1. leht 2-st

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, (ex. paulk)

Postitatud: T Juul 01, 2014 0:06
Postitas paulk
Tervitus kõigile!

Niisiis, minu saabilugu:

Oli käes 2014. aasta kevadkuu, mida järjekordselt polnud võimalik nautida - seekord arvutasin ja kirjutasin suure hooga oma magistritööd teha. Aju otsis asendustegevusi ning mõnda aega oli alateadvuses olnud mõte, et suveks peaks olemasoleva kahe ratta asemel igaks juhuks ka täiendav rattapaar olemas olema, siis mingil hetkel avanes auto24 ja kiikasin, mida paarituhande euro eest saab. Saabid olid juba varem silma jäänud, aga kui selgus, et selle raha eest saab täiesti iseloomutu väljanägemisega sajandivahetuse automobiile, siis polnudki muid valikuid kui "mark" panna "saab" ja vaadata, mis pakkumised alles jäävad.

Paar inspireerivat videot veel, mis veendumust ainult süvendasid:
https://www.youtube.com/watch?v=ptU8SM6hqSc
https://www.youtube.com/watch?v=3wHKblZf3mg (sel juutuubi kanalil on üldse head klipid)
http://vimeo.com/44087332

Igatahes jäin pidama 9-3OG juurde, meeldis eelkõige just kuju poolest. Mingil hetkel oli kiusatus ka ühe roosteplekitu remonditud mootoriga 9-5 vaguni osas, aga tegemist oli tõsiselt suure laevaga, mida 2-pealisele perele vähemalt praegu vaja polnud. Lisaks selgus, et müüja "kõik on suurepärases korras" jutt ei klappinud paar nädalat varem tehtud kontrolliga, mis oli tuvastanud ca 1000 euro eest remonditavad puudujäägid (tõsi, mitte küll eluliselt tähtsad).

Igatahes käisin vaatamas ja katsumas ca 5 masinat - ette jäi manuaale, automaate, 3 ja 5-ukselisi, B204E, B205E ja 2.2TiD mootoriga, nii tehase- kui stage1 seades. Ühel õnnestus pärast paari tiiru ümber Saku Suurhalli massiivne jahutusvedelikuloik ümber auto tekitada, teisel tulevat (B205 mootoriga) käivitades sinist suitsu. Stage1 must kupee jättis igatahes kustumatu mulje, kahjuks kliima ei töötanud, püsikiirusehoidjat polnud ning istmed olid veluurpolstriga. Kahjuks hind ei paindunud ning seega jäi tagavaravariandiks.

Tõhi abiga õnnestus suuremaid karisid vältida ning võtsin ette sõidu Paidesse, kus oli müügis hõbedane 99nda aasta kupee: nahksisu, kliima, automaatkast, 136kw, kirjade järgi heas korras. Telefonitsi selgus, et ühtlasi oli ka mingi kergemat sorti kõks sooritatud. Kohale jõudes selgus, et kõks oli siiski täiesti nähtav - esistange oli kurvalt ühest küljest madalamal, tuled lahti ja suvalistes suundades näitamas. Samas padjad olid terved, kliima töötas (esimene seni proovitutest, mille kohta seda kindlalt öelda sai) ning kõik muu kriitiline tundus ka toimivat. Mõistetavalt kontrolli sellega enne ostu minna ei saanud, püsikiirusehoidjat polnud ja mine tea, mis värk selle kõksuga ikkagi on. Erinevalt paljudest varasematest vastas omaniku jutt siiski nähtavale ja tuntavale reaalsusele. Niigi soodsat hinda sai veidi alla kaubeldud ning minu kõrgendatud pulsi ja vererõhu saatel vahetas auto omanikku. Tallinna kulgemine läks temperatuure ja helisid jälgides. Kõik peale aeg-ajalt esineva kahisemise vasakus esirattas oli normis.

