Parem hilja kui mitteüldse - riputan oma auto ka siia üles. Minu kolmanda Saabi lugu sai alguse pisut ennem jaanipäeva ja sellest teemast siin. Tänaseks olen veerenud autoga ca 8k km ja asjaga rahul. Teisse autosse istudes on pidevalt tunne, et nende gaasipedaalid ei toimi :drive:
Auto piltidega on kehva lugu - Leidus ainult selline
Nii nagu viidatud teemas kirjutatud oli auto algselt Rootsis tehtud stage 3 (3" väljalase, paneel-sport filter, soft by MapTun) mis tehasest välja veerenud 147kW-ga.Välimusele annab lisa juurde spoilaring. Minul aga oli plaan seda kasutada igapäevasõidukina ja seega üks esimesi tegevusi oli väike downgrade. Selle tulemusena sain omale sobiva liikuri.
Trollhättanist tuli see masin 1999. Sisu riidest, varustust on piisavalt (loe: kliima, cruise ja muu tavapärane), käiku saab ise vahetada, taga on käru vedamiseks konks ja vahel katusel ratta vedamiseks raamid :thumb:
Panen siia kirja ka väikse hooldusajaloo auto kohta (ja kavatsen seda täiendada kui midagi teoksil):
1. Kohe peale ostu said teostatud järgmised tööd:
- korraline hooldus
- uus parem esimene õõts
- uus parem veovõlli otsa kumm
- roolivarda välimised otsad
- Tagasilla suured puksid (uretaan)
- summuti alates turbost (alla läks roostes 3" asemel uus 147kW-se oma - kasutatud kat ja tuttuus tagumine osa)
- Softi dowgrade Crossroadi poolt - jäi stage 2
- uued suverehvid (Nankang NS2 mis on osutunud üle ootuse heaks)
2. 2011 on veel tehtud:
- vasaku esimese õõtsa vahetus
- vända asendi anduri tihendi vahetus
- kodune salongiventika kiiruse regulaatori remont (transistori vahetus)
3. 2012:
- Uus termostaat
- Vasaku veovõlli vahetus (terves komplektis) ja sillaregull
- Uus-vana TWICE moodul ja uus-vana puldi vastuvõtja
- Talverehvid (foorumist)
- Õlivahetus
Saab 9-3 2,0T, 1999, martil
Nii nii, väike update:
Kõigepealt sai mõned päevad tagasi otsustatud, et all olevad vänderdavad ja vanad protikad ikka sõitmiseks ei kõlba. Nende asemele tulid siit foorumist GoodYear Ice Navi Zead. Nii kadus ära vibra maanteel ja undmine ning tekkis autole pidamine jälle :thumb:
Teiseks hakkas auto viimastel nädalatel lonkama vasakut esiratast. Süüdlaseks selgus veovõlli ots ja see sai täna ilusti vahetatud.
Ja viimaseks on nüüd jälle võimalik puldist uksi lukku panna. Autol küljes uus-vana TWICE ja vastuvõtja.
Edasi jälle puhas sõidulust :drive:
Kõigepealt sai mõned päevad tagasi otsustatud, et all olevad vänderdavad ja vanad protikad ikka sõitmiseks ei kõlba. Nende asemele tulid siit foorumist GoodYear Ice Navi Zead. Nii kadus ära vibra maanteel ja undmine ning tekkis autole pidamine jälle :thumb:
Teiseks hakkas auto viimastel nädalatel lonkama vasakut esiratast. Süüdlaseks selgus veovõlli ots ja see sai täna ilusti vahetatud.
Ja viimaseks on nüüd jälle võimalik puldist uksi lukku panna. Autol küljes uus-vana TWICE ja vastuvõtja.
Edasi jälle puhas sõidulust :drive: