Saab 9-3 Aero, 2002, AndresV

AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#1

R Mär 08, 2013 15:25

14 a truult teeninud NG hakkab ära väsima. Niisiis hoidsin saksa ja rootsi müügiportaalidel silma peal, et üks vanema kerega 9-3 aero asemele hankida. 4-ukse järele vajadust pole ja visuaalselt meeldib kupee rohkem. Seega vaatasin esmajoones neid 3D-sid, valik muidugi palju kehvem kui 5D versioonidel :(. Aga lõpuks ma midagi leidsin. Hõbehalli, nagu keskmise eestlase eelistus ju on.

Olin varem Skåne-st ühe auto toonud, tee tuttav. Lennureis Kopenhaagenisse on odavam, kui laevapilet Stockholmi. Kauplesin telefonis hinna allapoole, palusin auto ära broneerida ja läksin järele. Igaks juhuks neljapäeval, et kui Stockholmi laevale ei jõua siis õhtuks Kapellskäri ikka. Hiljem selgus, et see oli hea plaan. Igaks juhuks olin Stockholmi äärelinnas ühe hotelli kontaktid ka kaasa võtnud.

Eelõhtul soovisin Check-In-i veebis ära teha, nagu ka bookinghouse oli soovitanud. Paraku selgus, et Tallinnast lendajatele ei ole SAS seda võimalust ette näinud. Ärkasin siis varem, jätsin Saabi lennujaama ukse ette, chekkasin ära ja viisin auto parklasse. Selgus, et SAS on vaid peatöövõtja, tegelikult osutab teenust kodumaine lennufirma, 2 turbo ja -propelleriga Saabiga. Sellest ilmselt ka "veebitõrge".

10 km kõrgusel oli kapteni sõnul -63° külma. Taanis oli sombune, Rootsis tuli varsti päike välja. Esimese rongi magasin maha, sest seisin parasjagu poolenisti seljaga rööbaste poole, lugesin tablood ja polnud valmis selleks, et rong tuleb ja toimetab nii vaikselt - ja esimene vagun peatub ootajatest 10m tagapool. 12 min hiljem tuli järgmine. Rootsi poolel võttis hoo maha ja teavitas, et "sõidame vähendatud kiirusega, kuna eespool on aeglasem rong." Ju seesama, millest ma maha jäin :).

Müüja tuli raudteejaama vastu, S-klassi saksa autoga. Polnudki ammu S-iga sõitnud, viimati oli ligi 20a tagasi. Kere mudel oli siis W126. Müüja kurtis, et S-i on Rootsis keeruline müüa. Ma küsisin - mis teil hästi müüb? Vastas - Vuoollvo V70 ... VW Passaat ... Tuojuoota Aveensis. Ma ei hakanud küsima - kuidas kollased Ferrarid (fotol) Rootsis müüvad.;)

Auto enamvähem vastas ootustele
Pilt

Salomon pakett (turbo-kirjad istmetel ja süsinikkiudu imiteeriv kleeps ümber näidikute) ja Defa plokisoojendus. Läbisõit 175 tkm tuuris, hooldusraamat ja patakas arveid ning TÜV pabereid kaasas. 17" veljed on minu taluvuse piiril.

Olles suht vara tõusnud ja pikk tee tagasi sõita, ei tundnud ma endas seekord vaprust minna veel varuvariante vaatama. Lasin õli juurde valada (enne oli MIN), panin paagi täis ja :drive:

Kohapeal tuvastasin:
- õlivardal pisut valget tatti - puuduv kõhutuule kit
- juhipoolses tuleklaasis auk ja samal poolel kaugtuli ei põlenud, samuti kaugtule lambike (tuledemooduli ülejootmine lahendas need)
- paar roostekühmukest tagatiibadel. Müüja polnud muidugi suutnud neid märgata
- esimesed udukad ei põle
- antennimast kõver ja kinni
- sid - pooled pikslid puudu
- tagurpidikäik tahab kohati meelitamist
(Müüja viitsis neist telefonis mainida vaid sid-i ja möödaminnes esituld. Konkreetselt auku ta ei maininud! Foto on ka nii kavala nurga alt tehtud, et auku ei märkaks.)

