga roosilisi numbreid ei näita...lõpuks tuleb ehk ikka oma tagumikku usaldada...

sommidel ikka pikemad kogemused dünotamisel. ise pole kordagi enda masinat pinkide peale ajanud, aga turboklubi vennad ikka aeg-ajalt pajatavad igasuguseid lõbusaid lugusid Eesti dünopinkidest. korra vist juhtus isegi nii, et üks tüüp käis täpselt sama seadistusega kaks korda samas dünos ja sai kummalgi korral täiesti erinevad tulemused (+/- 50 hj) :freak:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#77

P Okt 30, 2005 14:00

Vaatasin selle defenderi skeemi...ideeliselt saaks sisend-väljunpige vahele mingi komparaatori meisterdada ja/või siis väljundisse valgusdiood mis süttib just näiteks 3,6V juures. Peaks suht lihtne olema, sest tegu pole seal PWM signaalidega vaid üsna tavalise 'särtsuga'.
Päris tore, kui miski armatuuris märku annaks, et "now you're driving at your own risk" :thumb:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13757
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#78

P Okt 30, 2005 14:35

Algselt postitas: Trionic
mul ei läinud seljatugi,vaid terve iste keeras end selili-reduktorid sodid:o
Kas varsti on siis korvistmeid ja trakse oodata?? Sedasi ei jõua neid originaalistmeid lappida...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13757
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#79

P Okt 30, 2005 14:37

Trionicu palvel panen siia paar pilti, mis ei ole tema autost.
Esiteks, Eesti võimsaima SAABi (teadaolevalt) kapotialune.

Lisatud failid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13757
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#80

P Okt 30, 2005 14:39

Teiseks, eelmisel pildil oleva asja autor oma 500+ hp Aeroga tõtt vaatamas.

Lisatud failid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ralph
Postitusi: 32
Liitunud: T Sept 06, 2005 0:27
Asukoht:
Auto:

#81

P Okt 30, 2005 15:12

See Saab ei ole 500hp vaid 460hp:thumb:
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#82

P Okt 30, 2005 17:22

ega keegi ei tea mis selle tonnise kiirendus andmed on?
suur
Postitusi: 3922
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#83

P Okt 30, 2005 18:02

ah sa nugis!!! See tegi nüüd küll silmad suureks. Väga broo. See lennuk sõitis mul ükspäev taga.:head::head::head:
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#84

P Okt 30, 2005 18:13

Seda peletist viib edasi 2,2 bar.ülelaadimisrõhku ja arvutuslikult peaks sealt tulema üle 500hp. Põhjust,miks ainult 460 sealt hetkel tuleb ei ole veel selgeks suudetud teha.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ralph
Postitusi: 32
Liitunud: T Sept 06, 2005 0:27
Asukoht:
Auto:

#85

P Okt 30, 2005 18:59

Ma tean seda meest kelle see lennuk on ja ta ise ütles mulle et seal on 460hp
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#86

P Okt 30, 2005 20:18

Piltide siia riputamise põhjuseks oli,et midagi sellist tahaks ka kunagi valmis ehitada ja et väljendada täielikku respekti inimesele,kes sellist monstrumit on viitsinud järjest edasi arendada(stage 1,stage 2.....):notworthy:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2241
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Jalgratas.
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik, 9-5 Aero või 9-5 Griffin

#87

P Okt 30, 2005 22:15

Algselt postitas: Trionic
ma olen mitmete kundede Aerodega sõitnud,aga millegipärast pole ükski küündinud isegi Iisaku Griffini tasemeni??
Äkitsi nende kõrgsurveturbode omanikud ei teagi et BPC on väsinud ja kõrgusurvest on sujuvalt saanud madalsurve (kui sedagi)? Kui omanik pole omanud pealt 200hj autot ei oska ta viimati arvatagi mis kapoti all tegelikult peidus peaks olema. Minu endine 2.0t oli piisavalt nobe, praegune 2,3T poolväsinud klapiga oli suur samm edasi. Nüüdseks proovinuna abboti bleederi koostööd mitsu turboga ja peale minu masina tagasihoidlikku kogemust kuulpõhimõttel MBPC-ga hakkab alles tekkima "tunne". Ja sellel tundel ei ole enam midagi ühist LPT tundega.
Aga kuijutlegem et kõik need FPT omanikud taastavad turbo rõhu ja nii mõnigi LPT omanik tekitab kiire näpuliigutusega kapoti alla FPT, usun et Troosti, Anti ja VM hoovid oleks surnd masinatest umbes! Seda siis tuginedes enda viimaste aegade hellaks teinud kogemustele.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#88

E Okt 31, 2005 4:22

Eks neid turbosaabiomanikke ongi laias laastus kaht tüüpi: need kes lepivad sellega mis on ja siis need kes haiglaselt jälgivad oma turboseierit, et kas see ikka liigub "kollase lõppu". Muideks neid viimaseid asjamehi on saabnet.com jt. saabifoorumid punnis.
Ja siis on veel ühed liigitamata massohhistid (hellitavalt öeldes tuunijad) kel bensukulust, mootori tervisest ja turbost on suht pohhui ja seda kõike teatud fiilingu nimel. Ei hakka näpuga näitama, sest samasugune tihend istub siinsamas tooli ja ekraani vahel.
Aga respect ka riskijatele sest kes ei mängi see ka ei võida. Ei usu, et herr Jüri on oma 460hj asjanduse selleks ehitanud, et saaks tasa-tasa-ökonoomselt töölt koju veereda. Tänu temasugustele võime rinna uhkelt punni ajada, et seline mark nagu Saab on vajadusel vägagi tegija.
Vot sihuke vilosoohvia tuli :cool:.
Trionic, äkki saad kuidagi oma MBC-st pildi üles riputada. Häbi öelda, aga ma pole siiani saanud aru, kuidas õige install võiks välja näha. Ja kuidas defender vahele (kas eraldi pistikud või otse ECU-s) ühendatud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#89

E Okt 31, 2005 6:51

mul puudub digifotokas endiselt-VT on nagu ilus naine,kes pidevalt pappi nõuab
ning ähvardab,et ilma kätte ei anna;)
MBC on praegu seotud bypassi külge ja hästi pornolt.Mõtlen just mingit varianti
välja,mis oleks kena ja võimaldaks minimiseerida voolikute pikkused.
Defender tuleks tuppa tuua,esialgu asub ta hemeetilises(???)karbis MAP sensori
taga plasti all.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#90

T Nov 29, 2005 10:01

Tänasest kuulub VT Tartu tuntud inimesele,loodan,et nad omavahel hea klapi leiavad:beer:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#91

K Jaan 04, 2006 9:52

Omavolitsen ja lisan mõned pildil lisakellade konsoolist ja selle valmistamisest.
Adminnid ehk teevad pildid pisemaks:notworthy:

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#92

K Jaan 04, 2006 9:55

Level 2

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#93

K Jaan 04, 2006 9:56

Level 3

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#94

K Jaan 04, 2006 9:58

Level 4

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#95

K Jaan 04, 2006 10:00

Lõpptulemus.
esimest pilti oleks vaja keerata 180 kraadi

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13757
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#96

K Jaan 04, 2006 10:12

/me irvitab..:) Täielik tiimitöö..:) Hakkasin ülemisi pilte uuendama ja alumised uuenesid iseenesest..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3922
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#97

K Jaan 04, 2006 10:14

OT
Algselt postitas: Cyber
/me irvitab..:) Täielik tiimitöö..:) Hakkasin ülemisi pilte uuendama ja alumised uuenesid iseenesest..;)


Ma olin ettenägelik ja igaks juhuks hakkasin alt pihta.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#98

R Jaan 06, 2006 19:44

Hõõguv Mitsu föön VT küljes rahunemas.:head:

Lisatud failid
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#99

R Jaan 06, 2006 20:37

Pisut OT aga ikkagi

to Trionic: Nii VT kui ka Griffini helisüsteem tundub visuaalsel hinnagul ühe meistrimehe töö olevat (mõtlen noid kõlareid uste küljes). Kui saladus pole, siis kelle juures need kõllid ustesse ehitatud on ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7047
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#100

R Jaan 06, 2006 21:48

Seni olen küll kõigi töödega,peale kere värvimise ja nahkistmete valmistamise ise hakkama saanud:love:
Vasta