Saab 9-3 SE, 1998, ebuprofen [MÜÜDUD]
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Lõpuks siis tegin mõned pildid, mis saab näidata :D
Soetasin autot augusti lõpus ja siiamaani ainult hooldus tehtud Audaceris (järgmine kord lähen sama kontorisse :drink: )
Eelmine auto oli Mondeo 93 ja "sport vedrustusega" nii et mugavusest pigem mitte rääkida :D
Saab võrreldes Fordiga on nagu öö ja päev: mugav, kliimaautomaatik, mugavad istmed (kahju et Viggen ei ole :D), vaikne, super helisüsteem (6 väljukat), tarbib sama palju kütust ja 10kW võimsam :D
Mootor siis bensukas 2.3L 110kW B234i
https://picasaweb.google.com/103918954808450005406/Saab4eG
Et oleks mu "dream" auto, on vaja istmesoojendusega natuke jamada ja püsikiirusehoidjat peale panna siis oleks tore :D
Soetasin autot augusti lõpus ja siiamaani ainult hooldus tehtud Audaceris (järgmine kord lähen sama kontorisse :drink: )
Eelmine auto oli Mondeo 93 ja "sport vedrustusega" nii et mugavusest pigem mitte rääkida :D
Saab võrreldes Fordiga on nagu öö ja päev: mugav, kliimaautomaatik, mugavad istmed (kahju et Viggen ei ole :D), vaikne, super helisüsteem (6 väljukat), tarbib sama palju kütust ja 10kW võimsam :D
Mootor siis bensukas 2.3L 110kW B234i
https://picasaweb.google.com/103918954808450005406/Saab4eG
Et oleks mu "dream" auto, on vaja istmesoojendusega natuke jamada ja püsikiirusehoidjat peale panna siis oleks tore :D
Kena auto. Veljed loevad ikka auto juures nii palju ja need sobivad täitsa sinu 9-3'le. Aga mootorite kohapealt on sul küll siin numbrid sassis. 2.3 ei ole ta kindlasti, vaid on 2.0. Ja kui 110kw, siis mootorikood on ka vale (sellist pole tõttöelda üldse olemas, nagu sa kirjutasid).
Sul peaks olema siis 2.0, 110kw, B204E
OT: aga keegi võiks öelda, mis vahe on 204 ja 205 mootoritel, kas DI? Vastavalt punased(204) ja mustad(205).
Sul peaks olema siis 2.0, 110kw, B204E
OT: aga keegi võiks öelda, mis vahe on 204 ja 205 mootoritel, kas DI? Vastavalt punased(204) ja mustad(205).
Just 2.3 ja 110kw ja b234i ta ongi.
Aga kena teine, jah. Imestan, et uste sees ka kõlarid. 'tea, kas juba tehasest või aftermarket?
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_H_engine#B205_.26_B235
Aga kena teine, jah. Imestan, et uste sees ka kõlarid. 'tea, kas juba tehasest või aftermarket?
OT: aga keegi võiks öelda, mis vahe on 204 ja 205 mootoritel, kas DI? Vastavalt punased(204) ja mustad(205).
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_H_engine#B205_.26_B235
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
VIN koodi järgi:
Engine: B234I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B234 I)
kuidagi ei pannud tähele, aga mootori kaane peal vist ka 2.3 kirjas :D
tõh, vot seda ei tea, aga ustes on väga head väljukad, suppakat ei ole vaja nendega ja tagumised jäävad natuke nõrgemaks, võrreldes nendega peab välja vahetama :D
Kahju, et kerel on mõned väiksed mõlgid ja kahjustused ikka olemas :(
Engine: B234I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B234 I)
kuidagi ei pannud tähele, aga mootori kaane peal vist ka 2.3 kirjas :D
tõh, vot seda ei tea, aga ustes on väga head väljukad, suppakat ei ole vaja nendega ja tagumised jäävad natuke nõrgemaks, võrreldes nendega peab välja vahetama :D
Kahju, et kerel on mõned väiksed mõlgid ja kahjustused ikka olemas :(
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
nii, kuna olen vaene inimene, siis vahetasin jahutus vedeliku ja kütuse filtri ise :D
järgmisena järjekorras on küünlad ja kohe tekkis küsimus, mis võti sinna läheb? 16mm? ja kui pikk see peaks olema, et ulatuks?
ja kas serpentini rihma on raske välja vahetada? või lihtsalt pinguti lõdvemaks ja rihm tuleb ära?
järgmisena järjekorras on küünlad ja kohe tekkis küsimus, mis võti sinna läheb? 16mm? ja kui pikk see peaks olema, et ulatuks?
ja kas serpentini rihma on raske välja vahetada? või lihtsalt pinguti lõdvemaks ja rihm tuleb ära?
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
veits aega on möödas ja SAAbikene sõidab probleemideta (peaaegu)
vahepela on vahetatud esi ja taga sillas puksid PowerFlexide vastu, sellel nädalavahetusel tegin ka väikse hoolduse (seekord ise): mootori õli ja kõik filtrid (õli, salongi, õhu, kütuse).
panin ka aero spoileri ja rooli, mis on mugavam, kui tavaline.
nüüd aga selline jama, et seistes foori taga, pöörded mõni kord kukkuvad läbi, samas aga on näha, et vool ka nõrgeneb, uurides netis, mis viga võib olla ona mitu põhjust, kas akku on vana, juhtmetega mingi jama või generaator vaikselt hakkab surema.
kuna akku on uus pandud paar kuud tagasi, siis ei tohi see olla.
juhtmeid eriti ei vaadanud, genekat ei oska kontrollida.
kas kellegil oli sarnane voolu/pöörete alla kukkumine, kui masin seisab ja mootor töötab?
vahepela on vahetatud esi ja taga sillas puksid PowerFlexide vastu, sellel nädalavahetusel tegin ka väikse hoolduse (seekord ise): mootori õli ja kõik filtrid (õli, salongi, õhu, kütuse).
panin ka aero spoileri ja rooli, mis on mugavam, kui tavaline.
nüüd aga selline jama, et seistes foori taga, pöörded mõni kord kukkuvad läbi, samas aga on näha, et vool ka nõrgeneb, uurides netis, mis viga võib olla ona mitu põhjust, kas akku on vana, juhtmetega mingi jama või generaator vaikselt hakkab surema.
kuna akku on uus pandud paar kuud tagasi, siis ei tohi see olla.
juhtmeid eriti ei vaadanud, genekat ei oska kontrollida.
kas kellegil oli sarnane voolu/pöörete alla kukkumine, kui masin seisab ja mootor töötab?
Voolu kõikumine võib olla hoopis tagajärg mitte põhjus.
Kui pöörded langevad, siis nõrgeneb ka vool, millega generaator akut laeb.
Väga madalate pööretega enam üldse ei laeta ja ca 13,7V asemel toidab kõike ainult aku oma ca 12 voldiga.
Et aku laadimine on alati esmatähtis, siis näedki, et pöörete langedes tuled veidi vilguvad - neile lihtsalt ei jätku voolu.
Kas 9-3SE omab sellist elukat nagu IAC klapp? Peaks nagu, kuna tegemist B234 mootoriga. See on vabakäigu pöörete klapp ja kui seest tahmane, paneb pöörded kõikuma. Aitab puhastamine.
Otsinguga leiad, milline välja näeb ja kus asub.
Eks võib ka muud olla..
Kui pöörded langevad, siis nõrgeneb ka vool, millega generaator akut laeb.
Väga madalate pööretega enam üldse ei laeta ja ca 13,7V asemel toidab kõike ainult aku oma ca 12 voldiga.
Et aku laadimine on alati esmatähtis, siis näedki, et pöörete langedes tuled veidi vilguvad - neile lihtsalt ei jätku voolu.
Kas 9-3SE omab sellist elukat nagu IAC klapp? Peaks nagu, kuna tegemist B234 mootoriga. See on vabakäigu pöörete klapp ja kui seest tahmane, paneb pöörded kõikuma. Aitab puhastamine.
Otsinguga leiad, milline välja näeb ja kus asub.
Eks võib ka muud olla..
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
peab siis proovima ilma kliima sõitma ja jälgida kuidas käitub.
IAC klapp on täitsa olemas ja puhastasin eelmisel talvel ja midagi ei muutunud, samas, netis uurides öeldakse, et kui pööred on kõrged või ei ole stabiilsed, siis on viga IAC klapis, minul nagu pööred stabiilsed, aga mõnikord seistes lähevad 900-600-1100-900 (umbes) ja samal ajal ka kõik tuled lähevad hämaraks ja tagasi.
IAC klapp on täitsa olemas ja puhastasin eelmisel talvel ja midagi ei muutunud, samas, netis uurides öeldakse, et kui pööred on kõrged või ei ole stabiilsed, siis on viga IAC klapis, minul nagu pööred stabiilsed, aga mõnikord seistes lähevad 900-600-1100-900 (umbes) ja samal ajal ka kõik tuled lähevad hämaraks ja tagasi.
Peaksid kuulma, kui kliimapump rakendub. Mõnel Saabil käib päris kõva "klõps" pumbas..
Muidu soft ECU-s selle järsu koormuse tõusu kompenseerib üsna hästi. Selleks on seal lausa omaette idle AC table.
Muidugi vaakumvoolikud kontrolli üle. Kui neis kusagil lekib või saab sisselaske kollektor kusagilt lisaõhku (lahtine nippel vm.), siis ei saa ka IAC õigesti toimida.
Tegelikult kompenseeritakse vabakäigul ka muud, näit. ventika töölehakkamist - see tarbib üsna palju ja väänaks pöörded hetkega alla.
IAC puhastamine alati ei aitagi, seal sees miski kulub (pole seni ühtegi avada suutnud) ja pöördklapp hakkab mingil momendil takerduma.
Pöörleb seal pidevalt kusjuures. Vahest takerdub avatud seisu (siis kõrged pöörded), vahest kinnises asendis.
Viimasel juhul annab ECU talle kõvema signaali ja siis hüppavad pöörded korra üles...nagu paisu tagant :)
Muidu soft ECU-s selle järsu koormuse tõusu kompenseerib üsna hästi. Selleks on seal lausa omaette idle AC table.
Muidugi vaakumvoolikud kontrolli üle. Kui neis kusagil lekib või saab sisselaske kollektor kusagilt lisaõhku (lahtine nippel vm.), siis ei saa ka IAC õigesti toimida.
Tegelikult kompenseeritakse vabakäigul ka muud, näit. ventika töölehakkamist - see tarbib üsna palju ja väänaks pöörded hetkega alla.
IAC puhastamine alati ei aitagi, seal sees miski kulub (pole seni ühtegi avada suutnud) ja pöördklapp hakkab mingil momendil takerduma.
Pöörleb seal pidevalt kusjuures. Vahest takerdub avatud seisu (siis kõrged pöörded), vahest kinnises asendis.
Viimasel juhul annab ECU talle kõvema signaali ja siis hüppavad pöörded korra üles...nagu paisu tagant :)
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
tegin täna väikse sõidu kesklinna ja tagasi ja lülitasin kompressori välja kliimal, ja kõik oli tip top, samas või olla liiga lühike tee oli ja vähe foore :D
aga katsetan veel paar päeva.
aga katsetan veel paar päeva.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
et siis jah, kui kliimal ECON on peal, siis ei juhtu midagi, kui sees, siis ikka kukkuvad pööred läbi ja 5 minutiga ei näe seda, peab ikka sõidu ajal.
Ise arvan, et kas genekas või siis nagu üks inimene siin mainis, kliima kompressor.
paar sügist pilti :D
Ise arvan, et kas genekas või siis nagu üks inimene siin mainis, kliima kompressor.
paar sügist pilti :D
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
mõnus tunne on, SAAB ju ainuke jama autoga, on kütuse kulu, hakkan juba vaikselt mõtlema, et mingi diisli vastu vahetada :freak:
nüüd aga tekkis selline küsimus, et kuidas kontrollida, kas autol on signalisatsioon või mitte, sõidan juba pea poolteist aastat, aga ei näinud, et punane LED oleks kunagi vilgunud, või signa lihtsalt ei tööta?
nüüd aga tekkis selline küsimus, et kuidas kontrollida, kas autol on signalisatsioon või mitte, sõidan juba pea poolteist aastat, aga ei näinud, et punane LED oleks kunagi vilgunud, või signa lihtsalt ei tööta?
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
tavaliselt ikka sõidan Sakku Õismäelt ja tagasi (kokku siis kuskil 30km päevas), ehk nädalas 4 päeva sellist, ülejäänud aeg nädalas tavaliselt auto seisab.
see emulsioon tekkis niiskuse tõttu või?
see emulsioon tekkis niiskuse tõttu või?