Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Toonisin vahepeal proovipärast tuled eest ära, endale tundub et liiga tumedad said ja ilmselt puhastan ära nad ning panen paar kihti vähem lakki, kui ilmad pimedamaks lähevad siis võtan suurtelt tuledelt üldse maha ära :). Iluvõre sai ka värvitud, mingi 10 kihti värvi ja paar kihti lakki peale, peaks paremini kestma kui ainult värviga.
Kogenud Aeronaut.
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui aega palju on, siis võta tulel klaasid eest ära ja värvi reflektor mustaks - need osad mis peegeldamisomadusi ei vaja :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Välimuselt ei jäänud midagi tuled tumedad. Hea on.
Aga põtra sa nendega ei näe
Välimuselt mulle meeldib endale ka, aga kui maanteel öisel ajal enam tulesid vahetama ei pea lähitulede peale, siis midagi on halvasti Lähipäevil teen ikka tavaliseks tagasi ja proovin vvs-i soovitusega tegeleda :).
Kogenud Aeronaut.
Vahepeal sai vahetatud üks soojendusradika lõdvik mis otsustas töölepingu lõpetada. Kasutajalt nublik sain asendusjupi ja sain ka kapotiamordi - aga sellega on selline naljakas lugu, et see ei sobi..kapott ei lähe lõpuni kinni lihtsalt, teen ma midagi valesti? Proovisin mõlemat pidi..kinni ta ei lähe kuidagi. Pärit sama aasta auto pealt.
Kogenud Aeronaut.
Kas keegi oskab seletada anomaaliat et külma mootoriga käib auto palju paremini edasi, turbo seier asjatab kenasti punase ala lõpu osas, aga sooja mootoriga kollase lõpust väga edasi ei lähe? Suuremat coolerit vaja või mis?
Kogenud Aeronaut.
Kas keegi oskab seletada anomaaliat et külma mootoriga käib auto palju paremini edasi, turbo seier asjatab kenasti punase ala lõpu osas, aga sooja mootoriga kollase lõpust väga edasi ei lähe? Suuremat coolerit vaja või mis?
Ühe variandina julgen pakkuda surevat katalüsaatorit. Sinine Saab vedeles täna 5-ndal autotekil vööris vaatasin. :thumb:
Vedeles tõesti, või noh sinna mind suunati parkima Pärast kiiremat Tartusse sõitu lõi taas sama lõdviku puru, ma ei saa aru..kas asi selles et kasutatud lõdvik sai pandud või on surve seal kuidagi liiga suur? Veider et samast kohast pmst kaks korda järjest katki läheb ja mõlemal korral pärast seda kui pisut järsemalt sõidetud saab..lõi mootoritule ka põlema, vaatan vaakumid hommikul üle ja eks siis vaatab edasi.
Võib katalüsaator olla küll..eks peab katsetama.
Võib katalüsaator olla küll..eks peab katsetama.
Kogenud Aeronaut.
Mootori temperatuuriandur on vigureid tegema hakanud..no alguses ei roninud kuidagi norm temperatuurini, aga pidssin seda toona külmade ilmade süüks. Praegu talve kohta päris soe aga ikkagi ronib napilt hallist alast ülespoole..kuni täna hommikuni. Sõitsin ja lampi viskas mootoritule põlema ja temp andur nullis..mahlad kõik normtasemel, sooja ka puhub..arvatavasti andur jamab? On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Kogenud Aeronaut.
Mul oli just sarnane jama - mootor läks küll kenasti soojaks, aga aeg-ajalt kukkus temperatuuriandur nulli ja enne taaskäivitust üles tagasi ei roninud. Lõpuks viskas ka mootoritule põlema, veakood rääkis jahutusvedeliku abnormaalsest temperatuurist. Muidu mootor ning salong soe ja mõnus.
Tellisin uue jahutusvedeliku anduri ning igaks juhuks ka termostaadi - internet soovitas neid koos vahetada. Võtsin nad PartsForSaab.com-st, kuna niikuinii olin sealt juba pakki komplekteerimas - ilmselt Eestist saab odavamalt kätte.
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=998
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=855
JV-anduri vahetamine on 5-10 minuti töö, välja jookseb omajagu jahtutusvedelikku, nii et seda maksab ennist varuda. Ta asub siin (vasaku esiratta poolt vaadatuna) ja 19mm võtmega lahti keeratav (kontakt maksab enne lahti võtta):
http://www.justanswer.com/uploads/ebrock63/2008-12-20_222548_2008-12-20_152209.png
Termostaati ennast on veidi tüütum vahetada - kehva nurga all poldid. Kui selleks kätte läheb, siis otsi kindlasti mõni tutorial kõrvale (neid oli omajagu) või saada sõnum!
Peale nende vahetamist kõik tip-top - mootor läheb kiiremini soojaks ning endal puhtam, kuivem tunne. Kahtlustan, et eelmine JV-andur oli selle masina jaoks valet tüüpi - hoopis paksem, kui uus jupp.
Tellisin uue jahutusvedeliku anduri ning igaks juhuks ka termostaadi - internet soovitas neid koos vahetada. Võtsin nad PartsForSaab.com-st, kuna niikuinii olin sealt juba pakki komplekteerimas - ilmselt Eestist saab odavamalt kätte.
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=998
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=855
JV-anduri vahetamine on 5-10 minuti töö, välja jookseb omajagu jahtutusvedelikku, nii et seda maksab ennist varuda. Ta asub siin (vasaku esiratta poolt vaadatuna) ja 19mm võtmega lahti keeratav (kontakt maksab enne lahti võtta):
http://www.justanswer.com/uploads/ebrock63/2008-12-20_222548_2008-12-20_152209.png
Termostaati ennast on veidi tüütum vahetada - kehva nurga all poldid. Kui selleks kätte läheb, siis otsi kindlasti mõni tutorial kõrvale (neid oli omajagu) või saada sõnum!
Peale nende vahetamist kõik tip-top - mootor läheb kiiremini soojaks ning endal puhtam, kuivem tunne. Kahtlustan, et eelmine JV-andur oli selle masina jaoks valet tüüpi - hoopis paksem, kui uus jupp.