Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Vasta
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#1

E Okt 13, 2014 14:16

Tere Saabisõbrad :)
Olen siin foorumis juba mõnda aega olnud, kuid Saabi pole kunagi omanud, kui siia kasutaja tegin, siis oli plaan osta aga ost jäi ikka ära. Mõte oli osta Saab 9-3 diisel, kuid selle mootorimüra ehmatas ära ja otustasin teise automargi kasuks. Muidu olen sõitnud suht 10a teise margiga, mille mudelid on ka väga hea olnud, millest üks on veel alles ka. Konkreetse Saabi ost tuli suht ootamatult ja kiirelt, plaan autoparki uuendada kestis juba mõnda aega, kuid enamasti vaatasin teise marke. Kuid eelmine kolmapäev juhtus nii, et märkasin auto24-s Saabi kuulutust, mis pildil nägi väga hea välja, mida läksin ka kohe vaatama. Peale väikest proovisõitu oli otsus tehtud: "auto meeldib ja võtan ära."
Konkreetne 9-3 on siis Anniversary mudel, poolnahk sisu, automaat, spoileriring, nahaga kaetud uksepolstrid ja turbo kirjad istmetes jne. Auto tundub väga korralik ja Eesti ajalugu on tehtud töödest olemas.
Esimesed sõidu esmamuljed: mugav auto, rool on muidu suht raske ja mõnusalt mehine, esimene turboga auto, võib öelda, et toob naeratuse näole küll, automaat on väga sujuv ja ühtlane, pole sugugi uimane, kurvides püsib suht hästi teel ja vedrustus on piisavalt mõnus. Kütusekulu on hetkel kompuutri järgi 13l/100, enamasti linnasõit. Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.

Kui eelmine omanik lubab, siis esialgu kasutaks tema müügifotosid, hiljem tulevad uued pildid :)




Lisatud failid
Always on the wheels!
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#2

E Okt 13, 2014 14:30

Palju õnne! Mulle aeglane rool väga meeldib, sellised autod ei istu, kus rool on väga kerge ja auto muudab koheselt suunda. Ma arvan, et enamus ajast on Eesti kliimas sõit sellise raske rooliga ohutum, ega muidu Saab poleks ka teinud sellist.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#3

E Okt 13, 2014 15:44

No tubli, et lõpuks ära tegid :)
Kaua nillisid saabe, nüüd saad maitse suhu. Palju muretuid kilomeetreid!
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#4

E Okt 13, 2014 17:40


Kui eelmine omanik lubab, siis esialgu kasutaks tema müügifotosid, hiljem tulevad uued pildid :)

Lubab ikka. :)

Tore näha, et endiselt meeldib. :beer:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

E Okt 13, 2014 19:13

Aut kastiga 9-3 pole ülse kehv, kuigi neljakäiguline, aga vahetab sujuvalt, kui tarkvara on õige ei ole üldse uimane.
Ilus valik!
Sent from my Monte Carlo using B236
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#6

E Okt 13, 2014 19:15

Muretuid kilomeetreid :beer:
Piltepiltepilte..
Everyday Regular SAAB guy!
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#7

T Okt 14, 2014 9:58

Tänud õnnitluste eest :) Foorumi kasutaja Ets tema tutvustas mulle rohkem Saabe ja nüüd proovin ka ära :) Sõita on väga hea ja automaat teeb linnasõidu mugavaks.
Always on the wheels!
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#8

T Okt 14, 2014 13:01

Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.
Ahjaa, kui heli tahad parandada, siis kasti polegi vaja, aitab võimendi + kõlarid ustesse. Praegu katete alune tühi.
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#9

T Okt 14, 2014 13:59

Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.
Ahjaa, kui heli tahad parandada, siis kasti polegi vaja, aitab võimendi + kõlarid ustesse. Praegu katete alune tühi.


