Tere.
Sai endale soetatud 03.03.2011. Saab 9-3 2.0 113kw. Ostetud ühe Saabiklubi foorumikasutaja käest. Kohe peale ostu sai vahetatud mootoriõli ja esimesed õõtshoovad. Nüüd läbitud masinaga ca 10 000km ja täitsa rahul autoga. Kuna ennem ei ole Saabi omanud, siis alguses oli täiesti harjumatu, et süütelukk on keskkosooli peal. Praeguseks nii harjunud sellega ja ei kujutakski enam teistmoodi ette.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Nädalavahetusel otsustas soonrihma jutrulliku laager koostöö lõpetada. Juhtus see kõige ebasobivamal ajal, maanteel tiheda uduga. Huvitav on veel see ,et laager mingit häält ei teinud ennem, et hakkaks ära lagunema. Veel sain teada, et tuntud autopoodides kohapeal selliseid juppe polegi. Jupid sain lõpuks Saabianti juurest.
Kuna vahepeal on auto hakanud kõvasti paremale kiskuma sõites, siis sai käidud sillastendis. Sain teada et käändtelg on kõver. Hetkel on jäänud mulje et kasutad käändtelgi 9-3 ei ole või keegi ei taha müüa. Pakuti mulle Saab 900 käändtelgi aga öeldi et esiots jääb nendega madalam. Siit ka küsimus, et kas keegi on enda 9-3 900 käändteljed pannud ning kui palju auto madalamaks jäi?
Hetkel on jäänud mulje et kasutad käändtelgi 9-3 ei ole või keegi ei taha müüa.
Kas Vääna lammariga rääkisid? Nad on seal üsna vastutulelikud ja veebi järgi paistab, et mõned 9-3'd on hiljuti sisse toodud.
Muidu mul endal jäi ka NGst üks käändtelg maale kuuri alla, mille ma võiks paari õlle eest ära anda, aga ma peast ei mäleta enam paraku, kumma poole oma.
edit: ah nojah, sul on ilmselt ikka paari vaja.
Auto nüüd lõpuks sõidab otse. Peale käändtelje vahetust selgus,et selles probleem ikka ei olnud,ning pärast erinevate töökodade vahel sõitmist tuli välja, et sarniir on lõtkuga. Alla pandud mõlemad uued õõtsad PUR puksidega. Eelmised õõtsad vahetati umbes aasta tagasi, loodan et need siis kestavad natuke kauem.
Tervitus
Kirjutaks siis mis vahepeal juhtunud on Saabiga. Algul, kui Saabi soetasin, siis maanteel möödasõite tehes kuidagi pöörded läksid imelikult üles ja siis hakkas jõud järgi tulema. Eeldasin,et see seotud kuidagi turboga. Nüüd siis natuke targemaks saanud ja tuleb välja et sidur libiseb. Probleem on ka kõvasti süvenenud praeguseks hetkeks ja nüüd olekski vaja leida mõni töökoda,kes asja ette võtaks.
Veel tahaks vahetust kapotiamordid ning summuti on kuskilt läbi hakanud laskma. Nende probleemidega peaks siis lähiajal tegelema hakkama.
Kirjutaks siis mis vahepeal juhtunud on Saabiga. Algul, kui Saabi soetasin, siis maanteel möödasõite tehes kuidagi pöörded läksid imelikult üles ja siis hakkas jõud järgi tulema. Eeldasin,et see seotud kuidagi turboga. Nüüd siis natuke targemaks saanud ja tuleb välja et sidur libiseb. Probleem on ka kõvasti süvenenud praeguseks hetkeks ja nüüd olekski vaja leida mõni töökoda,kes asja ette võtaks.
Veel tahaks vahetust kapotiamordid ning summuti on kuskilt läbi hakanud laskma. Nende probleemidega peaks siis lähiajal tegelema hakkama.