Saab 9-3, 2.0T 160kw, 2002, que [MÜÜDUD MOOTORIRIKKEGA]
Tere,
juba mõnda aega sai mõtteid mõlgutatud manuaalile üle minekust, mitte et ATM kuidagi halb oli, vastupidi eriti linnas vägagi mugav. Otsustava (või siis kiirendava) väikese lükke andis eelmise auto turbo laiali lendamine..
Paar nädalat tagasi veeres õuele uus pereliige, järjekordne (loe juba kolmas) Saab 9-3OG, seekord siis Turbo Anni, värvuseks Cosmic Blue,
hele nahksisu, puit immit. jne., heli Prestige, sõidu teeb mõnusamaks ka sportrool.
Auto on sünniaastal veerenud välja Viking Motorsist ja samas kohas siiani korrapäraselt hoolt kantud. :notworthy:. Vahetatud seega ketid ja kõik mis ajapikku vahetada tuli.
Läbisõitu on kogunenud aastatega 188k. Auto ajaloo kohta saab veel lugeda siit http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12535#pid208630
Siiani läbitud ca 600-700km ja tunne läheb aina mõnusamaks :cool:
Tehtud asjadest.. vahetasin genekarihma, rattalaagri jm nipetnäpet. Mõttes liikuvatest asjadest ..võiks teha natuke värvitöid (traditsionaalsed tagumise koopa ääred ja sealne tore liitumiskoht muidugi, paar kohta veel) ja toonklaas ei teeks ka mitte paha.
Paigaldatud ka nüüd AUX sisend ..tervitused Gals'ile :beer:
Tellitud uued reg. märgid ja saab ka ehk uued numbrialused :)
Paar pilti ka ;)
[IMG]http://petri.planet.ee/blue/IMG_5714.jpg[/IMG]
[IMG]http://petri.planet.ee/blue/IMG_5721.jpg[/IMG]
[IMG]http://petri.planet.ee/blue/IMG_5698.jpg[/IMG]
Terv
Que
juba mõnda aega sai mõtteid mõlgutatud manuaalile üle minekust, mitte et ATM kuidagi halb oli, vastupidi eriti linnas vägagi mugav. Otsustava (või siis kiirendava) väikese lükke andis eelmise auto turbo laiali lendamine..
Paar nädalat tagasi veeres õuele uus pereliige, järjekordne (loe juba kolmas) Saab 9-3OG, seekord siis Turbo Anni, värvuseks Cosmic Blue,
hele nahksisu, puit immit. jne., heli Prestige, sõidu teeb mõnusamaks ka sportrool.
Auto on sünniaastal veerenud välja Viking Motorsist ja samas kohas siiani korrapäraselt hoolt kantud. :notworthy:. Vahetatud seega ketid ja kõik mis ajapikku vahetada tuli.
Läbisõitu on kogunenud aastatega 188k. Auto ajaloo kohta saab veel lugeda siit http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12535#pid208630
Siiani läbitud ca 600-700km ja tunne läheb aina mõnusamaks :cool:
Tehtud asjadest.. vahetasin genekarihma, rattalaagri jm nipetnäpet. Mõttes liikuvatest asjadest ..võiks teha natuke värvitöid (traditsionaalsed tagumise koopa ääred ja sealne tore liitumiskoht muidugi, paar kohta veel) ja toonklaas ei teeks ka mitte paha.
Paigaldatud ka nüüd AUX sisend ..tervitused Gals'ile :beer:
Tellitud uued reg. märgid ja saab ka ehk uued numbrialused :)
Paar pilti ka ;)
[IMG]http://petri.planet.ee/blue/IMG_5714.jpg[/IMG]
[IMG]http://petri.planet.ee/blue/IMG_5721.jpg[/IMG]
[IMG]http://petri.planet.ee/blue/IMG_5698.jpg[/IMG]
Terv
Que
Everyday Regular SAAB guy!
Ei pea, kvaliteet jääb CD kvaliteediga samaks (ehk mis ta on, 320kbps?)
Tegelikult on see lihtne nagu A ja O. Lihtsalt kruvi makilt paneel lahti, otsi üles jootepunktid nimetustega LCH, RCH ja GRD (left channel, right channel ja ground). Jooda LCH külge valge juhe, RCH külge punane ja GRD külge varjestus ja teise otsa läheb 3,5mm pesa ja otsi ainult koht kuhu selle soovid eksponeerida. Ja plaadimängijasse kõrveta üks 80 minutiline plaat, mis on täis vaikust (annab teha erinevate muusikaprogrammidega). Ja ongi umbes 1 euro eest kvaliteetne aux liides valmis, lihtslalt käsitööd läheb tarvis.
(nõu võin anda küsimuste korral, aga tehaseks ma ei viitsi hakata )
Tegelikult on see lihtne nagu A ja O. Lihtsalt kruvi makilt paneel lahti, otsi üles jootepunktid nimetustega LCH, RCH ja GRD (left channel, right channel ja ground). Jooda LCH külge valge juhe, RCH külge punane ja GRD külge varjestus ja teise otsa läheb 3,5mm pesa ja otsi ainult koht kuhu selle soovid eksponeerida. Ja plaadimängijasse kõrveta üks 80 minutiline plaat, mis on täis vaikust (annab teha erinevate muusikaprogrammidega). Ja ongi umbes 1 euro eest kvaliteetne aux liides valmis, lihtslalt käsitööd läheb tarvis.
(nõu võin anda küsimuste korral, aga tehaseks ma ei viitsi hakata )
Ilus auto ja puha, aga see mõte jääb natuke arusaamatuks -
eelmine auto viskas kopa ette, sest turbo lendas ja siis ostsid täpselt sama mootori ja täpselt sama turboga masina asemele? :P
Otsustava (või siis kiirendava) väikese lükke andis eelmise auto turbo laiali lendamine..
eelmine auto viskas kopa ette, sest turbo lendas ja siis ostsid täpselt sama mootori ja täpselt sama turboga masina asemele? :P
Tõh :eureka:
eelmine auto sai omale uue (või et peaaegu uue) turbo ja sõitis kenasti edasi.
Praegune masin oli silmapiiril pmst juba enne seda asjaolu.
Määravaks sai
* manuaal
* endiselt oli tingimusena suur pakiruum
* eesti ajaloo olemasolu (e. siis "eelduste kohaselt hea auto")
* turul pakutavate (kordades kallimate) isendite suured ls. ja hägune ajalugu.
Terv
que
eelmine auto sai omale uue (või et peaaegu uue) turbo ja sõitis kenasti edasi.
Praegune masin oli silmapiiril pmst juba enne seda asjaolu.
Määravaks sai
* manuaal
* endiselt oli tingimusena suur pakiruum
* eesti ajaloo olemasolu (e. siis "eelduste kohaselt hea auto")
* turul pakutavate (kordades kallimate) isendite suured ls. ja hägune ajalugu.
Terv
que
Everyday Regular SAAB guy!
[IMG]http://images.orkut.com/orkut/photos/OwAAAImWFi72RVkTAUHcWpXBpvRGa82XGFOk-7I16lAcSQDfZel6Gil8Sx2OV8tR2frxYyzrgNMgozw2YH-Qcq1ioFsAm1T1UISy5vcIedrhAN3jm6KpGj3fc2y2.jpg[/IMG]
Üks nädalalõpupilt
..ja udutuld võib pakkuda siin teemas http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=22830#pid231716
Üks nädalalõpupilt
..ja udutuld võib pakkuda siin teemas http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=22830#pid231716
Everyday Regular SAAB guy!
Sai proovitud vahepeal nö ököt.. keskmine kiirus 83km, distants 100km, keskmine küttekulu 6,3 liitrit..
pole paha tulemus.. arvestades, et katusel oli boks ja peal rattahoidjad.
sama tulemuse õnnestus mul kunagi saada tonnisega (2.3LTP 125kw) -20kraadi juures,ilma boksita..
..et siis võib rahulikult seista seal rocca CO parkimiskohtadel :headbang:
..nüüd sai peale pandud STAGE 2, ehk siis 160+kw, vaatame mis hakkab edasi saama :cool:
pole paha tulemus.. arvestades, et katusel oli boks ja peal rattahoidjad.
sama tulemuse õnnestus mul kunagi saada tonnisega (2.3LTP 125kw) -20kraadi juures,ilma boksita..
..et siis võib rahulikult seista seal rocca CO parkimiskohtadel :headbang:
..nüüd sai peale pandud STAGE 2, ehk siis 160+kw, vaatame mis hakkab edasi saama :cool:
Everyday Regular SAAB guy!
Vahepeal sain lópuks teada, mis häält signa teeb (tuli välja et päris korralikku).
Póhjustajaks olid pasuna akude töö lóppemine.. lähemalt saab siit lugeda http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=26211
VM sai vahepeal uus märk külgekruvitud, lisaks ólivahetus jm nipet näpet. Ls praegu siis 207k, óhus veel värvitööd.
Vahetatud sai ka aku, peale läks Exide premium 64ah
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/aku/premium/?productID=6464
Póhjustajaks olid pasuna akude töö lóppemine.. lähemalt saab siit lugeda http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=26211
VM sai vahepeal uus märk külgekruvitud, lisaks ólivahetus jm nipet näpet. Ls praegu siis 207k, óhus veel värvitööd.
Vahetatud sai ka aku, peale läks Exide premium 64ah
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/aku/premium/?productID=6464
Everyday Regular SAAB guy!
Auto sai natuke kannatada.. :(
Rekka tõmbas tänavavalgustuse kaabelduse maha ja üks lamp koos krempliga
otsustas kapoti peale maanduda, õnneks ei midagi väga tõsist, loodab et kindlustusega
leiab kiiresti lahenduse.
