Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Tänud hea soovituse eest, lähen reedel uurima mis täpsemalt nad seal ära teevad - hind tundub ulmeliselt odav kui võrrelda Carringi ja tallinna saabi-remondikohtade kalkulatsiooni, eks hoian teemaga kursis. Sõbra vend seal tööl, loodetavasti mingit nahka nad ei tee ja kõik tehakse nii nagu peab :).
Kogenud Aeronaut.
No kui kutid oma tööle garantii annavad, siis pole ju vahet? Keeravad midagi tuksi, teevad uuesti kuni korda saab - nii lihtne ongi. Mina annan neile igatahes võimaluse juba selle pärast et mul on esiteks odavamapoolne auto ja teiseks ma ei viitsi iga asja pärast Tallinnasse sõita..
Kogenud Aeronaut.
Selles mõttes õige, et mida rohkem tartlasi oma Saabi Tartus remondib, seda rohkem kogemust Tartu tegijad saavad. Ise ka ei tahaks iga remondi pärast 2x180 km sõita.
Teisest küljest on elu õpetanud, et tasuta lõunaid ei ole. Loomulikult on suurtel firmadel suured üldkulud aga kui sa võrdled sama kaliibriga tegijaid, siis saab odavus tulla vaid millegi arvelt.
Teisest küljest on elu õpetanud, et tasuta lõunaid ei ole. Loomulikult on suurtel firmadel suured üldkulud aga kui sa võrdled sama kaliibriga tegijaid, siis saab odavus tulla vaid millegi arvelt.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ega see Saabi tehniline pool nüüd ka päris raketiteadus ei ole, kuigi Saabi PR osakond on seda kogu inimkonnale 50 aastat pähe tagunud oma reklaamides ja seeläbi on ajud üsna pestud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Ega see Saabi tehniline pool nüüd ka päris raketiteadus ei ole, kuigi Saabi PR osakond on seda kogu inimkonnale 50 aastat pähe tagunud oma reklaamides ja seeläbi on ajud üsna pestud.
Ja kõik mootorid ka pole täpselt ühesugused. Töötamispõhimõte on sama aga sellega ka sarnasus piirneb.
Millegipärast suudetakse ikka alati mingi käkk kokku keerata, kuigi tegemist pole ju raketiteadusega.
Regular Saab Guy
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Njah, käkki suudetakse kokku keerata paraku ka selliste levinud markidega nagu VW Passat, Ford Mondeo ja Škoda Octavia. Remondikohti on väga palju ja kaadri kvaliteet on ka seinast-seina. Olles eelnevalt massimudeleid (mitte eelnimetatuid) omanud suudeti ka nendega korduvalt jama kokku keerata.
Kõik algab korrektsest töösse suhtumisest, ülejäänu on ajaga õpitav.
Kõik algab korrektsest töösse suhtumisest, ülejäänu on ajaga õpitav.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Nii, 16 juuni on remondiaeg kirjas seal igatahes - nende hinnangul teeb balanseerimis kett seda häält (käib vastu otsakaant), ostsin Carringist terve ketikomplekti (mis on küll 2.3 mootori oma aga nende hinnangul ei ole väga vahet), väntvõlli mõlema otsa poolsed tihendid lisaks juurde (Kokku allahindlusega 240 eurot). Kuna eile otsustas üks piduriklots otsad anda siis täna sai juurde ostetud ka kõik uued kettad ja klotsid + käsipiduri klotsid..äkki ühel päeval ma saangi nii sõita et midagi viga poleks :head:
EDIT: Auto seisab teist päeva pukkide peal, vaja on ka uusi tagumisi supporteid (jah võiksin ka ainult remondikomplekti osta, aga support ise ka suhteliselt väsinud olemisega ja pigem vahetan ära, siis on tehtud korralikult), aga neid saab alles esmaspäeval tellima minna.
EDIT: Auto seisab teist päeva pukkide peal, vaja on ka uusi tagumisi supporteid (jah võiksin ka ainult remondikomplekti osta, aga support ise ka suhteliselt väsinud olemisega ja pigem vahetan ära, siis on tehtud korralikult), aga neid saab alles esmaspäeval tellima minna.
Kogenud Aeronaut.
Täna, 09.06.14, sai vahetatud tõelist koerailma trotsides kõik klotsid ja kettad + tagumised supportid. Käsipiduri klotse ei hakanud vahetama, kuna need olid veel täiesti korralikud. Aega kulus selle kõige jaoks natuke üle kahe tunni, mu arvates päris hea tulemus.
Kettad ja klotsid kokku 125,13.-
Supportite letihind 80 euri tükk, ise sain 47ga - hea kui paaris varuosapoes tuttavaid on :)
Mõni klõps ka, mis kiirelt tehtud sai:
Kettad ja klotsid kokku 125,13.-
Supportite letihind 80 euri tükk, ise sain 47ga - hea kui paaris varuosapoes tuttavaid on :)
Mõni klõps ka, mis kiirelt tehtud sai:
Kogenud Aeronaut.
Helisüsteem: Kuna tegemist on AS3 (oli see vist kõige kehvem) süsteemiga, siis proovin seda vähe paremaks muuta - ostsin alguses 12" Alpine-E SWE-1243e + võimendi (mis iseenesest mängib päris viisakalt) aga tänu high-low konverterile on sellega bass väga puine ja otsustasin sellest loobuda. Originaal välimust rikkuda ei taha ja praegu jääb armatuuri osas kõik originaali, ning vahetan välja tagumised ovaalid ja võimalik et ka esimesed kõlarid.
Kogenud Aeronaut.
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui Sul esiustes juba korralikud komponendid on siis pole tagumisele aknalauale mingeid elemente vaja!
Niiet ma soovitaksin ovaalid üldse minema visata ja komponentide peale üle minna :)
Niiet ma soovitaksin ovaalid üldse minema visata ja komponentide peale üle minna :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Pole siin ustes kahjuks midagi, ees armatuuril ja taga. Ma mõtlesin ka vahepeal komponentide peale, aga kas see makk seda kõike toita ka suudab? Ja siis ilmselt uued juhtmed ka vaja vedada - suurem projekt tõenäoliselt.
Kogenud Aeronaut.
Pole siin ustes kahjuks midagi, ees armatuuril ja taga. Ma mõtlesin ka vahepeal komponentide peale, aga kas see makk seda kõike toita ka suudab? Ja siis ilmselt uued juhtmed ka vaja vedada - suurem projekt tõenäoliselt.
Miks peaks mitte suutma või kuidas tekib selline arvamus, et makil kvaliteetseid kõlareid raskem toita on kui kehvemaid? :freak:
Ma ei teagi..arvasin et ehk pole mõtet mingeid korralikke komponente lahja maki taha panna, ostsin igatahes taha alpine g 6"x9" 300w kõlarid - vaatan kuidas need toimivad ja mingi aeg lammutan esimesed ka laiali ja vahetan välja.
Kogenud Aeronaut.
Kui Sul esiustes juba korralikud komponendid on siis pole tagumisele aknalauale mingeid elemente vaja!
Niiet ma soovitaksin ovaalid üldse minema visata ja komponentide peale üle minna :)
+1
See, et sul *praegu* seal ustes midagi ei ole, ei tähenda midagi :cool:
Ja kui arvad, et lahjaks jääb, siis hiljem võimendi vahele suskamine pole enam mingi probleem. Aga võid ka avastada, et ei jää väheks, sõltub mida ja kuidas kuulad. Asfalti pragusid originaalmakiga ei löö, aga rahulikuks kuulamiseks piisab küll.
Okei, midagi tuleb selle kõigega igatahes ette võtta - panin need Alpined külge ja ei suuda see makk teda ära toita, vaiksemalt kuulad siis on natukene bassi küll, aga vähe kõvemini kuulata tahad - hakkab "üle peksma". Peaks hoopis parema originaal helisüsteemi ostma mõne varuosadeks oleva saabi pealt - kuidagi ei tahaks sinna mingit aftermarket makki panna..või mida soovitate?
AGA see pole päeva kõige parem uudis - kett sai vahetatud kogu kupatusega, balansseerimisketi pinguti oli nö lõpuni lahti ja pärast vahetust käib auto nagu mõni jaapanlane (mäletan veel oma 9-5 ajast kui vvs-i Aero statoilis kõrval käis, siis salamisi imestasin et võrreldes mu omaga nagu öö ja päev, et kuidas see võimalik on ). Sõidan taga paar päeva, aga praegu julgen küll soovitada, tegemist Autoekspert Garaaziga Tartus, kahe raudtee vahel Aardlas, aadressi jään praegu võlgu (Aardla 27, http://www.mt-autohooldus.ee/teenus.htm) - kui ketikomplekt ise viia (Carringis 225.- mu autole) ja tööraha juurde arvestada siis üle poole odavam kui Carringis pakutu. Üks väntvõlli otsatihend läks ka vahetusse (keti poolne, teise võin tagasi viia kuna see ei lekkinudki). Vahetati ka tosool ja roolivõimu vedelikku valati pisut juurde.
Kokku 440.-
AGA see pole päeva kõige parem uudis - kett sai vahetatud kogu kupatusega, balansseerimisketi pinguti oli nö lõpuni lahti ja pärast vahetust käib auto nagu mõni jaapanlane (mäletan veel oma 9-5 ajast kui vvs-i Aero statoilis kõrval käis, siis salamisi imestasin et võrreldes mu omaga nagu öö ja päev, et kuidas see võimalik on ). Sõidan taga paar päeva, aga praegu julgen küll soovitada, tegemist Autoekspert Garaaziga Tartus, kahe raudtee vahel Aardlas, aadressi jään praegu võlgu (Aardla 27, http://www.mt-autohooldus.ee/teenus.htm) - kui ketikomplekt ise viia (Carringis 225.- mu autole) ja tööraha juurde arvestada siis üle poole odavam kui Carringis pakutu. Üks väntvõlli otsatihend läks ka vahetusse (keti poolne, teise võin tagasi viia kuna see ei lekkinudki). Vahetati ka tosool ja roolivõimu vedelikku valati pisut juurde.
Kokku 440.-
Kogenud Aeronaut.
Ilus sinine :thumb:. Peaasi, et ise rahul :cool:.
Näiteks sellest teemast leiad lugemist, mida NG900/OG9-3 heliga peale hakata ja kust otsast alustada.
Mu oma NG-st maha kruvitud komponendid on ootel aga niipea ma neid külge ei saa. Vaba aega pole enam sellistes kogustes nagu 15a tagasi ja praegune seitsme oem-kõlariga OG kõlab talutavamalt ka kui NG enne heli upitamist.
Näiteks sellest teemast leiad lugemist, mida NG900/OG9-3 heliga peale hakata ja kust otsast alustada.
Mu oma NG-st maha kruvitud komponendid on ootel aga niipea ma neid külge ei saa. Vaba aega pole enam sellistes kogustes nagu 15a tagasi ja praegune seitsme oem-kõlariga OG kõlab talutavamalt ka kui NG enne heli upitamist.
Ma olen Tartus paari samasugust sinist veel näinud, üks seisab politsei maja ees Riia maanteel ja teine vahel Annelinna gümnaasiumi ees. Tartu Ülikooli peahoone juures jäi selline kaunitar silma, lihtsalt pidin pilti tegema:
Kogenud Aeronaut.
Et kõik ausalt algusest ära rääkida, siis mul hakkas täna igav ja mõtlesin et koristan seest autot natukene - lõppes sellega et suurem osa sisu sai juppideks võetud ja ära pestud - alustades ukse polstritest ja lõpetades keskkonsooli plastikutega. Lammutamise osa oli päris lihtne, päris kokku ei jõudnudki panna, kuna tekkisid pisemad komplikatsioonid. Mingil põhjusel oli auto mu võtme ära unustanud - ja suuresti tänu õnnele ma arvan (alguses korra läks käima ja siis edasi isegi ei lubanud ja ma ei tea mis ma seal tegin täpselt - proovisin erinevaid variante) et hakkas ta tööle jälle, mõtlesin juba kuidas teda Tartusse toimetada et tech2-ga kiire remont teha. Meeldiv uudis minu jaoks et makil on olemas europistikud, plaanin sinna ikkagi mingi multimeediakeskuse installida ja heli üldisemalt sellest edasi ehitada..
11dal juulil on sumbuti remont plaanis, kuna kollektori juurest on üks polt ära murdunud ja see hääl mis sealt tuleb - kõrvulukustav.
11dal juulil on sumbuti remont plaanis, kuna kollektori juurest on üks polt ära murdunud ja see hääl mis sealt tuleb - kõrvulukustav.
Kogenud Aeronaut.
Sumbuti kollektori osas korras, ära oli murdunud tervelt 3 polti!! Tihend jäi vahetamata kuna neil oli kohapeal vale, aga selle vahetamine on lihtne juba edaspidi. Aega läks 3 tundi ja raha kokku 80.-
Kuna Saab oli kaks nädalat pmst seisnud siis tegin talle ka korralikuma pesu, peab tunnistama et puhas elektrisinine saab paneb linnas päid pöörama küll :cool:
Kuna Saab oli kaks nädalat pmst seisnud siis tegin talle ka korralikuma pesu, peab tunnistama et puhas elektrisinine saab paneb linnas päid pöörama küll :cool:
Kogenud Aeronaut.
Ma olen täheldanud et vahel tilgub auto all mingit vedelikku, kas kliima kasutamisel tekib mingisugune kondents ka mis siis eritub? Kas ja kuhu see minema peaks või peabki ta maha jooksma? Mingit kõrvalmaiku ma ei tundnud sellel vedelikul, tundus nagu tavaline vesi.
Kogenud Aeronaut.