Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92
Nonii, kuna sattus kätte selline tore masin, nagu Saab 900 Turbo "Tibu", siis mõtlesin et näitan siin foorumis ka auto ära.
Kindlasti on see auto paljudele tuttav ja oskavad selle auto kohta palju rääkida, aga nüüd jõudis see auto minu kätte ja plaan sai võetud, et kuna talvel niikuinii see auto ei liikle ja välimus on tal juba niigi silmapaistev, siis hakkaks nüüd natuke kapotiall korda looma.
Nii palju kui ma kuulnud olen, siis auto käinud Rootsis natuke järeleaitamises.
Tehtud tal siiamaani:
Blowoff
aju chipitud
pihustid vahetatud (ei oska öelda kui suured)
suurem cooler
turborõhku tõstetud natukene
salongi paigaldatud Segu/turborõhu kellad, turbotimer
Talveks sai ette võetud, siis selline "To do" list:
Originaal turbo välja vahetada Saab 9-5 aero turbo vastu, suurem cooler, aju lasta kirurgidel üle vaadata, plokikaas portida, tervele mootorile kap.remont, konditsioneer eemaldada, aku hakkab olema pagassis, esiistmed arvatvasti välja vahetada (kui keegi vanad ära ostab), kogu väljalaske torustik tuleb uus muretseda (3" toru peaks küll ja veel olema). Kindlasti on neid asju rohkem mida kõike vaja teha, aga see selgub juba töö käigus.
Hetkel on asi nii kaugele jõudnud, et esinina on laiali lammutatud, mootor koos käigukastiga maha tõstetud ja mootor sooja kohta veetud, et saaks seda ükshetk lammutama hakata.
Aga väike illustreeriv pilt kui auto minu kätte jõudis:
Kindlasti on see auto paljudele tuttav ja oskavad selle auto kohta palju rääkida, aga nüüd jõudis see auto minu kätte ja plaan sai võetud, et kuna talvel niikuinii see auto ei liikle ja välimus on tal juba niigi silmapaistev, siis hakkaks nüüd natuke kapotiall korda looma.
Nii palju kui ma kuulnud olen, siis auto käinud Rootsis natuke järeleaitamises.
Tehtud tal siiamaani:
Blowoff
aju chipitud
pihustid vahetatud (ei oska öelda kui suured)
suurem cooler
turborõhku tõstetud natukene
salongi paigaldatud Segu/turborõhu kellad, turbotimer
Talveks sai ette võetud, siis selline "To do" list:
Originaal turbo välja vahetada Saab 9-5 aero turbo vastu, suurem cooler, aju lasta kirurgidel üle vaadata, plokikaas portida, tervele mootorile kap.remont, konditsioneer eemaldada, aku hakkab olema pagassis, esiistmed arvatvasti välja vahetada (kui keegi vanad ära ostab), kogu väljalaske torustik tuleb uus muretseda (3" toru peaks küll ja veel olema). Kindlasti on neid asju rohkem mida kõike vaja teha, aga see selgub juba töö käigus.
Hetkel on asi nii kaugele jõudnud, et esinina on laiali lammutatud, mootor koos käigukastiga maha tõstetud ja mootor sooja kohta veetud, et saaks seda ükshetk lammutama hakata.
Aga väike illustreeriv pilt kui auto minu kätte jõudis:
Toreda värviga masin, teeb 900 NG päris lahedaks. Ma ei tea, mis istmete vastu vahetada mõtled, aga neid 9-3 5ukselise korraliku külgtoega nahkistmeid Rootsi romulates liigub suht palju. 3ukseliste istmed raskemalt (kallimalt) kättesaadavad. :)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
aju chipitud ja rõhku tõstetud? kas tõesti mõlemat?
suurem cooler on olemas aga AC delete on plaanis? miks?
muidu see monte carlo kollane on nice, nice
Summutisoovitus: 3"Dp kuni ca mootori alla ja sealt edasi 2,5".
suurem cooler on olemas aga AC delete on plaanis? miks?
muidu see monte carlo kollane on nice, nice
Summutisoovitus: 3"Dp kuni ca mootori alla ja sealt edasi 2,5".
Sent from my Monte Carlo using B236
aju chipitud ja rõhku tõstetud? kas tõesti mõlemat?
suurem cooler on olemas aga AC delete on plaanis? miks?
muidu see monte carlo kollane on nice, nice
Nii ma sain aru selle omaniku jutust, kes seda autot rootsis teha lasi, et aju on näpitud ja rõhku hetkel 1.1bar midagi ulmelist pole, aga siiski. AC kaob ära, kuna pole erilist vajadust ja igapäevaseks autoks ta mul mõeldud ei ole niikuinii, plus oleks vaja sinna ette ära mahutada veel IC ka, niiet ruumiga läheb kitsaks.
Ja see cooler seal ees võiks siiski tsipakene suurem olla.
Toreda värviga masin, teeb 900 NG päris lahedaks. Ma ei tea, mis istmete vastu vahetada mõtled, aga neid 9-3 5ukselise korraliku külgtoega nahkistmeid Rootsi romulates liigub suht palju. 3ukseliste istmed raskemalt (kallimalt) kättesaadavad. :)
Istmete vahetust veel mõtlen ja sinna aega on, aga mõtlesin pigem mingeid tagasihoidlikke aftermarket korve.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
aju chipitud ja rõhku tõstetud? kas tõesti mõlemat?
suurem cooler on olemas aga AC delete on plaanis? miks?
muidu see monte carlo kollane on nice, nice
Nii ma sain aru selle omaniku jutust, kes seda autot rootsis teha lasi, et aju on näpitud ja rõhku hetkel 1.1bar midagi ulmelist pole, aga siiski. AC kaob ära, kuna pole erilist vajadust ja igapäevaseks autoks ta mul mõeldud ei ole niikuinii, plus oleks vaja sinna ette ära mahutada veel IC ka, niiet ruumiga läheb kitsaks.
Ja see cooler seal ees võiks siiski tsipakene suurem olla.
Ses mõttes, et kas MBC-ga rõhku tõstetud ja siis veel teine soft ka aga bleeder on alles jäetud...?
1,1bar siis võid eeldada 150kw
Ehk, siis: on suurem kui orig cooler paigaldatud, aga paned veel suurema?
Sent from my Monte Carlo using B236
aju chipitud ja rõhku tõstetud? kas tõesti mõlemat?
suurem cooler on olemas aga AC delete on plaanis? miks?
muidu see monte carlo kollane on nice, nice
Nii ma sain aru selle omaniku jutust, kes seda autot rootsis teha lasi, et aju on näpitud ja rõhku hetkel 1.1bar midagi ulmelist pole, aga siiski. AC kaob ära, kuna pole erilist vajadust ja igapäevaseks autoks ta mul mõeldud ei ole niikuinii, plus oleks vaja sinna ette ära mahutada veel IC ka, niiet ruumiga läheb kitsaks.
Ja see cooler seal ees võiks siiski tsipakene suurem olla.
Ses mõttes, et kas MBC-ga rõhku tõstetud ja siis veel teine soft ka aga bleeder on alles jäetud...?
1,1bar siis võid eeldada 150kw
Ehk, siis: on suurem kui orig cooler paigaldatud, aga paned veel suurema?
Ega ausaltöeldes pole seda kõike nii veel lahanud. Hetkel pole veel ajuni jõudnud, et saaks vaadata mis seal sees on.
Coolerit tahaks suuremat jah sinna ette, hetkel olemasolev on niigi natukene viga saanud ja uus/suurem olemas juba.
Tekkis väike küsimus mootori kohapealt, et hakkasin täna siis mootorit lahti võtma ja peale sisselaske kollektori eemaldamist vaatasid mulle vastu mingid imelikud paunad keset sisselaske kanalit. Kahjuks küll pilti ei jõudnud teha, kuid äkki kellegil lööb pildi silme ette, et mida ma mõtlen. Ehk, siis tahaks teada mis nende eesmärk seal kanalis teha on üldse??
Ega see auto kunagi Hiiumaal liigelnud? Aastaid tagasi jäi siin pidevalt üks samasugune kollane susisev Saab silma.
Ei oska öelda kus ta ennem liigelnud on, aga täitsa võimalik et vahepeal ka seal olnud, kuna väga neid kollaseid 900ng ei ole linnas täheldanud
Tekkis väike küsimus mootori kohapealt, et hakkasin täna siis mootorit lahti võtma ja peale sisselaske kollektori eemaldamist vaatasid mulle vastu mingid imelikud paunad keset sisselaske kanalit. Kahjuks küll pilti ei jõudnud teha, kuid äkki kellegil lööb pildi silme ette, et mida ma mõtlen. Ehk, siis tahaks teada mis nende eesmärk seal kanalis teha on üldse??
