Uus teema siin 9-3 huvilistel jälle.
Sai ostetud selline diplomaadisinine Itaalia päritolu 2002a ATM kastiga libaaero.
Algul ei pööranud eriti tähelepanu, aga hiljem uurides sain pihta, et Saabi peal on olnud aparatuuri, mis seal tehasest ei ole. Ees on ka kinnitused vilkuritele ja/või pasunale.
Lisasin pildid selgituseks.
Kere on väga heas korras, sile ja ilma roosteta.
Sisu on tume veluur ja varustus on SE koos selle spoilarngiga.
Mul esimene atm kastiga 9-3. Ei saa üldse kurta, et asi uimane oleks, kast toimetab kenasti ja isegi CR performance tagasihoidliku stage1-ga (167kw ja 350NM) Pihustid on 85% duty. Liigub spido järgi alla 7 sek sajani ja 15 sek 160ni. GPS 154kmh. Märksõna- MITSU
Punane 9-3 oli 80-160 12 sek, praegune 9.5.
Kui järgmine nädal naast alla läheb, siis peab ennast hakkama piirama. TCS aitab.
Mitte üldse ei jää alla mu kunagisele tumesinisele libaaero stage1 manuaalile@175kw. Uskumatu, aga nii on. Asi veab ja veab ja veab kuni 6k+ rpm.
Harjumatu on ka käikude pikkus. Teine tirib peaaegu 120ni :), kolmas veab kuule, neljas on autobahnile.
All-in-all: Auto on korralik, kiitus eelmisele omanikule. Veermik eeskujulik ja rool täpne. Sai nipet-näpet vahetatud ka veermikus ja cruise korda tehtud. Tegelikult täiesti korras 9-3 veermik polegi hull, madaldust tahab vaid. Vahetasin ka termostaadi, sest maanteel ei saanud üle 65C jahutusvedeliku tempi. Nüüd kõik töötab.
PS: Kütet võtab palju võrreldes manuaaliga. ca 2L juurde. Eks automaadiga sõites on ka omad nipid kuidas säästlikumalt sõita.
Maanteel sama öko kui manuaal. 6,5 kompu järgi.
Väike video ka dünaamikast.
0-200
http://www.youtube.com/watch?v=WRRsleB9eO0
Saab 9-3 EX CARABINIERI, 2002, Kasparius
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kas pasun mis eelviimasel pildidl, on originaal?
Viimasel pildidl veel mingi suur karp juhtmetega...hmmm.
Kahju, et vihmutama hakkas väljas, ei jõudnud uurida kuhu jookseb.
Viimasel pildidl veel mingi suur karp juhtmetega...hmmm.
Kahju, et vihmutama hakkas väljas, ei jõudnud uurida kuhu jookseb.
Sent from my Monte Carlo using B236
pasun paistab küll originaal, tonniselgi selline.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Armatuuril pole, aga suur lällari kinnitus on küll olnud käiguvalitsa kõrval.
Ise arvan, et pigem oli kas eskortsõiduk või mõni muu toetav sõiduk.
See on jah neljas og9-3, peale kahte ng900. Midagi nagu tõmbab sinna poole jah.
Ise arvan, et pigem oli kas eskortsõiduk või mõni muu toetav sõiduk.
See on jah neljas og9-3, peale kahte ng900. Midagi nagu tõmbab sinna poole jah.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Paigaldasin topelt stabika taha. Poldid tulid väga lihtsalt lahti ja üldse nii lihtne toimetus. 20 min kokku.
Pikemate poltidega ja seibid stabikate vahele.
Auto laks tuntavalt jäigemaks isegi korgemate naastrehvidega on täitsa tunda, et põrutab veidi enam, aga tagaots ei õõtsu enam ka.
10eur well spent :)
Pikemate poltidega ja seibid stabikate vahele.
Auto laks tuntavalt jäigemaks isegi korgemate naastrehvidega on täitsa tunda, et põrutab veidi enam, aga tagaots ei õõtsu enam ka.
10eur well spent :)
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Neljapäeval 2t enne kui laeva hakkasin minema läks õlituli põlema:wall:
Õhtul võtsin ise karteri alt ära ja puhastasin karteri põhja ja sõela. Oli ikka jama seal põhjas palju. Õnneks ei olnud mootor seest viga saanud. Üksinda tehes ikka läks aega, õnneks oli tõstuk kasutada. 4t kokku.
Uus õli sisse ja korras. Tuli ei põle, mootor käib rahulikumalt kuna pole koormust seda saasta sealt põhjast imeda. 800km läbitud ilma tehniliste tõrgeteta.
Siin on korralik tali Kesk-Norras.
Eile sain esimese kogemuse kui põdraelukas teele astub.
80ga sõites vastassuunas oli ta, sain pidurdatud jää peal oma naastrehviga ja põigata mööda tema tagumikust. Naast on VAJALIK.
Mõlemad puutumata.
Aga muidu täna sajab, tuiskab, lörtsib juurde.
Õhtul võtsin ise karteri alt ära ja puhastasin karteri põhja ja sõela. Oli ikka jama seal põhjas palju. Õnneks ei olnud mootor seest viga saanud. Üksinda tehes ikka läks aega, õnneks oli tõstuk kasutada. 4t kokku.
Uus õli sisse ja korras. Tuli ei põle, mootor käib rahulikumalt kuna pole koormust seda saasta sealt põhjast imeda. 800km läbitud ilma tehniliste tõrgeteta.
Siin on korralik tali Kesk-Norras.
Eile sain esimese kogemuse kui põdraelukas teele astub.
80ga sõites vastassuunas oli ta, sain pidurdatud jää peal oma naastrehviga ja põigata mööda tema tagumikust. Naast on VAJALIK.
Mõlemad puutumata.
Aga muidu täna sajab, tuiskab, lörtsib juurde.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Plaanin autot viia E85 kütte võimalusele, kuna siin on olemas võimalus tankimiseks.
Samas olen nagu lugenud, et E85-ga kui juba seal 230hj kanti on siis ei saa biopoweriga juurde väänet, ega võimsust. Samas alt otsast peaks hakkama väga kiirelt spoolima, enne 2000rpm. Kuigi praegugi on pidamisega 2000rpm probleeme :)
Kas on kedagi , kes kasutab E85 ja kinnitaks seda spoolimise asja?
Iga 8 tankimise tagant soovitatakse puhast bensiini kasutada.
Norras on muide bensiin 95 juba 5% etanooliga.
E85 siin ca 10Nok/L, bensiin 15NOk/L
Et siis pihustid, soft ja mis veel?
Samas olen nagu lugenud, et E85-ga kui juba seal 230hj kanti on siis ei saa biopoweriga juurde väänet, ega võimsust. Samas alt otsast peaks hakkama väga kiirelt spoolima, enne 2000rpm. Kuigi praegugi on pidamisega 2000rpm probleeme :)
Kas on kedagi , kes kasutab E85 ja kinnitaks seda spoolimise asja?
Iga 8 tankimise tagant soovitatakse puhast bensiini kasutada.
Norras on muide bensiin 95 juba 5% etanooliga.
E85 siin ca 10Nok/L, bensiin 15NOk/L
Et siis pihustid, soft ja mis veel?
Sent from my Monte Carlo using B236
Mul on E-85 kasutamisvõimalusega soft.Kasutasin teda mõnda aega, rahalises mõttes eriti ei tasunud ära. Kuna võimsust ja väänet on rohkem, peab valvas olema, et üle ei vajuta. Seega talveoludes tundud ebamugav olema.Samuti suureneb kindlasti kütusekulu, seega rahaline võit minimaalne, samuti on külmal ajal käivitamine raskendatud. Mugavuse mõttes sõidan ikka bensiiniga.
Softiks on Stage1, millele on lisatud siis E85 kasutamis võimalus.
Softiks on Stage1, millele on lisatud siis E85 kasutamis võimalus.