Kas ustes on muidu juhtmed olemas ja kui suured kõlarid sinna lähevad?
Always on the wheels!
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#10

T Okt 14, 2014 14:08

6,5 tolli. Juhtmed üsna kindalt olemas. Minu 2000 aasta mudelil igatahes olid.
Ja ei lähe need juhtmed mitte raadio taha, vaid originaalvõimendi asukohta, mis on kõrvalistuja pool keskmise "katte" taga, umbes kliimaploki taga.
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#11

N Okt 16, 2014 10:18

Homme Saabianti juurde kontrolli, kuna tagant juhipoolt rattakoopast tuleb vänget bensiinihaisu. Millest see võib tulla?

Lahendatud Saabianti juures, voolikuklambrid olid läbi roostetanud, leke peatatud.
Always on the wheels!
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#12

L Okt 18, 2014 2:13

Homme Saabianti juurde kontrolli, kuna tagant juhipoolt rattakoopast tuleb vänget bensiinihaisu. Millest see võib tulla?

Lahendatud Saabianti juures, voolikuklambrid olid läbi roostetanud, leke peatatud.

Kui palju ta lekkis siis? Nii et loik maas?
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#13

K Okt 22, 2014 21:33

Loiku all ei näinud, kuid koopast tuli kõva bensiini haisu.
Tänan veel Tõhi asjaliku auto tutvustuse eest ja aitas igati kaasa auto ostmisel :)
Always on the wheels!
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#14

T Juun 30, 2015 11:38

Mõnda aega tagasi ütles autol turbo üles ja ootab remonti. Gaasi andes tuleb sinist, kuid jõudlus otseselt ära ei kadunud. Pandi uus turbo peale, kuid mootorist tulevad tükid vms lõhkusid selle ka ära. Nad uurivad, milles on asi. Uus turbo on ca 400eur ja kasutatud 200-250eur, mõtekas oleks juba uus osta?
Always on the wheels!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

T Juun 30, 2015 12:27

meh? Mootorist tulevad tükid? Mingi ants kusagil garaaži taga tegi seda asja sul või?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#16

T Juun 30, 2015 14:09

Mõnda aega tagasi ütles autol turbo üles ja ootab remonti. Gaasi andes tuleb sinist, kuid jõudlus otseselt ära ei kadunud. Pandi uus turbo peale, kuid mootorist tulevad tükid vms lõhkusid selle ka ära. Nad uurivad, milles on asi. Uus turbo on ca 400eur ja kasutatud 200-250eur, mõtekas oleks juba uus osta?

Muidu auto on päris mõnus ja sõita on väga hea.

Kas mitte olulisem probleem ei ole "mootorist tulevad tükid" mis uue turbo lõhkusid? Mis tükid need on ja kuidas sinna saanud?
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#17

T Juun 30, 2015 14:39

Ootan vastused ära, siis vaatab, milles üldse viga on.
Always on the wheels!
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#18

E Aug 03, 2015 11:44

Mul oleks nõu vaja: mingi aeg pandi tutikas turbo peale, kuid peal lühikest sõitu hakkas jälle sinist tulema ja turbo (tiivikud) uuesti katki. Mis asi võib turbot nii lõhkuda ja kui kalliks võib üldse remont minna. Radikas jms selline pesti remonditöökojas puhtaks aga plokikaant pole maha võetud. Hetkel auto seisab ja turbo on maha võetud.
Kuna ei jaga seda mootori teemat nii hästi ehk oskab mõni targem nõu anda?
Always on the wheels!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#19

E Aug 03, 2015 20:27

Väiksema närvikulu ja remondisumma huvides võiksid pöörduda pädevasse saabiremondi töökotta. Ma usun, et seal saad oma küsimustele vastuse, korraliku tulemuse ja muretult edasi sõita.
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#20

N Aug 20, 2015 13:44

Update: uus ja võimsam turbo on peal :) Sõit on sujuv ja väga mugav.

Käsipidur tahaks veel väikest timmimist/ülevaatamist kuna üks pool ei võta nii hästi, kuid muu tehnika, sillaosa ja pidurid on heas korras.
Always on the wheels!
Vasta