5. leht 5-st

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Veebr 16, 2017 12:42
Postitas S9K
Saalel on tõesti õlijooksu soon sees ja see on kusjuures väljapool veel. Seega keeramine pole abiks. Te ei tea seda õlirõhku nii. Te mõõdate rõhku pea õlikanalist aga mõõda kepsu juurest (kui suudad). Vat seal rõhku pole enam, sellepärast need mootorid ka paljudel laiali lähevad. Nagu ma ütlesin, siis mitme kaela juurest jaguneb õli veel laiali igalepoole mujale. Pole ime, et kuskil midagi kinni jookseb. Siinkohal tasub soome poole kiigata. Need teavad seal väga palju sellest. Aitaks kindlasti see kui oleks kõik asjad tehase mõõdus.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: P Veebr 26, 2017 20:37
Postitas Kapa92
S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: P Veebr 26, 2017 21:10
Postitas S9K
Toru läbimõõdu kohta ei oska öelda. 42 väljast, paksu seinaga, et katki ei tõmbaks. 2.6mm ei ole paks sein. Mina kasutan projektika peal üldse vana malm kollektorit. Muidu flantsid 10 - 12 mm.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: P Veebr 26, 2017 21:27
Postitas ivomets
S9K- See küsimus rohkem sinule pööratud, aga kui kunagi rääkisime väljalaske kolle tööst, siis hetkel mõtlen, et tahaks võimalikult palju ise ära teha kogu selle autoga, ja proovin kätt ise kolle peal.
Huvitab mind paar nüanssi.. Mis läbimõõdus torusi vaja, ja kui paksud flantsid oleks mõtet teha?



Otsi netist, siin kusagil ühe ülikooli poisi kas diplomi- või kursusetöö kus kirjutatud väljalaske ehitamisest. nii arutelu, kui ka matemaatikat.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: E Juul 31, 2017 20:33
Postitas Kapa92
võib olla halb mõte, aga võib olla ka super.. Oleneb kust küljest vaadata :drink:
2x td04-15t

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: T Aug 01, 2017 2:14
Postitas saabu14jr
kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: T Aug 01, 2017 10:36
Postitas Kapa92
kurjam, et mootori valmis ehitasid, Soov.ees on müügil 98kw 2.0 mootoriga avariiline ng900, Ilma balanssvõllideta 206 mootor, mis sobib just ideaalselt kangemate projektide jaoks(pole vajadust jamada balanssvõllide õlikanalite sulgemisega kui neid pole) Ainuke probleem nendega on, et kolvi õlipritsi auke pole ning turbotagasivoolu omasid ka mitte.


Kusjuures otsisin B206 blokki, siis ei leidnud seda kuskilt ja lõin käega, et teen ikka enda mootorit. Ja no täpselt siis kui juba praktiliselt koos on kõik, tulevad pakkumised 206 mootori kohta :wall:

Re: Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: P Aug 18, 2019 23:42
Postitas Kapa92
Ei teagi kust otsast nüüd alustada. Igastahes ei ole seda autot ära unustatud, lihtsalt edeneb teosammul :lol:
Vahepeal auto üldse seisis ja ootas.. Ja siis veel ootas natukene, kuna tegelesin ühe projektiga mis kõlab juba halvasti.. Opel Corsa B234l :conf:
Pilt

Siis tekkis pakkumine millele ei saanud ei öelda.. Nimelt Veikovi 9000 küljest pärit turbo majandus. See on nüüd mõeldud teemas olevale autole :drink:
Pilt

Hetkel Saabil tagakoopad keevitatud, ja vähekene sai ka laiemaks (Golf1 kaared). Salong täiesti tühjaks võetud ja leitud mõned kohad mis veel keevitamist vajavad. Põhi nagu ikka ja siis veel armatuuri tagant.
Kui kere poolega ühelepoole saab lõpuks, siis hakkame mootorit asetama tema õigele kohale ja igast muid huvitavaid asju tegema. Aga sellest juba räägib siis jooksvalt :beer:

Lõpetuseks veel üks põhjus pildina, miks Saabi areng aeglane on:
Pilt

Re: Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Aug 22, 2019 11:39
Postitas mihkel-m
Kuidas golf1 kaared sobisid kuju poolest?

Re: Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: P Aug 25, 2019 21:57
Postitas Kapa92
Hetkel selline jäädvustus on.. Ütleme nii, et kaare kuju läheb väga ilusti, kuid eks ikka vaja natukene modifitseerida seda.. :lol:

Pilt

Re: Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: E Aug 26, 2019 22:30
Postitas arvo92
kas illusioon või läks bensuluugi kinnikeevitamisest plekk lokki?

Re: Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Aug 29, 2019 10:22
Postitas Kapa92
arvo92 kirjutas:
E Aug 26, 2019 22:30
kas illusioon või läks bensuluugi kinnikeevitamisest plekk lokki?
Hakkas lokkima jah, kuid sai sirgeks tagasi ikka voolitud :D
Kuna originaal bensupaaki ei tule, siis läks see ava kinni. Pagasnikusse tuleb eraldi paak ja pumbad.