Esimene käik Audacerisse oli tõehetk - vigade nimekiri sai küll ootustest mõnevõrra pikem, aga mis teha, kasutatud auto. Midagi ülemäära traagilist esimese raksuga siiski ei avastatud, kerel roostet peale paari kivitäkke pole ning loodetavasti teenib B204 mind veel pikalt. Tänaseks on auto kallal kriitilisemad tööd tehtud ning rahaliselt olen jätkuvalt kunagiste alternatiivsete variantidega samas hinnaklassis - ptüi-ptüi-ptüi - vist ei läinudki esimene vasikas aiataha.

Kokkuvõttes olen kulgenud ca 1500km, uusi vigu juurde tekkinud pole ja iga kilomeetriga olen oma neljarattalise sõbraga üha rohkem rahul. Ainus kaebus on küttekulu, aga kuna ma suurem sõidumees pole, siis on tolereeritav.

Ahjaa, seesinane lõputöö sai jändamise vahepeal siiski edukalt valmis ja kaitstud ka. Mõnes mõttes saab paralleele tõmmata iQ 9-3 OG-ga. Nagu pügala võrra madalamale teaduskraadile kohane, siis perfektses korras Mitsu turbo asemel sattus mulle grammi võrra madalam kõpitsemist vajav auto.

Tänan siinkohal tõhi ja klassivend Alvarit mentorluse ning Audaceri töökat kollektiivi professionaalse abi eest.

Ostust (mai 2014) alates tehtud tööd (seisuga november 2016; teostas Audacer/Ferdinand, Troost, koduhoov):
  • Õlivahetus (mootor+kast)
  • Filtrid
  • Pirniring (v.a. esituled)
  • Vasak kaugtuli (külmjooted tulede kontrollplokis)
  • Küünlad
  • Uus kasutatud originaalDI
  • Suverehvid
  • Klapikambrikaanetihend
  • Tuled sirgeks
  • Aku
  • Tagumine kojamees
  • Esistange sirgeks
  • 3 velge sirgeks
  • Õõtsad
  • Esimesed amordid vahetada (tulid autoga pagassis kaasa)
  • Amordipadjad
  • Embleemid
  • Parempoolne sisemine rooliots
  • Tagumised kõlarid
  • Tagumised piduriklotsid
  • Pidurivedelikuvahetus
  • Talverehvid + Viking Aero veljed
  • Mootoripadjad
  • Vahejahuti
  • 9-5 BPC klapp
  • Faceliftitud SE spoileriring, värske tagastange
  • Tagumised parkimisandurid
  • Uus konditisioneeriradiaator
  • Summuti alates sukast
  • Stange põhjakaitse
  • Tagasilla puksid
  • Pidurivõimu vaakumvoolik ja tagasilöögiklapid
  • Võimendi ja 6.5" uksekõlarid
  • Tuuleklaas
  • Roolilatt
  • Ees 308mm pidurid
  • CD-makk + aux in + BT
  • Tagaluugi ja kapoti vedrud/amordid
  • Asendasin pättide retsitud bensupaagi luugi ja korgi. Katkist lukku ei hakanud igaks juhuks välja vahetama - äkki keegi teeb veel katset, tehku siis niisama lahti ja veendugu, et sealt midagi kätte ei saa.
  • Uus konditsioneeri aurusti ja kliimakompressori laager + rullik.
  • Goodyear suverehvid (2017 kevadest) - maanteesõit sai hoobilt mõnusaks - miks ma seda varem ei teinud?
  • Pärast 2018 kevadist hooldust ja küünlavahetust tuli mootorile nagu uus elu sisse.
  • Vända simmeri ja õlipumba tihendi vahetus
Teha veel:
  • Kaassõitja iste ei sõida seljatuge kallutades ette

Pilta kah:
_DSCF3954.jpg
_DSCF3954.jpg (178.28 KiB) Vaadatud 6060 korda
_DSCF3937.jpg
_DSCF3937.jpg (176 KiB) Vaadatud 6060 korda
DSCF4335_1.jpg
DSCF4335_1.jpg (107.11 KiB) Vaadatud 6060 korda

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: T Juul 01, 2014 11:52
Postitas tõh
Kolmeukseliste Saabide fännina olen küll kallutatud, aga selle raha eest poleks sa vist paremat valikut teha saanud. :thumb:

Kui kunagi veel aju lased näppida ja juhitavust parandad, peaks päris hea olema. Kivi kotti!

