Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD

skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#51

K Juul 23, 2014 23:56

Nii peabki olema, kondentsvett tekib kliimaga omajagu.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#52

E Sept 01, 2014 15:28

Toonisin vahepeal proovipärast tuled eest ära, endale tundub et liiga tumedad said ja ilmselt puhastan ära nad ning panen paar kihti vähem lakki, kui ilmad pimedamaks lähevad siis võtan suurtelt tuledelt üldse maha ära :). Iluvõre sai ka värvitud, mingi 10 kihti värvi ja paar kihti lakki peale, peaks paremini kestma kui ainult värviga.





Lisatud failid
Kogenud Aeronaut. :drive:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#53

E Sept 01, 2014 22:35

Välimuselt ei jäänud midagi tuled tumedad. Hea on.
Aga põtra sa nendega ei näe
Sent from my Monte Carlo using B236
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#54

E Sept 01, 2014 22:44

Kui aega palju on, siis võta tulel klaasid eest ära ja värvi reflektor mustaks - need osad mis peegeldamisomadusi ei vaja :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#55

E Sept 01, 2014 23:18

Välimuselt ei jäänud midagi tuled tumedad. Hea on.
Aga põtra sa nendega ei näe



Välimuselt mulle meeldib endale ka, aga kui maanteel öisel ajal enam tulesid vahetama ei pea lähitulede peale, siis midagi on halvasti :D Lähipäevil teen ikka tavaliseks tagasi ja proovin vvs-i soovitusega tegeleda :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#56

K Sept 03, 2014 17:29

Eilselt kogunemiselt paar klõpsu vvs-i poolt :notworthy:

Pilt


Lisatud failid
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#57

N Sept 11, 2014 19:07

Täna sai "kliimavedelik" otsa, proovin lähipäevil ära täita. Imelik vilin või kahin tekkis ka sellega samal ajal, on kellelgi kogemusi?
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#58

R Okt 10, 2014 13:22

Vahepeal sai vahetatud üks soojendusradika lõdvik mis otsustas töölepingu lõpetada. Kasutajalt nublik sain asendusjupi ja sain ka kapotiamordi - aga sellega on selline naljakas lugu, et see ei sobi..kapott ei lähe lõpuni kinni lihtsalt, teen ma midagi valesti? Proovisin mõlemat pidi..kinni ta ei lähe kuidagi. Pärit sama aasta auto pealt.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#59

L Nov 29, 2014 12:21

Kas keegi oskab seletada anomaaliat et külma mootoriga käib auto palju paremini edasi, turbo seier asjatab kenasti punase ala lõpu osas, aga sooja mootoriga kollase lõpust väga edasi ei lähe? Suuremat coolerit vaja või mis?
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#60

L Nov 29, 2014 16:53

Millegipärast meeldib see pilt..



Lisatud failid
Kogenud Aeronaut. :drive:
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#61

R Dets 05, 2014 16:34

Kas keegi oskab seletada anomaaliat et külma mootoriga käib auto palju paremini edasi, turbo seier asjatab kenasti punase ala lõpu osas, aga sooja mootoriga kollase lõpust väga edasi ei lähe? Suuremat coolerit vaja või mis?


Ühe variandina julgen pakkuda surevat katalüsaatorit. Sinine Saab vedeles täna 5-ndal autotekil vööris vaatasin. :thumb:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#62

L Dets 06, 2014 1:22

Vedeles tõesti, või noh sinna mind suunati parkima :P Pärast kiiremat Tartusse sõitu lõi taas sama lõdviku puru, ma ei saa aru..kas asi selles et kasutatud lõdvik sai pandud või on surve seal kuidagi liiga suur? Veider et samast kohast pmst kaks korda järjest katki läheb ja mõlemal korral pärast seda kui pisut järsemalt sõidetud saab..lõi mootoritule ka põlema, vaatan vaakumid hommikul üle ja eks siis vaatab edasi.
Võib katalüsaator olla küll..eks peab katsetama.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#63

E Jaan 12, 2015 23:11

Pole ammu midagi kirjutanud..saab sõidab, natuke nokitsemist tahaks ikka.
Meenutusi suvest:
http://m.youtube.com/watch?v=aKNHfLKXT8I&feature=youtu.be
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#64

K Veebr 04, 2015 19:45

Mootori temperatuuriandur on vigureid tegema hakanud..no alguses ei roninud kuidagi norm temperatuurini, aga pidssin seda toona külmade ilmade süüks. Praegu talve kohta päris soe aga ikkagi ronib napilt hallist alast ülespoole..kuni täna hommikuni. Sõitsin ja lampi viskas mootoritule põlema ja temp andur nullis..mahlad kõik normtasemel, sooja ka puhub..arvatavasti andur jamab? On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
Matspoiss
Postitusi: 20
Liitunud: E Jaan 27, 2014 12:44
Asukoht:
Auto: Saab 9-3, 2001
Kontakt:

#65

E Veebr 09, 2015 17:38

Mul oli just sarnane jama - mootor läks küll kenasti soojaks, aga aeg-ajalt kukkus temperatuuriandur nulli ja enne taaskäivitust üles tagasi ei roninud. Lõpuks viskas ka mootoritule põlema, veakood rääkis jahutusvedeliku abnormaalsest temperatuurist. Muidu mootor ning salong soe ja mõnus.

Tellisin uue jahutusvedeliku anduri ning igaks juhuks ka termostaadi - internet soovitas neid koos vahetada. Võtsin nad PartsForSaab.com-st, kuna niikuinii olin sealt juba pakki komplekteerimas - ilmselt Eestist saab odavamalt kätte.
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=998
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=855

JV-anduri vahetamine on 5-10 minuti töö, välja jookseb omajagu jahtutusvedelikku, nii et seda maksab ennist varuda. Ta asub siin (vasaku esiratta poolt vaadatuna) ja 19mm võtmega lahti keeratav (kontakt maksab enne lahti võtta):
http://www.justanswer.com/uploads/ebrock63/2008-12-20_222548_2008-12-20_152209.png

Termostaati ennast on veidi tüütum vahetada - kehva nurga all poldid. Kui selleks kätte läheb, siis otsi kindlasti mõni tutorial kõrvale (neid oli omajagu) või saada sõnum!

Peale nende vahetamist kõik tip-top - mootor läheb kiiremini soojaks ning endal puhtam, kuivem tunne. Kahtlustan, et eelmine JV-andur oli selle masina jaoks valet tüüpi - hoopis paksem, kui uus jupp.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#66

E Veebr 09, 2015 19:10

Okei..eks lasen ära teha kui eesti satun. Mootoril mingi safemode ka peal kui temp-andur ära kukub? Kohe hakkavad vendikad tööle ja salongipuhur hakkab ka rohkem puhuma?
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#67

P Apr 19, 2015 2:49

Minu poolt auto müüdud ja jäi foorumisse, loodan et uus omanik on rahul ja et kestab! Muretuid kilomeetreid.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#68

N Apr 23, 2015 18:58

Minu poolt teema lukku!





Lisatud failid
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta