Saab 900 Cabrio, 1995, K4LA [Müüdud]

Vasta
K4LA
Postitusi: 23
Liitunud: N Aug 04, 2011 13:37
Asukoht:
Auto:

#1

N Apr 04, 2013 16:04

Otsustasin siis ka lõpuks oma auto kohta teema ära teha, kuigi midagi vist selle sama isendi kohta siin foorumis juba on, a no jah. Tegu siis üsna pika nimega isendiga Saab 900 SE Cabrio 2.0t Hirsch Performance. Hetkeliselt ta tehnilised näitajad 155kW ja 300Nm. Auto sai vahetatud Audi S4 vastu 2011 aasta suvel, kohe peale jaanipäeva. Üks esimesi suuremaid asju, mis siis sai tehtud oli käigukasti vahetus kuna herr tagurpidi käik otsustas lahkuda Mustamäe McDonaldsi juures nii et sai ilusti purksi täis kõhuga teda sealt parkimiskohast välja lükata. Käigukastist rääkides oli tal muidugi huvitav probleem, et 5. käik ilma tagurpidikäigu hooba tõstmata sisse ei läinud ja lisaks sellele pidi seda mingi väga spetsiifilise nurga all lükkama, nii et kui keegi võõras roolis istus siis pidin ma tavaliselt ise maanteel 5. käiku sisse lausa panema. 2012 suvel siis vahetasin vedrud ära kuna mina sain ta selliste toredate lõigatud vedrudega, mis sõidu nii meeldivaks tegid, et kui väikegi selline kaussjas asi tee sisse oli vajunud, siis lõi räige metalse litaka. Veel see sama suvi sai siis vahetatud turbo ja mootor, kuna läbi läks tal turbo ja mootor oli seda juba sellest asjast peale kui mina ta endale sain. Nagu ma ka juba müügiteemas mainisin (natuke copy-paste) sumbuti sukk oleks vaja ära vahetada ja tagumised pidurid on veidi nõrgad, võib-olla aitab ka läbi pesemisest, aga tõenäoliselt tulevad ikkagi suppordid ära vahetada, käsipidur ka tänu sellele edaspidi väga hästi ei pea, tross ise on alles vahetatud. Turbo kell kipub ka keskele kinni jääma, enamus ajast töötab muidugi, nimelt ma alles vahetasin spidoploki ära ja nii palju kui ma uurinud olen, siis vist peaks selle mehaaniliste osade puhastamisest aitama.
Plaanis oleks siis sumbuti asemel ehk vähe vabam väljalaske toru saada, veljed suuremad suveks ja Stage 2 peale, kuna see Hirschi 3-4k pöörde vahel katkumine paneb ikka südame tõsiselt verd tilkuma ning kindlasti tagumised suppordid ära vahetada, mis tõenäoliselt on hukka läinud sellega, et liiga olematute piduriklotsidega on sõidetud.

Pilt
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#2

N Apr 04, 2013 17:49

Suvel siis saab joonele panna:)
K4LA
Postitusi: 23
Liitunud: N Aug 04, 2011 13:37
Asukoht:
Auto:

#3

N Apr 04, 2013 20:10

Sai siis täna üks asi tehtud, nimelt uued veljed suveks muretsetud, alla muidugi panna neid veel ei saa.
[IMG]http://i.imgur.com/9TMUpYcl.jpg[/IMG]

Suvel siis saab joonele panna:)

No kui hea soe müts, paks jope ja head paksud püksid(ei tasu alahinnata), siis annab juba suve mõõdu välja küll täna, vähemalt niikaua kuni Päike väljas on. :D
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#4

N Apr 04, 2013 20:45

mu kollasega on veidi suveni veel aega jäänud:) Seega lume olemasolu vähendab kiusatusi:)
K4LA
Postitusi: 23
Liitunud: N Aug 04, 2011 13:37
Asukoht:
Auto:

#5

E Apr 22, 2013 23:20

[URL=http://i.imgur.com/5iEAmKR.jpg][IMG]http://i.imgur.com/5iEAmKRl.jpg[/IMG][/URL]

Nii, natuke tehtud saanud siis vahepeal.
Kui öökülmad ära kadusid sai alla panud suverehvid ja tuleb tõdeda, et kui 195 laiusega enamus ajast oli pidevalt teelt väljalibisemise tunne, siis nüüd 225ga on tunda kohe, et tegu ei ole üldse halva juhitavusega autoga.
Sai siis ka Hirschi soft välja vahetatud Stage 2 vastu (Aitäh sebastian - Crossroad Performance) ja kuna vile üle 3000 pmst kõik "korstnasse" lasi, siis sai ka autole peale pandud bypass klapp (Aitäh iisak - Audacer). Minek hoopis teisest puust kohe ja loodetavasti nüüd mõnda aega seda osa autost enam torkima ei pea. :drive:
Miks pole katus maas?
Sest katuse riivid on otsustanud igasuguse koostöö lõpetada ja praegu pean ma lihtsalt leppima B-piilarita kupeega, kuid üritan kindlasti probleemiga lähiajal tegeleda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Apr 23, 2013 8:18

Vajad 5 kaare lukustusmootori komplekti, kood 7497878 , maksab ca. 250.- ja võtta eriti pole kusagilt. Esindusest tellida ka ei saa enam.
K4LA
Postitusi: 23
Liitunud: N Aug 04, 2011 13:37
Asukoht:
Auto:

#7

L Apr 27, 2013 20:37

[URL=http://i.imgur.com/HubDXJy.jpg][IMG]http://i.imgur.com/HubDXJyl.jpg[/IMG][/URL]
Siin ka siis üks hilisem pilt, auto võiks küll puhtam olla ja pilti võiks paremini osata teha, a no eks ma proovin õppida vigadest.
K4LA
Postitusi: 23
Liitunud: N Aug 04, 2011 13:37
Asukoht:
Auto:

#8

T Juul 30, 2013 19:34

Sai siis täna auto maha müüdud Soome, teisele Saabientusiastile, perre teise Saab cabrio kõrvale. Kuna tegu ikkagi Soomes kokku pandud isendiga, siis täitsa hea meel, et ta nüüd lõpuks oma koju tagasi jõuab.

RIP you glorious motherf*cker, I will never forget you!
Vasta