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: T Juul 01, 2014 13:01
Postitas 9-5LPT
See oli üpris hea hinnaga üleval jah, mõtlesin vahepeal selle omale teiseks osta. Aga muretuid kilomeetreid ja tore et auto foorumisse tuli.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: R Juul 11, 2014 21:44
Postitas allan67
See kolme uksega 9-3 on ikka väga lahe!
Kui sa sillad ka kõik korda saad siis on sõiduelamus tohutult suurem selle masinaga :)

Jõudu, jaksu ja muretuid kilomeetreid!

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: T Juul 22, 2014 1:10
Postitas paulk
Tänud heade mõtete eest.

Käisin Saabile Ämaris tiivulist Saabi näitamas - tegi vägevaid trikke küll, aga kahjuks too rattaid maha ei pannud ja lähedalt pilti ei saanud.

Paar küsimust veel:

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: T Juul 22, 2014 7:40
Postitas rantto
Sirgestamise osas oleneb kõik meistrist kes seda tööd teeb. Kui on väga hullult kaheksas siis käsitsi tuleks eeltöö ära teha, samas on suht robustne töö, Tartus näiteks pingestab tungrauaga ja peksab suurema haamriga(värvi lendab)
Pingis saab ka üldjuhul kõik ilusti sirgeks. Mina isiklukult eelistan masinat.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: K Aug 06, 2014 18:31
Postitas paulk
Oli puhkus ja sai Saabiga lõunaosariikides pikemalt ringi vaadatud. Timmisin stanget, nüüd julgeb ka eestpoolt tehtud pilte jagada:
Pilt
mets.jpg
mets.jpg (360.4 KiB) Vaadatud 6059 korda

Üks Viggen jäi teele:
_viggen_eest.jpg
_viggen_eest.jpg (250.53 KiB) Vaadatud 6059 korda
_viggen_kylg.jpg
_viggen_kylg.jpg (237.82 KiB) Vaadatud 6059 korda



... ja Draken kah:
_draken_eest.jpg
_draken_eest.jpg (240.24 KiB) Vaadatud 6059 korda
_draken_kylg.jpg
_draken_kylg.jpg (268.9 KiB) Vaadatud 6059 korda


Tänane positiivne saavutus on sirge tagavelg, sõit on tuntavalt nauditavam!

Negatiivset kah: paar nädalat tagasi hakkas üks tagumine kõlar plärtsuma, võtsin tal tollal juhtmed tagant ära, täna plärtsub ka teine. Tutvusin asjadega veidi lähemalt - originaalide 2-oomiste asemele on auto eelmises elus tekkinud 4-oomised Alpined:
http://www.hifipood.ee/alpine-spg-69c3.html

Mida selgeltnägijate kogu peab õigeimaks mu mõtetest:
  • makk on sooja ilmaga ülekuumenema hakanud ja originaaliga sama helitugevuse jaoks on rohkem võimu vaja ning moonutab rohkem (tõsi, praegu plärtsub ka "külmalt")
  • makk on lastud õhtale liiga suure takistusega kõllide tõttu
  • kõllide sukad vms on õhtal
Kuna makk on kassetikas, siis järeldan, et mul on AS1. Espetsiaalselt teda piinanud pole, aint niipalju, et suurematel kiirustel rehvimürast üle karjuks. Ostes ei tundunud, et selliseid probleeme oleks. Vist.

Ühtlasi paneb sigaretisüütaja => USB adaptri kasutamine heli kergelt pinisema - normaalne või mitte?

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: K Aug 06, 2014 19:01
Postitas napoleon
Muu koha pealt ei oska vastata, aga vaheta see USB adapter kvaliteetsema vastu ja probleem kaob. Ahjaa, õhtale lähevad makid ja võimud pigem liiga väikse takistusega kõlarite tõttu, liiga suure takistuse puhul mängib lihtsalt vaiksemalt, aga midagi hullu juhtuda ei tohiks.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: N Aug 14, 2014 18:25
Postitas paulk
Muu koha pealt ei oska vastata, aga vaheta see USB adapter kvaliteetsema vastu ja probleem kaob. Ahjaa, õhtale lähevad makid ja võimud pigem liiga väikse takistusega kõlarite tõttu, liiga suure takistuse puhul mängib lihtsalt vaiksemalt, aga midagi hullu juhtuda ei tohiks.


Uhh, tõsi, muidu küpseksid ju kõlariteta makid ka, kuum ilm oli mulle vist liiga teinud.

Kakkusin tagumised kõlarid maha, proovisin koduse võimu järel ka - plärtsuvad tõesti, üks mõnevõrra rohkem kui teine. Diafragmale vajutades ragiseb too kehvem kah. Nagu ma aru saan, siis õhtal.
Kas maki probleem või maki ja tooli vahelise tihendi oma?

Kiikasin esimesi kõlareid ka - üllatuseks oli 4.1 oomise asemel peidus hoopis 8-ne. Saabi tükinumber 47 12 634.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: E Okt 20, 2014 23:49
Postitas paulk
Vahepeal õnnestus jälle hunnik raha oma hõbedasse ratsusse matta ning hulk tegemistvajavaid töid nimekirjast maha tõmmata.
Sõidumõnu on varasemaga võrreldes teisest klassist - automaatkastiga väga mõnus kruiisida. Kõrvalnähuna on tekkinud allergia kõikvõimalike helide suhtes. Ehk on mööduv.

Vahelduseks üks suvine pilt - jah, mulle meeldib OG profiil.
_DSCF4674_1.jpg
_DSCF4674_1.jpg (290.1 KiB) Vaadatud 6059 korda

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: K Okt 22, 2014 22:52
Postitas mätu
Väga kena hõbedane nool :) Ise naudin ka automaatkasti, päris sujuvalt vahetab ja hea minekuga.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: T Dets 16, 2014 18:51
Postitas paulk
tagastange.jpg
tagastange.jpg (175.8 KiB) Vaadatud 6062 korda

Niisiis. Keegi suutis üleöö tagastange ühe nurga ära lihvida. Kas kõik selle mudeli mustad liistud on värvitud või on see konkreetse isendi ajalooline vääratus? Hõbedane stangeosa on mingil hetkel oma eksistentsi jooksul igatahes uue kihi värvi saanud.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: R Jaan 23, 2015 2:03
Postitas paulk
Facelift ja botoxisüst: osa 1

Kuigi tehniliselt nüüd juba enamvähem vinks-vonks, siis esimese otsa 9-3OG polnud välimuselt päris see auto mida kunagi otsima-ostma hakkasin. Mustad alumised plastitükid jätavad autost tumeda asfaldi kohal mulje, nagu oleks kliirens ca 40cm. Ei sobi. Samas see, mida Gals oma autoga tegi, tekitas üsna kindla arusaama, mis ette võtta tuleb.
Kui kupee 9-3-sid on vähe liikumas, siis faceliftijärgse spoileriringiga kupeesid polnud ei varem ega ka nüüd üldse varuosadena näha. Ebay-st 150 eurot/paar miskeid raipeid tellima ei hakka, samas 5-ukseliste tükid olid poolmuidu saadaval. Googeldamine näitas, et meerikamaal olid osavnäpud nii 5-ukseliste karbilaiendid kupeedele kui ka vastupidi suutnud külge aretada. Tehtud-mõeldud.



