Saab 900 2.0, 1997, oswald
Tegelikult läheks küll metsa;)
Aga parandan sis ennast - "mõistlik":)
Külm, lumep.sk, automaat+bensiinimootor, enamasti lühikesed otsad ja tihti tatina veniv liiklus ning 7km peale 7 valgusfoori, 2 ringteed ja raudteeülesõidul ootamine..
Ökosõiduga saaks vast pool liitrit v liitri alla, aga enamasti üritan kiirelt startida ja mitte esimeseks "piduriks" olla.
Aga parandan sis ennast - "mõistlik":)
Külm, lumep.sk, automaat+bensiinimootor, enamasti lühikesed otsad ja tihti tatina veniv liiklus ning 7km peale 7 valgusfoori, 2 ringteed ja raudteeülesõidul ootamine..
Ökosõiduga saaks vast pool liitrit v liitri alla, aga enamasti üritan kiirelt startida ja mitte esimeseks "piduriks" olla.
Suverehvid all, madalamate ja laiematega on maanteel ikka lõbusam sõita
Kohe aeg õlivahetuseks ja uued suverehvid ei teeks ka paha..
EDIT: Küsimus ka - kui otse sõites kisub veidi paremale ja pidurdades rämedalt paremale, siis mis on kõige tõenäolisem probleem?
A. Velg kõver?
B. Ratas tasakaalustamata?
C. Rehv valesti kulunud?
D ...?
Kuna niikuinii plaan uued rehvid osta ja siis tasakaalustada, siis milline on kõvera velje tunnus? Peaks kogu aeg vibra sees olema?
Kohe aeg õlivahetuseks ja uued suverehvid ei teeks ka paha..
EDIT: Küsimus ka - kui otse sõites kisub veidi paremale ja pidurdades rämedalt paremale, siis mis on kõige tõenäolisem probleem?
A. Velg kõver?
B. Ratas tasakaalustamata?
C. Rehv valesti kulunud?
D ...?
Kuna niikuinii plaan uued rehvid osta ja siis tasakaalustada, siis milline on kõvera velje tunnus? Peaks kogu aeg vibra sees olema?
Tagumine kojamees on ka peale tänavust talve koostöö lõpetanud. Lülitades on kuulda klõpsu kuskil kaitsmebloki piirkonnas, kuid midagi ei juhtu(kaitsmeid pole kontrollinud, kuid talvel oli sama lugu ja siis lõpuks ikkagi hakkas tööle).
Tagumise kojamehe mootor tuksis?:(
Tagumise kojamehe mootor tuksis?:(
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
EDIT: Küsimus ka - kui otse sõites kisub veidi paremale ja pidurdades rämedalt paremale, siis mis on kõige tõenäolisem probleem?
A. Velg kõver?
B. Ratas tasakaalustamata?
C. Rehv valesti kulunud?
D ...?
Kuna niikuinii plaan uued rehvid osta ja siis tasakaalustada, siis milline on kõvera velje tunnus? Peaks kogu aeg vibra sees olema?
D: sild paigast ära
E: piduritega mingi suurem ikaldus.
Kõver velg ilmselt põhjustab vibratsiooni.
D: sild paigast ära
E: piduritega mingi suurem ikaldus.
Veermikukontrollis/silda reguleerimas pole käinud, aga talverehvidega oli kõik OK(teiste velgede peal). Esimesed klotsid/kettad on vahetatud eelmine aasta. Siis olid kettad kõverad ja jõnksutas.
Ahjaa - see pidurdamisel kiskumine ilmneb just väga järsku pidurdades suurema kiiruse peal - niisama kulgedes ei ole väga aru saada...
Siis on ikka teema pidurites.
Eeldatavasti kolb kinni sadulas. Või ei pidurda teine pool piisavalt.
Kojameest vaata sellise pilguga, et kas ei ole äkki nuudi otsas lahti.
Suht tavaline häda NG900/OG9-3l
Eeldatavasti kolb kinni sadulas. Või ei pidurda teine pool piisavalt.
Kojameest vaata sellise pilguga, et kas ei ole äkki nuudi otsas lahti.
Suht tavaline häda NG900/OG9-3l
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Siis on ikka teema pidurites.
Ise mõtlesin ka ebaühtlase pidurdusjõu peale, kuid tegelikult oli see ikaldus juba eelmine aasta ja ülevaatuselt sai siis läbi. Ega enne uute rehvide ostmist ja tasakaalustamist seda õiget vastust teada ei saa..
Kui nuudi otsast lahti, siis mootori hääl peaks ju kuulda olema, aga taga on vaikus.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7629
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Suverehvid all, madalamate ja laiematega on maanteel ikka lõbusam sõita
Kohe aeg õlivahetuseks ja uued suverehvid ei teeks ka paha..
EDIT: Küsimus ka - kui otse sõites kisub veidi paremale ja pidurdades rämedalt paremale, siis mis on kõige tõenäolisem probleem?
A. Velg kõver?
B. Ratas tasakaalustamata?
C. Rehv valesti kulunud?
D ...?
Kuna niikuinii plaan uued rehvid osta ja siis tasakaalustada, siis milline on kõvera velje tunnus? Peaks kogu aeg vibra sees olema?
eks see rehv ole natuke kuidagi erinevalt kulunud võrreldes teise poole omaga.
vahest aitab mõne ratta vahetamine.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Viimasel ajal juba 2 korda nii juhtunud, et pult ei võta immot maha ega opereeri ka kesklukuga. Põhimõtteliselt võiks süüdistada tühjenevat patareid, kuid 99% ajast töötab kõik ilusti ja juhtunud on kõik kuskil kaubanduskeskuse juures - eile näiteks roccalmares. "NSR" andmetel võivad kaubanduskeskuste kommunikatsioonid/reklaamtahvlid sagedusi segada - kas see on tõene või peaks hakkama teist pulti kaasas kandma? Ja kui see on tõene, siis kus oleks kõige turvalisem parkida? Immo läheb peale ja pärast seda pole ilma puldita enam midagi teha..
