Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#101

N Veebr 16, 2017 12:42

Saalel on tõesti õlijooksu soon sees ja see on kusjuures väljapool veel. Seega keeramine pole abiks. Te ei tea seda õlirõhku nii. Te mõõdate rõhku pea õlikanalist aga mõõda kepsu juurest (kui suudad). Vat seal rõhku pole enam, sellepärast need mootorid ka paljudel laiali lähevad. Nagu ma ütlesin, siis mitme kaela juurest jaguneb õli veel laiali igalepoole mujale. Pole ime, et kuskil midagi kinni jookseb. Siinkohal tasub soome poole kiigata. Need teavad seal väga palju sellest. Aitaks kindlasti see kui oleks kõik asjad tehase mõõdus.
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#102

P Veebr 26, 2017 20:37

S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#103

P Veebr 26, 2017 21:10

Toru läbimõõdu kohta ei oska öelda. 42 väljast, paksu seinaga, et katki ei tõmbaks. 2.6mm ei ole paks sein. Mina kasutan projektika peal üldse vana malm kollektorit. Muidu flantsid 10 - 12 mm.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#104

P Veebr 26, 2017 21:27

S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?



Otsi netist, siin kusagil ühe ülikooli poisi kas diplomi- või kursusetöö kus kirjutatud väljalaske ehitamisest. nii arutelu, kui ka matemaatikat.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#105

E Juul 31, 2017 20:33

võib olla halb mõte, aga võib olla ka super.. Oleneb kust küljest vaadata :drink:
2x td04-15t
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#106

T Aug 01, 2017 2:14

kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#107

T Aug 01, 2017 10:36

kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.


Kusjuures otsisin B206 blokki, siis ei leidnud seda kuskilt ja lõin käega, et teen ikka enda mootorit. Ja no täpselt siis kui juba praktiliselt koos on kõik, tulevad pakkumised 206 mootori kohta :wall:
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#108

P Aug 18, 2019 23:42

Ei teagi kust otsast nüüd alustada. Igastahes ei ole seda autot ära unustatud, lihtsalt edeneb teosammul :lol:
Vahepeal auto üldse seisis ja ootas.. Ja siis veel ootas natukene, kuna tegelesin ühe projektiga mis kõlab juba halvasti.. Opel Corsa B234l :conf:
Pilt

Siis tekkis pakkumine millele ei saanud ei öelda.. Nimelt Veikovi 9000 küljest pärit turbo majandus. See on nüüd mõeldud teemas olevale autole :drink:
Pilt

Hetkel Saabil tagakoopad keevitatud, ja vähekene sai ka laiemaks (Golf1 kaared). Salong täiesti tühjaks võetud ja leitud mõned kohad mis veel keevitamist vajavad. Põhi nagu ikka ja siis veel armatuuri tagant.
Kui kere poolega ühelepoole saab lõpuks, siis hakkame mootorit asetama tema õigele kohale ja igast muid huvitavaid asju tegema. Aga sellest juba räägib siis jooksvalt :beer:

Lõpetuseks veel üks põhjus pildina, miks Saabi areng aeglane on:
Pilt
mihkel-m
Postitusi: 84
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#109

N Aug 22, 2019 11:39

Kuidas golf1 kaared sobisid kuju poolest?
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#110

P Aug 25, 2019 21:57

Hetkel selline jäädvustus on.. Ütleme nii, et kaare kuju läheb väga ilusti, kuid eks ikka vaja natukene modifitseerida seda.. :lol:

Pilt
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#111

E Aug 26, 2019 22:30

kas illusioon või läks bensuluugi kinnikeevitamisest plekk lokki?
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#112

N Aug 29, 2019 10:22

arvo92 kirjutas:
E Aug 26, 2019 22:30
kas illusioon või läks bensuluugi kinnikeevitamisest plekk lokki?
Hakkas lokkima jah, kuid sai sirgeks tagasi ikka voolitud :D
Kuna originaal bensupaaki ei tule, siis läks see ava kinni. Pagasnikusse tuleb eraldi paak ja pumbad.
Vasta