Saab 9-3 SE 2.3T , 2001, kasparius MÜÜDUD!

Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

P Mai 05, 2013 19:34

Seesuuret....
Peaaegu 4a olin ilma. Paljuski põhjuseks Eestist eemal viibimine.
Siia naastes vaatasin küll seda ja teist, aga og9-3 on jäänud hingelähedaseks turbomootori, disaini ja mitte kõrgete ülalpidamiskuludega. Lisaks pole selle autoga häbi sõita kuigi hinnaklass on odav.
Vaatasin igasuguseid teisi automarke, diisleid, universaale jne.
Aga siis oli a24-s üks sobiva hinnaga 9-3 manuaal ja tõingi Tartust ära. Nipetnäpet vajab tegemist ja nipet on juba tehtud ka.

Tegemist siis 2001a SE, lpt-ga 110kw. Varustus on nagu kõik olemas peale topsihoidjate ja TCS. Isegi toolid soojendavad. Masin ise Śveitsist 2009.
Imelik oli see, et 110kw liigutas kuidagi eriti reipalt edasi selle väikese GT17-ga. Andisn kahele sõbrale proovida erinevatel päevadel ja mõlemad nentisid, et see ei saa olla 110KW. Pigem selline 140KW.
Lisaks, kasutaja daags ütles ka, et ei ole see 110. No võta kinni, aga hiromanti pole vaja mängida kui tarkus on Tallinnast Paldiski maanteelt võtta :)
Läksin siis softihärra juurde uurima. Selgus, ikkagi aju stokk ja lpt. Müstika. Võib-olla mootor nii tihe.
Enam ta muidugi lpt ei ole(sebastian) :notworthy:
Lasime peale 160kw ja 330NM. Tahtsin, et oleks selline "mild" stage, sest kardan turbo eluea pärast. Summutit ei hakka tegema ja seepärast jäigi selline natuke stokk võimsusele juurde keeratud setting. Pihustid -85% lahti max väändel.

Plaanis pole teha autoga suuri upgreide. Vahetan esiakna kõlarid, pagasnikusse supp ja aux sisend orig makile. AS2 on sees.
Tagasillale panna 22mm lisastabika ja that's it. Ma siiralt loodan, et ei pea oma sõnu sööma upgreidimise suhtes... hehe

Kett on vahetatud 50 000 tagasi, niiet sellega muret pole, mootor siriseb kenasti, ei ole keti häält kuulda.
Veermik kolinavaba ja kuna auto veereb 15" velgedel on ka vaikne ja mis peamine, ei kisu. Torque steer pean silmas.
Esialgu ei plaani suuremaid velgi sättida, sest tean mis juhtub kui 9-3le 17" alla virutada stokk sildadega:wall:
Kere on väga heas korras( ilma roosteta). Tagauksel on üks mülk, aga selle saab kiirelt korda.
SID ja kliimadisplei vaja ka taastada...ja rohkem ei tulegi miskit meelde, siis peaks maasikas olema.:thumb:

Praeguses settingus on selline:







Lisatud failid
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

P Mai 05, 2013 19:53

hea valik ja hea upgreit 169 kw. ja selle väikse raha eest on sõidurõõmu piisavalt!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#3

P Mai 05, 2013 22:19

Väga huvitaval moel 15 tolli isegi sobib selle nurgaalt :freak:
Lisa veel pilte. Mis sisu, ls jne?
Siit vaadates tundub täitsa kena :cool:
:thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

P Mai 05, 2013 22:58

Siin ühel pildil ilmne ka see mõlk.


Lisatud failid
Sent from my Monte Carlo using B236
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#5

P Mai 05, 2013 23:31

Uskumatu mida velje välimuse iseloom suudab visuaalse suurusega teha. Need 15-sed näivad täiesti parajad, ilmekad ja kenad. Aga 15'ne kolmekodaraline näeb välja pisikese "seibina" ja jätab kuidagi liiga väikese mulje. (aga noh, eks siin tuleb juba inimeste maitse ka mängu).
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#6

E Mai 06, 2013 8:27

Ilus auto ja kenad veljed. Tahaks isegi selliseid! Tegelt juba 13 a tagasi, pestes oma 20 kodaraga NG900 velgi, mõtlesin, et 10 kodarat oleks palju mugavam ;). Sügisel keeran oma kupeele ka 15" alla - esialgu küll roostes plekkveljed kilpidega.

Kas kaardilugeja istmepadi on parandatud? Diagonaalne õmblus paistab seal.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

E Mai 06, 2013 9:21

Ei ole parandatud. See on seljatoe serv.

Lisatud failid
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

K Mai 08, 2013 21:01


Lisatud failid
Sent from my Monte Carlo using B236
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#9

K Mai 08, 2013 23:43


Tagasillale panna 22mm lisastabika ja that's it.

Kust tellid?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#10

K Mai 08, 2013 23:53

Ise teen. Sebin kuskilt kasutatud stabika.
Similaril oli minumeelest selline lahendus. Mitte 22mm aga 2x stokk stabikad. Mingi 16 on originaal vist. Eriti peenike
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#11

E Juul 29, 2013 13:42

Vahepeal mootorit remonditud ja turbot vahetatud, simmereid vahetatud, otsakaane leke eemaldatud jne.
Tuli välja, et vahel on 2,3L B235:head: siis oli ikka aru saada miks ta stokis juba nii liikus.
Sõidab jälle kenasti, aga tekib vägisi mõte, et võiks rõhku tõstma.
Nüüd ei tohiks olla probleem ka 380NM kätte saada korraks.
oh well...eks uus omanik ise vaatab sest auto on müügis A24-s.
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#12

T Sept 10, 2013 20:20

mõtlen ja mõtlen, et mis oleks kõige paremad küünlad kui rõhku tõstetud 1,0bar-ini kas bcpr10 või 11ja mis see elektroodi vahe kõige parem oleks?
Sent from my Monte Carlo using B236
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#13

T Sept 10, 2013 21:01

Sa ajad midagi natuke sassi ... BCPR7 ES11 .. 7 näitab küünla soojust ja tagumine number (11) elektroodi vahet. 7 peaks käima küll ja ega seda vahet kah sättida pole Sul vaja ma arvan. :)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#14

T Sept 10, 2013 21:15

Mul on üldse BCPR6 10
Tahtsingi teada kas 10 või 11 elektroodi vaheon parim. Või kas see määrab üldse rolli.
Kirjutavad siin mõned, et 0,95 kasutatakse ka.
Sent from my Monte Carlo using B236
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#15

T Sept 10, 2013 21:25

6 on soojem küünal. Talvel parem. Sädevahe ikka mängib rolli. Sinu masinal ma jääks veel originaalse mõõdu juurde :)
Vasta