Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Saalel on tõesti õlijooksu soon sees ja see on kusjuures väljapool veel. Seega keeramine pole abiks. Te ei tea seda õlirõhku nii. Te mõõdate rõhku pea õlikanalist aga mõõda kepsu juurest (kui suudad). Vat seal rõhku pole enam, sellepärast need mootorid ka paljudel laiali lähevad. Nagu ma ütlesin, siis mitme kaela juurest jaguneb õli veel laiali igalepoole mujale. Pole ime, et kuskil midagi kinni jookseb. Siinkohal tasub soome poole kiigata. Need teavad seal väga palju sellest. Aitaks kindlasti see kui oleks kõik asjad tehase mõõdus.
S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Toru läbimõõdu kohta ei oska öelda. 42 väljast, paksu seinaga, et katki ei tõmbaks. 2.6mm ei ole paks sein. Mina kasutan projektika peal üldse vana malm kollektorit. Muidu flantsid 10 - 12 mm.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?
Otsi netist, siin kusagil ühe ülikooli poisi kas diplomi- või kursusetöö kus kirjutatud väljalaske ehitamisest. nii arutelu, kui ka matemaatikat.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.
kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.
Kusjuures otsisin B206 blokki, siis ei leidnud seda kuskilt ja lõin käega, et teen ikka enda mootorit. Ja no täpselt siis kui juba praktiliselt koos on kõik, tulevad pakkumised 206 mootori kohta :wall:
Ei teagi kust otsast nüüd alustada. Igastahes ei ole seda autot ära unustatud, lihtsalt edeneb teosammul
Vahepeal auto üldse seisis ja ootas.. Ja siis veel ootas natukene, kuna tegelesin ühe projektiga mis kõlab juba halvasti.. Opel Corsa B234l
Siis tekkis pakkumine millele ei saanud ei öelda.. Nimelt Veikovi 9000 küljest pärit turbo majandus. See on nüüd mõeldud teemas olevale autole
Hetkel Saabil tagakoopad keevitatud, ja vähekene sai ka laiemaks (Golf1 kaared). Salong täiesti tühjaks võetud ja leitud mõned kohad mis veel keevitamist vajavad. Põhi nagu ikka ja siis veel armatuuri tagant.
Kui kere poolega ühelepoole saab lõpuks, siis hakkame mootorit asetama tema õigele kohale ja igast muid huvitavaid asju tegema. Aga sellest juba räägib siis jooksvalt
Lõpetuseks veel üks põhjus pildina, miks Saabi areng aeglane on:
Vahepeal auto üldse seisis ja ootas.. Ja siis veel ootas natukene, kuna tegelesin ühe projektiga mis kõlab juba halvasti.. Opel Corsa B234l
Siis tekkis pakkumine millele ei saanud ei öelda.. Nimelt Veikovi 9000 küljest pärit turbo majandus. See on nüüd mõeldud teemas olevale autole
Hetkel Saabil tagakoopad keevitatud, ja vähekene sai ka laiemaks (Golf1 kaared). Salong täiesti tühjaks võetud ja leitud mõned kohad mis veel keevitamist vajavad. Põhi nagu ikka ja siis veel armatuuri tagant.
Kui kere poolega ühelepoole saab lõpuks, siis hakkame mootorit asetama tema õigele kohale ja igast muid huvitavaid asju tegema. Aga sellest juba räägib siis jooksvalt
Lõpetuseks veel üks põhjus pildina, miks Saabi areng aeglane on: