Saab 900 SE Cabrio, 1997, Mart284
Asja ka veidi:
Sellepärast ongi meil väiksed tiimid öösõitudel, maksime ikka per nägu koguaeg:)
Sellepärast ongi meil väiksed tiimid öösõitudel, maksime ikka per nägu koguaeg:)
Kollane on uue südamega taas kord talveunes. Loodetavasti on kevad kohe varsti kohal - kangesti tahaks juba proovida:)
Kui nii edasi läheb, siis on äratus järgmisel laupäeval:)
Uuel aastal uue hooga - plaan on mitte midagi autoga see hooaeg teha ja ainult sõita!
Uuel aastal uue hooga - plaan on mitte midagi autoga see hooaeg teha ja ainult sõita!
Nii - suvi algas:)
Kindlustus - OK
Ülevaatus - OK
paak täis - OK
Elu taas lill:)
Kindlustus - OK
Ülevaatus - OK
paak täis - OK
Elu taas lill:)
täna õnnestus lausa lahtise katusega sõita:)
Panen siia juurde ka raadio sageduste muutmise, peale talve oli taas 200khz sammuga liikuma hakanud ja loomulikult lahendust ei mäletanud:
Turn the radio on before proceeding as follows:
1) Press the TUNE button in the middle and keep it depressed.
2) Push the VOL/ON button twice.
3) Release the TUNE button.
4) Check that the radio can receive stations at 100 kHz intervals, e.g. 97.2 - 97.3 - 97.4 and so on.
Turn the radio on before proceeding as follows:
1) Press the TUNE button in the middle and keep it depressed.
2) Push the VOL/ON button twice.
3) Release the TUNE button.
4) Check that the radio can receive stations at 100 kHz intervals, e.g. 97.2 - 97.3 - 97.4 and so on.
Dünos käidud, nüüd veel ajukirurgia uuel nädalal ja siis saab kolme graafikut võrrelda:)
Aju on saanud värskema väljalaske ja viimne õlileke kadunud:)
Lähiajal mõõtma, kuidas on tulemused olnud:)
Lähiajal mõõtma, kuidas on tulemused olnud:)
:) uhkustada saab ehk peale järgmist dünos käiku, siiani pole veel kilkamiseks suurt põhjust:)
AGA - auto peaks olema nüüd peaaegu lõpuni korras v.a antenn, mis ei keri end lõpuni sisse:)
Lisaks veel juurde, et katus maas, kuumas päikeses on päris meeldiv sõita, saarlastele soovitan Mustjala - Sõrve maanteed - hea sile asfalt ja parajalt kurviline tee pikki põhjarannikut!
AGA - auto peaks olema nüüd peaaegu lõpuni korras v.a antenn, mis ei keri end lõpuni sisse:)
Lisaks veel juurde, et katus maas, kuumas päikeses on päris meeldiv sõita, saarlastele soovitan Mustjala - Sõrve maanteed - hea sile asfalt ja parajalt kurviline tee pikki põhjarannikut!
Veel logiraamatusse - Renovoga katusehooldus tehtud ja nüüd peask vihma pidma uue katuseni:)
Siin siis kolm dünograafikut kollasega tehtud kolmel eri ajal.
Persedüno on ikka peamine ja see osakond on rahul:)
2.0T 136KW on mootoriks
tellitu 6 punkti subframe jäigastamise komplekt - ehk läheb veidi jäigemaks masin :)
No mul toimetab ka automaagiline käimakast, millest loobuda ei sooviks. Seega praegune 178 hobust rattast on piisav võimsus.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tundub, et miilisõit on edukalt sooritatud :)
1. sõit - Saab 900 SE 2.0T (185hj) - (1km: 178km/h) - miili peal 194km/h
2. sõit - Saab 900 SE 2.0T (185hj) - (1km: 177km/h) - miili peal 194km/h
1. sõit - Saab 900 SE 2.0T (185hj) - (1km: 178km/h) - miili peal 194km/h
2. sõit - Saab 900 SE 2.0T (185hj) - (1km: 177km/h) - miili peal 194km/h
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kas just edukalt, kuid sooritatud küll:)