SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#26

K Aug 21, 2013 20:33

Proovi turbosse tulev AL toru lahti võtta, saad katsuda vähemalt kas lõtk on turbo pöörlemisvõllis. See on mingi torxiga ja mõne 12 või 13ga kinni. iizi
Samas võib turbo võll olla korras, aga
ikka T läbi.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

K Aug 21, 2013 21:10

eheee, ikka lõbus värk küll!:P
aga kas sa seda lugesid, et kui Turbo saabi osta , siis peaks 1000 euri tagataskus igaks lolliks juhuseks olema??
Kui on, on hästi ja saad varsti masina korda! :D

Eks see turbiin saba andis, mis muud: Püüa rahulikult veits kulgeda, äkki läheb üle!? surnud karterituulutus võib kah põhjustaja olla.

aga hoia teema kuum!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#28

N Aug 22, 2013 8:32

Aga küsimus- kui hea mõte on arvates remondimehe idee lasta turbo korraks mootori küljest lahti ja vaadata, kas siis ka suitsu tuleb?

Too nüüd ruttu sellisest "remondikohast" oma ato ära :wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#29

N Aug 22, 2013 8:36

Aga küsimus- kui hea mõte on arvates remondimehe idee lasta turbo korraks mootori küljest lahti ja vaadata, kas siis ka suitsu tuleb?

Too nüüd ruttu sellisest "remondikohast" oma ato ära :wall:


Tegelikult on Iisak on just see õige vend, kes sind oskaks aidata! Ära häbene helistada ja uurida täpsemalt. ( ega uued tulijad kohe ei tea, keda kuulata ja kust saada abi, mis on abi eest!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

N Aug 22, 2013 8:38

Tsitaat:
" kui hea mõte on arvates remondimehe idee lasta turbo korraks mootori küljest lahti ja vaadata, kas siis ka suitsu tuleb?"
Väga ebapädev remondimees:wall: . Pane uus kompressor(+õhu- ja õlifilter ning õli) ja jälle korras.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#31

N Aug 29, 2013 17:15


Selline küsimus. Bypass voolik(vähemalt nii sain ma aru), mis tuuleklaasi pool mingisse pessa läheb, viskab järsul kiirendamisel lahti. Miks? Ning mida sellega ette võtta?

Paremini kinni. "Nipukaga" näiteks...või kuidas seda (kaablisidet?) korrektselt nimetada.
Need on küll nime poolest vaakumvoolikud, aga sees on kiirendamise ajal üsna soliidne surve.

Võibolla peaksid need voolikud üldse vahetama. Kui küljest lendab, siis ilmselt see kumm üsna viletsas korras.
Katsudes teeb voolik näpud tahmaseks - ka üsna kindel märk, et vahetada need voolikud tuleb.
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#32

N Aug 29, 2013 19:43

Selge. Siinkohal küsimus tartlastele. Kuskohast teie oma Saabidele varuosasid muretsete? Ilmselt vaja vahetada ka õhufilter jms. primaarsed detailid.


Enamusasju olen Raunexist ostnud (viljandi ringi lähedal), mul kellegi kliendikaardi number ka, kirjuta privasse kui huvi on, sellega saad mingi 10-15% alla :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#33

R Sept 27, 2013 18:45

uuesti küsin, et open SId-il palju "Pinl " näitab full boostil näiteks 4-s käik üle 3k rpm?
ja mis "Mair req" näitab full boostil?
Sain "Pinl" stage1-ga täna isegi 2150 viiendaga. Mul küll teine turbo
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta