3. leht 5-st

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 14:28
Postitas Kapa92
Turbo küljes, torud veetud, aga ei käivitu..
kütusepump lööb, aga pihustid ei toimi. Bensu tagasivoolul kütust pole.. Säde puudub samuti. Mootorile viisin igaksjuhuks lisa massi, ajule samuti aga ei midagi :freak:
Oskab keegi midagi soovitada mida kontrollida/proovida?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 15:03
Postitas Cyber
Mass massiks, aga kas aju ikka päris elektrit ka saab?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 15:20
Postitas Kapa92
Loogiliselt võttes peaks olema, kuna midagi ma seal muutnud nagu pole, andurid jne kõik on korralikult ühendatud, süüte sisse keerates hakkab mootorijuurest klõbinad ja suminad tulema, ehk mingi toimetus seal nagu peaks toimuma?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 15:48
Postitas saabu
Immo? originaal alarmiga auto?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 15:50
Postitas Kapa92
Immot tal ei ole olnud ega ole ka, signa on tal originaal puldiga.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 15:52
Postitas saabu
Uksi kinni lahti puldist oled proovinud lasta pärast kõike seda tööd?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 15:59
Postitas Kapa92
Hetkel jama ongi see, et tagaustest ettepoole on lahtine kõik (ükshetk muidugi hakkasid tuled suunad vilkuma millegipärast), pole jõudnud veel komplekteerida.. Mõtlen ise seda, et hetkel mõõdan pihustite takistused ära, äkki on kütusesurvel mingi probleem, samas see ei aitaks midagi sädeme probleemile kaasa.
Lihtsam viis ilmselt oleks panna kõik kokku ja siis diagnost, endal juhe nii koos juba.. Pole auto elektri poolelt just kõige teravam pliiats.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juul 22, 2015 21:31
Postitas Kapa92
Niisiis saab jälle süüdistada ainult ennast :D Veaks leidsin siis sellise asja et TPS ja vändaanduri juhtmepistikud olid vahetusse läinud. Ei oska öelda kuidas see nii läks, aga õnneks muid probleeme pole. Mootor töötab ilusti, ja eks nüüd saab siis hakata muid asju komplekteerima ja paika asetama :)

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: E Juul 27, 2015 11:05
Postitas Kapa92
Oskab keegi soovitada kohta kust mõistliku hinnaga summuti materjali leida?
Oleks vaja siis 3" ja 2.5" nii sirget kui ka nurki.
Ja mis õli Saabile käigukasti läheb?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: E Juul 27, 2015 12:00
Postitas S9K
Italinox

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: P Aug 02, 2015 18:31
Postitas Kapa92
lõpuks on seis selline:


Lisatud failid

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: T Aug 04, 2015 19:27
Postitas Kapa92
Natukene veel komplekteerida ja titevead eemaldada ja võib tänavatele asuda lõpuks üle pika aja :)
Siduriga on mingid probleemid, 2. käiguga hakkab läbi libisema, kuid komplekt oli korralik mis vahele läks.. Ketas oli tehtud pidurimeistris. ja rõhku puhub hetkel 0.5bar, ehk nagu ei julenud rohkem peale keerata kui Sebastiani juures käidud ja asjad paika pandud..
Aga selline ta hetkel on:


Lisatud failid

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: R Juun 10, 2016 12:38
Postitas Kapa92
Tere jälle, pajataks siis natukene mis saanud on kaua eemal olnud autost.
Nagu kõik teavad, siis süües kasvab isu, nii on ka selle masinaga. Sõitis mis ta sõitis, aga titevigu tal jätkus (tehniliselt). Küll ei pidanud sidur vastu, käiguhoovastik, mootorijamad jne jne.
Lühidalt öeldes, tuleb nüüd kõik uus.
Mootor laua peal juppideks jälle:
Blokk käis lihvis (Kirsi Jaan)
Kaas läheb esmaspäeval tegemisse (Kirsi Jaan)
Kolvid said treitud 1.2mm maha (Rootslaste soovitus, T7 tihendi pärast)
Uued kepsu ja raamsaaled.
Kolvirõngad uued.
Balanssketi osakonna kaotan mootorist ära.
Deka 830cc pihustid.
Sisselase tuleb otsast lõpuni uus.
Väljalaske kollega lähen ilmselt külastan Tigworxi (Mitsu turbo asendub suuremaga)
Siduri proovin nii teha nagu soovitatud: Viggeni korv ja pidurimeistri ketta katted.
Hooratas peaks samuti treimisest läbi käima (pind korda teha ja tsipa kergemaks).
Kütusesüsteem tuleb kogu kupatus uus, Originaal paagi kaotan ilmselt ära. (Peab veel mõtlema/uurima)
Mootorijupid tulevad kõik Troost Autost.

Kuna nüüd hakkas töölt samuti ka puhkus, siis hakkan esialgu tegelema mootori kokku panemisega. Loodan, et nüüd saab asi hea :D
Mingit tähtaega enam töödele pole, saab valmis, siis kui saab :)

Lähiajal kostitan ka piltidega, seniks ilusat suveilma!

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: T Juun 14, 2016 19:42
Postitas Kapa92
Selline küsimus, ega kellegil B204l mootorile, vända distansseibi ei vedele?
Garaazi kolimisega läksid kuskile jalutama, Troostist saaks tellida, aga ajaliselt läheb hapuks.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juun 15, 2016 12:05
Postitas Kapa92
Hetkel seisab kõik seibide taga :wall:


Lisatud failid

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juun 15, 2016 13:16
Postitas S9K
Mis see surveaste sul tuleb nüüd?

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juun 15, 2016 22:24
Postitas Kapa92
Mis see surveaste sul tuleb nüüd?


Peaks ~9.6:1 tulema. Aga kaanetihend ei lähe mitte sellepärast T7 oma, et surveastet muuta, vaid lubab rohkem rõhku peale keerata :)
Alumine pool on koos, Kahjuks kaane tegija läks puhkusele ja päris kokku ei saa lapata.
Aga pole hullu, ilmselt hakkan vaikselt auto endaga tegelema niikaua (sisu). :cool:

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: K Juun 15, 2016 23:12
Postitas Kapa92
Kellel huvi, siis vana td-04 Aerolt pärit turbo saadaval :) Ps selleks.
Uus ja suurem peaks tulema kas hx35 või 40 super, peab uurima kumba mõtekam kasutada.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Juun 16, 2016 0:04
Postitas S9K
Eiiiiiiiiiiiiii. Pane HY35. Need teised on liiga huge. HX40 on tegelikult 700+ hj turbo ju. HX35 on 600+. HY oleks parim, sest on väikse väljalaske kojaga, mis tähendab kiiremat spool up-i ja puhub ka ligi 600. See üle 500hj on nii debiilne number juba sellisel autol. Sul läheb pooleks see, lol :P

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Juun 16, 2016 10:43
Postitas Kapa92
Eiiiiiiiiiiiiii. Pane HY35. Need teised on liiga huge. HX40 on tegelikult 700+ hj turbo ju. HX35 on 600+. HY oleks parim, sest on väikse väljalaske kojaga, mis tähendab kiiremat spool up-i ja puhub ka ligi 600. See üle 500hj on nii debiilne number juba sellisel autol. Sul läheb pooleks see, lol :P


Minu eesmärk jääb hetkel seal 450hp kanti. HY35 oleks tõesti spooli kohapealt ideaalne, samas tundub nende turbode saadavus kehvake, või kuidas?
HX40 tundub tõesti juba liig olevat 2liitrisele, mingil määral sooviks linnas ka sõita :D

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Juun 16, 2016 13:45
Postitas S9K
Kuna mul on HX40-ga kogemus olemas, siis võin nii öelda, et linnas sõita sai täitsa mõnusalt. Esimese käiguga rõhku ei tulnud. Teisega keris, kolmandaga keris, neljandat ei jõudnud sisse panna (kuid maanteel keris).

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Juun 16, 2016 16:36
Postitas Pootsman
HX35 pole kõige halvem valik, ei pea ju kohe 12 koda valima.
http://www.kkdmotorsport.com/product_info.php?cPath=34_78&products_id=1276068696

Roimari hallil oli ju HX40, Max kW = 271,21x1,15=311,89kW...mis rõhuga ja kui suure kojaga ei tea

Pilt

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Juun 16, 2016 17:10
Postitas S9K
Tal oli raudselt twinscroll #16 koda. Klassikaline HX40 Super. HX seerial minu teada väiksemat koda pole kui 12, jah ok, mingeid ime kodasi on ka tehtud. Kuid HY on 10 olemas, on 8 olemas, vist oli väiksemaidki.

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Juun 16, 2016 17:47
Postitas Pootsman
2bar 465hp
Hx35 12 divided

1.8 16v CA18DET, 2.3 B23X peal vast spooliks. Kas DI kassett ja Trionic panevad mingi piirangu maksimaalsete pöörete kohapealt?



Lisatud failid

Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92

Postitatud: N Juun 16, 2016 20:16
Postitas Cyber
T5 vist üle 7500 väga arvutada ei jõua.
Edit: Sommidel oli Nira pandud, et saaks kuni 8.5k lasta...