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=42845
midagi sellist äkki
Tekkis väike küsimus originaal turboga seoses. Kuna vaatasin hetkel olemas oleva turbo üle ja tundub heas korras olevat, siis täheldasin, et oleks hetkel mõtetu, uut/suuremat turbot peale vaadata, siis tahakski teada kui palju see originaal turbo üldse välja suudab anda võimsuse poolest? Või oleks siiski mõtet kohe suurem peale otsida?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
oleks siiski mõtet kohe suurem peale otsida
Siit foorumist peaksid leidma ka õige suuruse ja mudelid/margid, kui sa ikka tõesti korralikku mänguasja tahad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui sul on plaanis suurem projekt ette võtta siis lisa ka LSD differ :)
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=154
http://shop.speedparts.se/en/prod/900-94-98/transmission/differentials/51950-q.html
sellele masinale peaks Lsd saama nii 400 euri eest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui sul on plaanis suurem projekt ette võtta siis lisa ka LSD differ :)
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=154
http://shop.speedparts.se/en/prod/900-94-98/transmission/differentials/51950-q.html
sellele masinale peaks Lsd saama nii 400 euri eest.
Lsd peale mõtlesin isegi, aga eks hetkel paneb rahakott asja paika. Eks millalgi oleks kindlasti tahtmine see muretseda, aga loodan, et hetkel aitavad head rehvid välja.
Nonii, pole kaua siia midagi postitada jõudnud..
Hetke seis siis selline et auto läks kuiva kohta seisma.
Eelmine aasta ei jõudnud kahjuks väga selle autoga tegeleda ja ei jõudnud oma plaane teoks viia, sai siis kriitilise pilguga kõik asjad üle vaadatud ja otsustasin, et see aasta vaja kindlasti ära teha mootoril kapitaalne uuendus (Nüüd kindlasti ka uue turbo näol), ja samuti keretööd kuna näha on, et igast väikestest kohtadest hakkab roosteuss välja tulema ja oleks viimane aeg see töö ette võtta kui soov autot pikemalt hoida.
Piltidelt ei olnudki nii aru saada, kuid tegelikult on kerel väliseid defekte küllaga, mis tuleb nüüd likvideerida ja see tähendab ka täielikku ülevärvimist.
Jutt jutuks, pildid räägivad enda eest:
Hetke seis siis selline et auto läks kuiva kohta seisma.
Eelmine aasta ei jõudnud kahjuks väga selle autoga tegeleda ja ei jõudnud oma plaane teoks viia, sai siis kriitilise pilguga kõik asjad üle vaadatud ja otsustasin, et see aasta vaja kindlasti ära teha mootoril kapitaalne uuendus (Nüüd kindlasti ka uue turbo näol), ja samuti keretööd kuna näha on, et igast väikestest kohtadest hakkab roosteuss välja tulema ja oleks viimane aeg see töö ette võtta kui soov autot pikemalt hoida.
Piltidelt ei olnudki nii aru saada, kuid tegelikult on kerel väliseid defekte küllaga, mis tuleb nüüd likvideerida ja see tähendab ka täielikku ülevärvimist.
Jutt jutuks, pildid räägivad enda eest:
see masin originaalis oli vist tumepunane? kunagi. nüüdseks kadunud carrating lehel oli see masin tumepunasel kujul esitatud. järgmine omanik oli juba lasknud kollaseks värvida. Masin liikleb veel tallinnas
?
?
see masin originaalis oli vist tumepunane? kunagi. nüüdseks kadunud carrating lehel oli see masin tumepunasel kujul esitatud. järgmine omanik oli juba lasknud kollaseks värvida. Masin liikleb veel tallinnas
?
Jah nii on, esialgselt oli see auto tumepunane, see kes selle kollaseks värvis on teadmata, kuid olen kohtunud inimesega, kes käis sellega Rootsis, kus tehti jutu järgi mõningased tööd. See mida seal täpsemalt tehti pole päris selge..
Auto liikleb Tallinnas.