Nagu kodanik ivomets arvas - 1 esirehv oli endale muhu organiseerinud.. Peale rehvide vahetamist peaks vibratsioonist lahti saama ja selguma ka see, kas auto parempoolne maailmavaade on seotud esimeste rehvidega või mõne(de) kulukama(te) põhjus(t)ega..
Nädalavahetusel tiksus 200 000 ette, arvatavasti teist korda
Uute esirehvidega suurel kiirusel enam mingit vibratsiooni ei ole, samas linnas pidurdades ikka kisub, aga selle põhjuseks on arvatavasti laiad rehvid ja "kvaliteetne" tee.
Nädalavahetusel tiksus 200 000 ette, arvatavasti teist korda
Uute esirehvidega suurel kiirusel enam mingit vibratsiooni ei ole, samas linnas pidurdades ikka kisub, aga selle põhjuseks on arvatavasti laiad rehvid ja "kvaliteetne" tee.
Pea aasta suhteliselt probleemivabalt, aga nüüd on kliimaseadmes tõsine ikaldus ja vasakul pool taga ning ees kolin.
Kliima on tühi niikuinii, kuid nüüd töötavad ventilaatorid oma suva järgi - OFF nupp ei ole väga määrav. Enamasti täistuuridel. Nagu aru saanud olen, siis viga on kas reostaadis või mootoris - on neid mõtet kasutatuna osta või peaks uued olema?
Kolina suhtes pole vast mõtet foorumlaste hiromandivõimeid oma küsimustega proovile panna.
EDIT: midagi positiivset ka - tagumine kojamees on maagiliselt "paranenud", samamoodi nagu eelmiselgi aastal. Arvatavasti on mingi ühendus katki, mis asjaolude sobimisel siiski kokku puutub..
Kliima on tühi niikuinii, kuid nüüd töötavad ventilaatorid oma suva järgi - OFF nupp ei ole väga määrav. Enamasti täistuuridel. Nagu aru saanud olen, siis viga on kas reostaadis või mootoris - on neid mõtet kasutatuna osta või peaks uued olema?
Kolina suhtes pole vast mõtet foorumlaste hiromandivõimeid oma küsimustega proovile panna.
EDIT: midagi positiivset ka - tagumine kojamees on maagiliselt "paranenud", samamoodi nagu eelmiselgi aastal. Arvatavasti on mingi ühendus katki, mis asjaolude sobimisel siiski kokku puutub..
Vasaku esiratta juurde on mingi kolks tekkinud. Mingil määral võib seda mõjutada ka Tallinna suurepärane kuumaastik, aga enamasti ilmneb see hetk peale gaasi vajutamist. Mida siinsed hiromandid selle kolksu tekkepõhjuseks arvavad ja palju see eeldatav viga mulle maksma võib minna?
Kas poolraam on hiljuti lahti käinud?
Hea küsimus - ma ei tea, mida generaatori vahetamisel lahti võetakse:red:
Genekas asub küll paremal ja kolks on vasakul, aga ...
Muud tehtud ei ole ja vahetusest on veidi möödas ka juba, nii et seda eriti ei kahtlustaks..
tehnoülevaatus arvas, et seekord esimese korraga läbi ei saa. Oodatav tulemus.
sellest ka küsimus - kas õõtshoova pukse saab lasta eraldi vahetada või ainult kogu kupatus korraga?
Amordi puhul soovitas ülevaatuse vana tegelikult ainult ühe ära vahetada, aga selle osas kaldun vist kahe vahetamise poole..
sellest ka küsimus - kas õõtshoova pukse saab lasta eraldi vahetada või ainult kogu kupatus korraga?
Amordi puhul soovitas ülevaatuse vana tegelikult ainult ühe ära vahetada, aga selle osas kaldun vist kahe vahetamise poole..
Tekkis kohe küsimus, mis ülevaatus see oli, kus üks amort vahetada soovitati?:wtf: Niipalju kui mina tean, vahetatakse vedrud ja amordid alati paarikaupa kui üksikud erijuhud(nagu näiteks mõni päev peale vahetust löökaugus ühe amordi lõhkumine) välja jätta.
Eks ta tõi ikka välja, et vahetatakse koos, aga vana masina puhul võib ka ühekaupa - ülevaatusel loeb ju lõppkokkuvõttes saadud number. Mitte teadmine, et peale ühe amordi minekut võib minna tõenäoliselt varsti ka teine.
Saab küll eraldi, aga pole vist mõtet.
sellest ka küsimus - kas õõtshoova pukse saab lasta eraldi vahetada või ainult kogu kupatus korraga?
Sarniir võib ka suht läbi olla.
Osta parem Ivometsa käest taastatud õõtsad.
Ning väidetavalt väsinud amordid tapavad õõtsapukse.
Osta parem Ivometsa käest taastatud õõtsad.
Mõtlesin ka sellele, aga ülevaatus saab mais läbi ning autot on suht kogu aeg vaja kasutada. Esialgu vahetab puksid niisama, eks edaspidi vaatab,,, Amortide pärast lammutatakse auto niikuinii eest laiali, nii et ei ole vast väga mahukas lisatöö..