Trionic leidis lisaks, et:
- esimesed pidurikettad on üle normi kulunud
- õõtsad ja ühed puksid on lõpukorral
- otsakaane "OEM" õlileke
- esistange pole päris õigesti küljes

Sõit läks sujuvalt. Nagu Rootsis. 160 km pärast tegin einepeatuse mingis kalarestoranis pisut enne Ljungby-d. - http://bolmenfisk.se/

Kui oli näha, et Talllinki peale jõudmine läheb liiga täpseks, lasin autole Kapellskäri praamile koha broneerida ja sinna jõudsin lahedasti. Jäi aega ka poes käia ja einestada. Kui sõitu alustades olid emotsioonid segased, siis iga saja kilomeetriga jäin autoga järjest rohkem rahule. Telefoni gps juhatas täpselt ja tõrgeteta.:thumb:

Eestis sai esimese asjana õli ära vahetatud, tuulutuskit pandud. Ja tulede moodul üle joodetud. Tänan Trionicut ja Audaceri. Katkise esitule vahetasin ise terve vastu.

Müüjaga vesteldes selgus, et Rootsis lähevad omanikuna registrisse ka müügiplatsid, kus auto vahepeal uut omanikku ootab. See seletab, miks mõnel autol 10 aastaga näiteks 14 omanikku on. :freak:

Veel Rootsis liiklemise järelkaja - Rootslased on kiirteel natuke LIIGA viisakad ja tagasihoidlikud. Kui kiirem auto tuleb 2. reas ja näeb, et samal ajal vist hakkab ka 1. reas keegi eesliikuvale veokale järele jõudma - siis 4 svenssonit 5-st võtavad 2. reas olles hoo maha ja pakuvad aeglasemale 1. reas võimalust esimesena veokast mööduda. Tegelt oleks sujuvam neil vaid sutsuke juurde vajutada. 1. reas olen ma nagunii juba gaasipedaali vabaks lasknud. Või on asi äkki selles, et need 4 autot 5-st on sellised ökopillid, et pole midagi vajutada...
9-5LPT
Postitusi: 1238
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

R Mär 08, 2013 16:01

Korralik reisikirjeldus, aga mis muud kui muretuid kilomeetreid! :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#3

R Mär 08, 2013 18:06

Kihvt masin. Eriti meeldib, et 3D.
Kui torque-steer kopa ette viskab, siis eBayst saab juba 130 euroga vajalikud jubinad, et asja mõnusamaks teha. ;)
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#4

P Mär 10, 2013 11:22

Eile sai NG alt võetud alu põhjakaitse aero alla pandud. Ilmselt ainulaadne autorieksemplar, paraku tundmatu autori töö. Sobis perfektselt.:thumb:
Plaanis oli teha enne ja pärast fotod aga plaani täitmine oli seekord 50%. Igatahes enne põhjaplekki oli olukord selline:
Pilt
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#5

E Mai 06, 2013 15:59

...
Kui torque-steer kopa ette viskab

Selle auto torque steer on vist rikkis. Või pikema puhkuse võtnud. S.t. sõidab ja ei sikuta. Ega ma muidugi autoga eriti ei peenesta ka (kahel rattal on põnevam ja odavam.) Pikirööbastes kiskumist pole ka täheldanud. Täna spetsiaalselt proovisin Tammsaare teel 1. reas Sõpakast Pärnu mnt poole. Mitte midagi. Samade velgedega 9-5 justkui sutsuke kisub.

Edit: 3 aastat hiljem on Kesk-Euroopa lamellide asemel all korralikud naastud, vist kõrgem profiil. Võibolla on sõidustiil ka veits muutunud, igatahes ei saa enam väita, et torque steeri ei ole.

Selle autoga ma juba võtit keerates tunnen, kuidas nägu naerule läheb. Vabalthingava NG-ga - algust enam ei mäleta aga - viimastel aastatel küll päris nii ei olnud. Kahtlustan, et jämedam downpipe koostöös aero kokpitiga ja rooliga tekitavad seda kohtlast naeratust :).
Täna vahetas Iisak käigukastis õli ära. Tänan Cyberit, kes mu järjekorras vahele lasi :beer:.
Ühtlasi sain teada, miks armatuuri valguse reostaadi kruttimine tulemust ei anna (reostaat pekkis noh :eureka:.)

Põhjakaitsest unustasin jälle pilti teha. Aga midagi ikka:

Pilt


Pilt


Salomonlik aero sisu:
Pilt


Svenssonid on suutnud Saabil stange maha võtta. Tubli töö. Tagasi panemist võiks veel pisut harjutada:
Pilt


Kuidas Rootsis Saabe tõstetakse:
Pilt
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#6

T Mai 28, 2013 15:12

Märtsi algul tundus, et kliima isegi toimetab aga ei! :nono: Üllar tuvastas, et mingi pikem toru lekib, pidi saama keevitada või joota. Siis paistab edasi.

