2. leht 4-st

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Dets 20, 2010 10:48
Postitas ivomets
ah, mine metsa, kust ta siis mõistlik on?! :freak:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Dets 20, 2010 11:00
Postitas oswald
Tegelikult läheks küll metsa;)
Aga parandan sis ennast - "mõistlik":)

Külm, lumep.sk, automaat+bensiinimootor, enamasti lühikesed otsad ja tihti tatina veniv liiklus ning 7km peale 7 valgusfoori, 2 ringteed ja raudteeülesõidul ootamine..

Ökosõiduga saaks vast pool liitrit v liitri alla, aga enamasti üritan kiirelt startida ja mitte esimeseks "piduriks" olla.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Dets 20, 2010 11:54
Postitas Cyber
Täiesti mõistlik kulu sellise koosluse ja tingimuste kohta.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Mär 11, 2011 18:53
Postitas oswald
Linnasõit selle aparaadiga on ikka depressiivne tegevus.. 18l/100km. Täna lõpuks maanteele saades nägi jälle ühekohalist numbrit üle pika aja...:cool:
Peaks vist parema jalaga midagi ette võtma..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: P Apr 10, 2011 12:46
Postitas oswald
Suverehvid all, madalamate ja laiematega on maanteel ikka lõbusam sõita:cool:
Kohe aeg õlivahetuseks ja uued suverehvid ei teeks ka paha..

EDIT: Küsimus ka - kui otse sõites kisub veidi paremale ja pidurdades rämedalt paremale, siis mis on kõige tõenäolisem probleem?
A. Velg kõver?
B. Ratas tasakaalustamata?
C. Rehv valesti kulunud?
D ...?

Kuna niikuinii plaan uued rehvid osta ja siis tasakaalustada, siis milline on kõvera velje tunnus? Peaks kogu aeg vibra sees olema?

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Apr 12, 2011 9:52
Postitas oswald
Tagumine kojamees on ka peale tänavust talve koostöö lõpetanud. Lülitades on kuulda klõpsu kuskil kaitsmebloki piirkonnas, kuid midagi ei juhtu(kaitsmeid pole kontrollinud, kuid talvel oli sama lugu ja siis lõpuks ikkagi hakkas tööle).
Tagumise kojamehe mootor tuksis?:(

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Apr 12, 2011 9:57
Postitas Cyber
EDIT: Küsimus ka - kui otse sõites kisub veidi paremale ja pidurdades rämedalt paremale, siis mis on kõige tõenäolisem probleem?
A. Velg kõver?
B. Ratas tasakaalustamata?
C. Rehv valesti kulunud?
D ...?

Kuna niikuinii plaan uued rehvid osta ja siis tasakaalustada, siis milline on kõvera velje tunnus? Peaks kogu aeg vibra sees olema?

D: sild paigast ära
E: piduritega mingi suurem ikaldus.

Kõver velg ilmselt põhjustab vibratsiooni.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Apr 12, 2011 10:05
Postitas oswald

D: sild paigast ära
E: piduritega mingi suurem ikaldus.

Veermikukontrollis/silda reguleerimas pole käinud, aga talverehvidega oli kõik OK(teiste velgede peal). Esimesed klotsid/kettad on vahetatud eelmine aasta. Siis olid kettad kõverad ja jõnksutas.

Ahjaa - see pidurdamisel kiskumine ilmneb just väga järsku pidurdades suurema kiiruse peal - niisama kulgedes ei ole väga aru saada...

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Apr 12, 2011 10:16
Postitas iisak
Siis on ikka teema pidurites.
Eeldatavasti kolb kinni sadulas. Või ei pidurda teine pool piisavalt.
Kojameest vaata sellise pilguga, et kas ei ole äkki nuudi otsas lahti.
Suht tavaline häda NG900/OG9-3l :wise:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Apr 12, 2011 11:03
Postitas oswald
Siis on ikka teema pidurites.

Ise mõtlesin ka ebaühtlase pidurdusjõu peale, kuid tegelikult oli see ikaldus juba eelmine aasta ja ülevaatuselt sai siis läbi. Ega enne uute rehvide ostmist ja tasakaalustamist seda õiget vastust teada ei saa..

Kui nuudi otsast lahti, siis mootori hääl peaks ju kuulda olema, aga taga on vaikus.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Apr 12, 2011 22:25
Postitas ivomets
Suverehvid all, madalamate ja laiematega on maanteel ikka lõbusam sõita:cool:
Kohe aeg õlivahetuseks ja uued suverehvid ei teeks ka paha..

EDIT: Küsimus ka - kui otse sõites kisub veidi paremale ja pidurdades rämedalt paremale, siis mis on kõige tõenäolisem probleem?
A. Velg kõver?
B. Ratas tasakaalustamata?
C. Rehv valesti kulunud?
D ...?

Kuna niikuinii plaan uued rehvid osta ja siis tasakaalustada, siis milline on kõvera velje tunnus? Peaks kogu aeg vibra sees olema?


eks see rehv ole natuke kuidagi erinevalt kulunud võrreldes teise poole omaga.
vahest aitab mõne ratta vahetamine.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Apr 29, 2011 9:27
Postitas oswald
Viimasel ajal juba 2 korda nii juhtunud, et pult ei võta immot maha ega opereeri ka kesklukuga. Põhimõtteliselt võiks süüdistada tühjenevat patareid, kuid 99% ajast töötab kõik ilusti ja juhtunud on kõik kuskil kaubanduskeskuse juures - eile näiteks roccalmares. "NSR" andmetel võivad kaubanduskeskuste kommunikatsioonid/reklaamtahvlid sagedusi segada - kas see on tõene või peaks hakkama teist pulti kaasas kandma? Ja kui see on tõene, siis kus oleks kõige turvalisem parkida? Immo läheb peale ja pärast seda pole ilma puldita enam midagi teha..:wall:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: P Mai 08, 2011 10:43
Postitas oswald
Nagu kodanik ivomets arvas - 1 esirehv oli endale muhu organiseerinud.. Peale rehvide vahetamist peaks vibratsioonist lahti saama ja selguma ka see, kas auto parempoolne maailmavaade on seotud esimeste rehvidega või mõne(de) kulukama(te) põhjus(t)ega..

Nädalavahetusel tiksus 200 000 ette, arvatavasti teist korda:beer:
Uute esirehvidega suurel kiirusel enam mingit vibratsiooni ei ole, samas linnas pidurdades ikka kisub, aga selle põhjuseks on arvatavasti laiad rehvid ja "kvaliteetne" tee.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Mai 31, 2011 10:41
Postitas oswald
Ülevaatus esimese korraga läbitud, jälle 12 kuud legaalset liikumist:cool:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Aug 30, 2011 9:36
Postitas oswald
Pea aasta suhteliselt probleemivabalt, aga nüüd on kliimaseadmes tõsine ikaldus ja vasakul pool taga ning ees kolin.:(
Kliima on tühi niikuinii, kuid nüüd töötavad ventilaatorid oma suva järgi - OFF nupp ei ole väga määrav. Enamasti täistuuridel. Nagu aru saanud olen, siis viga on kas reostaadis või mootoris - on neid mõtet kasutatuna osta või peaks uued olema?

Kolina suhtes pole vast mõtet foorumlaste hiromandivõimeid oma küsimustega proovile panna.

EDIT: midagi positiivset ka - tagumine kojamees on maagiliselt "paranenud", samamoodi nagu eelmiselgi aastal. Arvatavasti on mingi ühendus katki, mis asjaolude sobimisel siiski kokku puutub..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: L Sept 10, 2011 15:28
Postitas oswald
vahepealne progress - ventilaatorid on jälle kontrolli all, jupi vahetus nõudis umbes 2h ja 100g närvirakke.:beer:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Mär 21, 2012 13:32
Postitas oswald
Vahetatud õli, salongifilter ja õhufilter.
Troostis tehti ka "väike tehniline hooldus", misiganes loom see on.

Uus generaator ka küljes.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Apr 19, 2012 16:34
Postitas oswald
Vasaku esiratta juurde on mingi kolks tekkinud. Mingil määral võib seda mõjutada ka Tallinna suurepärane kuumaastik, aga enamasti ilmneb see hetk peale gaasi vajutamist. Mida siinsed hiromandid selle kolksu tekkepõhjuseks arvavad ja palju see eeldatav viga mulle maksma võib minna?

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Apr 19, 2012 16:53
Postitas iisak
Kas poolraam on hiljuti lahti käinud?

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Apr 19, 2012 17:02
Postitas oswald
Kas poolraam on hiljuti lahti käinud?

Hea küsimus - ma ei tea, mida generaatori vahetamisel lahti võetakse:red:
Genekas asub küll paremal ja kolks on vasakul, aga ...
Muud tehtud ei ole ja vahetusest on veidi möödas ka juba, nii et seda eriti ei kahtlustaks..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Mai 28, 2012 15:06
Postitas oswald
tehnoülevaatus arvas, et seekord esimese korraga läbi ei saa. Oodatav tulemus.

sellest ka küsimus - kas õõtshoova pukse saab lasta eraldi vahetada või ainult kogu kupatus korraga?

Amordi puhul soovitas ülevaatuse vana tegelikult ainult ühe ära vahetada, aga selle osas kaldun vist kahe vahetamise poole..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Mai 28, 2012 15:17
Postitas napoleon
Tekkis kohe küsimus, mis ülevaatus see oli, kus üks amort vahetada soovitati?:wtf: Niipalju kui mina tean, vahetatakse vedrud ja amordid alati paarikaupa kui üksikud erijuhud(nagu näiteks mõni päev peale vahetust löökaugus ühe amordi lõhkumine) välja jätta.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Mai 28, 2012 15:43
Postitas oswald
Eks ta tõi ikka välja, et vahetatakse koos, aga vana masina puhul võib ka ühekaupa - ülevaatusel loeb ju lõppkokkuvõttes saadud number. Mitte teadmine, et peale ühe amordi minekut võib minna tõenäoliselt varsti ka teine.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Mai 28, 2012 15:45
Postitas veldur

sellest ka küsimus - kas õõtshoova pukse saab lasta eraldi vahetada või ainult kogu kupatus korraga?
Saab küll eraldi, aga pole vist mõtet.
Sarniir võib ka suht läbi olla.

Osta parem Ivometsa käest taastatud õõtsad.

Ning väidetavalt väsinud amordid tapavad õõtsapukse.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Mai 28, 2012 15:58
Postitas oswald

Osta parem Ivometsa käest taastatud õõtsad.

Mõtlesin ka sellele, aga ülevaatus saab mais läbi ning autot on suht kogu aeg vaja kasutada. Esialgu vahetab puksid niisama, eks edaspidi vaatab,,, Amortide pärast lammutatakse auto niikuinii eest laiali, nii et ei ole vast väga mahukas lisatöö..