Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#101

N Veebr 16, 2017 12:42

Saalel on tõesti õlijooksu soon sees ja see on kusjuures väljapool veel. Seega keeramine pole abiks. Te ei tea seda õlirõhku nii. Te mõõdate rõhku pea õlikanalist aga mõõda kepsu juurest (kui suudad). Vat seal rõhku pole enam, sellepärast need mootorid ka paljudel laiali lähevad. Nagu ma ütlesin, siis mitme kaela juurest jaguneb õli veel laiali igalepoole mujale. Pole ime, et kuskil midagi kinni jookseb. Siinkohal tasub soome poole kiigata. Need teavad seal väga palju sellest. Aitaks kindlasti see kui oleks kõik asjad tehase mõõdus.
Kapa92
Postitusi: 107
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#102

P Veebr 26, 2017 20:37

S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#103

P Veebr 26, 2017 21:10

Toru läbimõõdu kohta ei oska öelda. 42 väljast, paksu seinaga, et katki ei tõmbaks. 2.6mm ei ole paks sein. Mina kasutan projektika peal üldse vana malm kollektorit. Muidu flantsid 10 - 12 mm.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7191
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#104

P Veebr 26, 2017 21:27

S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?



Otsi netist, siin kusagil ühe ülikooli poisi kas diplomi- või kursusetöö kus kirjutatud väljalaske ehitamisest. nii arutelu, kui ka matemaatikat.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kapa92
Postitusi: 107
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#105

E Juul 31, 2017 20:33

võib olla halb mõte, aga võib olla ka super.. Oleneb kust küljest vaadata :drink:
2x td04-15t
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 822
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#106

T Aug 01, 2017 2:14

kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.
Kapa92
Postitusi: 107
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#107

T Aug 01, 2017 10:36

kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.


Kusjuures otsisin B206 blokki, siis ei leidnud seda kuskilt ja lõin käega, et teen ikka enda mootorit. Ja no täpselt siis kui juba praktiliselt koos on kõik, tulevad pakkumised 206 mootori kohta :wall:
Vasta