Rekka tõmbas tänavavalgustuse kaabelduse maha ja üks lamp koos krempliga
otsustas kapoti peale maanduda, õnneks ei midagi väga tõsist, loodab et kindlustusega
leiab kiiresti lahenduse.
Everyday Regular SAAB guy!
Kindlustus tegi esiosa kenasti korda. Küsisin hinnapakkumist tagakoobaste peale,
mille tulemusena kraabiti veel pealpüsinud värv kenasti maha.. (ei kannata kriitikat)
Vahepeal selgus, et vaakum torru oli tekkinud auk, mis mattis hinge.
mille tulemusena kraabiti veel pealpüsinud värv kenasti maha.. (ei kannata kriitikat)
Vahepeal selgus, et vaakum torru oli tekkinud auk, mis mattis hinge.
Everyday Regular SAAB guy!
Üle pika aja on põhjust kirjutada :)
Üle sai elatud tagumise piduritoru purunemine, õnneks turvalises kohas,
koju jõudmine oli muidugi üsna põnev. :freak:
Eelmistest postitustest saab järeldada, et aasta jooksul sai kulgetud kõigest 3k.
Ls on praegu 210k, uued tagumised piduritorud koos voolikutega, tehtud õlivahetus, vahetatud vaakum toru,
uus käsipiduri tross.
Olulisemast ..tagumised rattakoopad ja üks ukse vahe said värvi alla. Kapott ja stange tegi kindlustus korda, lisaks uued tulede klassid.
Sai ka naha hooldust tehtud, sisu mõnusam ja pehmem. Talveks uksed silikooni alla ja hiina hai antennimakett istus kenasti vana peale.
Tulede vilkumine tundub, et on ka lahendatud, asi oli suunatulede lüliti juures asuvas pistikus.
ÜV ka kenasti läbitud.
Sidurdab - pidurdab - läigib ..päris mõnus. :cool:
Signamoodul rattakoopa alla (9-5 oma ka sobima).
Olemasolul võib täitsa pakkuda sellist isendit :thumb:
Üle sai elatud tagumise piduritoru purunemine, õnneks turvalises kohas,
koju jõudmine oli muidugi üsna põnev. :freak:
Eelmistest postitustest saab järeldada, et aasta jooksul sai kulgetud kõigest 3k.
Ls on praegu 210k, uued tagumised piduritorud koos voolikutega, tehtud õlivahetus, vahetatud vaakum toru,
uus käsipiduri tross.
Olulisemast ..tagumised rattakoopad ja üks ukse vahe said värvi alla. Kapott ja stange tegi kindlustus korda, lisaks uued tulede klassid.
Sai ka naha hooldust tehtud, sisu mõnusam ja pehmem. Talveks uksed silikooni alla ja hiina hai antennimakett istus kenasti vana peale.
Tulede vilkumine tundub, et on ka lahendatud, asi oli suunatulede lüliti juures asuvas pistikus.
ÜV ka kenasti läbitud.
Sidurdab - pidurdab - läigib ..päris mõnus. :cool:
Signamoodul rattakoopa alla (9-5 oma ka sobima).
Olemasolul võib täitsa pakkuda sellist isendit :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
Tegemist vajab veel, midagi vahepeal autos haiseb :D
Mul lekkis pagasiruumis klaasipesuvedelikupang ning põrandavaip/varurattakate vettis läbi ning hakkas haisema. Ära kuivatades sai korda.
Mõni vihmaveetorudest lekib ja mürasummutusmatt saab vett?
Täna hommikul siis sai auto treileril sõita.
Mõnda aega tagasi sai esisillas kolinat märgatud ja anti juurde aeg kinni pandud.
Täna sinna iseseisvalt kohale ei jõudnud. Lahkunud olid kummalisel moel rattapoldid. Treileri pealt maha sõites
oli küljes neist ainult üks, teine vedeles treileril :freak:
Veljele ja rummule õnneks vigastusi ei tulnud ja sõit jätkus õhtul. Lisaks sai ka uued tagumised amordid ja vahetatud sai ka juhipoolse ukse klaasi rullik, mis külmaga järgi andis.
[IMG]http://petri.planet.ee/saab/93/saab.jpg[/IMG]
Mõnda aega tagasi sai esisillas kolinat märgatud ja anti juurde aeg kinni pandud.
Täna sinna iseseisvalt kohale ei jõudnud. Lahkunud olid kummalisel moel rattapoldid. Treileri pealt maha sõites
oli küljes neist ainult üks, teine vedeles treileril :freak:
Veljele ja rummule õnneks vigastusi ei tulnud ja sõit jätkus õhtul. Lisaks sai ka uued tagumised amordid ja vahetatud sai ka juhipoolse ukse klaasi rullik, mis külmaga järgi andis.
[IMG]http://petri.planet.ee/saab/93/saab.jpg[/IMG]
Everyday Regular SAAB guy!