No heakene küll. Aga soojade selgus, et ilmadega pikemalt tühikäigul käia lastes tühikäigupöörded iga paari minuti tagant korraks natuke langevad. Muidu vast ei märkakski seda aga hetkeline vibra on tunda. Üsna selline hetk nagu kliima kompressori tahatulek ... ainult, et süsteemis ju atmosfäärirõhk ja teeb seda trikki ka econ režiimis :conf:
Etteruttavalt - jaanuaris 2014. vahetatud bypass klapp ja vaakumvollad lahendasid selle tühikäiguprobleemi ära.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#7

P Juul 07, 2013 12:53

Mai lõpus või juuni algul vahetas Üllar ülalmainitud toru ära, täitis süsteemi ära ja töötab. Tundub, et see lahendas ära ka sooja ilmaga ilmnenud tühikäigu kõikumise. Enam pole märganud :). EDIT: eelmises postis mainitud tühikäigu kõikumine esineb endiselt.

Aprillis-mais pani ivomets oma PUR-õõtsad-puksid alla. Ühtlasi tuleb tunnistada, et selle auto torque steer vist ikka töötab. Maanteel jõuliselt kiirendades on tunda, et auto on rahutu ja vajab rooliga korrigeerimist. Roolilatile kuluks mõned järelturu vidinad ära küll!

26-27 soojaga maanteel 100-105 kmh sõites - peale nullimist (!) - arvutas kompu keskmiseks kuluks 6,7-6,9 (üksi olin ja kliima sees). Päev hiljem õhtuses jaheduses kahekesi sõites (ilma kliimata) - 6,5. Keskmine kiirus oli lõpuks 81 kmh.

Salongi müraisolatsiooniga tuleks tegeleda. Tagaluugi luku klõps kõlab väga selgelt ja teravalt. 9-5-ga võrreldes. Üldse tundub, et isolatsiooni on võrreldes NG-ga kokku hoitud. Aga see võib johtuda ka sellest, et NG uksed (ja ka polstrid) käisin ma ise korralikult pigimati ja kivikaitsespreiga üle. Peab selle töö jälle ette võtma.

Aero-Viggeni istmed - on kõvemapoolsed ja näevad head välja... eriti 10+ aasta vanuses kontekstis. Üldiselt on mul kõvema polstriga istmetega paremad kogemused kui pehmematega. Aga selle istme PADJA ergonoomika minu kanniga küll 100% ei sobi. See etteulatuv paneel...
Pilt
(Pilt kellegi NG kabriost.)
...võiks olla kas natuke sujuvama joonega (mitte nii teravate nurkadega) ja/või paremate õmblustega. Nahk on üsna paks, seega on (need lihtsamad-odavamad) õmblused paremini tunda. Külgmised pikiõmblused jäävad mulle täpselt reie alla, pikka maad sõites hakab pisut häirima. Ühesõnaga tänapäevaste 30-40 ja rohkem tuhat maksvate autode istmetele jääb pisut alla :cool:.

Kokkuvõtlikult - võiks pisut vinguda teise- ja kolmandajärguliste asjade üle aga üldiselt ainult kiitvad sõnad :thumb:. Läbisõit praeguseks - 180 tuhat kopikatega.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#8

R Aug 23, 2013 10:13

Kuna ma sõidan vaheldumisi sama aastakäigu suurema ja väiksema aeroga, siis paratamatult kipun neid omavahel võrdlema.

Väiksemal 151, suuremal 184 kW, minu tagumiku jaoks liiguvad üsna võrdselt ja hästi. Aga suurem auto tundub pisut viimistletum tervik - liigub sujuvalt, veermik raputab vähem, mootorimüra, rehvid ja tuulemühin kostavad vähem kõrva. Paigast liikuma hakates kõlab tagaluugi luku klõpsatus väiksemal autol suht teravalt, suuremal tunduvalt mahedam klõps. Väiksem on niisiis pisut robustsem aga kindlasti mitte halvem. Lihtsalt erinev. Väiksemaga ma sõidan enamasti üksinda ja jääb rohkem aega auto käitumist tunnetada.

07.07. kirjutasin nii:
"Mai lõpus või juuni algul vahetas Üllar ülalmainitud toru ära, täitis süsteemi ära ja töötab. Tundub, et see lahendas ära ka sooja ilmaga ilmnenud tühikäigu kõikumise. Enam pole märganud."

Kuu aega hiljem pean tõdema, et tühikäik ei ole siiski perfektne.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#9

R Sept 13, 2013 9:31

Auto ei läbinud ülevaatust kuna käsipidur ei olnud piisavalt tõhus :red:. Eks ta oli algusest peale tunda, et võtab üsna lõpust. Aga nii kurjale kallakule, kus kässari nõrkusest aimu saaks, polnud kunagi sattunud. Huvitav, kas seda saab salongist, keskkonsooli alt peale keerata?

edit: kui trumlist siis trumlist. Tänan!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

R Sept 13, 2013 9:40

Ei tohi!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#11

R Sept 13, 2013 9:51

Pealekeeramine küll ei ole vist lahendus (kui siis ainult ajutine), aga muidu küsimusele vastates toimub kangi pealekeeramine auto alt. Aja ise järge, et täpselt käsipidurist paralleelselt alla ja seal näed pingutamiseks mehanismi.

Pigem on häda klotsides, trummlites, trossides või sealsetes võrdsustamis/pingutamis mehanismides/vedrudes jne.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

R Sept 13, 2013 10:03

Käsipidurit pingutatakse trumlist!!!!!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#13

N Nov 14, 2013 10:47

Hilinenud tänu - trumlist pingutamine Audaceri töökojas andis soovitud tulemuse, TÜV läbitud (septembris.)
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#14

E Jaan 06, 2014 12:25

Auto andis mootoritulega märku, veakood oli "väike õhuleke". Suht ruttu tekkisid ka uued-võõrad hääled kapoti alla - gaasi mahalaskmisel alates 3k pöörde pealt (nn. "turbo flutter"). Uus veakood "bypass ebatihe". 2,5m vaakumvoolikuid ja uus bypass klapp küljes. Kõrvalised hääled kadunud, tühikäigupöörded enam ei kõigu. :thumb: Hea on jälle korras saabi roolis olla! :drive:

Esimesed pidurikettad-klotsid ka vahetatud. Oligi viimane aeg - kettad olid üle normi ja klotsidel osaliselt katted lahti. Kuna auto sõidab praegu vaid paar-kolmsada km kuus siis olin seda kulutust mõnda aega edasi lükanud.

Esimeste udutuledega on selgunud huvitav anomaalia - need saab põlema vaid koos KAUGtuledega :freak:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#15

E Jaan 20, 2014 15:24

Kena auto ja kena toomise kirjeldus. Mis suurusjärgus umbes võiks selline lugu maksma minna? Olen ka mõelnud sellise body-kitiga 9-3 aastast 2001 kunagi tuua. Kas umbes nii, et ca 2000 auto hind Rootsis, 200 euri lennuki, laevapiletid ja kütus, Eesti esmaregamine + numbrid u150 ja siis vaja sisse panna veel 300-800 euri, et oleks korras. Kokku mingi 3500-ga selline auto ja siis võib igapäevaselt ekspluateerida (ja edasi remontida)?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#16

E Jaan 20, 2014 18:07

nii ta on Vallikas
kui muidugi 17000 sek-iga tahad saada, peab joppama, et ok korras kere leida.
Korralikud ikka üle 20 000SEK-i- peaaegu 2500 eur pluss regamine, pluss minek, tulek, koha peal olek. pluss väike kõpitsus- Üle 3k ikka.
Sent from my Monte Carlo using B236
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#17

N Jaan 30, 2014 16:16

Kas mõni teravam pliiats pakuks variante miks ma
seda dropboxi pilti - naastud Griffini velgedel siia pildina üles ei saa?

Get link img täägide vahel ei paista üldse:
Pilt
View original pole ka parem:
Pilt

Või kuhu ma oma vanemad pildid samas teemas olen riputanud? https://lh5.googleusercontent.com/... ei ütle mulle suurt midagi. Google Draivis neid pole.

Edit: pildid leitud, Google Plus-ist. Otselingi pildile saab sealt mugavasti kätte aga kogu see sotsiaalkammaiiaa on väsitav ja häiriv.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

N Jaan 30, 2014 16:22

Pilt

Ega väga hästi otse ei leiagi sealt vajalikku, aga view source ja siis natuke seal asju katsetada, siis leiab õige... Link peab viima täpselt pildini, need eelnevad viisid kõik leheni, mis sisaldas pilti..:(

img tag'ide vahele ei saa ka https:// algusega asju panna, ta ei saa aru sellest s-ist seal.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#19

N Jaan 30, 2014 16:24

Pilt

Ega väga hästi otse ei leiagi sealt vajalikku, aga view source ja siis natuke seal asju katsetada, siis leiab õige...


aga ma vajutasin paremklikk > Download original, siis lased kiirelt kuskile üles ja sajebonks ju?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

N Jaan 30, 2014 16:26


aga ma vajutasin paremklikk > Download original, siis lased kiirelt kuskile üles ja sajebonks ju?
Et, mis mõte siis dropboxi laadimisel oleks, kui sealt peaks maha laadima ja uuesti kuhugi mujale panema?


Või kuhu paganama kohta ma oma eelmised pildid samas teemas olen riputanud? https://lh5.googleusercontent.com/... ei ütle mulle suurt midagi. Google Draivis mul pilte pole.
Picasa?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#21

N Jaan 30, 2014 17:19

Tänx cyber :beer:. Ja Richard, sul oli ka ju täitsa sajeponks mõte ;).

Igatahes võtsin end lõpuks kokku, sebisin ühed 16-sed Griffini veljed ja sinna peale huskyde käpajälgedelt mahaviksitud :) Hankook winter i*pike rehvid. Hoopis teine tunne kui kulunud Kesk-Euroopa lamellidega. Tegelt kui oleks taibanud õigel ajal kulunud esirehvid tagumistega ära vahetada siis võibolla nii suurt vahet ei tunneks. Nu igatahes -15 juures need 4-5mm jäägiga keskeurooplased kõval siledal lumel külgsuunas kohe üldse ei pea :(. Tühikäigupööretel, jalakäija kiirusel (!) kitsale hooviteele pöörates sain paar korda tõsise hoiatuse - esiots läbis meetri võrra suurema kaare kui plaanis oli. A-piilar ja küljeaknad möödusid metall-prügikonteineri "laadimissangadest" umbes 50 cm kauguselt :(.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#22

R Jaan 31, 2014 9:25

Kas Rootsist toomisel antakse transiitnumbrid? Või kuidas sellega maharegistreerimisega on, see pisike oluline asi on jäänud kajastamata.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#23

R Jaan 31, 2014 10:28

Sõidad Rootsi numbritega minema. Omanika annab sulle kaks A4 paberit, mis esindavad auto dokumente. Tema võtab arvelt ise maha.
Eestis regamisel annad ARK-i numbrid.
Sent from my Monte Carlo using B236
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#24

R Jaan 31, 2014 11:57

Sõidad Rootsi numbritega minema. Omanik annab sulle kaks A4 paberit...

Mina ka eeldasin, et professionaalne automüüja annab mulle kui väljamaa ostjale kõik, mis vaja (reg. tunnistuse MÕLEMAD osad - sinise ja kollase jne). Aga sain vaid arve, ostu-müügilepingu ja nägemist :cool:. Ega mul endal ka meeles polnud et TEINE osa ehk kollane on neil üldsegi Vägverket-is hoiul, seda kodumaise müügi puhul vaja ei lähe ja seda saab vaid posti teel. Võtab mitu päeva aega. Saatis selle mulle postiga Eestisse järele, koos vabandustega.

Rootsi numbritega sõites on liikluskindlustus müüja nimel. Kui millegagi hakkama saad, kannatab tema koefitsient. Leedu geeniuste trikkide tõttu ei ole Balti Ühendriikide kodanike renomee just kõige parem. Olenevalt müüjast võib pisut veenmisoskust vaja minna, et Rootsi numbrid külge jäetaks.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#25

K Sept 30, 2015 10:38

Hiljuti hakkas põrisema sisemise temperatuurianduri koosseisus olev väike ventikas. Otse välja see ei mahu. Vaja mõni suurem avatäide naabrusest kätte saada, siis saab ventika kätte.

Aga see on pisiasi. Olulisem on see, et elukorraldus on muutunud ja 9-3 sisuliselt seisab juba mitu kuud :(. Mitte, et see enne oleks palju sõitnud. Üks terava pilguga pensionär pani seda juba tähele ja tahab autot ära osta. Mina kratsisin kukalt ja arvasin, et pensionäril pole tingimata vaja turbomootorit ja edevaid stangesid / pole mõtet nende eest maksta.

Müügimõtted liiguvad peas küll aga sellise auto müümine eakale mehele oleks oleks Saabi väärkohtlemine. Sain aru, et umbes korra nädalas viiks ta auto sõitma ja turborõhku tõenäoliselt rohelisest alast kaugemale ei vajutaks. :conf:

Auto müügi korral läheks vastu taevast ka plaan vahetada standardkõlarid NG 900-s mänginud korralike komponentide vastu, mis riiulis aastaid oma aega oodanud :(.
Vasta