Veidi pildimaterjali, äkitse on kellelegi abiks. Enne (tagumine ots on teisel pool tungraua otsas):
Pilt


Mustad küljeplastikud on kahes osas, eesmine on kinni kummi-metall-liistuga ja alt plastmutritega, tagumisel on üleval miskid oma klambrid ja all plastmutrid.
5-ukselise karbilaiendit tuli puuduvate uste tõttu järk-järgult parajamaks lõigata ning võttis mõnevõrra aega:
Pilt


Kuna augud ei klappinud kere külge keevitatud poltidega, siis pidi mõned uued augud puurima (all 2, üleval peaaegu kõik). Tundus, et kõige lihtsam on suruda plastikuga vastu polti, et plastikusse jälg jääks:
Pilt


Tagumise rattakoopa plastliist eemaldus kangutades-üles-alla-nihutades ja sai omale kaela kerekarva värvi:
Pilt
Pilt


Tulemus - hakkab looma. Tagumine ots eendub muust kerest grammivõrra liiga palju, aga loodame, et puritaanid näkku ei löö. Negatiivne on, et eelmise omaniku sooritatud põkkumine kärukonksuga annab karjub nüüd varasemast rohkem silma (oskab keegi soodsaid, aga pädevaid kerevenitajaid soovitada?).
Pilt

Pilt


Üht-teist on veel külgekruvimata. Külma närvi ja jääge meiega.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: N Juun 18, 2015 23:08
Postitas paulk
Vahepealseid arenguid, mille värskema poole võib kokku võtta tõdemusega, et raha võib ju autosse panna, aga samakiiresti leiab see sealt tee ka minema:
  • Tagastange sai parkimisandurid, ehk säilib värske värv kauem.
  • Külge sai kruvitud ka esistange alumine liist. Positiivne! Nüüd sai auto visuaalselt selliseks, mida ma aasta tagasi otsima-ostma hakkasin.
  • Kapotialla tekkisid pärast korralist hooldust sahinad, Trionic leidis, et vahejahuti lekib. Romulast sai asendusjahuti ning Sebastiani abiga ühtlasi külge ka 9-5 BPC klapp. Vunki tuli tsuti juurde, kliimatorustiku perforeeritud vana jahuti nägi välja selline:
    Pilt
  • Täna tööle sõites hakkas kliima kummalist vilistavat häält tegema. Ära parkides ja minema kõndides selgus, et miski keeldus end koos mootoriga välja lülitamast. Sisina poole liikudes ja pasunat eemale kangutades avanes järgmine vaatepilt:
    Pilt

Kuna mina kõksutanud pole, siis eeldan, et alumised kaks on seotud ligi 2 aastat tagasi eelmise omaniku sooritatud põkkumisega kebabiauto kärukonksuga. Huvitav, et kliima suutis siiamaani veel normaalselt temperatuuri hoida.
Jama, et enne suve nii juhtus. Mida hiromantide kõhutunne ütleb, remontida (siin?) või peab kuskilt terve radika hankima?

Mitte küll ülemäära üllatav, aga tarkusetera iseendale: hoia avariilistest autodest eemale, eelkõige nendest, millel kahju ei hüvitatud.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: P Juun 21, 2015 14:51
Postitas que
Tasuks ikka uus hankida.. ega see nüüd nii müstiliselt kallis ettevõtmine pole.
Äkki sul sai kliima tühjaks hoopis? See pilt võis olla juba ammu?

Kes sul värvi töid teostas?

Ütlemata sile pill ikka (ka "lives") ;)

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: N Juun 25, 2015 17:54
Postitas paulk
Tasuks ikka uus hankida.. ega see nüüd nii müstiliselt kallis ettevõtmine pole.
Äkki sul sai kliima tühjaks hoopis? See pilt võis olla juba ammu?

Kes sul värvi töid teostas?

Ütlemata sile pill ikka (ka "lives") ;)

Kui ta ikka sisinal külmaainet ja õli (?) välja pritsib (näpp ette toppida ja jäi vait), siis on asi niru. Varem sihukest olukorda pole olnud.

Sileduse kohalt - väga lähedale ei tasu minna :)

***

Lappasin fotoalbumist varasemaid kalendreid - OG on praktiliselt esindamata (1 või 2 isendit jäid silma). Peab silmad tausta osas lahti hoidma ning üritama seda viga parandada.

Võtsin vvs-i üleskutset kuulda ja klõpsisin pilte. Mitte, et neil jaaniga pidagi pistmist oleks, aga:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: N Juun 25, 2015 23:04
Postitas tõh
Väga lahedad, eriti esimene ja viimane! Kus tehtud?

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: R Juun 26, 2015 17:51
Postitas paulk
Suur-Sõjamäel Technopolise uus-vana parkimismaja taustal.
Esimene on äge jah. Kaalun, kas on viitsimist tagasi minna ja vaadata, kas saaks auto tausta suhtes kuidagi loogilisemalt paika.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: P Juul 19, 2015 14:14
Postitas paulk
Kliima sai taas korda ja ninageomeetria nüüd peaaegu õigeks, stange jääb tulevikus kõpitseda, ehk udutuled ka külge.
Tegin seda, mida olin seni vastumeelsusest vältinud - lõin kulud kokku: ülalpidamine koos soetamishinna ja umbkaudse kütusekuluga seni 0.51€/km. Ülalpidamine + küte: 0.43€/km.

***

Kas kellelgi on kogemusi naha taastamisega (eelkõige mõtlen professionaalseid vahendeid nt siit)? Kas jääb kestma? Tahaks esiistmeid värskendada (pilt 1, pilt 2).

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: P Juul 19, 2015 17:38
Postitas saabu14jr
Foorumis olid vahepeal kuskil teemas komplekt väga korralike elektrilisi aero istmeid müügiks? Kas poleks lõppkokkuvõttes mõtekam need võtta?

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: P Juul 19, 2015 18:34
Postitas S9K
Zazou müüs 9-5 aero sportistmeid, ehk on alles. Olid saabneti esilehe varuosades.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: P Juul 19, 2015 20:30
Postitas paulk
Iseenesest huvitav idee.

Leidsin sellised:
http://www.saabnet.ee/varuosad/?id=1028
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25115#pid248102
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=27621#pid265345

Esimesed 2 linki vist kupeele ilma suurema ümberehituseta ei sobi?
Kas 9-5 istmed üleüldse sobivad 9-3 OG-le?
Kas 900NG kupee istmed sobivad 9-3OG kupeele?
Googeldasin, sain kõigile neist väga erinevaid vastuseid.

Parandustarbed maksaksid 40€ kanti.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: P Juul 19, 2015 22:21
Postitas saabu
9-5 omadega tuleb arvestada, et istet pead ette kruttima, klappida ette ei saa. Teine link kus og9-3 iste on suht perfekto sest käetugi on ka küljes. need 900ng istmed peaks olema läinud, sest kuulutus vana ja kui Facebookis nägin, siis ütles, et järgmine päev viskab ära krempli. Kunagi ei tee paha muidugi küsida. Samas ma ei näe et need 9-3 aero istmed oleks ette klapitavad....

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: P Juul 19, 2015 22:57
Postitas paulk
9-5 omadega tuleb arvestada, et istet pead ette kruttima, klappida ette ei saa. Teine link kus og9-3 iste on suht perfekto sest käetugi on ka küljes. need 900ng istmed peaks olema läinud, sest kuulutus vana ja kui Facebookis nägin, siis ütles, et järgmine päev viskab ära krempli. Kunagi ei tee paha muidugi küsida. Samas ma ei näe et need 9-3 aero istmed oleks ette klapitavad....

NG kupee istmed olid läinud jah. Mitteklapitav pole variant, taha on aeg-ajalt vaja ikka pääseda ja kruttimine kõlab juba ette valesti. Teise lingi istmed olid minu omadest erinevad - ainult ühe istme ost jääb ka ära.

Seega jääb üle oodata, kuni keegi musta oma musta sisuga kupee juppideks lammutab (eeldusel, et see minu oma pole) või katsetada ikka parandust. Eks näis, mis ma puhkusel igavusest välja mõtlen.

SAAB 9-3 SE 2.0t Coupé 136 kW aut, 1999, paulk

Postitatud: T Juul 21, 2015 9:10
Postitas kroom
Siit käis läbi 9-5 istmete 9-3 sisse tõstmine.
Kui tegu pole tagausteta mudeliga ehk siis esiistmed on "tavalised", kas tõesti aasta 2000 ümbruse 9-5 istmed on OG 9-3 omadega "plug and play"?