Saab 900SE Kirsi 1995, 173kw, arvo92

aatom
Postitusi: 532
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht:
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984
Kontakt:

#126

L Okt 21, 2017 10:02

arvo92 kirjutas:
E Okt 16, 2017 9:07
Kliima ikkagi lekib, küll mikroskoopiliselt.
Mina kunagi oma 9-5 masinal suutsin selle toru lappida analoogilisest kohast nn. keemilise metalliga (Liquid-Moly miski vedel, 2 komponendiline, mitte pulk). Miskit materjali armatuuriks kasutasin ka, aga ei mäleta, mida. Mõistagi ideaalne puhastus enne peale kandmist. Minul ta toimis, samas tea, kas see alati toimib.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 424
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: 2xSAAB 90 , 3x SAAB 900NG, SAAB 9000

#127

K Jaan 17, 2018 10:41

Ajalooliseks vahemärkuseks jälle panen midagi kirja.

Juba 3 kuud selle masina rooli ise enam ei tüüri. Küttekuludelt oli soov kokku hoidma hakata, läbisõitu minu jaoks tuleb juba omajagu, hakkasin diislite poole piiluma sest sõbra käest tema tanklast saan tankida veidi mõistlikuma hinnaga. Bensuga seda luksust pole. Eks see diisli peale minek on räme ohverdamine aga kõik sõltub prioriteetidest.

Lõpuks tõin endale 21 aastat vana neliveolise A6 diisli õue peale. Suurem ja ruumikam, kärab sõita küll. Aga noh, sõiduelamustest ärme parem räägi. Lisaks pole neliveolise ilmu sel talvel põhimõtteliselt üldse olnud, vaid mudastel metsateedel olen saanud natuke rõõme tunda.

SAAB seisis paar kuud niisama jõude. Siis sõbral lendas tema tööauto, mis ehk 5 aastat vana, juppideks. VW Amarok, millel juba käigukast on kap.remonditud. Nüüd mootoriprobleemid. Pole midagi nii, et uus auto ja vaid talla. Ja võttis siis minu Saabi kasutusele. Peale 2 kuud seismist kohe paugust hästi tööle ei läinud, lonkas tühikäigul natukene aga kui sai takka, ravis kõik haavad. Nüüd sõbra igapäevamasin, ta ütles, et ta ei soovigi diislit korda teha, et praegu on sõidurõõmu nii palju Saabiga, et puudub igasugune soov diisli selga tagasi hüpata. Tema läbisõidud muidugi 60k aastas, suht palju veedab aega rooli taga. Saab sai tutikad naelrehvid endale alla ja õgib mõnuga kilomeetreid.

Just läbis ülevaatuse, sai kiita. Heitgaasinormid ülimadalad, mootori poole pealt ülihea masin. Eks Saabiantis tehtud mootori kapremist on ka möödas 60 000 alles, pole palju.

Ühesõna viga polegi laita. Nüüd must DI kassett küll suri ära. Panime punase peale, kuigi puhub ikka 1.1 bar välja, siis sõbra sõnul jõudu nagu pole nii, nagu musta kassetiga, äkki süüte poole pealt siis midagi ikka erinevat. Proovib mõnda muud musta kassetti ja kui nii, siis tuleb uus leida.

Maha seda autot pole mõistlik müüa. Ma just seda mootorit hoian endale, see lendab tulevikus 9000 peale, kui kunagi selle ehitamiseni jõuan. Kere ka pmst. roostevaba. Ja selline paugutaja 1000 euri eest ära müüa pole ka mõistlik. Raha ta eest ei saa, las siis seisab kuuri all ja aeg-ajalt ikka keegi temaga sõidab. Praegu väga sihtotstarbeline masin.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 424
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: 2xSAAB 90 , 3x SAAB 900NG, SAAB 9000

#128

L Apr 21, 2018 22:56

Panin ta müüki ja lõpuks läks ta mu oma sõbrale, kes suutis oma eelmise auto mootori just kokku jooksutada ja tualetis potil istudes sirvis a24 kuulutusi ja komistas minu masina otsa. Kuna masin oli tal tuttav ja mina seda ka sõbrale soovitada julgesin, siis nii ta läkski. Teema võib lukku ära panna, sõber väga foorumites ei liigu ja oma kohta tal parandamiseks pole ehk edasine tegemine teenindustes, seega vaevalt sellele masinale enam järge siia tuleb.
Suletud